Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Transfer fara acordul meu prepay pe abonament

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Unii mai au si joburi care necesita munca efectiva. Daca ar fi toti IT-isti si liber independenti ar arata tara si mai ingrozitor, ca nimeni nu ar munci.
Intreaba ceva cand au timp liber inainte de a pleca la munca si verifica raspunsurile cand se intorc acasa de la munca.

Altii o fac ca o metoda de refulare, sa isi spuna oful in mod public sa avertizeze si pe altii ce magarii si ilegalitati se mai fac in tara.

#20
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postadisz, on 15 martie 2018 - 08:46, said:

Este posibil sa nu fie normal.

Da' am o intrebare:
Cum dracu ti-ai dat seama ca taman respectivul vinde pe OLX telefoanele alea?Ai avut o premonitie,l-ai visat,cum ai reusit?
De prost ce este si-a trecut numele real in anunt

View Postflorin71_skoda, on 15 martie 2018 - 08:46, said:

Cum adica sa-ti expire acum ? Acum sintem in 15 martie si asta inseamna ca acum, cartela ta are 10 zile de cind a expirat.
In ce data te-ai pomenit brusc ca nu mai este a ta ?
Am scris gresit, ma refeream la perioada actuala, fapta intamplandu-se recent. Cartela dadea sa iasa din gratie pe data de 5 iar pe 3 am fost sa-i fac reincarcare, cand surpriza, era trecuta pe abonament

View PostPlaton, on 15 martie 2018 - 08:48, said:

Si de ce sa fie arestat ? A furat omul numerele de telefon, si telefoanele ?
Sunt infractiuni faptele lui/lor ca am inteles ca sunt mai multi sub vizorul politiei. Inselatorie, declaratie mincinoasa si furt

View PostSTARTREK1, on 15 martie 2018 - 08:57, said:

pe numele cui  a fact tipu abonament?
Pe numele lui, a dat declaratie mincinoasa ca numarul de telefon cu cartela este a lui. faza este ca aveam numar foarte simplu si pana se finalizeaza ancheta nu pot sa fac mai nimic cu el

View Postf300, on 15 martie 2018 - 09:02, said:

Nu prea am inteles ce-l doare pe initiator ca numarul lui a ajuns la unul ce face sapte abonamente pe luna sau la o babuta care face unul la 20 de ani (logic e mai probabil sa ajunga la unul care face tone de abonamente...).

Toata discutia ca a expirat nu a expirat si unde mi-e numarul e intre initiator si Telekom, nu ca ce abonamente fac altii, politie si alte prostii.
Pai ma doare, ca era numarul meu de telefon si ala a facut excrocherie luandu-mi numarul si trecandu-l pe abonament si inseland Telekom-ul cu cateva contracte + telefoane pe care nu le va onora.

View Postcspot, on 15 martie 2018 - 09:05, said:

Este o poveste inventata. Si numai ca-i nventata, e si de proasta calitate.
Poate pentru tine, pentru mine nu prea, in caz ca nu stiai numarul de telefon este proprietate. Falsul in declaratii ca numarul iti apartine cand de fapt este al altuia este o infractiune si o fapta grava cu atat mai mult cu cat cel care i-a incheiat aboanmentul nu la pus sa arate cartela SIM sa vada daca acel numar cu seria de pe ea chiar ii apartin. CA mine sunt multi clienti, s-au mai facut magarii dinastea din ce am inteles si-n Vodafone

Edited by laurentiu230480, 15 March 2018 - 11:36.


#21
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016

View Postflorin71_skoda, on 15 martie 2018 - 08:46, said:


Cum adica sa-ti expire acum ? Acum sintem in 15 martie si asta inseamna ca acum, cartela ta are 10 zile de cind a expirat.
In ce data te-ai pomenit brusc ca nu mai este a ta ?
Perioada de gratie inseamna perioada cand nu mai ai valabilitate la credit. Dar mai poti primi apeluri inca vreo 10 luni. Deci, numarul era inca al lui.
Migrarilea astea de la cartele la abonament sunt destul de bine structurate procedural. In mod normal, trebuia programul sa ii ceara seria simului de prepaid (nu numai nr de telefon), ca sa faca potrivirea in retea numar telefon - serie sim. Cine a facut asta, ori a obtinut in vreun fel seria sim de la Relatii cu Clientii (daca vorbim de dealer), fie a luat-o direct din baza de date (daca e vorba de reprezentanta) fara a verifica informatiile oferite de client vs cele din baza de date. In mod normal trebuie sa te intrebe niste chestii de siguranta din care sa isi dea seama daca esti utilizatorul numarului. Sunt chestii legate de vechime, incarcari, planuri tarifare, optiuni, etc adica chestii care se pot verifica in baza lor de date.
Deci, cine a facut asta, ori a fost neatent, ori complice. In orice situatie, a gresit.

#22
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postbonygy, on 15 martie 2018 - 09:06, said:

Ceva nu se leaga.
Cartelele astea prepay, indiferent de operator, stiu ca au o perioada de gratie de la ultima incarcare (minim 6 luni), pana ar expira definitiv si sa fie blocate.

Apoi, numarul aferent cartelei sta in "carantina" o perioada de timp (din ce am auzit, chiar cativa ani) si abia apoi se redistribuie unui nou utilizator, pe abonament sau prepay.
Eu n-am asteptat ultima zi din perioada de gratie, stiam ca-mi expira pe 5 martie, m-am dus pe data de 3 martie sa bag credit in ea si cand colo, surpriza, nu se poate,  numarul figureaza cu abonament. A intrat in baza lor de date si cartela fuseze trecuta la abonament in urma cu 3 luni, eu nefolosind-o si tinand-o intr-un telefon secundar rar intram pe ea.

View Postradunic, on 15 martie 2018 - 10:38, said:

Dacă era încă în perioada de grație faci plîngere la Telekom. Dacă nu, nu.


Asta chiar nu e treaba ta ci a lor. Eventual a poliției dacă Telekom face plîngere.

Morala - dacă ai un număr la care ții îl încarci din timp nu în ultima zi a perioadei de grație.
Nu stii sa citesti ce am scris, am facut plangere la telekom si politie, si n-am asteptat ultima zi din perioada de gratie.

View Postflorin71_skoda, on 15 martie 2018 - 09:09, said:

Asa ar trebui, sa stea in "carantina", insa daca vine unul si cere numar preferential, crezi ca este refuzat ? (initiatorul a spus ca era un numar usor de memorat)
Era in perioada de gratie, pierzi numarul dupa ce expira aceea perioada si nici atunci ca sunt obligati sa-l mai tina cateva luni in caz ca te razgandestii, dovedesti cu SIM-ul ca era numarul tau si ti-l poti recupera.

View Postlexis1, on 15 martie 2018 - 11:09, said:

Unii mai au si joburi care necesita munca efectiva. Daca ar fi toti IT-isti si liber independenti ar arata tara si mai ingrozitor, ca nimeni nu ar munci.
Intreaba ceva cand au timp liber inainte de a pleca la munca si verifica raspunsurile cand se intorc acasa de la munca.

Altii o fac ca o metoda de refulare, sa isi spuna oful in mod public sa avertizeze si pe altii ce magarii si ilegalitati se mai fac in tara.
Exact, am fost la munca, acum am ajuns pe acasa si plec iar, nu stau toata ziua sa o "frec" pe net

#23
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016

View Postlaurentiu230480, on 15 martie 2018 - 11:36, said:

De prost ce este si-a trecut numele real in anunt


Am scris gresit, ma refeream la perioada actuala, fapta intamplandu-se recent. Cartela dadea sa iasa din gratie pe data de 5 iar pe 3 am fost sa-i fac reincarcare, cand surpriza, era trecuta pe abonament


Sunt infractiuni faptele lui/lor ca am inteles ca sunt mai multi sub vizorul politiei. Inselatorie, declaratie mincinoasa si furt


Pe numele lui, a dat declaratie mincinoasa ca numarul de telefon cu cartela este a lui. faza este ca aveam numar foarte simplu si pana se finalizeaza ancheta nu pot sa fac mai nimic cu el


Pai ma doare, ca era numarul meu de telefon si ala a facut excrocherie luandu-mi numarul si trecandu-l pe abonament si inseland Telekom-ul cu cateva contracte + telefoane pe care nu le va onora.


Poate pentru tine, pentru mine nu prea, in caz ca nu stiai numarul de telefon este proprietate. Falsul in declaratii ca numarul iti apartine cand de fapt este al altuia este o infractiune si o fapta grava cu atat mai mult cu cat cel care i-a incheiat aboanmentul nu la pus sa arate cartela SIM sa vada daca acel numar cu seria de pe ea chiar ii apartin. CA mine sunt multi clienti, s-au mai facut magarii dinastea din ce am inteles si-n Vodafone
De acord cu tine si ce ai scris. Cine a facut asta in magazin, ori a fost prost si si-a frecat palmele ca mai face un abonament la "target" si nu a verificat daca are simul, daca stie vreo informatie despre cartela si numar, ori a fost complice si nu l-a interesat. Daca este din vreun magazin partener, care nu are acces la aplicatiile interne Telekom si a cerut seria sim sau alte chestii la RC, cel/cea de la RC nu si-a facut treaba, a dat informatiile aiurea. Si e greseala flagranta.

#24
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View PostHider141, on 15 martie 2018 - 09:55, said:

A facut abonamentul pe numele tau? Daca da, atunci e caz de reclamat la Politie. Daca nu, eject si cauta-ti alt numar usor de retinut, mai ales daca nu ai reincarcat cartela inainte de 5 martie.
Restul e can-can si nu are rost sa mai aberam pe subiect.
Numarul este proprietatea mea din moment ce detin SIM-ul. Pana expira gratia cartela si numarul sunt ale mele. Faptul ca s-a transferat cartela pe aboanment fara sa fie verificata si doar pe baza unei declaratii false, constituie infractiune si sunt din ce am inteles de la politie vreo 3 furt de identitate, fals in declaratii si inselaciune (telekom)

#25
franculea99

franculea99

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 21.07.2012
Seamana oarecum cu ce am patit.

  Acum cativa ani am avut contract cu Cosmote actualul Telekom,am renuntat la abonament si am trecut pe cartela prepaid fiind mai avantajos si am mai stat la acelasi operator inca 2 ani,dupa care am facut abonament la alt operator si normal am aruncat cartela prepaid.
  Dupa un timp am primit o scrisoare de la o firma de recuperare in care eram somat sa platesc o suma deoarece aveam un contract Telekom si pe care nu il onorasem.Mai pe scurt ,dupa multe telefoane la Telekom  si mail la firma de recuperare am reusit sa intru in posesia contractului (copie).
1.contractul a fost facut dupa ce am renuntat la cartela
2.apare numele meu si cnp-ul
3.seria de buletin este gresita
4.adresa de domiciliu este gresita
5.nu apare copia de pe buletin.
  Mentionez ca nu eu am facut acel contract si n-am stiut de existenta lui pana n-am primit plicul de la firma de recuperare.In acest caz am facut plangere la politie si de atunci a trecut un an  si n-am primit nici un raspuns de la politie.iIn tot timpul acesta am primit o gramada de mesaje de amenintare si telefoane.De 2 luni n-am mai primit mesaje in schimb 1,2 tefoane pe zi.

#26
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View PostMagicwisewolf, on 15 martie 2018 - 11:38, said:

Perioada de gratie inseamna perioada cand nu mai ai valabilitate la credit. Dar mai poti primi apeluri inca vreo 10 luni. Deci, numarul era inca al lui.
Migrarilea astea de la cartele la abonament sunt destul de bine structurate procedural. In mod normal, trebuia programul sa ii ceara seria simului de prepaid (nu numai nr de telefon), ca sa faca potrivirea in retea numar telefon - serie sim. Cine a facut asta, ori a obtinut in vreun fel seria sim de la Relatii cu Clientii (daca vorbim de dealer), fie a luat-o direct din baza de date (daca e vorba de reprezentanta) fara a verifica informatiile oferite de client vs cele din baza de date. In mod normal trebuie sa te intrebe niste chestii de siguranta din care sa isi dea seama daca esti utilizatorul numarului. Sunt chestii legate de vechime, incarcari, planuri tarifare, optiuni, etc adica chestii care se pot verifica in baza lor de date.
Deci, cine a facut asta, ori a fost neatent, ori complice. In orice situatie, a gresit.
Exact, respectivul a spus ca SIM-ul nu-l are la el, a dat doar o declaratie falsa precum ca acea cartela si SIM-ul sunt ale lui si "desteptul" ala de agent i-a facut abonament dandu-i si un S7

Edited by laurentiu230480, 15 March 2018 - 11:56.


#27
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Angajatii din domeniul telecom sunt infractori prin definitie... daca nu esti nu te angajeaza.
Trebuie sa minti, sa inseli, sa inchizii ochii daca vrei sa faci bani multi. Nu conteaza ca dupa ce pleaca din magazin cu 7 iphoneuri nu plateste nici un abonament din cele 7, important e ca tu ti-ai luat 7 megabonusuri ca ai adus in retea o balena cu abonamente de sute de euro. Si eventual iti mai plaseaza si individul o atentie ca l-ai ajutat la teapa.

Am asistat si eu la un proces din asta de verificare... fiindca nu stia nici o data despre cartela, angajatul a intors ecranul catre el sa vada ce scrie, si apoi, ironic ii spune... vezi ca ti-ai adus aminte.
Asta am vazut-o si la politisti, care la unii infractori cu care se cunosc fac legitimare cu statia in timp ce le arata datele care trebuie sa fie confirmate (semn ca datele foloste sunt false, nu apartin persoanei). In schimb ce pe altii cinstiti ii iau pe sus daca nu au buletinul la ei si chiar le ofera datele corecte in mod verbal sa le poata verifica si confirma identitatea.

Edited by lexis1, 15 March 2018 - 11:50.


#28
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postandreic, on 15 martie 2018 - 10:00, said:

Daca nu e inregistrata cu numele, cnp si tot ce trebuie ca a ta... totul e posibil. Daca s-a folosit de identitatea ta numai Politia te mai ajuta.
Si apropo de ce ai lasat-o sa expire... inteleg ca nu o mai vroiai ? Cum te asteptai sa pastrezi nunmarul daca ai lasat-o sa expire gratia ?
N-am lasat-o sa expire, cu 2 zile inainte sa expire perioada de gratie m-am dus sa o reincarc. Numarul de telefon atata timp cat este activ este proprietatea mea si am dreptul sa-l transfer in orice retea vreau. Faptul ca, din ce am inteles de la politie, contractul s-a facut pe o declaratie in fals precum ca n-are cartela la el si numarul de telefon ii apartine, telekom-ul a dat vina pe agentul care a incheiat contractul ca nu trebuia sa-l puna sa semneze aceea declaratie. de la politie am aflat ca mai sunt si altii ca el si multe persoane au ajuns in situatia mea. pana acum doar cativa au fost prinsi pentru acest tip de excrocherie si mi-au spus ca este chestie de timp pana-l inhata si pe el

#29
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

View PostMagicwisewolf, on 15 martie 2018 - 11:38, said:

Perioada de gratie inseamna perioada cand nu mai ai valabilitate la credit. Dar mai poti primi apeluri inca vreo 10 luni. Deci, numarul era inca al lui.
Migrarilea astea de la cartele la abonament sunt destul de bine structurate procedural. In mod normal, trebuia programul sa ii ceara seria simului de prepaid (nu numai nr de telefon), ca sa faca potrivirea in retea numar telefon - serie sim. Cine a facut asta, ori a obtinut in vreun fel seria sim de la Relatii cu Clientii (daca vorbim de dealer), fie a luat-o direct din baza de date (daca e vorba de reprezentanta) fara a verifica informatiile oferite de client vs cele din baza de date. In mod normal trebuie sa te intrebe niste chestii de siguranta din care sa isi dea seama daca esti utilizatorul numarului. Sunt chestii legate de vechime, incarcari, planuri tarifare, optiuni, etc adica chestii care se pot verifica in baza lor de date.
Deci, cine a facut asta, ori a fost neatent, ori complice. In orice situatie, a gresit.
Verificarea cea mai simpla, trimiti SMS cu cod de acces temporar. Astfel un angajat nu poate verifica nimic in legatura cu acel cont fara sa primeasca codul de la detinatorul simului.
Ceva in genul cum exista la ING...fara sa bagi cardul si pin-ul in device nu poate face nimic angajatul.

Sunt mana in mana cu teparul, unii se vand doar pentru simplul fapt ca le arunca bani de o cafea ciubuc si le iese si comisionul de contract de la companie.

Edited by lexis1, 15 March 2018 - 11:54.


#30
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postlexis1, on 15 martie 2018 - 11:54, said:

Sunt mana in mana cu teparul, unii se vand doar pentru simplul fapt ca le arunca bani de o cafea ciubuc si le iese si comisionul de contract de la companie.
Asa mi-au spus si personalu de la politie, ca din declaratii reiese si complicitatea agentului. Mi-au spus sa am rabdare sa mai faca 1-2 magarii dinastea sa poata sa-l infunde cum trebuie. Chestia tare a fost ca atunci cand am reclamat, cei de la Telekom nu erau mirati iar cei de la Politie mi-au spus ceva de genul "inca unul, stai calm ca nu esti singurul sunt multi ca el, problema este de timp pana-i inhatam". Cei mai tari au fost OPC-ul, mi-au spus ca au amendat Telekom-ul si ca se fac cercetari la Politie.

Edited by laurentiu230480, 15 March 2018 - 12:09.


#31
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
@laurentiu230480... da' stiu ca te-au vrajit bine acolo, la politie, ca au prins nu-stiu-cati cu astfel de chestii, ca altele. Probabil ca acum infunda puscariile.
In fine... trebuie sa ai in vedere cateva aspecte:
- cartela ta prepay nu era inregistrata pe numele tau, cu siguranta era "anonima", dar functionala;
- ai asteptat prea mult sa o reactivezi printr-o reincarcare... de obicei perioada de gratie se calculeaza in zile, nu luni... deci, daca operatorul spune ca "perioada de gratie este de 90 de zile", nu inseamna ca poti sa stai linistit 3 luni, ci vreo 3 luni fara cateva zile (in medie, vreo 5)... la perioadele mai mari, mai adaugi niste zile acolo. Calculul tau cu 5 martie sau cat ai spus acolo, s-ar putea sa fie eronat;
- degeaba ai SIM-ul vechi la dispozitie, atata timp cat este blocat;

#32
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postbonygy, on 15 martie 2018 - 12:11, said:

- degeaba ai SIM-ul vechi la dispozitie, atata timp cat este blocat;
SIM-ul vechi mi l-au luat cei de la telekom pe baza unui proces verbal ca era activat abonamentul pe el, era functional. Puteam sa sun si aveam beneficii berechet cand am dat la *151#. Fraierul ala a luat doar telefonul, nu-l interesa numarul de telefon sa poata sa sune si de prost ce era si-a trecut pe OLX "furtisagurile" cu numele si prenumele lui real care aparea in baza lor de date ca figurand  cu abonament

View Postbonygy, on 15 martie 2018 - 12:11, said:

@laurentiu230480... da' stiu ca te-au vrajit bine acolo, la politie, ca au prins nu-stiu-cati cu astfel de chestii, ca altele. Probabil ca acum infunda puscariile.
Nu prea m-au vrajit, pare chestie serioasa la cate foi aveau acolo si la ditamai declaratia care am dat-o cu tot felu' de amanunte. Aveau si numar de dosar de cercetare, deci individul este filat de ceva vreme, stiau de el inclusiv adresa lui. Mi-au spus ca cativa au fost prinsi, iar altii, cum este si el, mai au oleaca si pun mana si pe ei da' trebuie sa mai faca cateva boacane dinastea sa-l infunde cum trebuie

Edited by laurentiu230480, 15 March 2018 - 12:25.


#33
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Vrajeala de militian.
Stai calm ca nu fac nimic... poate doar sa il viziteze sa ceara un telefon pentru deranjul de a arunca plangerea ta la gunoi ;)

Cine imparte parte are.

#34
laurentiu230480

laurentiu230480

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 15.03.2018

View Postbonygy, on 15 martie 2018 - 12:11, said:

- ai asteptat prea mult sa o reactivezi printr-o reincarcare... de obicei perioada de gratie se calculeaza in zile, nu luni... deci, daca operatorul spune ca "perioada de gratie este de 90 de zile", nu inseamna ca poti sa stai linistit 3 luni, ci vreo 3 luni fara cateva zile (in medie, vreo 5)... la perioadele mai mari, mai adaugi niste zile acolo. Calculul tau cu 5 martie sau cat ai spus acolo, s-ar putea sa fie eronat;
Primeam mesaj clar, nu faza de genul reincarca in X zile. "sunteti in perioada de gratie pentru a nu pierde numarul va rugam reincarcati pana la data de 5 martie 2018". Am vrut sa reincarc pe data de 3 si era trecut pe abonament numarul

View Postlexis1, on 15 martie 2018 - 12:27, said:

Vrajeala de militian.
Stai calm ca nu fac nimic... poate doar sa il viziteze sa ceara un telefon pentru deranjul de a arunca plangerea ta la gunoi Posted Image

Cine imparte parte are.
Pai sunt calm, pe mine ma intereseaza sa-mi dea numarul inapoi ca era simplu si usor de memorat. Nu-i treaba mea ce personal isi angajeaza firmele partenere sa faca contracte in numele Telekom-ului. Greseala mea a fot ca-n urma cu vreo 6 luni nevastamea mi-a spus sa-mi portez numarul ala in reteaua Digi cand am semnat niste abonamente la Digi da' n-am vrut ca ziceam ca este bine sa am semnal in 2 retele (in caz ca plec pe undeva si raman fara acoperire intr-una din ele)

Edited by laurentiu230480, 15 March 2018 - 12:41.


#35
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Numarul nu o sa il mai vezi.

Cel putin nu mai devreme de 1 an de zile cat dureaza sa initiezi si sa castigi un proces cu ei.

#36
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 15.01.2014
De asta ar trebui impusă condiția de cumpărare a cartelei prepay cu buletin.
Când am zis asta cuiva acum ceva vreme, mi-a sărit in sus că ce, ne întoarcem la comunism?

În plus, s-ar mai tria și apelurile de la toți țeparii cu texte gen "accidentul".

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate