Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BMW F31 LCI 320d Xdrive Automat - Sport Line
Last Updated: Oct 24 2021 10:14, Started by
HEX2FUN
, Jan 04 2018 16:30
·
0
#37
Posted 05 January 2018 - 09:29
Daca oglinzile nu au buton de încălzire înseamnă că mașina nu are opțiunea. Indiferent de marca sau model (poate sunt 2-3 excepții)
|
#38
Posted 05 January 2018 - 09:32
Imi permit sa-ti raspund si eu,pana iti raspunde initiatorul.Am 2 BMW-uri de serviciu un seria 3 2016 si un seria 1 2015 si:
1.Da,asa e si la mine,la amandoua. 3.Eco pro nu ajuta la nimic,poate sa-ti uzezi mai repede piesele din motor. 4.degivrarea pleaca atunci cand apesi butonul de degivrare luneta. 5.Auto nu face treaba pentru mirosuri urate.Doar recircularea. |
#40
Posted 05 January 2018 - 09:34
La alea cu oglinzile?Eu asa am observat,dar daca zici ca nu,mai aprofundez situatia.Stiu ca n-am avut nici o problema in privinta asta.
|
#41
Posted 05 January 2018 - 09:37
Legat de punctul 3, degivrarea oglinzilor pornește o data cu luneta. Așa este și la cealaltă mașina (308 SW 2015).
|
#42
Posted 05 January 2018 - 09:37
dantt, on 05 ianuarie 2018 - 09:32, said:
1.Da,asa e si la mine,la amandoua. 3.Eco pro nu ajuta la nimic,poate sa-ti uzezi mai repede piesele din motor. 4.degivrarea pleaca atunci cand apesi butonul de degivrare luneta. 5.Auto nu face treaba pentru mirosuri urate.Doar recircularea. 1. ma crezi ca la golf nu face asa ? golf 2012 nu d-asta nou, care cica e mai bun 3. merg fara ecopro si am consum mai bun ... de mult nu am vazut la masina autonomie 890 km dupa alimentare 4. ma gandeam eu... da nah. scrie ca sunt incalzite parca pe undeva. da nu vad butonul, asa era la Audi b7 5. ce naiba face auto atunci ? ma refer mai ales la aia de pleaca pe loc cu fum de fac afumatoare... |
#43
Posted 05 January 2018 - 09:39
dantt, on 05 ianuarie 2018 - 09:34, said:
La alea cu oglinzile?Eu asa am observat,dar daca zici ca nu,mai aprofundez situatia.Stiu ca n-am avut nici o problema in privinta asta. la b6 credeam că am degivrare care pornește cu luneta. de ce? pentru că mi se curățau oglinzile în mers. de fapt, nu am. la b9 am și este pe buton separat. și am vorbit la serivce și mi-au zis ca regulă generală, că orice funcție trebuie să aibă un buton. iar pentru oglinzi obligatoriu trebuie să fie în zona unde se află joystick-ul. |
#44
Posted 05 January 2018 - 09:40
si intrebarea care am mai pus-o
deci ploua... dar nu ploua tare. si vreu sa setez sa stearga manualdin 2 in 2 sec cum fac? da sa stearga intermitent ca la daciile in anii 80 . nu reusesc. cum se face? si daca vreau din 3 sec? chiar nu-s atehnic da nu merge. daca pun pe buton de stergere auto sterge cand vrea el (ca are nu stiu ce senzor de ploaie). daca nu pun sterge rapid... adica normal, fara pauze. |
#46
Posted 05 January 2018 - 09:44
|
#47
Posted 05 January 2018 - 09:44
Cristi, pui pe automat și apoi ai ca un joystic in interiorul manetei de ștergătoare. Acolo poți sa setezi mai multe trepte de sensibilitate. Altfel, poți sa ridici maneta de stergatoare in 3 poziții și din joystick ăla poți sa setezi temporizarea.
|
#48
Posted 05 January 2018 - 09:46
HEX2FUN, on 05 ianuarie 2018 - 09:44, said: Cristi, pui pe automat și apoi ai ca un joystic in interiorul manetei de ștergătoare. Acolo poți sa setezi mai multe trepte de sensibilitate. Altfel, poți sa ridici maneta de stergatoare in 3 poziții și din joystick ăla poți sa setezi temporizarea. |
#49
Posted 05 January 2018 - 09:49
MembruAnonim, on 05 ianuarie 2018 - 09:44, said: ai si in spate ? zi-mi cu stergatoarele ca mor. m-am chinuit ultima data un drum intreg aoleu, deci și BMW este praf pentru tine. nu știu, îți recomand un auris, poate ăla te mulțumește. sau bentayga - dar ai mult de așteptat pentru ea. |
#50
Posted 05 January 2018 - 09:53
da, am vazut. asa mi s-a parut ca merge cat de cat, am pus pe automat si am dat de joystick-ul ala la sensibilitatea maxima. DAR nu sterge constant; adica stergea si apoi se oprea pana i se parea ei ca se umple cu picaturi si stergea iar. nu o facea asa sacadat ca la masinile vechi adica pui pe temporizator si setezi timpul. asta cred ca se uita daca ai picaturi pe geam si ma enerva. eu vroiam sa controlez timpul
fara apasat automat mie imi pleaca direct. adica incepe sa stearga constant. mai incerc azi odata! bobalex18, on 05 ianuarie 2018 - 09:49, said:
aoleu, deci și BMW este praf pentru tine. nu știu, ĂŽți recomand un auris, poate ăla te mulțumește. sau bentayga - dar ai mult de așteptat pentru ea. nu e mai nici una praf. da' sunt functionalitati complet diferite fata de ce sunt eu obisnuit (grupul vag, Ford, megane) si sa mor daca pe bajbaite le descoper unele. adica la Audi ma sui in oricare si stiu din prima ce tre sa fac, stiu unde-s butoanele, stiu cam tot... de ex nu m-am prins cu butonul de aer cald, ala de pe consola. daca il pun pe rece baga pe sus pe la consola aer rece dar la picioare baga aer cald sau de ce pot seta ventilatorul la aer (are vreo 4-5 trepte) daca l-am pus pe auto: adica nu e chiar climatronic: i-am zis auto, seteaza tu ce vrei mie tine-mi constant 22,5 grade cat am setat. probabil ca daca dai aerul mai incet iti baga aer mai cald in masina... nu prea m-am prins cum sta treaba dar am setat intr-un fel si am lasat asa ca e bine. Edited by MembruAnonim, 05 January 2018 - 09:54. |
#51
Posted 05 January 2018 - 10:11
Cristi, climatizare este automatica (climatronic) si functioneaza in felul urmator:
- pui temperatura si apesi pe auto - masina face singura tot (ventilatie, temperature, locul pe unde baga aer). - pui temperatura si setezi manual ventilatia (masina regleaza singura temperatura, dar tu alegi cat de tare bate aerul, evental pe unde) - in cazul asta cand ajungel a temperatura dorita continua sa bage aer, dar ii regleaza temperatura. - modul manual, unde selectezi singur tot, temperatura aerului, pe unde bate aerul si intensitatea (de la ventilator). Recomandarea mea este sa iti pui temperatura care o vrei si sa lasi climatizarea pe automat. Legat de degivrare, in manualul de la BMW scrie ca masina monitorizeaza singura conditiile exterioare (temperatura aerului, pozitia stergatoarelor, daca ploua sau nu) si poate sa porneasca automat degivrarea. La apasarea butonului pentru incalzirea electrica pornesc automat si oglinzile. In plus si volanul este incalzit, si el porneste o data cu degivrarea. |
|
#52
Posted 05 January 2018 - 11:39
Dintre toate masinile cu care am mers, tot Golful 5 GTI are cea mai misto climatizare si, in general grupul VAG (banuiesc). Setam la 22* si nu simteam aer rece in fata, ci pur si simplu o temperatura placuta si constanta.
Nici C43-ul si nici M3-ul pe care l-am testat nu mi s-a parut sa aiba climatizarea atat de ok. Cu BMW-ul bag mana-n foc, ca era iarna, dar C-ul l-am avut si pe temperaturi mai ridicate si nu mi s-a parut la fel de ok ca si Golful in privinta asta. Nu mai zic ca, in nebunia de a curata complet consola, au mutat schimbatorul de viteze pe coloana de directie si atunci a trebuit sa inghesuie si faruri si stergatoare si semnalizare pe un singur bat. Noroc ca am LED automat si macar nu trebuie sa umblu la lumini prea des. |
#53
Posted 05 January 2018 - 11:42
Faruri, stergatoare si semnalizare sunt pe acelasi bat la Mercedes dinainte, chiar si cand aveau schimbatorul in consola centrala.
In mod surprinzator, exceptand situatiile in care ii mai trag o bleanda batului din greseala si face ceva neasteptat, nu mi se pare incomod sau dificil de folosit asa cum e. La Ford imi prindeam urechile cu batul de la stergatoare, nici dupa cativa ani de condus masina nu eram 100% sigur ca o sa faca stergatoarele exact ce vreau cand il apas. Si de fiecare data cand inchideam faza lunga cu celalalt bat, dadeam si un flash pt ca era prost calibrata rezistenta manetei pt flash, dupa ce treceai prin pozitia intermediara de faza scurta. Nici la VW nu era chiar intuitiv. Pana una-alta, place BMW-ul. Si imi place si ca majoritatea producatorilor se intorc la cutii automate cu convertizor. Din pct meu de vedere, dual clutch-urile au fost un experiment putin ratat dpdv al fiabilitatii. Edited by Mihai_mb, 05 January 2018 - 11:56. |
#54
Posted 05 January 2018 - 12:05
Mihai_mb, on 05 ianuarie 2018 - 11:42, said:
Si imi place si ca majoritatea producatorilor se intorc la cutii automate cu convertizor. Din pct meu de vedere, dual clutch-urile au fost un experiment putin ratat dpdv al fiabilitatii. Se intorc, dar se intorc pentru ca marele dezavantaj al DCT-urilor este ca nu sunt deloc smooth la viteze mici. Fiabilitatea variaza in functie de model. In momentul cand ZF a lansat ZF8, complet modulara, le-a oferit producatorilor auto fix ce voiau. O cutie eficienta, care schimba suficient de repede pentru majoritatea modelelor (mai putin pentru cele super-sport) si mult mai versatila decat un DCT. Personal, pe o masina sport, nimic nu bate senzatia unui DCT sau a unei manuale. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users