Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017
Last Updated: Apr 27 2024 14:06, Started by
m6d
, Dec 17 2017 00:20
·
5
#56
Posted 20 December 2017 - 01:03
bobalex18, on 20 decembrie 2017 - 01:01, said:
Nu e departe. E keyless entry Ouch. Periculos. @m6d: Ai grija unde iti tii cheile, mai ales daca stai la casa. https://mbworld.org/...rs-warning.html |
#57
Posted 20 December 2017 - 01:08
Lasă că s-a furat rav 4 cu pornire pe amprentă. Întrebarea e, cine ar fura Toyota?! )))
|
#58
Posted 20 December 2017 - 10:13
Las' ca mie mi-au luat dopurile de la roti, si masina era descuiata.. ba ailalta era si cu cheile uitate in contact!
Deja nici nu mai fac valuri cand imi caut cheile prin casa.. ultimul loc in care ma duc sa caut.. este in masina. Cand am parcat Dacia intr-un loc dubios.. am scos fisele de la bujii, ca sa fiu sigur ca ingreunez furtul in caz de. Edited by tfmercedez, 20 December 2017 - 10:16. |
#59
Posted 20 December 2017 - 10:31
tfmercedez, on 20 decembrie 2017 - 10:13, said:
Cand am parcat Dacia intr-un loc dubios.. am scos fisele de la bujii, ca sa fiu sigur ca ingreunez furtul in caz de. Eventual o gaseai cu fisele puse la loc, cu filtrele si uleiul schimbate si cu cateva sfaturi cu piese care urmeaza sa crape @bob: Poate au luat-o ca sa aiba masina cu care sa jefuiasca reprezentanta Mercedes |
#60
Posted 20 December 2017 - 12:47
bobalex18, on 20 decembrie 2017 - 01:08, said:
Lasă că s-a furat rav 4 cu pornire pe amprentă. Întrebarea e, cine ar fura Toyota?! ))) Nu exista pornire "pe amprenta" la Rav4. Este un keyless go classic cu buton de start. Sistemele keyless sunt vulnerabile. Uite niste scule vandute de vecinii bulgari (pentru uz "oficial") [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/a4Dyjc5_cM4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_NfPYW3s46Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by MembruAnonim, 20 December 2017 - 12:47. |
#62
Posted 20 December 2017 - 23:58
Domnilor,
revin dupa o zi plina exclusiv cu oras, mega aglomerat , cred ca vreo 40km. Normal ca am si calcat matza pe coada unde s-a putut asa ca am avut un consum de vreo 15%....irelevant in conditiile date. Mai multe si ceva mai clare despre confort. Acum la rece si dupa toata mizeria de drum de oras as putea nuanta cam asa...se simte ca suspensia este diferita de airmatic in sensul ca per ansamblu pare mai eficienta insa are ceva din fermitatea unui BMW dar fara a transmite nimic caroseriei....cred ca aici au un rol si jantele pe 20. Cred ca pe soft/off road la viteze mici, un GLE e mai ok insa pesre 50kmph nu se mai poate compara...e levitatie. Motorul si cutia raman cea mai placuta surpriza. Odata ce te hotaresti sa tragi de ele, masina devine un fel de pisica obeza atinsa de rabie....parca nu e natural cat de ferma si rapida e. Trebuie sa-i dau dreptate unui prieten care-mi zicea sa nu plec de pe un v6 pe un 4linie ca nu o sa mearga....ai avut dreptate. Un alt atu e soundul Bose, excelent, chiar daca ceva sub Bowersul de pe Volvo. Un alt aspect fff important...pentru mine. NU SUNA/SCARTAIE , BATE ABSOLUT NIMIC. Auzi si niste monede lasate in scrumiera....fata de scartzurile din ML.....sunt ani lumina. |
#64
Posted 21 December 2017 - 00:28
m6d, on 20 decembrie 2017 - 23:58, said: Domnilor, revin dupa o zi plina exclusiv cu oras, mega aglomerat , cred ca vreo 40km. Normal ca am si calcat matza pe coada unde s-a putut asa ca am avut un consum de vreo 15%....irelevant in conditiile date. Mai multe si ceva mai clare despre confort. Acum la rece si dupa toata mizeria de drum de oras as putea nuanta cam asa...se simte ca suspensia este diferita de airmatic in sensul ca per ansamblu pare mai eficienta insa are ceva din fermitatea unui BMW dar fara a transmite nimic caroseriei....cred ca aici au un rol si jantele pe 20. Cred ca pe soft/off road la viteze mici, un GLE e mai ok insa pesre 50kmph nu se mai poate compara...e levitatie. Motorul si cutia raman cea mai placuta surpriza. Odata ce te hotaresti sa tragi de ele, masina devine un fel de pisica obeza atinsa de rabie....parca nu e natural cat de ferma si rapida e. Trebuie sa-i dau dreptate unui prieten care-mi zicea sa nu plec de pe un v6 pe un 4linie ca nu o sa mearga....ai avut dreptate. Un alt atu e soundul Bose, excelent, chiar daca ceva sub Bowersul de pe Volvo. Un alt aspect fff important...pentru mine. NU SUNA/SCARTAIE , BATE ABSOLUT NIMIC. Auzi si niste monede lasate in scrumiera....fata de scartzurile din ML.....sunt ani lumina. Era interesant sa zici si parerea daca ai avea la dispozitie si un GLE sau cum se cheama acuma, tot V6 si tot nou. Masinile se uzeaza moral, fizic, telescoapele se duc, chiar daca isi fac treaba, se simte o diferenta dupa niste zeci de mii de km. Apar uzuri in timp , apar vibratii, mici la inceput, doar nu o sa fie masina in stare identica ca si cand a fost noua, dupa milioane de gropi, borduri, sine de tramvai. Pana si alternatele de temperatura iarna- vara, zi si noapte, au o influenta in timp. Peste ani, o sa citesti aici, si o sa compari cum va fi pe la 100000km si peste. Toate masinile sunt "minunate" in prima zi. Restul e can can. |
|
#65
Posted 22 December 2017 - 00:07
Felicitari pentru masina si pentru increderea in VAG si in motorul diesel. Sa o stapanesti sanatos. O alegere f.buna.
Edited by Torquemada-666, 22 December 2017 - 00:07. |
#66
Posted 22 December 2017 - 14:33
Torquemada-666, on 22 decembrie 2017 - 00:07, said:
Felicitari pentru masina si pentru increderea in VAG si in motorul diesel. Sa o stapanesti sanatos. O alegere f.buna. Omul nu cred ca are neaparat incredere in Vag, doar i-a placut masina si a prins o oferta buna. Voi care aveti icoane cu Vag prin casa nu scapati nicio ocazie sa mentionati asta?) Poti sa te uiti in carte sa imi spui te rog ce masa proprie are/ masa maxima total autorizata? Multumesc |
#67
Posted 22 December 2017 - 14:42
cred că o masă de 2t. parcă am citit că au reușit să obțină o greutate foarte bună având în vedere gabaritul.
ai volan încălzit, nu? |
#68
Posted 22 December 2017 - 19:28
F misto virtual coktpitul ala. Felicitari pt achizitie. Am si eu o curiozitate. La Audi in ecomode se activeaza automat si start stop. Eu la golf nu pot sa folosesc ecomode in oras ca imi activeaza automat start stopul si nu suport sa-mi opreasca motorul la fiecare oprire.
|
#69
Posted 23 December 2017 - 00:50
Salutare.
Am facut azi un drum de 400km cluj-alba-sibiu-valcea-slatina....o belea de drum super plin, cand bara la bara, cand depasiri....moarte de om. Ca sa raspund la niste intrebari de mai sus: masa proprie 1950kg, in VAG nu am avut/am o incredere extraordinara, dar sa nu uitam ca in zona premium europa avem Audi, BMW,Mercedes, Volvo......De data asta am cumparat aceasta masina “cu curul” pentru ca pana acum am cumparat masini cu ochiul, cu inima si am cam dat gres. Increderea in Audi astept sa si-o castige in timp. In MB nu mai am incredere din cauza costurilor mari si a devalorizarii extraordinare . In orice mod, se activeaza start-stopul....eu il deconectez . |
|
#70
Posted 23 December 2017 - 01:25
m6d, on 23 decembrie 2017 - 00:50, said: Salutare. Am facut azi un drum de 400km cluj-alba-sibiu-valcea-slatina....o belea de drum super plin, cand bara la bara, cand depasiri....moarte de om. Ca sa raspund la niste intrebari de mai sus: masa proprie 1950kg, in VAG nu am avut/am o incredere extraordinara, dar sa nu uitam ca in zona premium europa avem Audi, BMW,Mercedes, Volvo......De data asta am cumparat aceasta masina “cu curul” pentru ca pana acum am cumparat masini cu ochiul, cu inima si am cam dat gres. Increderea in Audi astept sa si-o castige in timp. In MB nu mai am incredere din cauza costurilor mari si a devalorizarii extraordinare . In orice mod, se activeaza start-stopul....eu il deconectez . Ei.. de parca doar MB se devalorizeaza rapid.. toate masinile de lux au soarta asta. E vorba de procente, si la sume mari se vede urat. Am o cunostinta prin SUA , zicea ca nici nu vrea sa auda despre MB. Asa ca a trecut la Lexus. Sunt masini "first hand"- sa zicem asa, bune doar noi. Alegerea a fost facuta cu portofelul nu cu curul. Castana! Cand imi amintesc despre primele prezentari si " workshopuri " facute de multinationalele din timisoara in cadrul universitatii.. se laudau cei de la siemens vdo cu cadranele din bordul diverselor modele de masini , pe care le fabricau aici. Era prin 2003. Atunci discutam cu un tip, daca ar putea sa faca intregul cockpit virtual, sa fie personabilizabil, cu diverse "skinuri" care sa poata fi descarcate online, cum se poate face la winamp de exemplu. Uite ca au trecut mai bine de 10 ani pana cand tehnologia a ajuns aici. |
#71
Posted 23 December 2017 - 09:53
Eu ma refeream ca in ecomode nu imi mai da voie sa dezactivez start stopul. Altfel in celelalte moduri si eu il dezactivez, dar in ecomode nu ma lasa.
|
#72
Posted 23 December 2017 - 13:05
tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 01:25, said: Ei.. de parca doar MB se devalorizeaza rapid.. toate masinile de lux au soarta asta. E vorba de procente, si la sume mari se vede urat. Am o cunostinta prin SUA , zicea ca nici nu vrea sa auda despre MB. Asa ca a trecut la Lexus. Sunt masini "first hand"- sa zicem asa, bune doar noi. Alegerea a fost facuta cu portofelul nu cu curul. Castana! Daca era dupa exterior, ma luam de un Volvo XC90 care mi se pare mie ca arata mai okish , mai a SUV si era la aceiasi bani, sau un LR Discovery sau RR care erau la 63 respectiv 65 k....nici una dintre astea nu aveau acelasi feeling la condus...cu exceptia RR care are doua mari bube: fiabilitatea e in buda si apoi e un pic de cocalari sau pitipoance...mult prea ostentativa. No offence!!! tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 01:25, said: Ei.. de parca doar MB se devalorizeaza rapid.. toate masinile de lux au soarta asta. E vorba de procente, si la sume mari se vede urat. Am o cunostinta prin SUA , zicea ca nici nu vrea sa auda despre MB. Asa ca a trecut la Lexus. Sunt masini "first hand"- sa zicem asa, bune doar noi. Alegerea a fost facuta cu portofelul nu cu curul. Castana! Daca era dupa exterior, ma luam de un volvo xc90 care mi se pare mie ca arata mai okish , mai a SUV si era la aceiasi bani, sau un LR Discovery sau RR care erau la 63 respectiv 65 k....nici una dintre astea nu aveau acelasi feeling la condus...cu exceptia RR care are doua mari bube: fiabilitatea e in buda si apoi e un pic de cocalari sau pitipoance...mult prea ostentativa. No offence!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users