Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
Ultima postare: iun 28 2018 19:30, Inițiat de
bobalex18
, mar 27 2018 00:24
·
0
#73
Publicat: 27 martie 2018 - 21:15
#74
Publicat: 27 martie 2018 - 21:17
dan78rom, on 27 martie 2018 - 21:09, said:
Hai ma nene, cinta la alta masa. O fi ea fiabila, dar cam atit. Arata-ne si noua un test dintr-o revista auto oarecare, in care materialele din Avensis sint la nivel de Audi sau peste. Si ca sa nu mai comentezi degeaba, am avut audi, luat nou din ro, vindut la 158k km cu toata suspensia originala, care nu dadea nici un semn ca ar vrea sa pice curind. Asa ca lasa placa asta, conteaza cum le intretii, si ce piese pui pe ea cind pica. E rupere cit costa suspensia de audi, putini o inlocuiesc cu piese originale, si dupa aia urla ca-i masina proasta. Ai dat-o la 158.000 de km? pai si pana la km aia ce vroiai sa-i cada, mai ca nici la dacie nu cade mare lucru, de la km aia inainte sa vezi distractie mai ales la VW si Audi, daca iti spun ca am prieteni cu Yaris cu 800.000 de km si merge masina bine nu o sa ma crezi. argentum, on 27 martie 2018 - 21:10, said:
pe cuvantul meu, jur ca habar nu am unde e joja de ulei. nu am verificat'o niciodata, nici macar de curiozitate. deschid capota doar sa bag lichid pt parbriz, ma uit asa cu privirea pe la lichidul de frana si vad ca sta in limite si atat. o duc la service pe la 8-9k si aia e. asta nu neaparat ca e Toyota. fac asa cu orice masina. daca am nevoie sa ma apuc sa verific uleiul, o vand imediat. scot din discutie masinile de 20+ani ce au alt rost. |
#75
Publicat: 27 martie 2018 - 21:19
dan78rom, on 27 martie 2018 - 21:12, said:
Aha, deci daca nu mai ai argumente, merge si un atac mic la persoana. Bravo, ce sa zic, atita poti, atita faci. pai nu e nici'un atac, iti atrag atentia ca te comporti la corida si bagi pe atac inainte fara sa gandesti. ma acuzi pe mine ca'mi scapa logica, cand pur si simplu era o ironie. citeste ce am scris despre VW si Toyota in postul de mai sus. cum are cinbeva o opinie critica sariti ca arsi. poftim opinii, adunate din toate partile lumii si ai sa vezi ca toti dau aceste masini oarecum egalitate si cumva balanta inclina catre toyota, dar fara a socoti vw fiind de rahat sau alte chestii similare ce le gasesti enuntate pe acest forum de la fanii vw vis a vis de toyota https://www.quora.co...a-or-Volkswagen |
#77
Publicat: 27 martie 2018 - 21:22
Nu inteleg rostul topicului. Toyota nu a spus ca va retrage masina, o publicatie britanica face (deocamdata) afirmatii fara a fi verificate. Totusi, nu vad care este problema. Daca nu se vinde, orice producator are obligatia sa-si reorganizeze activitatea. Asa cum VW a renuntat de curand la Eos si Scirocco, Audi la R8, Honda la Accord, nu vad care este problema sa renunte si Toyota la un model. Oricum se orientau spre hibridizare si pentru Avensis nu dadeau semne ca ar vrea sa introduca un asemenea motor. Piata de segment D este in cadere libera in Europa, toti cumpara SUV-uri si atunci nu are rost sa te complici.
|
#79
Publicat: 27 martie 2018 - 21:27
edi10000, on 27 martie 2018 - 21:22, said:
Nu inteleg rostul topicului. Toyota nu a spus ca va retrage masina, o publicatie britanica face (deocamdata) afirmatii fara a fi verificate. Totusi, nu vad care este problema. Daca nu se vinde, orice producator are obligatia sa-si reorganizeze activitatea. Asa cum VW a renuntat de curand la Eos si Scirocco, Audi la R8, Honda la Accord, nu vad care este problema sa renunte si Toyota la un model. Oricum se orientau spre hibridizare si pentru Avensis nu dadeau semne ca ar vrea sa introduca un asemenea motor. Piata de segment D este in cadere libera in Europa, toti cumpara SUV-uri si atunci nu are rost sa te complici. irelevant. important e sa aratam pe toate topicurile suprematia vw in fata altora marci, in speta toyota. dan78rom, on 27 martie 2018 - 21:24, said:
@argentum Opinii din toate colturile lumii, de Razvan Balanescu. Lasind asta la o parte, zice acelasi lucru: sint fiabile (iar eu nu am contestat asta), dar interioarele sint meh. Adica exact ce spun eu. citeste omule, ai acolo si indieni, si rusi, si americani etc. cred ca este o imagine mai buna decat ce putem esantiona pe un forum romanesc. e o intamplare ca ala s'a nimerit sa fie roman si sa detina si un audi. apoi, sa trecem peste chestia de meh la interioare, ca e discutabil, te intreb, in general, ce e important fiabilitatea sau interioarele? nu de alta dar poate te atrage un Jaguar cu lemn de nuc la interior. ce conteaza ca te va lasa cand ti'e lumea mai draga... Editat de argentum, 27 martie 2018 - 21:30. |
#80
Publicat: 27 martie 2018 - 21:30
Audi si Passaturile dupa anii 2010 aproximativ au probleme toate cu volanta, la maxim 150.000 cade, passaturile cu motoare de 2000 se stie ca trebuie sa fugi de ele ca dracu de tamaie, le cade axu cu came pe langa alte bube, eu nu aud decat de rau de ele, si prieteni care au asa ceva, si mecanici, si prieteni care dezmembreaza masini.
|
#81
Publicat: 27 martie 2018 - 21:36
argentum, on 27 martie 2018 - 21:27, said:
ce e important fiabilitatea sau interioarele? Modelel clasice Toyota sunt cam ca o bere fara alcool ... e OK, daca nu ai altceva la indemana (si tehnoc vorbind, poti spune ca ai baut o bere), dar daca tot bei o bere nu mai bine bei o bere adevarata ? Editat de ro_explorer, 27 martie 2018 - 21:36. |
#82
Publicat: 27 martie 2018 - 21:40
ro_explorer, on 27 martie 2018 - 21:36, said:
Interioarele fiabile, de preferinta noi, sunt cele mai smechere ... Modelel clasice Toyota sunt cam ca o bere fara alcool ... e OK, daca nu ai altceva la indemana (si tehnoc vorbind, poti spune ca ai baut o bere), dar daca tot bei o bere nu mai bine bei o bere adevarata ? |
|
#83
Publicat: 27 martie 2018 - 21:41
ro_explorer, on 27 martie 2018 - 21:36, said: Interioarele fiabile, de preferinta noi, sunt cele mai smechere ... Modelel clasice Toyota sunt cam ca o bere fara alcool ... e OK, daca nu ai altceva la indemana (si tehnoc vorbind, poti spune ca ai baut o bere), dar daca tot bei o bere nu mai bine bei o bere adevarata ? In acest contesxt as spune ca fiabilitate este containerul ce tine berea. So, ma rog, daca poti bea din pumni, o fi berea buna, nu zic... Nu ai mari diferente. Am dat toyota cu imprumut unui posesor de Passat si a fost destul de impresionat de calitatea interioarelor. A trebuit sa stau un pic si sa'i explic niste functii ca e aproape totul automat de la intrare pana la lumini. |
#84
Publicat: 27 martie 2018 - 21:43
N-am citit știrea în original dar ar fi distractiv ca Toyota să renunțe doar la denumirea de Avensis în favoarea alteia...
Parcă la un alt producător am avut Jetta, Bora, Vento acum iarăși Jetta. Oricum topicul a devenit Toyota vs Volkswagen, cam știu taberele, opinii detașate mai greu de citit. Cum se anunță ani grei pentru motoarele termice, nu văd de ce atâta încrâncenare, în câțiva ani vom discuta modele total diferite, fie că vor fi electrice, alimentate cu hidrogen, cu pila atomică sau ce naiba se va încerca... asta dacă tot oamenii vor învârti "covrigul" și nu vreun computer. |
#86
Publicat: 27 martie 2018 - 21:45
Eu nu va inteleg pe astia cu placa " o sa te lase in drum ".
Inca nu m-a lasat in drum nici o masina. Pentru ca le-am intretinut, si nu am tras de ele pina sa cedeze fizic ceva. Volanta o simti, articulatiile le simti, planetare si rulmenti se aud, turbo da semne mult inainte sa crape, etc. Tine doar de nepasarea soferului sa tragi de ele pina ramîi in drum. Da, poate sa cada o piesa electronica si sa ramai in drum, dar ai nevoie si de o doza de ghinion pentru asta. Asa ca eu nu pot decit sa-i compatimesc pe cei care nu-si permit sa-si intretina masinile, sau sint suficient de atehnici ca sa nu realizeze ca ceva e in neregula cu masina lor. Celor din urma le recomand macar sa-si gaseasca un service sau un mecanic bun, macar sa-i avertizeze cineva ca urmeaza sa schimbe una alta. |
#88
Publicat: 27 martie 2018 - 21:49
connectorxp, on 27 martie 2018 - 21:45, said: Venza e cam scumpa ot profilul cumparatorului roman si nici camry nu vad bine. Camry e axata pe comfort. Romanul vrea gard vopsit pe dinafara. Cand spun ca venza e scumpa, nu inseamna ca romanii sunt saraci. Nu, ci genul de cumparator care vrea sa dea atatia bani pe o masina, nu va lua venza, masina de familie top, ci se va uita la un "aspirator", ceva sa epateze. E o masina de nisa ce nu va avea vanzari mari. Camry poate doar daca o cumpara germanii intai si in felul asta pe filiera sh sa descoperim ca e o masina buna Editat de argentum, 27 martie 2018 - 21:52. |
#89
Publicat: 27 martie 2018 - 21:59
#90
Publicat: 27 martie 2018 - 22:02
Am vazut Venza si Camry in Kiev si am ramas placut surprins de ele, nu le-as lua ca si masini de oras din cauza marimii, dar pentru familie si drum lung sunt perfecte.
Toyota nu a excelat la briz-briz-uri si finisaje, au alte valori, iar calitatea perceputa nu este una din ele. Editat de connectorxp, 27 martie 2018 - 22:34. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi