Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Lovitură pentru mașinile electrice în România: Tarifarea încărcării, mai costisitoare decât un plin de carburant fosil
Last Updated: Jul 28 2020 09:51, Started by
max_01
, Mar 06 2018 11:18
·
0
#55
Posted 06 March 2018 - 14:55
Avand in vedere discutiile si comentariile aparute in ultimile zile pe baza tarifelor anuntate de catre Renovatio, am dori sa venim cu cateva scenarii de calcul referitoare la costurile lunare aferente incarcarii diferitelor tipuri de masini electrice.
Consideram relevante, din punctul de vedere al consumatorului, estimarile de costuri lunare/anuale cu incarcarea masinilor electrice. O estimare punctuala ce ia in calcul doar kWh/100km sau cost per incarcare 0-80% / 0-100%, omite o serie de variatii ce influenteaza costurile de exploatare pe termen mediu si lung (acest lucru este valabil atat pentru masinile electrice cat si pentru cele cu combustibil conventional). Dorim sa exemplificam pe 3 vehicule electrice cu autonomii si consum similare: BMW i3, VW eGolf, Renault ZOE. Consum mediu estimat este de 15kWh/100km pentru toate trei vehicule. Scenariul 1 – 1000km/luna inseamna un necesar de 150kWh/luna BMW i3 / VW eGolf au nevoie de 210min pentru a incarca cei 150kWh in regim fast-charge (45kW) Renault Zoe are nevoie de 405min pentru a incarca cei 150kWh in regim semi-fast (22kW) Costurile lunare pentru cele trei tipuri de abonamente (incluzand costul abonamentului) sunt: BMW i3 / VW eGolf: 336ron (START) / 285ron (ENTRY) / 304ron (FAST) Renault Zoe: 246ron (START) / 216ron (ENTRY) / 273ron (FAST) Scenariul 2 – 1500km/luna inseamna un necesar de 225kWh/luna BMW i3 / VW eGolf au nevoie de 300min pentru a incarca cei 225kWh in regim fast-charge (45kW) Renault Zoe are nevoie de 620min pentru a incarca cei 225kWh in regim semi-fast (22kW) Costurile lunare pentru cele trei tipuri de abonamente (incluzand costul abonamentului) sunt: BMW i3 / VW eGolf: 480ron (START) / 365ron (ENTRY) / 340ron (FAST) Renault Zoe: 377ron (START) / 278ron (ENTRY) / 301ron (FAST) In scenariile de mai sus, in cazul lui Renault Zoe, recomandabil este un abonament ENTRY, iar in cazul BMW i3 / VW eGOLF, pentru 1000km/luna este recomandabil tot un abonament ENTRY, in schimb pentru 1500km / luna mai avantajos este un abonament FAST. In momentul in care discutam despre avantajele (in materie de costuri) ale unui vehicul electric vs un vehicul pe carburant conventional, trebuie avute in vedere toate costurile de exploatare si nu numai costul carburantului (care se dovedeste a fi mai mic decat cel conventional), cum ar fi: consumabile, revizii, etc. Apreciem feedback-ul vostru si credem ca am reusit sa aducem lamuriri pe marginea tarifelor prezentate. Totodata, Renovatio pregateste impreuna cu partenerii sai o serie de campanii menite sa aduca noi beneficii utilizatorilor de vehicule electrice. Edited by cata, 06 March 2018 - 14:56. |
#57
Posted 06 March 2018 - 14:59
cata, on 06 martie 2018 - 14:55, said:
.....In momentul in care discutam despre avantajele (in materie de costuri) ale unui vehicul electric vs un vehicul pe carburant conventional.... pe scurt: vreau sa ajung de la bucuresti la timisoara, vara pe 40grade... 1.jpg 86.75K 34 downloads e golf se incarca 6 ore la 22kw => 6ore*60minute*0.6lei/min => 216lei/300km din care scadem ac-ul si alte minunatii => ~200lei/200km => 1leu/km pai mie care-mi papa 10% benzina => 55lei/100km => 0.6lei/km (mers sportiv) si culmea curentul de la retea costa 6h*22kw = 132kw*h *0.5lei/kw = 66lei => rotund cu pierderi 100lei.... mmmm cam la jumate fata pe priza de pe strada.... (sau am incurcat eu socotelile) Edited by arg, 06 March 2018 - 15:20. |
#58
Posted 06 March 2018 - 15:15
Jammalan-the-Prophet, on 06 martie 2018 - 14:58, said: Ce calculezi tu aici mai exact? Sursa producătorului aici la pagina 35. |
#59
Posted 06 March 2018 - 15:28
arg, on 06 martie 2018 - 14:59, said:
ai uitat de autonomie.... si cam aici se rupe filmul. arg, on 06 martie 2018 - 14:59, said:
ai uitat de autonomie.... si cam aici se rupe filmul. Edited by cata, 06 March 2018 - 15:28. |
#60
Posted 06 March 2018 - 15:54
Povestea cu costul incarcarii e doar o parte a problemei, cel putin la Renault. Acesta inchiriaza, nu vinde, bateria. A fost demult un drive-test cu Twizy (trotineta pe care incearca sa o treaca drept autoturism ) si atunci am facut o socoteala ca numai din chiria bateriei imi iesea un cost echivalent unui consum de benzina de minim 14l/100km. Daca acu’ mai adugam si un cost mare ar reincarcarii, masinile electrice pot muri linistite din fasa.
|
#61
Posted 06 March 2018 - 16:01
ideea principala e ca astia de la renovatio (ce-or renova, numai dracu' si ei stiu) gandesc cu c*ru'. si or sa dea cu el de pamant,
mai devreme sau mai tarziu. ok, inteleg si faptul ca au investit in echipamente, in bransamente, platesc chirie sau au cumparat spatii, au oameni de platit, prfot de facut, etc. dar...preturile par aberante. ca si conceptul de altfel. ca o ard ei cu ideologii, cu aspiratii, cu vise, cu vorbe de PR facut la Spiru, cu rahat pe bat...aia e frectie la picior de lemn. in primul rand, se c*ca pe ei cu peste 30 de locatii...plm, eu am numarat la ei pe harta 28. atentie, locatii, nu puncte de incarcare. dupa aia, vin cu nush ce card, specialist special specializat al lor. alocat unei singure masini, netransmisibil, etc. sa si-l vare undeva... logica fiind ca...? then again, nush de ce, dar e dezavantajos rau. inteleg ca nu vrei sa ti se plateasca un abonament si sa se incarce 10 masini, dar cu internetul de acasa nu ma intreaba nimeni cate device-uri il acceseaza. in fine, au si varianta fara card, abonament &shit. mega-scumpa! de ce as alege (exceptand situatii cand sunt prins pe picior gresit si nu am alternativa) o "pompa" de-a lor? ii bate si aici logica. ca sa fie treaba completa, mai vin si cu taxare la minut (cu/fara abonament, e la fel). adica daca bei o cafea la ei si depasesti timpul, te-ndoaie. la pompa de benzina/motorina/gpl/rumegus nu ar fi posibil, asa ca sa ocolim partea asta. de ce mama dracului nu taxezi la consum?? adica la kWh? cat consum, atata platesc, nu platesc timpul. poate ma duc sa casc gura in benzinarie, ce-ar mai fi sa ma taxeze ca le ocup spatiul p-acolo timp de 10 minute? nu, aia is normali la cap din punctul asta de vedere: am platit cati litri am bagat, am platit spalarea, aspirarea si ce-am mai facut p-acolo, am platit cumparaturile si pa. ce-ar fi daca incarc complet si las masina cu 5 minute mai mult la incarcat, desi ea nu mai trage curent? platesc ca bou', nu? teoretic, da... |
#62
Posted 06 March 2018 - 16:02
cata, on 06 martie 2018 - 15:28, said:
Au , este preluat de pe pagina lor de facebook cum ajungi de la bucuresti la paris cu o masina electrica (probabil pe platforma).... @ dygey pana nu le impune ue-ul ceva, nu prea are ce sa iasa. in primul rand ar trebui sa oblige orice benzinarie/supermachet/mall etc sa aiba 2-3 statii se incarcat, similar cum e cu locurile pentru handicapati. iar statiile de pe strada sa nu plateasca chirie la locul de parcare, reduceri la bransamente, etc. Edited by arg, 06 March 2018 - 16:07. |
#63
Posted 06 March 2018 - 16:06
arg, on 06 martie 2018 - 16:02, said:
??? cum ajungi de la bucuresti la paris cu o masina electrica (probabil pe platforma).... |
#64
Posted 06 March 2018 - 16:10
Cine-s bre renovatorii astia de la Renovatio si ce renoveaza ei de le facem atata reclama gratuita?
Macar au asa ceva? IMG_20170817_0152241.jpg 354.43K 38 downloads IMG_20170817_0152371.jpg 284.01K 37 downloads Edited by ericmario, 06 March 2018 - 16:31. |
|
#66
Posted 06 March 2018 - 16:12
in curand vor aparea incarcatoare pe aliexpress , no problem....
|
#67
Posted 06 March 2018 - 16:14
in genul astora?
[ https://s10emagst.akamaized.net/products/8816/8815083/images/res_bac6df6e8b595dead6e8dda2d232c21a_450x450_b0n5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#68
Posted 06 March 2018 - 16:18
#69
Posted 06 March 2018 - 16:58
Corect, asa afla lumea de ei si trage concluzia ca noi vorbim prostii!
Viitorul este electric! Acuma sa vedem si cind va fi... |
|
#71
Posted 06 March 2018 - 17:30
Nu va faceti iluzii ca este ceva moca in lumea asta , si nu va faceti iluzii ca puteti fenta sistemul .
Indiferent ce " nebunie " ar apare pt a fenta statiile , taxarea se va orienta . Nimeni nu scapa , moca nu exista . Asta este economia de piata , recte prosteala . Intii iti da subventii sa cumperi masina , apoi iti da curent gratis , si dupa ce ti-ai vindut " troaca " pe combustibil fosil , incep sa apara costurile , iar cind tragi linie , constati ca viata ta a devenit mai scumpa , mai grea . ...si cred ca mai sint costuri care vor apare ... |
#72
Posted 06 March 2018 - 17:41
Pina la urma totul se reduce la cost/Km.
Ala cumva trebuie facut cit mai mare ca omul sa aiba cit mai putina libertate de miscare. Atunci este atins scopul. Au crescut Dieselele, a crescut in mod artificial pretul motorine pina l`a depasit pe cel al benzinei, de ce? sa mentina acel cost/Km in limite. Aproape nu mai e diferenta intre Diesel si benzina, inainte mergeai de 2-3 ori mai mult la acelasi pret de cost cu dieselul decit cu benzinarul. A inceput moda cu electricele...va creste pretul si la alea a deplasarii, totul este sa apara multe astfel de masini. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users