Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier
 Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...
 Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente
 Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 

Clienti multumiti/nemultumiti de RCS & RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostBombalurina, on 30 aprilie 2018 - 11:27, said:

Eu oare de ce nu primesc asemenea mesaje? Poate pentru ca platesc la timp si nu astept pana aproape de data scadenta? Ce probleme au unii! Schimba providerul daca nu-ti convine, cine te tine legat de RDS?

1) De unde ai mai tras si tu concluzia ca nu am platit la timp? La timp insemna pana la scadenta, nu cu 5 zile, nu cu 10 zile inainte de scadenta ca asa vrea cineva. Ii cu o zi, ii cu doua, ii cu 5 inainte de scadenta, ii "inainte de timp"! La timp ii exact in data scadenta trecuta pe factura!
Voi sunteti pe bune sau numa va faceti ca nu intelegeti? Ai situatia pe ultimele 6 luni, ca atata pot vedea si io.
2) Daca exista ceva care ma (sau te) deranjeaza, nu vad nici o problema sa semnalezi, sa reclami sau sa discuti. Nu mai esti in epoca de aur in care trebuia sa fii bucuros si multumit cand vanzatoarea ti-i trantea pe fratii "petreusi" pe cantar si in rest erai obligat sa-ti tii gura.
3) contract facut pe perioada determinata, respectat pana in momentul asta si de mine si de ei.

Edited by gabyxm, 30 April 2018 - 11:56.


#38
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,293
  • Înscris: 08.11.2016
Ia achita tu inainte de data de 27 a lunii si nu vei mai primi asemenea mesaje dar atunci nu vei avea de ce sa te plangi pe forumuri, nu-i asa? De ce nu urmezi sfatul lor ignora mesajul!

#39
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
Ia nu mai da tu sfaturi geniale pana nu-i cazul. Primul SMS mi-a fost trimis in data de 24, deci 27 al tau scos din burta trebuia sa fie minim 23 ca sa evit "neplacerea".
Bine ca nu mi-a spart cineva luneta de la masina cu caramida ca banuiesc ca atunci imi ziceai (pe aceeasi logica) ca "data viitoare sa-i dau 2 lei cand imi cere, ca asa nu o sa trebuiasca sa ma mai plang".

Edited by gabyxm, 30 April 2018 - 12:14.


#40
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,293
  • Înscris: 08.11.2016

View Postgabyxm, on 30 aprilie 2018 - 12:11, said:

Primul SMS mi-a fost trimis in data de 24.
Achiti inainte de 24 atunci si scapi de acel infiorator mesaj. Ce rai este astia de la RDS!

#41
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
Mai ii numa un pic si ma trimiti (preventiv) pe data de 5 la ora 8 la casierie si sa stau acolo 2-3 zile pana imi emit astia factura, dupa care s-o platesc in urmatoarele minute ca sa scap de mesajele astea de 2 lei. Da' cum lula nu!?
Posted Image Posted Image Posted Image

#42
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,293
  • Înscris: 08.11.2016
Eu platesc online pina in data de 20 si niciodata n-am primit asemenea mesaj. Si chiar daca primeam nu ma agitam atat, il ignoram si gata.

#43
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostBombalurina, on 30 aprilie 2018 - 13:51, said:

Eu platesc online pina in data de 20 si niciodata n-am primit asemenea mesaj.

Foarte bine faci ca platesti ca asta ii si felul in care io vad lucrurile. Nu stau la ţapă şi şmen cu nimeni, am facturi si le achit in cel mai scurt timp posibil ca factura insemna datorie care trebuie platita. Am facturi pe care le-am platit si inainte de 20, chiar inainte de 15 daca tin bine minte, asa ca...
Da' ideea ii alta: mi-ai dat (obligat de lege) un termen in care sa platesc, pana nu ajung la final imi dai pace, mai ales cand stii ca nu am ramas dator niciodata!

#44
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,293
  • Înscris: 08.11.2016
Pai iti aduc aminte ca sa nu uiti sa platesti si sa-ti taie serviciile. Eu mai demult tot uitam sa-mi incarc o cartela de telefon la timp si ma trezeam cu serviciul suspendat, cand ma prindea in weekend iti dai seama ce fericire. As fi fost fericit sa-mi aduca cineva aminte inainte de termen cu cateva zile. Tot nu pricep de ce te deranjeaza asa tare acele mesaje ca doar nu ti le afiseaza la usa ca sa le vada si vecinii.

#45
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
No vezi, chiar aia ii diferenta intre noi: io nu uit sa platesc.
Vin toate facturile pe luna aia, intru intr-un PayPoint si platesc tot odata (mai putin salubritatea care ii separat, trazni-i-ar!) si asa nu ramane niciodata vreo factura neplatita, ratacita si uitata.

Edited by gabyxm, 30 April 2018 - 14:21.


#46
daniel:)

daniel:)

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,216
  • Înscris: 17.02.2007
Direct debit si ai scapat de probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate