Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

New Fiesta 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
333 replies to this topic

#145
ehQ3

ehQ3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 03.01.2019

View PostXavier_em, on 08 decembrie 2018 - 11:25, said:

Deja m-am obisnuit cu gandul ca-s prea multi idioti in Bucuresti Posted Image))
M-am specializat si in completarea de amiabile, m-am pus la punct si cu legislatia in ale asigurarilor...am invatat mult din micile accidente din ultima vreme.

Si, ca sa continui si cu informatii utile:

Tipa are asigurare la Asirom, si mi-am dat seama ca astia-s mai avansati decat Euroins:
- constatarea am facut-o a doua zi de la accident (adica ieri), nu ca la Euroins la 2-3 saptamani distanta; aici m-am "razboit" un pic cu cei de la callcenter, care ma abureau ca nu pot sa fac constatarea la Ford, ci doar la service-urile lor. Dupa ce le-am dat cu legea-n cap, au acceptat fara alte comentarii;
- au ceva gen constatare de la distanta (electronica), dar n-am acceptat pentru ca voiam sa se uite un mecanic la masina;
- au contracte cu multe reprezentante, gen Ford Neste, unde m-am si dus sa o repar. Deci nu voi mai plati eu toata reparatia, vor discuta direct intre service si asigurator.

Asadar, dupa ce se confirma la asigurator constatarea, urmeaza comanda de bara, spoiler si stop ceata. Vor vopsi bara, o aranjeaza, apoi din ce am inteles ma vor chema si vor face schimbarea de bara in maxim o ora.
In rest clemele erau in regula, nu mai era nimic zgariat pe dedesubt, chiar destul de "curat" accidentul.

Sunt mandru de rezistenta Fiestei, desi chiar m-am uitat sa aiba 5 stele NCAP cand am luat decizia de achizitie.
Vezi sa ceri masina la schimb pe durata reparatiei. E legal.

#146
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Îi urez succes! Pe mine m-au refuzat 3 service-uri și la al patrulea am așteptat 3 săptămâni pana să bag mașina în service, ca să aibă mașina de schimb disponibila.
E legal, însă nu sunt obligați.

#147
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Nu m-am mai complicat cu cerut masina de schimb, ca n-am avut probleme cu transportul.

Astazi am lasat masina pentru schimbat bara si reparat ce mai este de reparat acolo. Revin cu poze si impresii.
Sper sa iasa bine culoarea.

Am facut si revizia de un an(500 lei cost), in care am schimbat doar uleiul si filtrul de ulei.
Desi ma uitam pe camera cum lucreaza la masina, nu mi-am dat seama cand au schimbat filtrul. Stiti pe unde se afla filtrul si daca as putea sa-mi dau seama daca a fost schimbat?
De calitatea uleiului as putea sa-mi dau seama dupa joja?

Apropo si de problemele cu directia, din ce am vorbit cu cei de la service ar fi fost din cauza ca aveam roata de rezerva montata, deoarece facusem pana.
Ideea ar fi ca sistemul asta avansat de directie de la Ford ar compensa diferenta de diametru intre roti.
Au facut si diagnoza si in afara de lampa de ceata care nu merge si alte cateva erori minore n-ar fi.

Concluzia mea e ca am descoperit ceva bug software al directiei, cand rotile difera intre ele, sau senzorii de presiune indica diferente de valori mari intre ei.

Edited by Xavier_em, 08 January 2019 - 13:40.


#148
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai nu ti-au aratat piesele schimbate la revizie?

#149
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Acum am luat masina, cu bara schimbata.
Mie mi se pare ca a iesit chiar mai bine decat bara fata, care a fost si ea revopsita.
Cu ochiul liber, efectiv nu e nicio diferenta intre bara si restul caroseriei.

Cost reparatie: 3365 lei
Cat a oferit asiguratorul, pt regie proprie: ~2300 lei

Nu am platit niciun ban, deoarece reprezentanta avea contract cu Asirom-ul

Attached Files



#150
theodor92

theodor92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 11.04.2009
La multi ani!

La cati km ai facut schimbul de ulei?
Eu am ~11500 si ma intreb daca sa mai astept pana in primavara, cand probabil o sa am 13000.
Sincer sa fiu mi se pare putin piperata revizia, 500 de lei doar ulei si filtru(ori o fi de la scumpirile astea care au aparut de ceva vreme?). Nu au schimbat nici filtrul de benzina si aer?
Stiu ca vara asta era schimb de ulei si filtru la seria 3 vreo 350 de lei, la representanta in Iasi.

Edited by theodor92, 08 January 2019 - 21:41.


#151
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Am facut schimbul la 11300, la un an si cateva saptamani ce-i drept de cand am cumparat masina.
Mi-au zis ca initial nu trebuia facut acest schimb (trebuia la 20000 km sau 2 ani), insa cei de la Ford au revenit si au zis ca e nevoie de un schimb intermediar.

Cred ca mi-au bagat o ora la manopera in plus, deoarece i-am frecat cu toate problemele pe care le-am avut in trecut cu masina. Ne-am plimbat cu masina, etc, i-am tinut o gramada :))
Cred ca tot 350 lei trebuia sa fie pretul original.

Am sters joja pe un servetel si e curat ulei-ul. Inca n-am cercetat daca filtrul chiar l-au schimbat.

#152
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
filtrul ar trebui sa fie undeva pe dedesubt fie in partea din fata a motorului (intre motor si radiator) fie pe o laterala.
odata ce l-a bagat in motor tu nu nu ai cum sa verifici calitatea uleiului decat daca il duci la vreun laborator de verificare.
singurul lucru pe care poti sa il faci e sa stergi joja pe un servetel si sa verifici ca uleiul e deshis la culoare: galben-roscat sau maronoi deschis.

la motoarele pe benzina dupa 800-1000 km uleiul se coloreaza in negru - stiu asta ca la fiesta veche schimb eu uleiul.

la reprezentanta folosesc in general ulei Ford formula F sau eventual castrol. uleiul Ford e un ulei ok, dar nu recomand sa il tii mai mult de 10-12.000 km
daca faci multi km anual si vrei sa schimb tu uleiul intre revizii la alt service decat reprezentanta iti recomand ulei Liqui Moly sau Motul.
am pus si Castrol dar nu prea mi-a placut, motorul era cam galagios

#153
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View Postrex, on 09 ianuarie 2019 - 12:19, said:


la motoarele pe benzina dupa 800-1000 km uleiul se coloreaza in negru - stiu asta ca la fiesta veche schimb eu uleiul.

la reprezentanta folosesc in general ulei Ford formula F sau eventual castrol. uleiul Ford e un ulei ok, dar nu recomand sa il tii mai mult de 10-12.000 km
daca faci multi km anual si vrei sa schimb tu uleiul intre revizii la alt service decat reprezentanta iti recomand ulei Liqui Moly sau Motul.
am pus si Castrol dar nu prea mi-a placut, motorul era cam galagios
1. La "turbate" se coloreaza in negru instant. La aspirate, sta mult timp galben.
2. Am mai intrebat persoane "ce ii face sa recomande schimb la 10-12k km" cind producatorul (adica prostii aia de au facut motorul) zice altceva? Nu au stiut sa-mi raspunda...
Eu am masina de la "ceilalti" si am facut prima revizie la 29.340 km (CB-ul zicea ca mai pot merge fara probleme 660 km).

#154
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
au facut studii ca uleiul isi pierde calitatile de ungere dupa 10-15.000 km. nu te opreste nimeni sa mergi cu el 50.000 km sau cat vrei tu, dar o sa il scoti din motor ca o marmelada.
in plus dealer-ul are tot interesul ca tu sa schimbi uleiul la cat mai multi km sa ti se strice motorul, ca sa te aiba de client. cel mai sigur nu se va strica cat e in garantie, dar in altii urmatori e foarte probabil.

iar la cat de ieftin e uleiul Ford (eu am luat de la emag 5 litri cu 89 lei) chiar nu merita sa te zgarcesti. iar un filtru de ulei e maxim 50 lei original ford, dar nu cumparat de la reprezentanta.

#155
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Eeeeehhhh, da, ai ajuns la pretul mic. Ce garantie ai ca acel ulei luat de tine nu e contrafacut si imbuteliat in baracile alea de le-au descoperit astia anu' trecut prin rusia? Macar la reprezentanta esti ceva mai protejat. Un pic... Referitor la "sa ma aiba de client" ce garantie are dealerul ca, daca ma abureste cu schimb la fiecare 2 ani sau 30 k km, voi mai lua tinicheaua de la el? Daca merg la alta marca auto? Oricum, eu, cind se duce garantia, o dau si iau alta. Noua, evident... Inca ceva: nu dealerul "ma invata" sa schimb in acel interval ci producatorul, adica ala de a facut motorul. Iar cum majoritatea producatorilor dau garantie 4-5 ani si 120 k km, la "mers normal", acel kilometraj il vei face in 6 ani (am pus 20 k pe an) iar in aceasta perioada (garantia motorului) nu se strica, da-le dracu! Si-au facut astia mii de teste... Ca nu-i convine producatorului sa te puna sa schimbi la 30 k km si sa se strice motorul fix in garantie... Deci, vorbim vorbe.

Inca ceva... Am mai zis, discutiile astea le-am mai avut si cu altii... Inainte sa merg la revizie, am facut "testul servetelului" iar rezultatele n-au fost asa de nasoale precum zici. Adica uleiul nu era deloc "marmelada". Si nici "negru catran"... Insa a fost uleiul original, ala pus de producator. Ei bine, acel ulei eu il voi "mai pupa" DOAR la urmatoarea masina... noua.

#156
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 16.07.2013
Na că n-a prins nici Fiesta mea anul fără zgârieturi: https://www.trafictu...o/un-mic-poc-8/
A doua oară ai vopsit-o la Nește, pe Chitila, și a ieșit bine? Că acum trebuie să mă interesez și eu... :(

#157
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

View Postrex, on 09 ianuarie 2019 - 12:19, said:

filtrul ar trebui sa fie undeva pe dedesubt fie in partea din fata a motorului (intre motor si radiator) fie pe o laterala.................
........
Filtrul de ulei e in spate usor lateral dreapta cum stai in fata motorului.
N-ai nici o sansa sa il vezi, sau sa ajungi la el pe sus.
Ca verificare poti sa bagi telefonu pe lateral stanga, sa filmezi sau sa faci o poza, asa pe orbecaite.
Asa am verifcat daca au schimbat filtrul.

View PostXavier_em, on 08 ianuarie 2019 - 15:00, said:

Acum am luat masina, cu bara schimbata.
Mie mi se pare ca a iesit chiar mai bine decat bara fata, care a fost si ea revopsita.
Cu ochiul liber, efectiv nu e nicio diferenta intre bara si restul caroseriei.

Cost reparatie: 3365 lei
Cat a oferit asiguratorul, pt regie proprie: ~2300 lei

Nu am platit niciun ban, deoarece reprezentanta avea contract cu Asirom-ul
A iesit ghini di tat !

Attached Files



#158
Xavier_em

Xavier_em

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 29.10.2006
Multumesc baieti! Sa aveti parte de un an fara incidente!

@cosmindaniel12: Imi pare rau pentru incident, it sucks. Am vopsit si bara fata si bara spate la Neste. Bara fata a iesit bine zice lumea, dar eu vad o mica diferenta de nuanta, in contrast cu capota. Nu stiu ce culoare ai tu, dar culoarea mea e dificila rau. In schimb bara spate a iesit bestial, nu-ti dai seama ca a fost vopsita.
N-am fost la alte vopsitorii, dar zic ca fac treaba buna baietii.

Edited by Xavier_em, 13 January 2019 - 11:39.


#159
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Am vopsit si eu bara fata acum vreo 1.5 ani la Neste si a iesit ok, nici o diferenta, nimic de reprosat.

#160
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 16.07.2013
Am fost săptămâna trecută cu mașina în service. Există un recall pentru scaunul șoferului, și câteva TSB-uri (buletine service) pentru probleme comune.
Dacă vă zdrăngăne display-ul unității multimedia, dacă vi s-a schimbat tonalitatea claxonului (acum se aude ca o conservă), și dacă aveți probleme cu geamurile față, se rezolvă în service.
Eu dacă aveam geamul șoferului parțial deschis și încercam să îl ridic, se deschidea aproape de tot. Altcineva avea aceeași problemă la geamul pasagerului față.


#161
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,301
  • Înscris: 02.02.2006
Lucrurile alea ar trebui să se rezolve în service și fără buletine speciale. Buletinele se fac pentru reparații preventive, pentru probleme comune descoperite la mute exemplare, iar operațiile se aplică tuturor mașinilor înainte de a apărea problema și la ele.

#162
cosmindaniel12

cosmindaniel12

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 16.07.2013
Uite, nu am auzit până acum vreun caz în care cineva să meargă în service și să i se spună "vrem să prevenim o problemă comună, așa că muncim vreo oră-două gratuit ca să nu aveți probleme pe viitor".
De aia mă gândeam să anunț și alți posesori de Fiesta să țină sub observație niște probleme comune, să știe că sunt comune și există rezolvare rapidă pentru ele.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate