Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Toyota C-HR Hybrid
#451
Posted 01 April 2019 - 09:06
Din pacate, aseara a intrat un "bulgar" in masina, pe prioritatea mea. Masina este dauna totala, din fericire nimeni nu a fost vatamat. O sa-mi schimb masina, ma gandeam la un Golf 7 1.6 TDI. Ce parere aveti?
|
#452
Posted 01 April 2019 - 09:28
#455
Posted 01 April 2019 - 09:47
Mașina o sa facă în curând un drum lung de Italia. O sa mergem prin Veneția cu destinație finala Roma. Sunt curios cum se comporta pe autostrăzi și drumurile italiene. Inițial era vorba ca plecam în iulie în vacanta, dar atunci o sa fiu plecat în Irlanda cu serviciul.
|
#456
Posted 01 April 2019 - 10:45
edi10000, on 01 aprilie 2019 - 09:06, said:
Din pacate, aseara a intrat un "bulgar" in masina, pe prioritatea mea. Masina este dauna totala, din fericire nimeni nu a fost vatamat. O sa-mi schimb masina, ma gandeam la un Golf 7 1.6 TDI. Ce parere aveti? edi10000, on 01 aprilie 2019 - 09:31, said:
PĂCĂLEALĂ DE 1 APRILIE! |
#457
Posted 02 April 2019 - 12:59
Salutare tuturor,
Am fost la un test-drive Am fost foarte incantat de masina, de cum se simte in mers, de cum se parcheaza, cum acelereaza etc. Legat de zgomotul motorului, fata de Mazda 3 pe care o am in prezent, acesta e aproape inexistent. In accelerari se aude motorul dar absolut deloc deranjant! Singurul aspect pe care l-am sesizat este urmatorul: - la 120+ km/h, se aude vantul de afara, nu foarte tare cred dar destul de sesizabil. Acum nu stiu daca e normal sau nu dar aveam impresia ca nu era inchis geamul bine, poate din cauza diferentei de zgomot intre ce conduc in prezent si C-HR sa nu fi sesizat pana acum la Mazda zgomotul vantului. Dealerul spunea ca e din cauza aerodinamicii. Nu stiu daca e atat de deranjant in timp, nu am mers decat vreo 10 min la viteza asta. Voi, posesorii de C-HR, ce parere aveti de zgomotul vantului? Va deranjeaza la viteze ridicate? In traficul urban, la viteze normale nu se aude nimic, cum treci de 120 devine sesizabil. Multumesc anticipat! Consum in test-drive: la 130 km/h - 6.5%, urban la 50-80 4.1-4.4. |
#458
Posted 02 April 2019 - 16:03
Salut,
As avea si eu 2 intrebari, ca vad sunt oameni pe aici care studiaza demult CHR-ul ) 1.Are cineva idee care sunt toate dimensiunile de jante care se potrivesc pe Chr? Gen m-ar interesa cele mai mari si mai late acceptate de masina si care se pot trece in carte 2. Un store online sau orice loc de unde se pot cumpara elemente de tuning pentru CHR aici in Romania. Multumesc anticipat! |
#459
Posted 03 April 2019 - 13:54
mirq, on 02 aprilie 2019 - 12:59, said:
Salutare tuturor, Am fost la un test-drive Am fost foarte incantat de masina, de cum se simte in mers, de cum se parcheaza, cum acelereaza etc. Legat de zgomotul motorului, fata de Mazda 3 pe care o am in prezent, acesta e aproape inexistent. In accelerari se aude motorul dar absolut deloc deranjant! Singurul aspect pe care l-am sesizat este urmatorul: - la 120+ km/h, se aude vantul de afara, nu foarte tare cred dar destul de sesizabil. Acum nu stiu daca e normal sau nu dar aveam impresia ca nu era inchis geamul bine, poate din cauza diferentei de zgomot intre ce conduc in prezent si C-HR sa nu fi sesizat pana acum la Mazda zgomotul vantului. Dealerul spunea ca e din cauza aerodinamicii. Nu stiu daca e atat de deranjant in timp, nu am mers decat vreo 10 min la viteza asta. Voi, posesorii de C-HR, ce parere aveti de zgomotul vantului? Va deranjeaza la viteze ridicate? In traficul urban, la viteze normale nu se aude nimic, cum treci de 120 devine sesizabil. Multumesc anticipat! Consum in test-drive: la 130 km/h - 6.5%, urban la 50-80 4.1-4.4. Vântul îl sesizezi mai tare la viteze mari decât pe Mazda 3 deoarece : - așa se întâmplă pe orice SUV comparativ cu un sedan/hatch din aceeași clasă datorită CX-ului mai slab. - la Mazda 3 zgomotul interior de motor mai acoperă o parte din zgomotul de la vânt. |
#460
Posted 03 April 2019 - 18:52
1. Vezi aici: https://m.michelin.r...edFilter=summer
2.Ce înțelegi prin tuning? Te referi la accesorii? |
|
#461
Posted 04 April 2019 - 20:28
bobalex18, on 18 aprilie 2018 - 22:57, said:
Mă ajută și pe mine cineva cu traducerea. Mai avem doi posesori ai acestei motorizări. Să ne spună ei, sincer, dacă poți merge pentru 30+ minute cu viteza de 180km/h. bobalex18, on 19 aprilie 2018 - 08:03, said:
Peugeot pe 508 hibrid a pus motorul electric pe spate și poți selecta sa fie 4*4. Nu ĂŽnțeleg de ce Toyota nu a procedat la fel. Toyota auris hibrid funcționează în felul urmator Putere Motor electric 82 CP Cuplu motor electric 207 Nm Putere Motor termic 99 CP /5200 rot/min Cuplu motor cu combustie interna 142 Nm /4000 rot/min Mașina are in cutie 1 motor electric de tracțiune SI încă unul pe post de generator si electromotor Mașina nu are ambreiaj Când merge in fata motorul electric se învârte într-un sens.... Când mergi in fata se învârte în sens invers Mașina merge tot timpul in modul electric numai că variază sursa de curent....generator sau baterie bancheta spate Mașina nu poate să meargă doar pe benzina si motorul electric să fie oprit Face regenerare cu cutia de viteze dar nu cu motorul de tracțiune.ci cu generatorul Mașina e capabilă să meargă la viteza de 180 până i se termina benzina, nu tine de baterie asta. Face curent cu generatorul din cutie Mașina asta trebuie privita ca o mașină pe benzina cu cutie automată cu consum foarte bun ... extraordinar de bun chiar Pt domn bobalex încearcă să ne scutești cu bălăriile tale
Edited by calinkgb, 04 April 2019 - 22:53.
|
#462
Posted 04 April 2019 - 20:58
Am mers si eu cu un Prius, taxi in Tm. Senzationala masina. Nu pricep un lucru, care mie mi se pare cam periculos. Deci, la rece, dimineata, masina porneste in modul electric, rulezi usor si la un moment dat, porneste si motorul termic. Ala porneste brusc la o turatie de 2500rpm, nu e periculos pentru o pornire brusca la rece? Are o protectie ceva? In mod normal ar trebui lasat macar un minutel, doua, sa.si ia ulei, sa scada putin amestecul? Si.a pus cineva problema? E vorba de prima lui porbire, dupa aceea, cand e incalzit merge pe ungere suficienta.
|
#463
Posted 04 April 2019 - 22:54
@iulikiri
Mai multa atentie la felul in care te referi la colegii de discutie! Nu tolerez jignirile nici macar voalate! Considera asta un avertisment public. |
#464
Posted 05 April 2019 - 07:51
@takis. Aici gasesti pe scurt etaptele functionarii motorului pe Prius. Iar nenea asta zice pe scurt ce se intimpla dupa ce apesi butonul de pornire.
Asa ca o observatie personala de tip total atehnic as zice ca nu-mi fac probleme cum functioneaza Prius-ul meu atita vreme cit Toyota il are in portofoliu de fo' douj' de ani si a vindut citeva milioane bune de Prius. Edited by burebista, 05 April 2019 - 08:12. |
#465
Posted 05 April 2019 - 14:16
Masina unde e fabricata ?
Cateva detalii de la posesori nu ar strica : In modulul electric Ev cat timp se poate merge si ce viteza maxima se poate atinge ? Ce este modul B de la schimbator si cand se foloseste ? Pentru modurile de condus Eco, Drive, Sport exista buton dedicat (cum e de ex.butonu Ev) ? Modul Eco e cea mai buna varianta de mers (in oras si nu numai) electric (adica mai bun decat Ev) ? Cat timp se poate merge doar electric in acest mod si ce viteza maxima se poate atinge ? Dintre posesori, ce consum a realizat intr-un oras cu trafic mare sau foarte mare la ora de varf ? Iarna motoru electric e posibil sa intre in functiune foarte rar ? Pe drumuri neasfaltate si cu denivelari usoare cum se comporta ? La munte la urcare trage ? Cam ce consum are atunci ? Un CASCO cam cat e ? Edited by MMike, 05 April 2019 - 14:19. |
|
#466
Posted 06 April 2019 - 13:43
[ https://lh3.googleusercontent.com/NMLA3pYoBmWFLrSxnmbyStghqMV8Bke83ZUkMuCXvCvNTprLEh7wg9HJZhZuW6IzCGbqADbV4Bpp5Af3HNZlX0xlsDiaHcquFdpJCdKvzOLyzk1RPjhV9S6YhcppAvGd6xdicsrZM9gsov3PpPy8yYyxXoVsPHsjAUsFHtYXYR37Ui-6BCTxGRh7dDnTH2OV5oZ2k7VBIWIABGSqt1QZKbNDiJRjd1Ap0KIEM7bxRs6wHNEf7MlHbLuiB_QaHpOm23S3o1HN81BrKmhqI04c10NI0Py6Ssy6WDqWVJhbD8oedJjl0lWZD5ryoC1z3jU53JW2DHqoogfILryLsITfIjfur6Z3n5YMIwwoS9NKyD9BIsYTb8dw6q5scUeSPKo_Pfc1nCMez4r-KbNqlPzVDQHKNqJ9l6MqccqAiPzPst8TvmpQAbDR-C3Dzaj_GdyBrtUz8x7dhD_1pICg8t_CM47zHrLsIzpmP5PjBjf8P2EwYDRng05I_eiXHDZm134yIvg1HmlVahp1mYdwNB_W6FkEvx1EYdhRK4a_CsAx7fxSqBs9xh9RhyO7wx_IBihmkMmbjFfAjsqoUmbRf_A9U7yISkZnHMYhEldgvm_XnUACKZYLLqClDlQ7Bhb848V1cTeVyB9GlkcsLE1Lv8YSGSJlfvUDLN8P=w1230-h923-no - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Modul normal, clima pe 20, drum drept, trafic normal. Pornit cam de la 80% bateria, terminat pe la 30% Desi se zice ca `autonomia` bateriei e de 1,7 km, cred ca depaseste 3, 4 km cu regenerarile facute pe drum [ https://lh3.googleusercontent.com/MjNq7LGIWMnM24j7dq4LqycBfpLjcMbq6OPKLI66JFGYAuxQwUzF87u3CUNWjD1CcWgAH7Z3JrHZAc9_1KCSLUWMxIFedolbU1pMxIXqby1LKDIhQtp9LWiAOMeJ9uyXdQY_iXJ91f3mG9AGIANlc9E9YODvualdRhbOMDtEAPZWs-13KxeXn0ROAvhGjgBngaKzJhk0V1NFOzseBAcMyECQ9NJaEL3QDzylLo95CBkTfd9baQPr_6HAI4g8j5_J371LZr6LUTNISICYvOOOOr4QjUGBAHqewXrJ84g0Kf9Z_G6WghzNUqVzh02m8Yak4f_iibZbSYXgmSC5ssjUeu4dDQ3V-1F6j5jwU5hCpEwSNhtlBtQ4T_W8yr8REonkK8rSIdqu2LwkM-5nXX-NDeVXxtjAvZAfklkB2Put9Y-AGo5A-KHVsLINlyhMSDo40TKYo6iTK0xhMkzxRvXcoiXwUVN8tAG3QqoYDkAN1mUWVav6I2wn1TlmW2EDn9swRQOrm8NzE8VrAwL9VqzJPq9XGktmtGokHdZkpkeopV3mTIljtp-MpcKas45zv7nmzrZF7MXTqe0jflAkehTPapsrldESnE-RzAxVcTfA2pnORumhwHawNgYGblcEN6trIe31qPZxw7AfTYrQXrXvDvFzjeL6dqfZ=w1230-h923-no - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Consumul mediu aratat de computer pe ultimii 600 de km, consum real, calculat la pompa, 5.1% Condus 90% in oras, drumuri scurte de 3, 5, 7 km Asta iarna consumul era pe la 5.5 - 6%, din cauza drumurilor scurte. Regim de autostrada, Timisoara - Viena - Timisoara, condus putin peste viteza legala, consum mediu 6.2% si 6.3% cu tempomatul adaptiv. Clima pornita non stop, modul eco, Edited by andreas-suciu, 06 April 2019 - 13:50. |
#467
Posted 06 April 2019 - 14:00
MMike, on 05 aprilie 2019 - 14:16, said:
Masina unde e fabricata ? Turcia Cateva detalii de la posesori nu ar strica : In modulul electric Ev cat timp se poate merge si ce viteza maxima se poate atinge ? Sunt multi factori: temperatura motorului termic, consumatorii electrici porniti, temperatura exterioara, turatia, viteza, etc Cam 3 km se poate merge, pana pe la 90 de km/h merge lectric dar nu cred ca iti sta in EV pana acolo. Ce este modul B de la schimbator si cand se foloseste ? Este o franre de motor continua. Se foloseste pe coborare ca sa nu folosesti frana prea mult. E foarte foarte foarte bun modul B in conditii de iarna. Pentru modurile de condus Eco, Drive, Sport exista buton dedicat (cum e de ex.butonu Ev) ? Doar in setari, 3 apasari de butoane si esti in alt mod Modul Eco e cea mai buna varianta de mers (in oras si nu numai) electric (adica mai bun decat Ev) ? Cat timp se poate merge doar electric in acest mod si ce viteza maxima se poate atinge ? Am mers 6 mii de km doar in Eco. Am sa merg un plin in normal casa vad care e diferenta de consum dar cred ca nu e semnificativa. Depinde mult de stilul de condus. Imi place modul Eco pentru ca e foarte lin. Modul Sport mi se pare prea agresiv la demarare. Dintre posesori, ce consum a realizat intr-un oras cu trafic mare sau foarte mare la ora de varf ? Eu merg prin Timisoara in trafic destul de mare. Zic ca poti sa scoti sub 4 daca mergi drumuri mai lungi de 10 km. Eu scot sub 5 in conditii de drumuri scurte. Iarna motoru electric e posibil sa intre in functiune foarte rar ? Depinde de aceasi factori de mai sus. Pe drumuri neasfaltate si cu denivelari usoare cum se comporta ? La munte la urcare trage ? Cam ce consum are atunci ? Am intrat si mai off road cu ea, se comporta bine. Trage suficient pentru o masina decenta de orar. Pui in Sport daca vrei sa traga. Un CASCO cam cat e ? 50 si ceva de euro pe luna la mine, facut de leasing. Edited by andreas-suciu, 06 April 2019 - 14:02. |
#468
Posted 06 April 2019 - 15:14
Multumesc pentru raspunsuri.
Nu stiu de ce, dar nu am reusit sa vad materialu tau. Ai putea sa-l incarci pe youtube. Multumesc pentru raspunsuri. Nu stiu de ce, dar nu am reusit sa vad materialu tau. Ai putea sa-l incarci pe youtube. Turcia....nu suna prea bine si la cat costa.... In fine. In legatura cu selectarea modurilor de conducere. Am intrebat in ideea ca daca de exemplu esti in modul Eco sau Drive si vrei sa faci o depasire, sa poti comuta rapid in Sport (cum e de exemplu la cutia DSG de la VAG). Noua Corolla mi se pare ca are. Am inteles (sau poate ma insel) ca daca se apasa butonul Ev, tot de acolo se poate activa (prin adaugare) modul Eco. Asa e ? Pe aceasta masina sau inregistrat si consumuri (medii) de 8-10 l/100 sau si mai mari ? Edited by MMike, 06 April 2019 - 15:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users