VW Arteon vs Volvo S90: Jocuri în înalta societate
Last Updated: Feb 06 2018 22:38, Started by
max_01
, Jan 05 2018 22:16
·
0
#55
Posted 21 January 2018 - 23:43
Conform statisticii pe anul trecut s-au cumparat 375.000 de masini si noi si 428.000 de masini SH. Nu este mare lor majoritate, este cam 45-55%.
La o populatie de 10 milioane inseamna ca aproape 1 din 10 si-a schimbat masina. Dar considerand numarul de persoane care nu poseda permis de conducere, inseamna ca aproape 4 din 10 si-au schimbat masina. Din astia 4, 2 si-au luat masini noi si doi SH. Probabil ca cei doi si-au cumparat XC60 sau V90 (au foarte mare succes). Masina nu este "mare jmecherie" pentru ca foarte multi opteaza sa nu isi cumpere din motive ecologice. In plus, in oras nu ai nevoie de masina pentru ca transportul in comun este bine pus la punct. Ca si statistica, pretul mediu a unei locuinte in Suedia este de 250.000 eur, iar in orasele mari se aproprie de 350.000 eur (exceptie Stockholm unde 500.000 eur este considerat pret de 2 camere). O masina reprezint cam 10% din pretul unei locuinte, dar chiar si asa putin mai mult de jumatate isi cumpara masina la mana a doua. |
#56
Posted 22 January 2018 - 07:30
Faceti si voi ceva cu designul noilor masini, dpmdv toate sunt urate in partea din spate. Inteleg ca este linia de design Volvo, dar stopurile alea nu dau deloc bine, nici la S90 care zici ca este taiata cu toporul si nici la S60 care zici ca este o chinezarie. Chiar nu se putea gasi o alta solutie de design? Comparativ, vechile modele arata bine.
|
#57
Posted 22 January 2018 - 11:48
#58
Posted 22 January 2018 - 18:49
Hex2FUN crezi ca este doar legenda diferenta de calitate, indiferent de marca auto luata in calcul, intre un lot de autoturisme care vor fi vandute in tari vest europene, inclusiv Suedia si tarile est europene, inclusiv Romania?Probabil autoturismele destinate pietei norvegiene, suedeze sau finlandeze, datorita conditiilor aspre de iarna din aceste tari, au caroseria mai rezistenta la intemperii decat cele destinate unor tari cu climat temperat sau mediteranian.
Edited by dennis_2005, 22 January 2018 - 18:51. |
#59
Posted 23 January 2018 - 07:45
Nu, nu cred. Costul cu logistica ar fi imens in cazul unei mașini. Volvo sunt proiectate și construite având in vedere profilul global al cumpãrãtorului, însã caracterul specific suedez se regãsește in multe decizii și setãri ale mașinii. Caroseria este tratatã sa reziste la condițiile de pe coasta de vest, așa ca rugina o sa fie ultima problema (oriunde ai cumpara mașina).
|
#60
Posted 23 January 2018 - 21:51
edi10000, on 22 ianuarie 2018 - 07:30, said:
Faceti si voi ceva cu designul noilor masini, dpmdv toate sunt urate in partea din spate. Inteleg ca este linia de design Volvo, dar stopurile alea nu dau deloc bine, nici la S90 care zici ca este taiata cu toporul si nici la S60 care zici ca este o chinezarie. Chiar nu se putea gasi o alta solutie de design? Comparativ, vechile modele arata bine. In prima sedinta operativa voi evidentia cererile tale, dar mai sunt si cererile lui kroghy si toquemada666 care vor sa se inchida toate fabricile auto cu exceptia VAG. Copiii spun lucruri traznite? |
#61
Posted 04 February 2018 - 11:15
Masinile sut din doua clase complet diferite. Nu zic doar ca una e medie si una e mare, mai sunt multe altele. Arteonul e o masina OK, dar e o gluma pe langa Volvo S/V 90. Le-am condus pe amandoua de curand. Eu nu inteleg ce fac cei de la autobild, 0-100? care face slalomul printre cretini mai repede, sau ce? Poate ca la o tura pe Nurburgring Aerteonul e mai rapid, but who give's a shit? Astea nu sunt masini sa le compari la asa ceva. Ci mai de graba la cum te simti ca pasager sau la volan. Iar Volvo mi s-a parut ceva mai primitor si mai confortabil, nici nu se cacaie cand o accelerezi si nici nu pare sa aibe la un condus normal, chiar uneori bruscata, vreo problema notabila. Ce e drept nu am mers prea mult cu nici una si poate ma insel, dar nu cred ca ma insel deloc.
|
#62
Posted 06 February 2018 - 13:25
test_driver, on 04 februarie 2018 - 11:15, said:
Masinile sut din doua clase complet diferite. Nu zic doar ca una e medie si una e mare, mai sunt multe altele. Arteonul e o masina OK, dar e o gluma pe langa Volvo S/V 90. Le-am condus pe amandoua de curand. Eu nu inteleg ce fac cei de la autobild, 0-100? care face slalomul printre cretini mai repede, sau ce? Poate ca la o tura pe Nurburgring Aerteonul e mai rapid, but who give's a shit? Astea nu sunt masini sa le compari la asa ceva. Ci mai de graba la cum te simti ca pasager sau la volan. Iar Volvo mi s-a parut ceva mai primitor si mai confortabil, nici nu se cacaie cand o accelerezi si nici nu pare sa aibe la un condus normal, chiar uneori bruscata, vreo problema notabila. Ce e drept nu am mers prea mult cu nici una si poate ma insel, dar nu cred ca ma insel deloc. La o motorizare identica, ma indoiesc ca Volvo este mai rapid ca VW-ul.Te asigur ca cei de la Auto Bild, au analizat in mod profesional si tinuta de drum plus senzatia de la volan sau ca pasager iar per total, VW-ul a obtinut mai multe puncte. Volvo joaca in aceeasi liga cu Audi, BMW si Mercedes asa ca ar trebui sa fie cel putin la nivelul lor, din toate punctele de vedere.De ce majoritatea cumparatorilor de autoturisme premium prefera germanele decat chinezul Volvo?Te asigur ca nu din motive banesti.Pentru ca cele trei marci germane le ofera mai mult, inclusiv confort si calitate decat Volvo. Edited by max_01, 06 February 2018 - 13:26. |
#63
Posted 06 February 2018 - 13:44
Nu conteaza de ce cumpara unii/altii Volvo, conteaza ca mai nou se pozitioneaza ca alternativa mai rationala la BMW/Audi/Merc. Apropo de asta Volvo nu e o firma chinezeasca ci este detinuta de chinezi, e o diferenta mare. E ca si cum ai spune ca Jaguar e facut de indieni doar ca e detinut de Tata. In mod normal daca nu faci ceva total gresit, nu prea are cum sa iasa un concurent de A6 mai prost ca Arteon care e ruda "saraca" a lui A4.
Edited by filipxxx, 06 February 2018 - 13:48. |
#64
Posted 06 February 2018 - 13:48
Confunzi. Arteon e ruda cu A4, ambele fiind din clasa medie si nu cu A6 care e din clasa mare.
Volvo S90 a fost batut de o masina dintr-o clasa inferioara. Edited by Kroghy, 06 February 2018 - 13:51. |
|
#65
Posted 06 February 2018 - 13:54
filipxxx, on 06 februarie 2018 - 13:44, said:
Nu conteaza de ce cumpara unii/altii Volvo, conteaza ca mai nou se pozitioneaza ca alternativa mai rationala la BMW/Audi/Merc. Apropo de asta Volvo nu e o firma chinezeasca ci este detinuta de chinezi, e o diferenta mare. E ca si cum ai spune ca Jaguar e facut de indieni doar ca e detinut de Tata. In mod normal daca nu faci ceva total gresit, nu prea are cum sa iasa un concurent de A6 mai prost ca Arteon care e ruda "saraca" a lui A4. Ce bine ar fi ca cel mai sarac roman sa isi permita doar Arteon, nou nout sau ca in Romania, in urmatorii 4 ani, Arteon sa fie cea mai des intalnita masina in trafic, in Romania. |
#66
Posted 06 February 2018 - 14:04
max_01, on 06 februarie 2018 - 13:25, said:
Volvo joaca in aceeasi liga cu Audi, BMW si Mercedes asa ca ar trebui sa fie cel putin la nivelul lor, din toate punctele de vedere.De ce majoritatea cumparatorilor de autoturisme premium prefera germanele decat chinezul Volvo?Te asigur ca nu din motive banesti.Pentru ca cele trei marci germane le ofera mai mult, inclusiv confort si calitate decat Volvo. |
#68
Posted 06 February 2018 - 14:40
Am avut Masina personala un VW Passat - 2013, dupa am cumparat un Volvo V60 Summum - 2011, diferenta a fost de la cer la pamant, net superior Volvo, chiar daca era un model mai vechi. Am vandut V60-ul dupa un an, ca na, sunt femeie si vream Masina cu cutia automata. Ne orientasem catre un BMW seria 3 model nou, am avut noroc sa primesc unul de la serviciu pe care l-am folosit timp de 3 luni, Volvo net superior, asa ca am renuntat la BMW.
Acum detin cu S60 R-Design 2013, cu cutie automata si e papusa mea. Si in plus, este o Masina diferita - nu o vezi peste tot, asa cum era cu Passat-ul. |
#69
Posted 06 February 2018 - 21:23
Syia, on 06 februarie 2018 - 14:40, said:
Am avut Masina personala un VW Passat - 2013, dupa am cumparat un Volvo V60 Summum - 2011, diferenta a fost de la cer la pamant, net superior Volvo, chiar daca era un model mai vechi. Am vandut V60-ul dupa un an, ca na, sunt femeie si vream Masina cu cutia automata. Ne orientasem catre un BMW seria 3 model nou, am avut noroc sa primesc unul de la serviciu pe care l-am folosit timp de 3 luni, Volvo net superior, asa ca am renuntat la BMW. Acum detin cu S60 R-Design 2013, cu cutie automata si e papusa mea. Si in plus, este o Masina diferita - nu o vezi peste tot, asa cum era cu Passat-ul. |
|
#70
Posted 06 February 2018 - 21:25
#71
Posted 06 February 2018 - 22:07
Intr-o revista detinuta de VW . Arteon chiar este o masina frumoasa, dar S90 si Arteon sunt doua masini diferite. S90 poate sa fie echipat sa coste cat 2 Arteon, comparatia corecta este cu A6. Comparat cu actualul A6 Volvo S90 este o masina mai noua si se conduce mai bune. Noul A6 care o sa fie lansat anul acesta este o masina mai noua si mai mult ca probabil o sa se conduca mai bine.
Volvo nu ofera niciun concurent pentru Arteon, asa ca daca vrei un coupe in 5 usi te uiti la A5, Arteon sau Seria 4. Mie unul imi place mai mult Arteon ca A5, insa interiorul tipic de Passat m-a dezamagit. Raspunsul de ce majoritatea prefera Audi e simplu: Germania este cea mai mare piata de masini de Europa si in plus beneficiaza de un brand mai puterninc (mai multi bani de promovare, mai multi bani de tehnologie). Acum Volvo incepe sa creasca foarte mult si datorita capitalului de la Geely chiar performeaza. Noile Volvo sunt masini foarte bune si asta o arata vanzarile record. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users