Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Arteon vs Volvo S90: Jocuri în înalta societate
Last Updated: Feb 06 2018 22:38, Started by
max_01
, Jan 05 2018 22:16
·
0
#1
Posted 05 January 2018 - 22:16
,,
VW Arteon se află la prima confruntare a mărcii în clasa mare, iar adversarul este chiar de la început unul redutabil. Lansarea seriei Arteon demonstrează că s-a ieșit din maniera convențională de a crea noutăți. Nava-amiral al flotei VW evadează din tiparele clasei. Are o formă fină, ce se întinde pe o lungime de 4,86 m, grilă frontală cât se poate de lată, semnătură luminoasă fină, totul legat prin contururi fluide, dar clare. O înfățișare despre care se pot spune multe, numai că ar fi ieftină, nu. La o primă privire apare inclusiv tentația de a-l asocia pe Arteon clasei de lux. Astfel trebuie să faci pentru a atrage atenția când intri pe un teritoriu cu termeni stricți și conservatori. Volvo S90 e următorul exemplu de acest gen: când a fost lansat, a bulversat percepțiile legate de sedanurile mari cu lungimea sa de aproape 5 m. Motorizarea de bază furnizează 254 CP, finisarea e de cel mai înalt nivel, suspensia pneumatică și cutia de viteze automată cu 8 trepte contribuie la un confort foarte ridicat. Și VW pune la bătaie tehnologie pretențioasă: tablou de bord digital, sistem multimedia controlat prin gesturi, suspensie activă DCC, funcții de cruise-control care țin cont de date specifice navigației. La nivel tehnic de ansamblu, însă, nimic nu este nou. Arteon se bazează, în esență, pe VW Golf. Așadar, caroseria sa e susținută de platforma MQB, de care „s-a tras” un pic. Componentele trenului de rulare și motorizările se regăsesc la multe modele VW. Asta poate fi deconcertant. Mulțumită respectivei arhitecturi, Arteon se conduce asemenea tuturor celorlalte automobile cu platformă MQB: ferm, lăsând o senzație de maturitate conceptuală. Chiar dotat cu jante de 20 de inchi, Arteon nu are de suferit în ceea ce privește confortul la rulare. Un alt test cu un model VW construit pe aceeași platformă demonstrează aceleași calități. Cu Volvo nu e la fel de bine. Jantele sale sunt tot de 20 de inchi, dar în caroserie ajung să se simtă unele vibra- ții. Propulsorul turbo de 2,0 litri are o sonoritate ceva mai intensă, iar răspunsul direcției devine un pic diferit în funcție de sarcină. Puntea din față se simte mai puțin fermă pe direcție. [ https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/01/VW_Arte_TBA05-1024x684.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dincolo de nuanțele de rigoare dinamică, S90 generează o percepție de rafinament superioară. Designul interior curat, neaglomerat, place privirii. Din punct de vedere estetic, S90 se situează la un etaj superior față de VW Arteon. Mai puțin convingător e sistemul de operare al touchscreenului de pe consola centrală, cu care interacționezi ușor numai după ce ajungi să-l cunoști. La VW, meniurile și grafica sunt mai intuitive, înlesnind utilizarea. Dacă rigoarea și fermitatea sunt de lăudat în legătură cu majoritatea aspectelor dinamice, iată că acum le punem în discuție cu sincopele ce apar la opririle și pornirile dictate de sistemul start-stop. În modul de rulare Normal, programul cutiei DSG tinde să fie oarecum flegmatic, kickdown-ul intervenind întârziat și cu tentă de irascibilitate, dând impresia perturbării cursivității călătoriei. [ https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/01/Vol_S90_TBA05-1024x684.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] În pofida proporțiilor considerabile ale caroseriei, adulții relativ înalți nu dispun de un spațiu pe măsură între șezutul locurilor din spate și plafon. Linia descendentă a pavilionului limitează înălțimea interioară în acea zonă. Pe de altă parte, hayonul cu decupare largă și posibilitățile de modulare se prezintă bine. Portbagajul poate fi extins până la 1557 litri, apropiindu-se de parametrii break-urilor. Bagajele mari pot fi îmbarcate fără probleme. Verdict Tehnic, VW Arteon și-a demonstrat aici superioritatea și reprezintă o alternativă serioasă în clasa mare. Dar nu e o prezență marcantă, personalitatea sa nefiind clar definită. Avem aici un Golf mai mare și mai pretențios.'' https://www.auto-bil...s90-135846.html In concluzie, castigator este VW.
Edited by Dany_Darke, 05 January 2018 - 23:57.
|
#2
Posted 05 January 2018 - 23:32
Cum adica prima confruntare a marcii in clasa mare? Phaeton?
|
#3
Posted 05 January 2018 - 23:39
#4
Posted 05 January 2018 - 23:42
Iti dai seama? Sponsorizat de Porsche leasing... Ar fi fost tare sa castige Volvo
Amandoua sunt urate ca design exterior. Poate un plus pentru botul lui Volvo. Dar spatele e groaznic. VW e la fel de insipid ca toate. Iar botul e horror. La interior fiecare are un plus dar pana nu ma asez in ele e greu sa imi dau cu parerea. Volvo imi place mai mult dar navigatia e lame. Invers? pe bune? Are in schimb acel joystick langa schimbator care imi place si ajuta. Am condus si am sesizat. VW e la fel ca toate. Adica spartan/urat. Ce pare mai fain sunt ceasurile de bord si afisajul acela din bord. In rest e conform CTC, adica plictisitor. Bine...unii au orgasme la bord. Concluzia? Daca as avea banii acestia nu mi-as lua nici unul din modelele astea. La cate mai sunt in banii astia.... Plus ca vorba lui @truculmagic. Compari mere cu pere... Edited by Seteh, 05 January 2018 - 23:57. |
#6
Posted 06 January 2018 - 08:03
Ai gasit pe piscotarii de la Auto Bild Romania sa fie impartiali...
De asta nu citesc presa de la noi, exceptie bloguri precum Turatii care sunt mai echilibrate si echidistante, atat de echidistant incat nici VAG nu le furnizeaza masini de test... Edited by connectorxp, 06 January 2018 - 08:03. |
#10
Posted 06 January 2018 - 10:27
Volvo S90 e cu o clasa peste
|
|
#12
Posted 06 January 2018 - 12:59
In concluzie un articol varza facut pentru reclama si postat sa il vada pontentialii cumparatori al celor doua modele.
|
#13
Posted 06 January 2018 - 14:11
S90 e dezvoltat pentru piata din China. In Europa V90 si V90cc sunt grosul vanzarilor. Asa ca articolul acela se adreaseaza cumparatorului de Arteon, sa il prezinte ca o alternativa la clasa premium traditionala (asa cum este si Volvo, dealtfel, cu mentiuna ca Volvo a (re)urcat in clasa premium).
|
#15
Posted 06 January 2018 - 17:29
edi10000, on 06 ianuarie 2018 - 14:50, said:
Auto Bild este revista de casa a VAG. Astia sunt in stare sa dea castigator VW Polo in comparativ cu clasa S. ericmario, on 06 ianuarie 2018 - 11:52, said:
Ziaristi idioti care scriu articole pentru cititori idioti. |
|
#17
Posted 06 January 2018 - 22:52
connectorxp, on 06 ianuarie 2018 - 08:03, said:
Ai gasit pe piscotarii de la Auto Bild Romania sa fie impartiali... De asta nu citesc presa de la noi, exceptie bloguri precum Turatii care sunt mai echilibrate si echidistante, atat de echidistant incat nici VAG nu le furnizeaza masini de test... Edited by vanitty, 06 January 2018 - 22:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users