Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CO2 a crescut prima oara in 20 de ani din cauza scaderii nr de motoare diesel
#19
Posted 18 March 2018 - 19:36
YOUR_GOD, on 18 martie 2018 - 18:39, said:
Ei stiu ce stiu. Daca ar pune taxa pe cat te omoara, doar milionarii ar mai avea Diesel. Nu stiu daca felul in care simti fumul este subiectiv. Ce ma afecteaza pe mine, te afecteaza si pe tine. remvirg, on 18 martie 2018 - 19:06, said:
Incalzirea globala e pe bune. Cine nu crede sa se uite pe geam, e mult mai cald decatar trebui sa fie la jumatatea lui martie. Edited by Dihorul Razboinic, 18 March 2018 - 19:33. |
#20
Posted 18 March 2018 - 19:41
A10, on 18 martie 2018 - 19:14, said: E o chestiune pur comerciala, trebuie sa aiba si ei un motiv "credibil" pentru a impulsiona achizitia de masini noi. Dupa cum bine stii traim intr o societate de consum, societatea se autosustine prin inlocuirea regulata a bunurilor de consum. Ce s-ar face astia daca am mai trage de o masina 25-30 de ani cum faceam inainte ? Sau sa schimbam telefonul, televizorul si alte aparate odata la 20 ani. Am un electrocasnic de mai bine de 30 de ani si merge perfect. Mi e si frica sa l schimb cu unu nou ca nu ma tine decat 5-8 ani rosix, on 18 martie 2018 - 19:22, said:
Industria auto nu e interesata de asemenea calcule, ca la 20l / 100km nu le mai cumpara nici drku... Industria e interesata ca tu sa-ti schimbi masina mai des decat o faci si sa decartezi banul, fara sa faci calcule complexe de poluare. Ca daca le faci o sa-ti rezulte ce am scris eu mai sus - ca ce iei pe mere dai pe pere... adica o masina diesel care mai merge inca 5 ani, va genera mai putin CO2 decat productia uneia noi + 5 ani durata de viata. Grosul poluarii este dat, in mediul urban, nu de motoarele diesel ci ca au mutat capitalistii sediile la Drku in praznic... si toti iobagii se urca in masini sa ajunga la ele. E ascunderea problemei sub presh cu dieselul.. Ia-ti o hibrida de 40.000 de euro, ca sa fii la fel de sclav in hibrida, cum erai inainte, adica sa te duci 40km dus-intors pana la job si inapoi. Dihorul Razboinic, on 18 martie 2018 - 19:36, said:
Cam asa ar atrebui facut: taxe medicale pe combustibili care sa acopere tratamentul, cercetarea si toate bolile date de poluare si incalzirea globala. Schwarzenegger vrea sa dea in judecata companiile petroliere pentru ca au ascuns faptul ca combustibilii fosili polueaza si pot ucide. Vremea e mult mai razna decit era inainte. La mine sunt niste vinturi... |
#21
Posted 18 March 2018 - 19:42
A10, on 18 martie 2018 - 19:14, said: E o chestiune pur comerciala, trebuie sa aiba si ei un motiv "credibil" pentru a impulsiona achizitia de masini noi. Dupa cum bine stii traim intr o societate de consum, societatea se autosustine prin inlocuirea regulata a bunurilor de consum. Ce s-ar face astia daca am mai trage de o masina 25-30 de ani cum faceam inainte ? Sau sa schimbam telefonul, televizorul si alte aparate odata la 20 ani. Am un electrocasnic de mai bine de 30 de ani si merge perfect. Mi e si frica sa l schimb cu unu nou ca nu ma tine decat 5-8 ani Nu ar fi neaparat o problema daca s-ar produce bunuri durabile. Chiar m-am gindit la asta ca idee de afaceri. Gindeste-te: produci telefoane pentru 20 de ani, logic ca la un moment dat o sa produci mai putine. Asa ca nu maresti productia prea mult niciodata. Eventual cresti pretul si cind lumea incepe sa nu mai cumpere il reduci. La dimensiuni mai mici, productia va continua indefinit. Cistigurile vor fi mai mici, dar sa fim seriosi, nu vei muri de foame si nici pufuleti nu maninci daca iti iei Ferrari. Pe de alta parte va fi mai bine pentru mai multi oameni. |
#22
Posted 18 March 2018 - 19:42
unbrutus, on 18 martie 2018 - 19:32, said:
Achizitiile de orice de catre primarii merg pe alte criterii decat cele ecologice. De regula, banii vorbesc. daca acekle autobuze nu sunt noi, este si mai grav. Totusi, luand in calcul cate persoane pot transporta acele mijloace de transport zilnic si facand un calcul al consumului pe calator, veo observa ca acele autobuze sunt mai economice decat masina personala. Iar daca Trump zice ca ceva este negru, nu poate sa insemne ca este alb. |
#23
Posted 18 March 2018 - 19:46
karax, on 18 martie 2018 - 19:41, said:
Corect insa daca am avea acelasi produs 40 de ani unde am ramane cu tehnologia? Ca in fiecare an apare ceva nou in materie de tehnologie la telefoane, tv-uri , pc-uri etc etc Edited by Dihorul Razboinic, 18 March 2018 - 19:47. |
#24
Posted 18 March 2018 - 19:48
#25
Posted 18 March 2018 - 19:49
remvirg, on 18 martie 2018 - 19:06, said:
Incalzirea globala e pe bune. Cine nu crede sa se uite pe geam, e mult mai cald decatar trebui sa fie la jumatatea lui martie. |
#26
Posted 18 March 2018 - 19:52
karax, on 18 martie 2018 - 19:41, said:
Nu exista legi sau ceva care sa oblige o fabrica sa reduca amprenta de carbon prin utilizarea unor tehnici de productie mai putin poluante? Exista, dar in aceasta materie, corporatia face legislatia. Adica se implementeaza niste legi care sa nu insemne investitii abrupte pentru corporatie, care ar putea afecta profiturile ci doar ajustari minore de tehnologie. E mai usor sa obligi niste fraieri, prin taxe crescute, sa lase masina in parcare decat sa obligi corporatia sa-si reinventeze procesele tehnologice poluante. MembruAnonim, on 18 martie 2018 - 19:49, said:
Io nu zic ca n-ai (putea avea) dreptate, dar daca ma uit acum pe geam, ma ia plansul, viscoleste si sunt 0 grade. Incalzire globala ftw! Dar vara cand te kkci pe tine de cald vreo 5 luni, cum e ?? Ia intreaba-ti bunicii, ei au prins temperaturi de 40 de grade la pranz cand erau tineri? Ma indoiesc. Eu imi amintesc clar, pe timpul lu Ceasca ca eram copil, cu parintii la mare si cand au auzit la radio ca la pranz vor fi 28 de grade au zis ca plecam mai devreme de pe plaja, la pranz. Prin anii 1985 temperaturile de 30 de grade la pranz erau ceva anormal in iulie, acum sunt ceva normal in aprilie-mai. Edited by rosix, 18 March 2018 - 19:56. |
#27
Posted 18 March 2018 - 19:53
La fel ca verile trecute. Nu e ca si cum nu e la fel de vreo cateva decenii....
|
#28
Posted 18 March 2018 - 19:54
karax, on 18 martie 2018 - 19:41, said:
Corect insa daca am avea acelasi produs 40 de ani unde am ramane cu tehnologia? Ca in fiecare an apare ceva nou in materie de tehnologie la telefoane, tv-uri , pc-uri etc etc Sa vezi chestie, acu mai bine de 10 ani vazusem un articol undeva pe net, in care cei de la IBM prezentau un procesor cu frecventa de 100Ghz. Cam cati ani crezi ca ii trebuie sa ajunga in productia de serie ? 2-3 ani maxim..problema e ca daca azi s-ar pune pe piata tot ce e de ultimul ragnet, (top notch cum zic americanii) vreo 5 ani nu mai cumpara nimeni nimic..si astfel se aplica o alta strategie de marketing, se da cu lingurita cate un plus de 2-3% in performanta ca sa fie tot timpul oameni tentati sa cumpere ceva nou. Termenul de "planned obsolesce" cred ca e bine cunoscut Pe scurt nu inovatia e problema pt ca sunt idei si solutii multe ci dozarea acestora pe piata incat sa se asigure un flux constant de vanzari.. Edited by A10, 18 March 2018 - 19:58. |
|
#29
Posted 18 March 2018 - 19:57
#30
Posted 18 March 2018 - 20:00
#31
Posted 18 March 2018 - 20:00
rosix, on 18 martie 2018 - 19:22, said:
Industria auto nu e interesata de asemenea calcule, ca la 20l / 100km nu le mai cumpara nici drku... Industria e interesata ca tu sa-ti schimbi masina mai des decat o faci si sa decartezi banul, fara sa faci calcule complexe de poluare. Ca daca le faci o sa-ti rezulte ce am scris eu mai sus - ca ce iei pe mere dai pe pere... adica o masina diesel care mai merge inca 5 ani, va genera mai putin CO2 decat productia uneia noi + 5 ani durata de viata. Grosul poluarii este dat, in mediul urban, nu de motoarele diesel ci ca au mutat capitalistii sediile la Drku in praznic... si toti iobagii se urca in masini sa ajunga la ele. E ascunderea problemei sub presh cu dieselul.. Ia-ti o hibrida de 40.000 de euro, ca sa fii la fel de sclav in hibrida, cum erai inainte, adica sa te duci 40km dus-intors pana la job si inapoi. Majoritatea benzinarilor zic "sa moara dieselul" si atat, problema pt ei e rezolvata, si-au facut datoria... Intr-adevar, avem o tendinta de a sta mai departe de locul de munca ca inainte, si asta costa planeta. In Ro, aveam pe vrema lui Ceasca linii de tramvai (deci ELECTRIC, nepoluant) care mergeau in comunele limitrofe, acum, nu le mai avem... dar avem subventie 10.000 euro la electrice domne! Pe Bucurestii Noi nu mai circula tramvaiul de cat? 10 ani? 15? a facut cineva un calcul cati oameni a omorat aceasta decizie?? Eu zic ca nu, dar e mai simplu sa zicem la tv ca dam subventie... |
#32
Posted 18 March 2018 - 20:02
#33
Posted 18 March 2018 - 20:05
andreic, on 18 martie 2018 - 19:48, said:
N-au apucat sa scada dieseluriule substantial, acum se incepe in capitalele UE. _-AppleS-_, on 18 martie 2018 - 20:00, said:
Te cred daca bagi nasul in esapamentul unui diesel pornit si inspiri cu nesaţ până la ultimul fum. Gaben_Almighty, on 18 martie 2018 - 20:02, said:
au mai fost ei si cu motorul rotativ si consuma saracu de au renuntat repede la el
|
|
#34
Posted 18 March 2018 - 20:06
#35
Posted 18 March 2018 - 20:18
#36
Posted 18 March 2018 - 20:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users