Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

VW Arteon vs Volvo S90: Jocuri în înalta societate

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,
VW Arteon se află la prima confruntare a mărcii în clasa mare, iar adversarul este chiar de la început unul redutabil.
Lansarea seriei Arteon demonstrează că s-a ieșit din maniera convențională de a crea noutăți. Nava-amiral al flotei VW evadează din tiparele clasei. Are o formă fină, ce se întinde pe o lungime de 4,86 m, grilă frontală cât se poate de lată, semnătură luminoasă fină, totul legat prin contururi fluide, dar clare. O înfățișare despre care se pot spune multe, numai că ar fi ieftină, nu. La o primă privire apare inclusiv tentația de a-l asocia pe Arteon clasei de lux.
Astfel trebuie să faci pentru a atrage atenția când intri pe un teritoriu cu termeni stricți și conservatori. Volvo S90 e următorul exemplu de acest gen: când a fost lansat, a bulversat percepțiile legate de sedanurile mari cu lungimea sa de aproape 5 m. Motorizarea de bază furnizează 254 CP, finisarea e de cel mai înalt nivel, suspensia pneumatică și cutia de viteze automată cu 8 trepte contribuie la un confort foarte ridicat.
Și VW pune la bătaie tehnologie pretențioasă: tablou de bord digital, sistem multimedia controlat prin gesturi, suspensie activă DCC, funcții de cruise-control care țin cont de date specifice navigației. La nivel tehnic de ansamblu, însă, nimic nu este nou. Arteon se bazează, în esență, pe VW Golf. Așadar, caroseria sa e susținută de platforma MQB, de care „s-a tras” un pic. Componentele trenului de rulare și motorizările se regăsesc la multe modele VW. Asta poate fi deconcertant.
Mulțumită respectivei arhitecturi, Arteon se conduce asemenea tuturor celorlalte automobile cu platformă MQB: ferm, lăsând o senzație de maturitate conceptuală. Chiar dotat cu jante de 20 de inchi, Arteon nu are de suferit în ceea ce privește confortul la rulare. Un alt test cu un model VW construit pe aceeași platformă demonstrează aceleași calități. Cu Volvo nu e la fel de bine. Jantele sale sunt tot de 20 de inchi, dar în caroserie ajung să se simtă unele vibra- ții. Propulsorul turbo de 2,0 litri are o sonoritate ceva mai intensă, iar răspunsul direcției devine un pic diferit în funcție de sarcină. Puntea din față se simte mai puțin fermă pe direcție.
[ https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/01/VW_Arte_TBA05-1024x684.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dincolo de nuanțele de rigoare dinamică, S90 generează o percepție de rafinament superioară. Designul interior curat, neaglomerat, place privirii. Din punct de vedere estetic, S90 se situează la un etaj superior față de VW Arteon. Mai puțin convingător e sistemul de operare al touchscreenului de pe consola centrală, cu care interacționezi ușor numai după ce ajungi să-l cunoști. La VW, meniurile și grafica sunt mai intuitive, înlesnind utilizarea. Dacă rigoarea și fermitatea sunt de lăudat în legătură cu majoritatea aspectelor dinamice, iată că acum le punem în discuție cu sincopele ce apar la opririle și pornirile dictate de sistemul start-stop. În modul de rulare Normal, programul cutiei DSG tinde să fie oarecum flegmatic, kickdown-ul intervenind întârziat și cu tentă de irascibilitate, dând impresia perturbării cursivității călătoriei.
[ https://www.auto-bild.ro/wp-content/uploads/2018/01/Vol_S90_TBA05-1024x684.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
În pofida proporțiilor considerabile ale caroseriei, adulții relativ înalți nu dispun de un spațiu pe măsură între șezutul locurilor din spate și plafon. Linia descendentă a pavilionului limitează înălțimea interioară în acea zonă. Pe de altă parte, hayonul cu decupare largă și posibilitățile de modulare se prezintă bine. Portbagajul poate fi extins până la 1557 litri, apropiindu-se de parametrii break-urilor. Bagajele mari pot fi îmbarcate fără probleme.


Verdict
Tehnic, VW Arteon și-a demonstrat aici superioritatea și reprezintă o alternativă serioasă în clasa mare. Dar nu e o prezență marcantă, personalitatea sa nefiind clar definită. Avem aici un Golf mai mare și mai pretențios.''
https://www.auto-bil...s90-135846.html

In concluzie, castigator este VW.

Edited by Dany_Darke, 05 January 2018 - 23:57.
nu facem spam aici


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cum adica prima confruntare a marcii in clasa mare? Phaeton?

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
De cand Arteonul e in clasa mare ?
Arteon = inlocuitorul lui Passat CC = Passat B8 cu alt design = clasa MEDIE !!!
CLASA MARE = Audi A6, E-CLASS, SERIA 5, Volvo S90 !

#4
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Iti dai seama? Posted Image Sponsorizat de Porsche leasing... Ar fi fost tare sa castige Volvo Posted Image

Amandoua sunt urate ca design exterior. Poate un plus pentru botul lui Volvo. Dar spatele e groaznic. VW e la fel de insipid ca toate. Iar botul e horror.
La interior fiecare are un plus dar pana nu ma asez in ele e greu sa imi dau cu parerea.
Volvo imi place mai mult dar navigatia e lame. Invers? pe bune? Are in schimb acel joystick langa schimbator care imi place si ajuta. Am condus si am sesizat.
VW e la fel ca toate. Adica spartan/urat. Ce pare mai fain sunt ceasurile de bord si afisajul acela din bord. In rest e conform CTC, adica plictisitor. Bine...unii au orgasme la bord.
Concluzia? Daca as avea banii acestia nu mi-as lua nici unul din modelele astea. La cate mai sunt in banii astia....

Plus ca vorba lui @truculmagic. Compari mere cu pere...

Edited by Seteh, 05 January 2018 - 23:57.


#5
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,671
  • Înscris: 10.10.2011
mie imi place f mult exteriorul la s90 si scaunele. VW nu exista

#6
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Ai gasit pe piscotarii de la Auto Bild Romania sa fie impartiali...

De asta nu citesc presa de la noi, exceptie bloguri precum Turatii care sunt mai echilibrate si echidistante, atat de echidistant incat nici VAG nu le furnizeaza masini de test...

Edited by connectorxp, 06 January 2018 - 08:03.


#7
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Versusul asta e o gluma buna ��

#8
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Sunt curios cine a putut redacta mizeria asta?

#9
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
unul care a luat putina spaga???????

#10
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Volvo S90 e cu o clasa peste Passat Arteon. Concurentul lui S90 este viitorul A6 (din curtea VAG), Serie 5 G30 sau Clasa E.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 05 ianuarie 2018 - 22:16, said:

Verdict
Tehnic, VW Arteon și-a demonstrat aici superioritatea .................. Avem aici un Golf mai mare și mai pretențios.''

Ziaristi idioti care scriu articole pentru cititori idioti. Posted Image

#12
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
In concluzie un articol varza facut pentru reclama si postat sa il vada pontentialii cumparatori al celor doua modele.

#13
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
S90 e dezvoltat pentru piata din China. In Europa V90 si V90cc sunt grosul vanzarilor. Asa ca articolul acela se adreaseaza cumparatorului de Arteon, sa il prezinte ca o alternativa la clasa premium traditionala (asa cum este si Volvo, dealtfel, cu mentiuna ca Volvo a (re)urcat in clasa premium).

#14
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Auto Bild este revista de casa a VAG. Astia sunt in stare sa dea castigator VW Polo in comparativ cu clasa S.

#15
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 edi10000, on 06 ianuarie 2018 - 14:50, said:

Auto Bild este revista de casa a VAG. Astia sunt in stare sa dea castigator VW Polo in comparativ cu clasa S.
Total fals.Anul trecut, in numarul 11/25.05.2017, cei de la Auto Bild afirmau despre VW Golf 7, rulat peste 200.000 km, ca fiabilitatea acestuia nu este punctul sau forte.Problemele cu electronica dar si inlocuirea ambreiajelor la cutia de viteze DSG strica imaginea bestsellerului.Asemenea afirmatii publice nu te fac sa crezi ca aceasta publicatie este revista de casa a VAG.Foarte posibil, ca faceliftul din ianuarie 2017, a Golfului 7 sa fi rezolvat acele probleme tehnice.

 ericmario, on 06 ianuarie 2018 - 11:52, said:

Ziaristi idioti care scriu articole pentru cititori idioti. Posted Image
Asa cum sunt posesorii de Mazda?Posted Image

#16
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Comparatia nu este foarte corecta, insa sunt multi care compara Octavia cu Passat sau A4 si atunci de ce sa nu fie altii care compara Arteon cu S90?

Edited by Kroghy, 06 January 2018 - 17:39.


#17
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,577
  • Înscris: 05.11.2009

 connectorxp, on 06 ianuarie 2018 - 08:03, said:

Ai gasit pe piscotarii de la Auto Bild Romania sa fie impartiali...

De asta nu citesc presa de la noi, exceptie bloguri precum Turatii care sunt mai echilibrate si echidistante, atat de echidistant incat nici VAG nu le furnizeaza masini de test...
lasa ca nici autobild.de nu e departe . nu e versus in care sa fie implicata o masina a grupului vag in care sa nu castige masinile concerului vag.. is foarte rare cazurile in care castiga non-vag-ul

Edited by vanitty, 06 January 2018 - 22:54.


#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 06 ianuarie 2018 - 17:29, said:

Asa cum sunt posesorii de Mazda?Posted Image
Asa cum sunt cei care jignesc posesorii de Mazda. Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate