VW Arteon vs Volvo S90: Jocuri în înalta societate
#37
Posted 19 January 2018 - 22:58
Adica? Volvo este un brand foarte puternic si face ceea ce fac ei mai bine: cele mai sigure masini intr-un format luxos. Vorbind de calitate au iesit primii in JD Power (vezi Volvo V40). La renume, Volvo XC60 a fost desemnata cea mai sigura masina facuta pana acum.
Pentru mine nici nu intra in discutie ce o sa fie urmatoarea masina (mai ales ca primesc si discount ) - XC60 T4 (eventual T5). PS: Stiai ca XC60 e cea mai vanduta masina din clasa ei? Edited by HEX2FUN, 19 January 2018 - 22:58. |
#38
Posted 20 January 2018 - 07:18
A fost renumit. Apoi au inceput sa faca copii de Ford.
S40 este Ford Focus cu alta sigla iar S60 este Ford Mondeo cu alta sigla. Cat tine de siguranta, au pierdut de mult topul. https://www.euroncap...lass-cars/2017/ Edited by Kroghy, 20 January 2018 - 07:22. |
#39
Posted 20 January 2018 - 09:48
#40
Posted 20 January 2018 - 12:37
Kroghy, on 20 ianuarie 2018 - 07:18, said:
A fost renumit. Apoi au inceput sa faca copii de Ford. S40 este Ford Focus cu alta sigla iar S60 este Ford Mondeo cu alta sigla. Cat tine de siguranta, au pierdut de mult topul. https://www.euroncap...lass-cars/2017/ Pai cum? In link-ul pe care l-ai pus tu Volvo XC60 are punctaj mai mare decat VW-urile de acolo. XC60 e singurul model Volvo lansat in 2017 si care a fost testat (au lansat XC40, dar care inca nu a fost lansat). Acum Volvo a dezvoltat platforme noi care sunt peste ce ofera VW. Este in liga cu Audi, Mercedes, BMW. La fel si preturile (uneori mai mari). |
#41
Posted 20 January 2018 - 12:49
#42
Posted 20 January 2018 - 15:45
S60 actual este "mostenire" din era Ford. Anul acesta o sa anunte noul S60 si atunci o sa se bata de la egal la egal cu restul producatorilor.
Volvo actual este reprezentat de Volvo S/V90, XC40, XC60 si XC90. Toate modele noi lansate vin cu tehnologie mai noua si sunt mai sigure in comparatie cu Audi, BMW si Mercedes. Volvo nu ofera insa nimic in gama Serie 7, Audi A8 sau Clasa S. |
#43
Posted 20 January 2018 - 19:19
Mie imi plac noile Volvo. Nu ma dau pe spate cu acea tableta pe care are multe functii dar macar pare integrata bine.
M-am uitat rapid pe site-ul Volvo in US si S90 incepe de la 49.000$ si prima problema e lipsa unui V6. Toate motorizarile vad ca sunt in 4 cilindri si turbo (si ceva hybrid). La gama asta premium, m-as fi asteptat si la un V6, macar ca optiune. Vad ca motoarele lor in 4 cilindri au cuplu si putere competitive dar n-au sunetul si rafinamentul unui V6. Pe la preturile astea, parca ar merge ceva pretentii si de la motorizari. Vad ca nici Audi Q5 n-are V6 ci doar SQ5. Macar e o varianta pentru cei ce dau 50.000$-60.000$ pe o masina, sa aiba un V6 (atat timp cat gasesti un V6 si pe un amarat de Subaru Outback in echiparea de top la 38.000$ (nu mai poti adauga nimic aici)). Sunt curios daca VW aduce Arteon-ul in US si daca da, la ce pret. Edited by MembruAnonim, 20 January 2018 - 19:23. |
#44
Posted 20 January 2018 - 19:36
E noua strategie a celor de la Volvo, sa ofere un singur motor cu diferite etape de putere. Mai mult au anuntat ca renunta la dezvoltarea motoarelor diesel si se concentraza pe hibride si si electrice (tocmai ce au lansat Polestar ca brand de sine statator). Acum modelele modificate de Polestar o sa fie 2.0 benzina bi-turbo (plus accumulatorul pentru turatii mici) + motor electric. E o combinatie interesanta (si foarte potenta), dar e drept ca sunetul lipseste. Asta este, timpul nu sta pe loc.
|
#45
Posted 20 January 2018 - 22:53
#46
Posted 20 January 2018 - 23:08
Da, lucrez la Volvo si am un BMW si un Peugeot. As alege Volvo (modelele noi), dar discount-ul de la BMW a fost mai mare si atunci am ales BMW. Peugeot-ul la fel, cand l-am cumparat Peugeot era in buda financiara si au avut oferte foarte bune.
Volvo la urmatoarea "extragere", V90cc sau X60, masini foarte bune. |
|
#47
Posted 21 January 2018 - 09:19
Toate autoturismele Volvo, in comparatie cu concurenta lor, au volum portbagajului foarte mic.Ma intreb daca in viitor noile produse vor veni cu un portbagaj avand un volum apropiat de concurenta lor.De exemplu, fara rabatarea banchetei, S60 are 380 l, volumul portbagajului , V60 care este un combi, are 430 l volumul portbagajului.Doar S90 care este cel mai spatios autoturism din clasa sedan, ofera 500l volumul portbagajului.Pentru majoritatea celor care isi cumpara un autoturism din aceste clase, conteaza volumul portbagajului.Un S60 iti ofera ca volum al portbagajului, ceea ce iti ofera majoritatea compactelor de tip hatcback in timp ce versiunile combi le sunt net superioare omoloagelor de la Volvo.
Garantia la coroziune in cazul Volvo este tot de 12 ani? HEX2FUN, on 20 ianuarie 2018 - 23:08, said:
Da, lucrez la Volvo si am un BMW si un Peugeot. As alege Volvo (modelele noi), dar discount-ul de la BMW a fost mai mare si atunci am ales BMW. Peugeot-ul la fel, cand l-am cumparat Peugeot era in buda financiara si au avut oferte foarte bune. Volvo la urmatoarea "extragere", V90cc sau X60, masini foarte bune. Pana la urmatoarea extragere se pot intampla foarte multe si sa apara ceva mai rentabil pentru tine. Pana la urma productia de autoturisme se va reloca cu totul in China sau cele destinate pietei europene vor fi produse tot in Suedia?Cate fabrici de productie are acum Volvo in Suedia sau Europa?Multumesc frumos. Pe soselele europene, inclusiv cele vest europene, foarte rar mai vezi un autoturism Volvo.Majoritatea celor care isi permit un autoturism din gama premium se orienteaza spre Audi, BMW, Mercedes, de regula, si foarte putini spre Porche, etc.Cred ca raportul pret calitate nu este ok pentru oferta Volvo si ii determina pe cumparatori sa opteze pentru altceva decat Volvo.Proprietarii chinezi ai Volvo, ar trebui sa ia masurile care se impun pentru ca Volvo sa aiba un raport pret calitate ok.Si asa China are crestere economica peste asteptari asa ca statul chinez are banii necesari pentru a face marca Volvo foarte atractiva pentru europeni. Edited by max_01, 21 January 2018 - 09:34. |
#48
Posted 21 January 2018 - 10:04
max_01, on 21 ianuarie 2018 - 09:19, said:
Toate autoturismele Volvo, in comparatie cu concurenta lor, au volum portbagajului foarte mic.Ma intreb daca in viitor noile produse vor veni cu un portbagaj avand un volum apropiat de concurenta lor.De exemplu, fara rabatarea banchetei, S60 are 380 l, volumul portbagajului , V60 care este un combi, are 430 l volumul portbagajului.Doar S90 care este cel mai spatios autoturism din clasa sedan, ofera 500l volumul portbagajului. Garantia la coroziune in cazul Volvo este tot de 12 ani? Volvo a inceput sa lanseze modele noi in fiecare segment de piata, astfel acum exista noul XC90, V/S90, XC60 si XC40 care ofera volume in rand cu restul concurentilor, insa Volvo nu se mai axeaza pe spatiu (ca la V70 de exemplu). Calitatea interiorului a crescut foarte mult, astfel ca obiectivul Volvo este sa ofere cele mai sigura masini (zero victime in accidentele in care sunt implicate masini Volvo) si pachete cat mai luxoase (de aici si cresterea seminificativa de pret). Garantia standard este de 2 ani pentru o masina noua, 3 ani de asistenta rutiera (inclusiv in caz de accident, Volvo plateste o parte din reparatii - CASCO este la jumatate pe perioada asta) si 12 ani garantie anti coroziune). Pentru piesele schimbate in serice garantia este de 12 luni. max_01, on 21 ianuarie 2018 - 09:19, said:
Ai facut o alegere rationala. Pana la urmatoarea extragere se pot intampla foarte multe si sa apara ceva mai rentabil pentru tine. Da, asa este, defapt masina am primit-o cadou , eu personal (in general) prefer sa investesc veniturile (bursa, obligatiuni, fonduri de investitii, asigurari, pensii private). Insa masinile imi plac foarte mult iar sotia a vrut foarte mult sa imi faca un cadou asa ca am ales o masina care mi-am dorit sa o conduc (mai mult decat o masina de care am nevoie). Urmatoarea extragere este sa inlocuim masina sotiei (un 308 SW din 2015, Allure). Pe ea nu o intereseaza masinile in general, dar siguranta este importanta. Volvo face masini excelente, iar XC60 este masina perfecta de familie prin definitie (spatiu si mai ales siguranta). max_01, on 21 ianuarie 2018 - 09:19, said:
Pana la urma productia de autoturisme se va reloca cu totul in China sau cele destinate pietei europene vor fi produse tot in Suedia?Cate fabrici de productie are acum Volvo in Suedia sau Europa?Multumesc frumos. max_01, on 21 ianuarie 2018 - 09:19, said:
Pe soselele europene, inclusiv cele vest europene, foarte rar mai vezi un autoturism Volvo.Majoritatea celor care isi permit un autoturism din gama premium se orienteaza spre Audi, BMW, Mercedes, de regula, si foarte putini spre Porche, etc.Cred ca raportul pret calitate nu este ok pentru oferta Volvo si ii determina pe cumparatori sa opteze pentru altceva decat Volvo. Raportul pret/calitate este bun insa modelele lor (din era Ford) nu mai erau competitive cu restul producatorilor. Ca idee, Volvo a angajat de urgenta 3000 de persoane in productie anul trecut si se lucreaza pe 3 schimburi pentru ca nu mai fac fata cu productia. Au lansat doua branduri noi, Lynk & CO si Polestar, au creat o companie R&D pentru masini autonome (Zenuity) si continua expansiunea. |
#49
Posted 21 January 2018 - 11:05
HEX2FUN, on 20 ianuarie 2018 - 23:08, said: Da, lucrez la Volvo si am un BMW si un Peugeot. As alege Volvo (modelele noi), dar discount-ul de la BMW a fost mai mare si atunci am ales BMW. Peugeot-ul la fel, cand l-am cumparat Peugeot era in buda financiara si au avut oferte foarte bune. Volvo la urmatoarea "extragere", V90cc sau X60, masini foarte bune. ""Pe soselele europene, inclusiv cele vest europene, foarte rar mai vezi un autoturism Volvo"" Sincer nu stiu cat de mult círculi pe soselele din Europa, dar de exemplu SA zic o tara: "Belgia este plina de Volvo" de oricare model. Poate ca influienteaza si fábrica de la Gent (acum produc noul XC40) pe langa alte modele. Asadar sunt Volvo destule si mai ales cu noile modele. |
#50
Posted 21 January 2018 - 13:02
#52
Posted 21 January 2018 - 16:05
ericmario, on 21 ianuarie 2018 - 13:02, said:
Cand ai iesit ultima data din tara? Cei care cunosc foarte bine viata din Suedia, ar putea sa spuna daca in aceasta tara, Volvo este cea mai des utilizata marca de autoturisme? Edited by max_01, 21 January 2018 - 16:08. |
#53
Posted 21 January 2018 - 16:35
Da, este cea mai vândută mașina in Suedia de zeci de ani (de când s-a înființat marca).
Pe locul doi este VW (percepția suedezilor este ca VW le oferă spațiu și puterea necesară la jumătate de preț fata de Volvo). Urmează Skoda și Kia. In general in Suedia mașina este văzută ca o unealta, așa ca aproape toate mașinile sunt obligatoriu break cu cârlig de remorca. Cari lemne, mobila mai noua sau veche, crengi, pământ, bălegar, biciclete, etc. Chiar dacă e Porsche nu e scutita de munca, doar coupeurile. In general Suedezii își cumpara mașini SH pe persoana fizica și le țin pana când le dau la dezmembrat. Mașinile noi sunt mașini de serviciu, care după 3, 5 ani ajung înapoi la dealer ca mașina de ocazie. In cartierul in care stau prețul pe m2 e in jur de 4000 - 5000 EUR, sunt mașini de la câteva sute de eur pana la sute de mii, dar in general suedezii conduc mașini in jur de 10.000 -15.000 EUR. Noi nu suntem familia tipica suedeza (pentru ca suntem romani amândoi), suntem sub media lor de vârsta și veniturile in top 10% . Foarte putini cumpara mașinile cu banii jos, sunt una dintre cele mai îndatorate nații din Europa. |
#54
Posted 21 January 2018 - 22:16
HEX2FUN, on 21 ianuarie 2018 - 16:35, said: In cartierul in care stau prețul pe m2 e in jur de 4000 - 5000 EUR, sunt mașini de la câteva sute de eur pana la sute de mii, dar in general suedezii conduc mașini in jur de 10.000 -15.000 EUR. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users