Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Passat B6 2006/2007

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
SarajeVo

SarajeVo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 12.05.2010
Salutare tuturor!Luna ce vine doresc sa achizitionez un Ww Passat B6 an 2006/2007,insa nu sunt hotarat inca ce varianta de motorizare sa aleg.Asa ca apelez la voi,in special la cei care detineti acelasi model sa ma ajutati cu ceva sfaturi.Care este varianta cea mai fiabila si recomandata pentru mine tinand cont ca pe an fac < 10.000 km, stau in mediul rural insa la serviciu aproape zilnic, deci pot spune undeva la 65 % urban 35% extra.
Multumesc!

#2
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
1.9 si 2.0 tdi probleme peste probleme.

la 1.9 tdi ai motoare bls cu filtru de particule sau bxe fara, dar cu probleme mari de proiectare, te trezesti ca iti iese biela prin blocul motor.

la 2.0 tdi ai probleme cu pompa de ulei, axul de 80mm se rotunjeste din hexagon devine cerc si nu mai invarte angrenajul pompei de ulei, motorul nu primeste ulei si iti cade turbina prima data.

Probleme cu injectoarele dupa un anumit rulaj, indiferent ca sunt bosch sau siemens. Injectoarele isi fac uzura in chiuloasa, si apoi pierzi compresie, masina nu mai porneste usor, amesteca motorina cu uleiul.

Probleme la pinionul de la arbore, se uzeaza.

La b6 ai frane electromecanice, se defecteaza motorasele si trebuie reparate- cateva sute de lei.

Ambreiajele pica suficient de des. Probleme la faruri, lumina slaba ca se afuma lupele indiferent ca vorbim de xenon sau halogen, toate au lupe, si au acest defect, trebuie desfacute farurile. Vopseaua si tabla este de toata jena, uita-te la passat-uri si golfuri din 2005-2010 si vezi ce vopsea si tabla ordinara au, toate au rugina de la praguri spre aripi.  O masina nereusita, fiabilitate slaba, paleste si intra intr-o grota pe langa vechiul Passat b5.

Orienteaza-te spre altceva. Motoarele lor pe benzina sunt si mai problematice, fsi - zero fiabilitate.

La 4500-5500euro cat vrei tu sa dai pe un b6, mai bine te orientezi spre un motor benzina aspirat, generatie antica, de pe o masina japoneza, de ex Mazda. Sau daca vrei obligatoriu VAG, 1.6 mpi 102 CP pus pe Audi a3/golf/ poate il gasesti si pe pasat, repet, doar 1.6 benzina cel de 102 CP, cel de 116 CP este - praf si pulbere.


Informatiile mele sunt pentru o persoana care cauta masina la pret ok, si cu cat mai putine probleme ulterioare, daca nu te intereseaza fiabilitatea, sau ca-ti mai cade o piesa, sau ca trebuie remediat un defect, sfaturile mele sunt nule. Bafta.

Edited by Deenman, 17 February 2018 - 12:42.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am avut si eu un B6 2006 BKP, numai probleme, de la injectoare la calculator confort, conectoare proaste (dupa fiecare miscare a scaunului soferului se dezactivau airbag-urile, trebuia bagata pe tester pt. resetare),  materiale proaste, vopseaua si lacul sub orice critica (negru metalizat) , dubluclimatronicul...timoneria, volanta dubla masa, caseta de directie, consum ulei, pierderi aleatoare de putere, rugina pe aripi spate...etc.
NU recomand asa ceva.


O masina scumpa ca intretinere si extrem de slaba ca fiabiitate. Cu grave probleme de proiectare. Unde mai pui ca se oprea motorul in mers, indiferent ca erai in depasire sau erai la stop...

PS: http://www.vadim.ro/...ectoare-de-lut/

Edited by bumpocbum, 17 February 2018 - 12:58.


#4
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,680
  • Înscris: 10.10.2011
am avut skoda octavia 1,9 bxe (acelasi motor ca la passat). deci: turbina dusa de doua ori, 4 compresioare de clima, ax cu came dus, biela iesita prin blocul motor impreuna cu un piston. 220.000 km . luata cu 0 km in bord, din reprezentanta. m-am dezmeticit intre timp si am trecut la motoare serioase, respectiv aspiratele japoneze... ulei + filtre si km multi fara pb.

Edited by zile_san, 17 February 2018 - 13:42.


#5
SarajeVo

SarajeVo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 12.05.2010
Ceva exemple de japoneze cu motoare bune?Ca pret ~4000-5000.
Multumesc!

#6
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012
Orice Mazda 6 II (an dupa 2007), Toyota Avensis III nu stiu daca gasesti in acesti bani (an fabricatie dupa 2009). Mai e si BMW 320d intre anii 2005-2007 care e destul de oke insa va fi cu multi km, asa ca un 318i ar fi potrivit, nici nu are consum astronomic.

#7
SarajeVo

SarajeVo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 298
  • Înscris: 12.05.2010
Golf 5 are aceleasi probleme ca si Passatul?

#8
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
La fel.

Ti-am scris mai sus, cauta 1.6 mpi 102 cai putere, am vazut ca vine pe Audi a3/ golf 5/ Jetta, poate vine si pe Passat.

Daca vrei neaparat VW, daca nu orienteaza-te spre o alta marca. Intreaba orice posesor de VW TDI care are 150-300.000km sa vezi cate piese a schimbat, o sa-ti zica ca sunt ieftine, dar nu conteaza doar pretul pieselor, conteaza ca pierzi timp prin service-uri si la ce meseriasi avem in timp ce iti repara ceva, exista un risc mare sa-ti defecteze altceva.

Nu pot sa laud nici o masina, dar stiu sigur ca fiecare vine cu niste probleme punctuale dupa un anumit rulaj. Ca sa nu ai probleme, incearca sa iei un benzinar cu 100-200.000km, cu istoric cunoscut, revizii facute, si fa-i revizia la 10-15.000km sau odata pe an. Nu o sa ai probleme.

#9
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,680
  • Înscris: 10.10.2011
sau mergi pe o Dacia Logan sau Sandero. masina mai noua, ambele garda inalta, deci e numai buna pentru mediul rural.

#10
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Recomand Passat cu motor 2.0TDI. Am in familie din 2005 si merge perfect. Am si motor de 1.9TDI pe Golf, si ala merge perfect dar 1.9 nu e asa sprinten pe Passat, mai bine 2.0TDI.
Restul sunt detalii, uita-te pe strada si poti observa usor ca Golf si Passat domina piata auto sh prin calitate, fiabilitate, performante, confort.
Tu daca te iei dupa hateri o sa ajungi la o japoneza sau la Logan, ambele fiind alegeri deloc inspirate.

Edited by Kroghy, 17 February 2018 - 15:20.


#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu recomand sa eviti recomandarile lui Kroghy.
Posted Image

#12
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postdebusy, on 17 februarie 2018 - 13:54, said:

Orice Mazda 6 II (an dupa 2007), Toyota Avensis III nu stiu daca gasesti in acesti bani (an fabricatie dupa 2009). Mai e si BMW 320d intre anii 2005-2007 care e destul de oke insa va fi cu multi km, asa ca un 318i ar fi potrivit, nici nu are consum astronomic.

Poate vrei sa spui Avensis 2, ceva de prin 2004-2005 , <170-180000 de km. Sau poate o Corolla de prin 2005-2005 cu 120-130000 de km.
Partea cu BMW care va fi folosit cum vrea inițiatorul, cred că e o gluma. Așa ceva are lejer peste 250-260000 de km.
Ias Passat din perioada aia... :D

#13
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Kroghy, passatul ala din 2005 este B6 si daca da, aproximativ cati km are pe bord?

#14
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012
@LauCalin,  mai citeste odata postul meu.

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007
Mai strage bani si cumpara direct din Germania un Tdi CR euro 5.

#16
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012
:)) cam cat i-ar mai trebui?  Încă pe atat?

#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDeenman, on 17 februarie 2018 - 16:07, said:

Kroghy, passatul ala din 2005 este B6 si daca da, aproximativ cati km are pe bord?
Da, B6. In rest ma abtin pt. ca am primit suspendare pt. ca am discutat despre masinile mele.

Edited by Kroghy, 17 February 2018 - 16:26.


#18
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postdebusy, on 17 februarie 2018 - 16:08, said:

@LauCalin,  mai citeste odata postul meu.

Pai tu ii spui de niste mașini care depășesc bugetul lui. Mazda 6 II și Avensis 3. E clar că se încadrează la Mazda 6 1 sau Avensis 2. Pentru ceva ok cum zici tu, înseamnă peste 6000-7000 de euro.
Omul are nevoie de o mașina cat mai fiabila și cât mai puțin rulata. O compacta pe benzina cred că e cea mai ok. Eventual o trece pe gaz.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate