Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 

New Fiesta 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
333 replies to this topic

#163
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Ba cum nu? Pentru alea mai grave se face recall, de care auzi și la știri. Pentru alea mai puțin grave ar trebui să fii anunțat când ajungi prima oară în service (o revizie, o altă reparație, orice).

Și stai liniștit, că nu muncește nimeni gratis. Banii vin de la importator, care mai departe îi primește de la producător, la fel ca în cazul problemelor de garanție. Nu plătește service-ul nimic din buzunarul propriu, nici măcar manopera, decât poate dacă strică el ceva din vina lui.

#164
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Salut. A fost o perioada foarte haotica pentru mine si n-am mai intrat pe forum.

Am problema aceea cu claxonul care "raguseste", mai exact sunt 2 claxoane si daca tii apasat mai mult unul din ele se opreste.
Mai am si problema cu geamul de la sofer, care cand incerc sa il inchid cateodata se deschide complet.

Am semnalat la reprezentanta aceste lucruri dar neputand sa le reproduc pe loc au zis sa revin daca incep sa se intample mai des.
Mentionez ca aveam filmare pentru treaba cu claxonul.

#165
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 16.07.2013
Insistă, că se rezolvă amândouă. Pentru geam se comandă motorul de acționare, pentru claxon se comandă alt claxon, iar pentru bord se dă jos unitatea multimedia și se pune un distanțier (dacă zdrăngăne).
Pentru piesele comandate trebuie să aștepți 3-4 săptămâni, dar se rezolvă.

#166
theodor92

theodor92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 11.04.2009
Mi s-a intamplat si mie chestia cu geamul de vreo cateva ori iarna asta. Acum pare sa functioneze corect, o sa-l mai incerc de cateva ori poate incepe sa faca iar :)). Ce trebuie sa intreb la service ca sa imi rezolve bubele cu scaunul?

Eu am alta problema: atunci cand pornesc masina cu motorul rece incepe sa se auda un clantanit din zona turbinei sau din partea dreapta jos, banuiesc ca acolo o fi compresorul de AC.

In alta ordine de idei, am cerut o oferta pt revizia de ~ 1 an(An cam 13 000km) de la reprezentanta din Iasi. M-au ofertat de m-au rupt:)) 772.34lei pt:
- Filtru ulei 5015485 - 40.55lei + TVA 7.7lei  = 48.25 lei
- Filtru aer- Fiesta/Ecosport 2017 - 72.20lei + TVA 13.72lei = 85.90 lei
- Filtru polen Ecosport 2017+D - 89.23lei + TVA 16.95  = 106,18
- Buson baie ulei cu garnitura 1013938 - 14.04lei + TVA 2.67lei = 16.71 lei
- Ulei motor 5w20 Ford Mobil 198.81lei + TVA 37.77lei = 236.58 lei
- manopera 214.20lei + TVA 40.70lei =254,9
- Materiale auxiliare service 23.80 lei

Cum vi se pare? Mie mi se pare cam multisor. Sunt obligat sa o fac la ei sau pot la orice service autorizat?

#167
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009
Teoretic poti sa faci la orice service autorizat RAR. Practic totul va fi bine pana vei cere ceva pe garantie...
P.S. De ce iti schimba busonul de la baia de ulei?

Edited by DannyMC, 05 March 2019 - 13:00.


#168
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Mie mi se pare puțin.
Bușonul se schimbă pt că e magnetic și are o garnitura care poate să fie folosită o singura data, neputând să fie înlocuită.

#169
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
Esti cam la 277 lei peste o revizie similara la Fiesta generatia trecuta (comparat cu preturi reprezentanta in Bucuresti). Sunt curios cate ore de manopera au cotat acolo pentru ceva.

Edited by closchkutza, 05 March 2019 - 15:19.


#170
theodor92

theodor92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 11.04.2009
Si mie mi se pare cam exagerat pretul. Mi-au pus 1.4 ore de manopera la 170 de lei ora, cu 10% discount. Ma asteptam sa fie mai scump decat la un service normal, da nici chiar dublu

#171
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Este o singura reprezentanta în Iași sau pe o distanta de 50-60km?

#172
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,985
  • Înscris: 06.04.2007
N-ai ce face, te umfla la preturi si manopera, cam pe aici e pretul.
Oricum, poti sa le spui fara rusine sa mai taie din ele (preturi) ca sunt mari.
Si la Flocus de la vreo 650-700 am ajuns la final pe la vreo 1200 si ceva, pt ca au schimbat si placutele fata/spate.

Asa ca idee, toate reperele au cam 35-40% in plus fata daca ai cumpara tu consumabilele.
Filtru ulei original/de fabrica Fomoco e 35 lei, Motorcraft cam acelasi pret.
Filtru aer original Fird vreo 50 lei, aici te-a rupt tare.
Ulei Cacastrol 5w20 (sa vad si eu Mobilu ala 5w20 care zic ei ca ti-l baga) 135-145 lei.

Manopera e ok , din asta ar trebui sa traiasca.
La piese/consumabile sunt nesimtiti.

La mine doar pt schimb ulei motor+filtru ulei mi-au facut oferta 310 lei tva inclus totul lui tot.

PS: decat Mobil Super3000 5w20 care banuiesc ca vor ei sa bage, mai bine Cacastrol 5w20 care baga majoritatea reprezentantelor, si pe busonu de umplere scria Castrol

Edited by Octavian___, 05 March 2019 - 19:57.


#173
theodor92

theodor92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 11.04.2009

View PostMicroEdge, on 05 martie 2019 - 19:18, said:

Este o singura reprezentanta în Iași sau pe o distanta de 50-60km?
Cam da. Cea mai apropiata e la Bacau.
Am facut pana la urma programare la ei. Cand le-am zis ca preturile sunt cam umflate parca l-am simtit razand in telefon :))
Oricum, cred ca am eu ghinion, dar fiesta mea pare stricacioasa tare:
- pornit cu motor rece => dupa 20 secunde incepe sa clantaneasca ceva, cateodata se aude pe langa turbina, altadata in dreapta jos, cred ca acolo e compresorul de ac
- problema cu geamurile
- cand virez stanga(de obicei in sens giratoriu) se aude un huruit la roata din dreapta si cred ca e ceva planetara, ca daca era rulment ar fi trebuit sa huruie mereu

Cand iese din garantie e posibil sa ii fac vant, depinde ce rezolva mesterii de la reprezentanta.

#174
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
@theodor92:

Nu te descumpani.
Problema cu zgomotele la rece o au multi, asta nu inseamna neaparat ca e ceva stricat.

Cu geamurile electrice nici eu n-am rezolvat. Am observat ca se reproduce problema cu deschisul geamurilor la viteza mai mare, gen pe autostrada.
Cand ma duc la Ford il scot pe ala pe centura sa-i arat.

Mai mult, am sesizat o problema ciudata la geamurile din spate, care sunt manuale. Dupa un drum mai lung, de cateva zeci/sute de km, geamurile din spate se "lasa", in sensul ca daca nu le ridic la loc ajung sa se lase si 1 cm, sa se deschida efectiv. E normal asa ceva ?

Problema cu huruitul: poti sa dai mai multe detalii ?
Se intampla doar cand virezi maxim, sau si cand virezi partial. Se intampla numai in mers ?
Eu am avut o problema cu huruitul, dar care se intampla si pe loc.

#175
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006

View PostXavier_em, on 24 martie 2019 - 23:30, said:



Mai mult, am sesizat o problema ciudata la geamurile din spate, care sunt manuale. Dupa un drum mai lung, de cateva zeci/sute de km, geamurile din spate se "lasa", in sensul ca daca nu le ridic la loc ajung sa se lase si 1 cm, sa se deschida efectiv. E normal asa ceva ?


Suspectez ca pentru Ford da, ca si la masina sotiei (Fiesta 2010) face la fel. M-am invatat, la 2-3 saptamani le verific.

#176
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
Asa “face” mai toate, nu doar Ford

#177
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
In 2 ani jumate la mine la Hyundai, care teoretic e calitativ inferior Ford, nu s-au lasat deloc geamurile spate, manuale fiind.

Nici la Dacia 1300 si 1310 nu picau...

Edited by lula_canci, 25 March 2019 - 09:32.


#178
theodor92

theodor92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 11.04.2009

View PostXavier_em, on 24 martie 2019 - 23:30, said:

Problema cu huruitul: poti sa dai mai multe detalii ?
Se intampla doar cand virezi maxim, sau si cand virezi partial. Se intampla numai in mers ?
Eu am avut o problema cu huruitul, dar care se intampla si pe loc.

Problema se intampla numai in mers cand virez stanga si am cel putin 30km/h.
Se aude ca si cum s-ar freca placutele de frana de disc, asta e cel mai apropiat mod in care pot sa descriu in cuvinte.

------------------------------------------

I-am facut si revizia de un an acum vreo 2 saptamani la vreo 13500km. Clantanitul cu motorul rece nu a disparut dar pare sa fie mai putin zgomotos motorul si sa mearga mai ok dar aici sunt subiectiv ori sa fie din cauza temperaturii de afara. Cica intervalul de revizie tot 2 ani sau 30.000 de km ramane. Cand l-am intrebat pe baietasul de la service daca nu sunt cam multi km a inceput si el sa rada si a zis ca daca asa zice Ford, asa zic si ei mai departe, dar majoritatea clientilor fac revizia la un an.


Uite un video in care se aude si clantanitul cu motorul rece dimineata:
https://drive.google...bNGe4Mceh1DbpOy

Asta e un video cu alt sunet pe care l-a facut o singura data. Pornisem de vreo 5 minute, am mers cam 200 de metri si am parcat cu motorul pornit sa caut ceva pe telefon cand a inceput sa faca asa. Cand apasam pe ambreiaj nu se mai auzea; cum ridicam piciorul cum incepea sa trancaneasca, zici ca era diesel.
https://drive.google...v4WpVqDNYOhog_F

Problema la geamuri e cam asa:
https://drive.google...FcInfDHYTnt2w71
https://drive.google...0Di8wyU4z_wxr57
In asta nu mai mergea chestia cu impulsul. Trebuia sa tin apasat ca sa se ridice pana sus
https://drive.google...ZA7oUJ2pjnQmbDe

#179
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006
Eu n-am înțeles exact ce problemă ai cu geamurile din față. Am înțeles că uneori nu-ți merge impulsul, aia probabil e problemă de buton.

Dar în primele 2 filmări cu geamurile? Faptul că merg mai greu/neuniform? Asta e foarte probabil să fie de la mizeria adunată în chedere și freacă pe geam. În timp e posibil să-ți și zgârie geamul.
Îți sugerez să cureți din când în când chederele, să eviți problema asta. Deschizi geamul complet, iei niște cârpe de microfibră umede, și încerci să bagi degetul prin chedere. Vei rămâne surprins câtă mizerie scoți de acolo. Eu fac asta de 2-3 ori pe an. Să nu freci/apeși prea insistent la prima trecere, pentru că există riscul ca mizeria să afecteze chederul. Începi ușor și faci mai multe treceri.

EDIT: E oarecum posibil ca impulsul să nu meargă tot din cauză că geamul merge greu. De obicei există un sistem de protecție, și dacă macaraua sesizează rezistență prea mare, oprește ridicarea geamului, pentru a nu prinde mâna cuiva, de exemplu. Vezi în manual cum se comportă, ar trebui să explice.

Edited by alexcrist, 29 March 2019 - 11:40.


#180
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,985
  • Înscris: 06.04.2007
Nu aud niciun "clantanit" la motor.
Tzacaneala aia e ok, asa face la rece, sunt injectoarele.

Celalalt clampanit care l-ai descoperit cu ambreiajul e iar ok, la mine asa clantane in fiecare dimineata (mai tare) am inteles ca sunt arcurile de pe discu de ambreiaj (asa facea si la Logan, cel putin la Ford nu se aude nimic cand e incalzit ) .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate