Passat B6 2006/2007
#19
Posted 17 February 2018 - 16:28
Pai si el isi ia b6 cu 4000-5000euro cu asemenea rulaj?
B6-ele detinut de tine are 120.000km facut din 2005 pana in 2018 adica aproximativ 12 ani jumatate, adica 10.000km an. Majoritatea masinilor puse spre vanzare au peste 200.000km, chiar si peste 300.000km dati inapoi. Tu ai vinde Passat b6 cu 120.000km cu 4000-5000euro? |
#20
Posted 17 February 2018 - 16:34
Se gasesc masini VW (Passat/Jetta/Golf) cu rulaj pe la 100 mii si pret pe la 5-6 mii euro, eu am vandut/cumparat doua, dar eu nu as mai cumpara masina rulata in Romania decat cu cel mult 50 mii km. Ori noa, ori adusa din Germania (indiferent de km). Rulat si intretinut in Romania nu.
Edited by Kroghy, 17 February 2018 - 16:36. |
#21
Posted 17 February 2018 - 16:47
Tare multe pistoane iesite la 1.9tdi, inca n-am vazut nici unul , un singur caz parca era pe un forum. BLS-ul ce are ? DPF au si celelalte motoare diesel de la alte marci incepand de prin 2006 in sus.
Unii cam exagerati. Deenman, ai avut golf 5 1.9tdi cu o gramada de km, tare il laudai pe vwforum la sectiunea "masina mea". |
#22
Posted 17 February 2018 - 18:10
Kroghy, on 17 februarie 2018 - 15:18, said:
Recomand Passat cu motor 2.0TDI. Am in familie din 2005 si merge perfect. A Cum mama nabii merge perfect cand l-ai urcat pe platforma si dus la service ? Ca te-a lasat in drum ? Pe bune ca unu care ia passat urmand sfaturile tale de masina perfecta ar trebui sa iti faca cinste ! Edited by bumpocbum, 17 February 2018 - 18:21. |
#23
Posted 17 February 2018 - 18:21
ionut_ionut, on 17 februarie 2018 - 16:13, said:
Mai strage bani si cumpara direct din Germania un Tdi CR euro 5. Cel mai bun sfat de pe aceast topic. Ai grija la masinile cumparate din pietele nostre, mai ales cele la bani putini. Daca nu sunt bani suficienti, mai bine cumpara altceva, cu risc mai mic de "samsareala"... Passat 2005/2006 este foarte probabil sa aiba 500.000 km daca il cauti la pret mic |
#24
Posted 17 February 2018 - 18:28
ionut_ionut, on 17 februarie 2018 - 16:13, said:
Mai strage bani si cumpara direct din Germania un Tdi CR euro 5. Si asa e o loterie...crezi ca de bune le vand nemtii ? Am mai multe exemple de masini aduse din Germania cu probleme mai mult sau mai putin ascunse...incepand cu DPF-uri magarite, fisuri in blocul motor pe sub garnitura de chiulasa, DSG-uri duse, etc... Preturi de reparatii incepand de la 500 euro...si inca din dezmembrari ! Edited by bumpocbum, 17 February 2018 - 18:28. |
#26
Posted 17 February 2018 - 18:47
Bree..suntem in 2018, cum sa luati masina de 12 ani? Poate doar daca investiti intr un muzeu auto ceva ...
|
#27
Posted 17 February 2018 - 18:49
"Bree" nu toti avem afaceri,combinatii,pescãrii prin Germania ca sa ne permitem masini de 2017 la 20 k euro.
Salariul mediu in Romania e de ~ 300 euro..remember? |
#28
Posted 17 February 2018 - 18:59
SarajeVo, on 17 februarie 2018 - 18:49, said:
"Bree" nu toti avem afaceri,combinatii,pescãrii prin Germania ca sa ne permitem masini de 2017 la 20 k euro. Salariul mediu in Romania e de ~ 300 euro..remember? Si totusi,nu putem face un efort deosebit sa ne apropiem de 7 ani? Detin un VW Jetta euro 4 de 11 ani luata de noua si cred ca in 2-3 ani o pensionez. Eu am o vorba legata de masini si romani, daca nu imi permit un sedan de familie decat euro 3-4 cu 10+ ani vechime poate ma pot re orienta catre un hatchback 4 usi euro 5 cu o vechime decenta incat sa nu ma apuc sa cotizez cu nemiluita |
|
#29
Posted 17 February 2018 - 19:25
#30
Posted 17 February 2018 - 21:34
Sau poate te-ai orienta spre o masina mai mainstream care e mai fiabila, cu mai putini km si care te duce din A in B, gen Dacia Logan, care in jurul sumei de 6500euro o iei euro 6, cu sub 80.000km si cu vechime de 1-2 ani.
Si ca sa fim ontopic, sa nu ai impresia ca TDI CR 1.6 sta mai bine la capitorul fiabilitate, acolo sunt probleme foarte scumpe de rezolvat. Cautati span la pompa de inalta presiune, si apoi vedeti ca reparatia se ridica la 2000euro minim. Si ca sa vedeti ca nu bat campii, sistemul de injectie la minuntatul grup VAG se lubrifiaza cu motorina. Daca nu stiati, in anumite tari se pune motorina cu continut scazut de sulf, sau foarte proasta. Exista o incadrare in care tarile fara apa calda au aceasta motorina, oot sa va zic ca Rusia are astfel de motorina, deci tot ce inseamna Gazprom/Lukoil sau motorina care vine de la astfel de rafinarii este nepotrivita pt VAG. Mai devreme sau mai tarziu, pompa de inalta va ceda, va face span in instalatie, va defecta toate cele 4 injectoare, si reparatia este scumpa. Nu vorbesc de cazuri izolate, dati un search pe google si va lamuriti. Eu nu prezint cazuri izolate, ci cazuri foarte des intalnite, fiind defecte de fabricatie intentionate, si iremediate. Drept urmare acest minunat motor TDI CD 2009 septembrie + are inca aceasi pompa CP care face span si in prezent la masinile fabricate 2018. Acest defect este constatat si nu este remediat de catre fabrica. Minunat. La fel s-a intamplat si cu Renault/Dacia la primul model de logan 2005+, cand ceda sistemul de injectie, si facea span in motorina. Ei au remediat imediat problema, nu ca scarbele de la VAG. Edited by Deenman, 17 February 2018 - 21:39. |
#31
Posted 17 February 2018 - 21:42
Deenman, on 17 februarie 2018 - 21:34, said:
Sau poate te-ai orienta spre o masina mai mainstream Deenman, on 17 februarie 2018 - 21:34, said:
Mai devreme sau mai tarziu, pompa de inalta va ceda, va face span in instalatie, va defecta toate cele 4 injectoare, si reparatia este scumpa. Deenman, on 17 februarie 2018 - 21:34, said:
Acest defect este constatat si nu este remediat de catre fabrica. |
#32
Posted 17 February 2018 - 22:03
A, nu e la mașină. Mașinile VAG se strica din cauza șoferilor. La restul mărcilor, apar probleme din cauza mașinilor. Deci mașinile VAG sunt prea deștepte pentru cei care le conduc. Sau altfel spus, au șoferii cei mai prosti. Ele sunt tancuri, dom'ne! Dar știi cum e, n-ai cu cine!
Ești amuzant. Dacă nu aș fi avut VW, te-as fi crezut. Macar putin. |
#33
Posted 18 February 2018 - 00:06
SarajeVo, on 17 februarie 2018 - 18:49, said:
"Bree" nu toti avem afaceri,combinatii,pescĂŁrii prin Germania ca sa ne permitem masini de 2017 la 20 k euro. Salariul mediu in Romania e de ~ 300 euro..remember? |
|
#35
Posted 18 February 2018 - 10:32
Am gasit niste masini, dar majoritatea sunt hatchback si nu cred ca vrei scurte, din moment ce cauti b6.
Ca o recomandare la bugetul tau, rulaj, si restul as recomanda masina asta, testata verificat istoric si daca e totul ok, eu zic ca merita: https://www.autovit....html#56002990de Are clima manuala, dar nu conteaza. Eu zic ca in bugetul tau, nu iti permiti sa cauti masini cu dotari din clasa sedan. Variante alternative, ar fi compactele, seat leon, golf 5, altea, doar cu motorizare 1.6 mpi aspirate de 102 CP. dar si acestea cu km destul de multi. Edited by Deenman, 18 February 2018 - 10:33. |
#36
Posted 18 February 2018 - 11:08
TDI e baza
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yGktgi6INYo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users