Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

Clienti multumiti/nemultumiti de RCS & RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
BalisticWords

BalisticWords

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 16.03.2018
Nu sunt multumit mestere, sunt neseriosi, am avut de cateva ori probleme cu internetul (cadea) de fiecare data a trebuit sa stau 10-15 min in tel sa imi raspunda cineva, apoi sa imi zica ca o sa trimita pe cineva in ziua respectiva si surpriza nu vine nimeni. A doua zi nici nu mijeste bine de ziua ca ma trezeste un telefon de la o centralista de la mama dracu nu stiu ce comuna sa ma intrebe daca imi merge internetul. Neprofesionalism, neseriozitate, rusine!

Edited by BalisticWords, 20 March 2018 - 23:49.


#20
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,798
  • Înscris: 14.10.2008
100%, de fapt 1000% multumit de televiziune, internet fix, telefonie fixa, telefonie mobila si internet mobil.

La serviciile fixe suntem abonati tot familionul (si mai toata Slatina din cele mai vechi timpuri), chiar cu 3 locatii de utilizare a serviciilor fixe, dar la serviciile mobile numai eu sunt abonat, o pata de culoare.Posted Image

La Relatii cu Clientii (daca sun 1 data pe an e lucru mare) mi se raspunde in maxim 1-2 minute. Dar parca mai elegant e sa bag sesizarea in Digi Care, acolo sunt sunat direct de la tehnic in 30 de minute.

#21
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,555
  • Înscris: 25.04.2007
Foarte multumit de tv, net 300 fibra optica pana in casa, mobil nelimitat 4 abonamente, dar putin nemultumit de fix ca imi mai apare uneori un ecou deranjant la vocea mea, pe care totusi interlocutorul nu-l sesizeaza. E drept ca inca nu am reclamat asta. Era si inainte de trecerea pe fibra optica, cred ca e ceva din centrala lor.
De remarcat ca de cand am trecut pe fibra, de cca. un an, nu am mai avut nici un eveniment pe net si/sau tv, inainte se mai defecta portul switchului din dulapul de pe palier, dar sunam la deranjamente si rezolvau rapid. La net nu folosesc routerul lor ca am inteles de pe aici ca e slabut, ci un Tp-Link Archer 7 si am download si upload de 300, ca in contract.

Edited by Cousteau, 21 March 2018 - 07:22.


#22
sas1975

sas1975

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 21.10.2013
Pachet complet, ieftin si bun: 3 abonamente mobil+TV+internet = 78 lei. Cam aceeasi suma si la Digi Energy pentru curent electric 160 kwh.

Edited by sas1975, 21 March 2018 - 08:28.


#23
mishu200

mishu200

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 05.03.2018
este binevenit acest subiect deschis. poate un admin il pune la "subiecte importante".

Eu detin doar telefonie mobila si sunt multumit doar 40%, probleme cu semnalul in zona, aproape inexistent. Alte servicii nu am de la ei. Recomand servicii de telefonie mobila doar in cazul in care viitorul abonat petrece aproape tot timpul in orase, nu la tara :)

#24
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,798
  • Înscris: 14.10.2008
La mine merge perfect si la tzara, in 2 dintre cele mai rurale localitati din Olt: Spineni cea aflata la 40 km de orice oras si Miesti cea neasfaltata si fara nici un serviciu fix disponibil.

#25
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
De servicii is multumit, nu prea am de ce ma plange, da am o "problema".
De vreo cateva luni primesc ocazional in ultimele zile ale lunii cate un SMS (ultimul venit ieri, in 26.04): "Stimate client, fatura nr .... are scadenta in data de 3x.yy.zzzz."
Ok, ii bine sa-ti mai aduca aminte din cand in cand ca poate uiti, da in seara asta imi pica conexiunea de net cateva minute si la restabilirea ei ma trezesc cu redirectare catre pagina asta:

Attached File  rds shit.png   107.24K   35 downloads

Io platesc factura deobicei zilele astea, undeva dupa 25 a lunii in curs, si in atatia ani nu tin minte sa fi depasit vreodata data la care factura ii scadenta. N-ati vrea sa va faceti voi, RDS-RCS, un algoritm de trimitere a avertizarilor/notificarilor in functie de comportamentul clientului (ceva asemanator cu estimarea la factura de energie electrica, gaz, etc), sa-i selectati pe cei care au depasit termenul si sa nu ma mai "borbandaţi" pe mine cu mesaje/avertizari deocamdata inutile?

Voi ceilalti primiti asa ceva in ultima vreme sau numa io-s singuru de care se teme RDS ca-i dau ţapă??

Edited by gabyxm, 26 April 2018 - 23:47.


#26
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,798
  • Înscris: 14.10.2008
Mie mi se intampla daca depasesc data de 1 a lunii urmatoare celei in care s-a emis factura, data scadenta cum ar veni. Chiar si la 1-2 zile dupa scadenta apare avertismentul, dezactivarea serviciilor am avut-o la 15-20 de zile dupa scadenta.

#27
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Pai ala e algoritumul. Plateste mai devreme si nu primesti mesaj.

#28
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostNeaceasca85, on 27 aprilie 2018 - 01:42, said:

Mie mi se intampla daca depasesc data de 1 a lunii urmatoare celei in care s-a emis factura, data scadenta cum ar veni. Chiar si la 1-2 zile dupa scadenta apare avertismentul, dezactivarea serviciilor am avut-o la 15-20 de zile dupa scadenta.
Io chiar aia ziceam, nu am depasit niciodata data scadenta de pe factura.

View PostdiZy, on 27 aprilie 2018 - 08:16, said:

Pai ala e algoritumul. Plateste mai devreme si nu primesti mesaj.

Scuza-ma, cat timp factura ii platita de fiecare data inainte sa se ajunga la scadenta nu poate fi niciodata vorba ca am platit prea tarziu.
Is "dator" si am o data limita pana la care imi pot alege o zi si o ora la care vreau sa fac plata. Intelegi ce zic?
Sau cand vrei sa platesc? Inainte sa-mi emita factura?

Edited by gabyxm, 27 April 2018 - 10:25.


#29
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Nu stiu daca te faci ca nu intelegi sau altceva.
La o anumita data se trimite anuntul ca nu ai platit. Ei sunt obligati prin lege sa il trimita.
Tu trebuie sa platesti inainte de acest anunt daca te deranjeaza asa de mult.

#30
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostdiZy, on 27 aprilie 2018 - 11:10, said:

Nu stiu daca te faci ca nu intelegi sau altceva.
La o anumita data se trimite anuntul ca nu ai platit. Ei sunt obligati prin lege sa il trimita.
Tu trebuie sa platesti inainte de acest anunt daca te deranjeaza asa de mult.

Du-te? Si cei de la gaz, curent, apa si celelte utilitati pentru care primesc factura incalca legea? Ca nu imi trimite nimeni SMS, nu-mi opreste apa sau curentul de 2 ori pe zi sa-mi aduc aminte ca mai am 3 zile pana la scadenta?
Tu pricepi ca nu am depasit data scadenta a facturii?

#31
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Eu am priceput, dar vad ca o tii pe a ta si nu intelegi ca mesajul se trimite anterior suspendarii pt neplata.....

#32
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

View PostdiZy, on 27 aprilie 2018 - 11:25, said:

Eu am priceput, dar vad ca o tii pe a ta si nu intelegi ca mesajul se trimite anterior suspendarii pt neplata.....

Uite ce ne zice colegu':

View PostNeaceasca85, on 27 aprilie 2018 - 01:42, said:

dezactivarea serviciilor am avut-o la 15-20 de zile dupa scadenta.

Io nici macar n-am ajuns la scadenta, deci pana la deconectare pentru neplata mai ii mult! Is niste pasi prin care trebuie sa treci pana ajungi acolo, emiti factura, astepti scadenta, daca nu-i platita trimiti avertizare urmata ca daca tot nu se face plata pana la termenul limita pana la deconectare sa tai serviciile.
Tu zici ca este lege care te obliga ca furnizor sa ma avertizezi ca ma deconectezi in perioada cat factura nu-i platita da nu s-a ajuns la scadenta? Pune-o aici sa o citesc si io, altfel vorbim povesti sau RDS abuzeaza inutil clientii cinstiti si corecti.

#33
dalu364

dalu364

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,297
  • Înscris: 21.02.2006

View Postgabyxm, on 26 aprilie 2018 - 23:42, said:

De servicii is multumit, nu prea am de ce ma plange, da am o "problema".
De vreo cateva luni primesc ocazional in ultimele zile ale lunii cate un SMS (ultimul venit ieri, in 26.04): "Stimate client, fatura nr .... are scadenta in data de 3x.yy.zzzz."
Ok, ii bine sa-ti mai aduca aminte din cand in cand ca poate uiti, da in seara asta imi pica conexiunea de net cateva minute si la restabilirea ei ma trezesc cu redirectare catre pagina asta:

Attachment rds shit.png

Io platesc factura deobicei zilele astea, undeva dupa 25 a lunii in curs, si in atatia ani nu tin minte sa fi depasit vreodata data la care factura ii scadenta. N-ati vrea sa va faceti voi, RDS-RCS, un algoritm de trimitere a avertizarilor/notificarilor in functie de comportamentul clientului (ceva asemanator cu estimarea la factura de energie electrica, gaz, etc), sa-i selectati pe cei care au depasit termenul si sa nu ma mai "borbandaţi" pe mine cu mesaje/avertizari deocamdata inutile?

Voi ceilalti primiti asa ceva in ultima vreme sau numa io-s singuru de care se teme RDS ca-i dau ţapă??


   Si io am primit mizeria asta de cateva ori, uneori cu 2-3 zile inainte de sfarsitul lunii !!!!   Nu-mi permit sa citez, nici macar redactat, de teama unui suspend , urarile de bine la adresa companiei, in momentul cand vad asemenea imbecilitati !! Sunt clientul lor , de cand aveam internet prin cablul tv, n-am ramas niciodata cu vreo plata restanta....dar ,, algoritmu` '' ma face sa le dau carne cu zgârci din greu uneori. .................iar cu 4G , am luat cea mai mare teapa posibila.Posted Image

Edited by dalu364, 30 April 2018 - 07:03.


#34
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Ce de sensibili domne. Nu pot sa plateasca mai devreme sa nu mai primeasca mesajul de la dumnezeu...
Cu 4g ce teapa ai luat, nu ai telefon cu banda 38, asa-i?

#35
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004
Hai ca deja ne "intindem" sau sau ii o problema tehnica pe care nu o pot rezolva cativa incompetenti.
Deci, platit in 27, vizibil in digicare in vreo jumate de ora (practic cand am verificat prima data dupa plata aparea achitat) si in 28 primesc mail Posted Image
Io inteleg ca statul nu are baza de date unica, nu are comunicatie intre institutii si trebuie sa mergi tu sa duci hartii ca institutia x nu poate vedea daca ai platit sau nu catre y, da aici nu ma gandeam sa se puna problema, da-o la dracu'!
Ma oameni buni, daca ii o problema tehnica rezolvati-o, daca ii "defectiune" intentionata mai lasati-o in varza.

Attached File  rds shit2.png   96.89K   25 downloads

View PostdiZy, on 30 aprilie 2018 - 08:57, said:

Ce de sensibili domne. Nu pot sa plateasca mai devreme sa nu mai primeasca mesajul de la dumnezeu...
Pot sa platesc in prima zi cand mi-a venit factura (daca vreau) sau chiar mai repede, cand mi-a venit SMS-ul ca mi-a fost emisa factura. Problema ii ca ma incurca si incomodeaza sa platesc special doar factura RDS si asta doar pentru a nu fi bombardat de mesaje venite inainte de scadenta.
Exista un termen pana la care trebuie sa platesc, l-am respectat totdeauna, asa ca astepata cel putin pana in ultima zi inainte sa ma "avertizezi".
Vrei bani mai repede?? Hai dupa ei la usa ca ti-i dau imediat sau schimba scadenta facturii la o data mai apropiata de emitere daca iti permite legea sa faci asta.

Da auzi, unde-i legea aia pe care o invocai si care obliga furnizorul sa-mi trimita notificare de deconectare inainte de scadenta? Si acuma, dupa ce poza vezi ca am pus, ar trebui sa-mi arati ca legea te obliga sa imi trimiti notificare de deconectare la o zi dupa ce am platit factura. Mai vorbim baliverne, ce zici??

Edited by gabyxm, 30 April 2018 - 10:01.


#36
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 08.11.2016
Mare lucru, mesajele astea sunt trimise automat si scrie destul de clar acolo: "Daca ati achitat deja factura RCS&RDS aferenta lunii curente, va rugam sa ignorati acest mesaj." Chiar atat de deranjant este? Eu oare de ce nu primesc asemenea mesaje? Poate pentru ca platesc la timp si nu astept pana aproape de data scadenta? Ce probleme au unii! Schimba providerul daca nu-ti convine, cine te tine legat de RDS?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate