Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Lovitură pentru mașinile electrice în România: Tarifarea încărcării, mai costisitoare decât un plin de carburant fosil
#91
Posted 06 March 2018 - 20:42
Ion_Bumbu, on 06 martie 2018 - 20:32, said:
Pai ajungem la generator pina la urma??? ericmario, on 06 martie 2018 - 20:40, said:
Trebuie, nu ai incotro, esti obligat sa recunosti ca o masina full electrica nu polueaza. N-ai citit ce-am scris mai sus ...Omul prin existenta sa este singurul animal care traieste distrugind planeta . |
#92
Posted 06 March 2018 - 20:43
Si din ce sula calului se va obtine energia necesara masinilior electrice?
Atomica? aia doar daca va fi viabila fuziunea! Pina atunci, gaz si carbune baieti, restul vis frumos! |
#93
Posted 06 March 2018 - 20:45
Am avut de la VAG, masini noi.
Si totusi dc scapa pe autovit proprietarii de masinile tesla? Edited by Torquemada-666, 06 March 2018 - 20:47. |
#94
Posted 06 March 2018 - 20:45
Nu se va intampla nimic, vor fi niste taxe imense pt scoaterea din circuit a acelor acumulatori, se vor incarca doar de unde trebuie.Plecand de la baza, daca e gratis sau prea ieftin, nu-i deloc bine(mai ales totul gratis).
Regulile se fac pe laneta asta cu minim 50 de ani inainte, cei ce le fac stiu ca nu exista gratis sau prea ieftin.E "paradox"(imposibil). Edited by ionutz_joe2009, 06 March 2018 - 21:11. |
#95
Posted 06 March 2018 - 20:58
#96
Posted 06 March 2018 - 21:02
Sa isi cumpere noul model, dupa ce probabil au facut praf bateria... tu ce crezi ca Tesla isi cumpara aia care au muncit pe bani? Nu, isi cumpara aia care au furat banii de undeva si ii arunca pe fite prostesti sa crape dusmanii de ciuda... asta e gandirea afaceristului hot roman, tot scopul de "a face bani" e sa ii cheltuie pe prostii scumpe sa moara dusmanul de ciuda ca are mai putin decat el.
Edited by lexis1, 06 March 2018 - 21:03. |
#97
Posted 06 March 2018 - 21:33
ericmario, on 06 martie 2018 - 20:15, said:
Eu conduc un diesel japonez, o Mazda 6, veche precum istoria. Criminalule ericmario, on 06 martie 2018 - 20:15, said:
Acuma ca zeii tai, VAG, nu-s in stare sa tina pasul, e treaba lor. ericmario, on 06 martie 2018 - 20:40, said:
Trebuie, nu ai incotro, esti obligat sa recunosti ca o masina full electrica nu polueaza. Daca vrei sa ne ducem in lumea lui Exageranu, e ok. S-a discutat si demonstrat de n ori. Dacă fiecare dintre miliardele de vehicule aflate în circulație ar fi înlocuite astăzi de un Tesla Model X, ar fi necesare 14 milioane de tone de cobalt, de două ori rezervele mondiale. Citește mai mult la: https://www.profit.r...aterii-17582878 |
#98
Posted 06 March 2018 - 21:35
gushpi, on 06 martie 2018 - 12:12, said:
...lipsa concurenței! io tot zic că soluția nu este de a sta ore la incărcare cu mașina, ci de a se standardiza bateriile - apoi să le schimbăm in 5 minute la statiile de incărcare (pt cârcotașii care zic că bateriile vor fi mai vechi sau mai noi, se poate plăti in funcție de autonomia pe care ți-o va arăta displayul bateriei la stație...) dar, precum fu la mufele telefoanelor mobile (care s-au standardizat după 10-15 ani), așa vom aștepta și la mașini... Edited by GonzZo, 06 March 2018 - 21:38. |
#99
Posted 06 March 2018 - 21:37
.
unbrutus, on 06 martie 2018 - 21:33, said: nu polueaza pe naiba... polueaza mai mult sa iti porduca tie o masina electrica noua decat sa continui sa mergi cu dieselul ala al tau vechi pana moare de tot. S-a discutat si demonstrat de n ori. Dacă fiecare dintre miliardele de vehicule aflate Ă®n circulație ar fi Ă®nlocuite astăzi de un Tesla Model X, ar fi necesare 14 milioane de tone de cobalt, de două ori rezervele mondiale. Citește mai mult la: https://www.profit.r...aterii-17582878 Punct lovit. Edited by ionutz_joe2009, 06 March 2018 - 21:38. |
#100
Posted 06 March 2018 - 21:38
GonzZo, on 06 martie 2018 - 21:35, said:
Sa stii ca ar fi ideal, exact cm merg si schimba in mediul rural lumea butelia de gaz.Not a bad ideea, ar disparea si cozile la peco , poluarea urbana ! Așa o stație are conexiune direct in 10kVA și încarcă muuult mai ieftin decât la 220 V |
|
#101
Posted 06 March 2018 - 21:39
#102
Posted 06 March 2018 - 22:54
6 pagini pline de prostii scrise de unii care nu stiu nimic despre o masina electrica, dar pun botul la tot felul de manipulari.
De aia apar jurnalisti de 2 bani. Pun un titlu de senzatie si toti fraierii bocesc ca babele. Voi astia care plangeti de mila electricelor stiti macar cate statii sunt ale Renovatio si pe unde se afla ? Spre exemplu in Bacau sunt 4 statii de incarcare de 22 kw si una de 50 kw toate gratuite. Nici-un Renovatio. Daca as mai avea rabdare sa ma uit pe harta cred ca in fiecare oras mai gasesc cateva free. Si atunci de unde "Lovitură pentru mașinile electrice în România: Tarifarea încărcării, mai costisitoare decât un plin de carburant fosil" ? Ca sa nu mai zic de faptul ca la pretul actual al energiei electrice nici nu m-as obosi sa o duc la un incarcator decat daca ma grabesc si as incarca-o la priza acasa. Incarcata acasa te-ar costa cat daca ai circula cu o masina clasica cu 2 l/100 km. Cum in lunile in care circul doar prin oras nu fac mai mult de 300 km, as plati pentru "combustibil" vreo 30 de lei pe luna. Mda, nu cred ca merita oboseala sa ma mai duc cu ea la un incarcator ! Aveti idee, peste 6 ani ajunge Model 3 si in Romania ca s-o pot lua prin Rabla Plus ? |
#103
Posted 06 March 2018 - 23:05
"Lovitură" nu e. Trebuie avut în vedere că nu plătești efectiv curentul, ci rețeaua. Adică ăia care-ți pun la dispoziție locurile în care poți încărca, au și ei niște cheltuieli cu toată treaba asta. Nu pică din cer și nu au subvenții de la AFM. Cu timpul, vor fi implementate la benzinăriile normale, iar prețurile vor scădea, eventual se va subvenționa aparatura. Probabil că benzinăriile vor putea oferi alimentare gratuită. Momentan se subvenționează achiziționarea de mașini, nu și infrastructura, lucru ce e oarecum prostesc.
Românii au probleme în a înțelege de unde vin chestiile gratuite. Alea ori sunt subvenționate cumva, ori sunt folosite ca instrument pentru a atrage clienți. Am o benzinărie, poate-mi convine să ofer încărcare gratuită, ies în pierdere la curent și aparat, câștig la chestiile pe care le cumpără din magazin ăia care alimentează. Mai ales că alimentarea durează ceva timp, dacă am și o cârciumă să vând și ceva haleală și de băut, deja e garantat că marea parte a ălora care alimentează o să fie și clienți la cârciumă. Treaba cu mașinile electrice în rândul populației e abia la început. E normal să existe dezavantaje. Cu timpul o să fie autonomie mai bună, performanțe crescute, încărcare mai rapidă, n-o să stagneze, să plătești mai mult un km parcurs cu una electrică decât cu una pe benzină. Momentan eu n-aș lua electrică. Peste 5-10 ani, probabil că mă va interesa, văd cum stau lucrurile atunci. |
#104
Posted 06 March 2018 - 23:24
In Romania oricum totul e pe invers, iar cei de la e-charge nu vor sa schimbe trentul.
Golaneala e ca ei taxeaza pe timp, nu pe Kwh, sa vezi cum ii taxeaza pe aia de uita masina la incarcat. (parca si vad soferi nervosi ca au fost suprataxati ca leaga un zbir de otel si pleaca cu tot cu statie de nervi), iar bateriile nu au incarcare liniara, practic ele spre finalul incarcari trag din ce in ce mai putin curent. Ceea ce face ca incarcarea acasa sa fie si mai ieftina decat estimarile. Astea au prins monopol acuma si fac ce vreau ei din preturi, Eu cred ca o sa se ajunga sa fie in fiecare parcare din fata blocului incarcator electric ca nu e cine stie ce inginerie. Deja au reteaua de racordare a blocurilor, pot trage din ea si alimentatoare de masini, binenteles cu niste modificari de retea, dar se poate. Edited by kreeper, 06 March 2018 - 23:25. |
#105
Posted 07 March 2018 - 02:23
kreeper, on 06 martie 2018 - 23:24, said:
Eu cred ca o sa se ajunga sa fie in fiecare parcare din fata blocului incarcator electric ca nu e cine stie ce inginerie. Deja au reteaua de racordare a blocurilor, pot trage din ea si alimentatoare de masini, binenteles cu niste modificari de retea, dar se poate. Si sa avem autostrazi care sa lege Moldova cu Ardealul si sa lege vama Nadlac cu vama Giurgiu Si transport in comun care sa funtioneze Si metrou pana la aeroporturi si in mai multe orase nu doar pe o bucatica de bucuresti Si trenuri de mare viteza E la fel de probabil sa avem toate astea si incarcatoare la fiecare bloc. Sau nu. Sau sa le avem peste 50 de ani. Nu stiu cati din noi vom mai fi in viata. Toate sint simple, si le au altii prin alte tari. |
|
#106
Posted 07 March 2018 - 06:48
Ba frate, da e prohibitie la pareri vizavi de electrice? E interzis, ilegal, ingrasa?
Urmaresc cu interes dezvoltarea acestui sector automobilistic si cu si mai mare interes cantaresc posibilitatea achizitionarii unei electrice, dar atata timp cat locuiesc in acesta tara minunata nu ma pot raporta decat la ce imi ofera dansa si locuitorii ei. Ca sa nu mai vorbesc de socul pe care l-am avut vazand cat costa o Tesla SH... Concluzia mea e formata din 2 parti 1.Deocamdata nu 2.Daca statul (statele, UE, ONU, NATO ce mai, lumea) doreste sa poluam mai putin, sa ne puna la dispozitie curent gratis, obtinut din surse verzi. In acest caz migrarea la electrice se va produce natural, fara chestii comunistoide gen interzicerea dizal in orase sau taxa ecologica a produselor achizitionate recent. |
#107
Posted 07 March 2018 - 07:16
Și care ar fi " sursele verzi " ? Exista așa ceva ?????🤔
|
#108
Posted 07 March 2018 - 07:50
Hidrocentrale, in Romania se pot construi din abundenta.
Eoliene, avem zone destul de mari in care se poate profita de vant Fotovoltaice pentru ca ne avantajeaza pozitia geografica, |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users