Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Toyota C-HR Hybrid

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#1
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016
Dupa aproape o luna de cand mi-a sosit masina, in sfarsit am apucat sa ii fac niste poze decente. Povestea a inceput prin toamna, cand m-am decis sa imi schimb vechea Corolla hatchback, iar dintre Auris si C-HR am mers pe cea din urma intr-un final. Problema era ca am intrebat pe la reprezentantele din tara, variantele pe stoc erau putine sau chiar deloc, iar pentru o comanda noua se astepta minim 4-5 luni. Atunci m-am decis sa apelez la o cunostinta care se ocupa cu importatul de masini, el colaborand ok cu o reprezentanta Toyota din Germania. A aruncat o intrebare, iar spre norocul meu, abia comandasera un lot de C-HR-uri hybrid respectiva reprezentanta, care urma sa ajunga la inceputul lui noiembrie. Si erau fix echiparea si culoarea pe care le voiam. Asadar am avut de asteptat practic doar o luna.


Culoarea este Metal Stream, echiparea se numeste Style Selection. E echivalentul lui C-Ult cu pachetul de LED-uri de la noi, doar ca are in plus Comfort-Assistance Pack, care adauga incalzire in volan, senzori parcare fata-spate cu asistent parcare, sistem monitorizare unghi mort, asistenta la iesirea din parcare cu spatele, sistem audio JBL cu 9 boxe si sigur altele pe care le-am uitat. Cateva de aici nu le puteai adauga nici ca optional la noi la C-Ult, lucru care mi s-a parut ciudat. Am primit si navigatie cadou, cu update-uri gratis timp de 3 ani de la TomTom.


Deocamdata am in jur de 800km facuti, strict urban, consumul sta sub 6 cu anvelope de iarna montate, mers cu clima, etc. Daca te chinui poti bate cifrele date de ei, am scos pe ruta mea acasa-birou intr-o zi mai calduroasa si 3,5 fara sa ma obosesc. Dar incerc sa imi pastrez acelasi stil de condus ca sa vad care exact e diferenta comparat cu diesel-ul meu vechi.

Attached Files

  • Attached File  1.jpeg   444.26K   778 downloads
  • Attached File  2.jpeg   412.57K   751 downloads
  • Attached File  3.jpeg   345.03K   752 downloads
  • Attached File  4.jpeg   339.8K   699 downloads
  • Attached File  5.jpeg   537.38K   838 downloads
  • Attached File  6.jpg   328.16K   1008 downloads
  • Attached File  7.jpg   313.81K   1008 downloads
  • Attached File  8.jpeg   377.91K   841 downloads

Edited by abrakadaver07, 10 December 2017 - 19:57.


#2
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
frumoasa.
Sa o porti sanatos.
La multi ani!
Cat a costat halatul?

Edited by OPEDI, 10 December 2017 - 20:14.


#3
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
S-o stapanesti sanatos. Asteptam impresii despre cum se conduce prin oras si la drumuri lungi. Ce diesel ai avut inainte ?

#4
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Bravo! Primele mele cuvinte... E altceva!!!
Asta asa scarbit de "nemtoaice"!
PS: conduc un HR-V!Posted Image

Edited by pustiu_22, 10 December 2017 - 20:56.


#5
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View PostOPEDI, on 10 decembrie 2017 - 20:13, said:

frumoasa.
Sa o porti sanatos.
La multi ani!
Cat a costat halatul?

Multumesc mult! Hmm pretul de lista batea spre €30.000 la echiparea asta, care e tehnic full, cu optiunea de a adauga tapiterie din piele. Dar insemna comanda noua si inca 2-3 luni de asteptare. Am primit un mic discount si navigatia cadou. TVA-ul se va deduce fiind folosita la job.

View PostFord4, on 10 decembrie 2017 - 20:52, said:

S-o stapanesti sanatos. Asteptam impresii despre cum se conduce prin oras si la drumuri lungi. Ce diesel ai avut inainte ?

Mersi mult! Am avut o Toyota Corolla hatchback din 2005, 2.0 diesel la 116CP. In Iasi imi lua frecvent peste 7, in afara scoteam sub 5 daca nu ma grabeam.
Pana acum in oras e surprinzator de usor de manevrat. Camera pentru marsarier ajuta foarte mult sincer, vizibilitatea nu e excelenta in spate. Ai si senzorii fata/spate ca plasa de siguranta in caz de neatentie. Avertizarea pentru unghiul mort e si ea foarte folositoare in oras, sistemul de lane-assist la fel. Ce mi-a placut mult este Rear Cross-Traffic Alert. Mai exact cand dai cu spatele, senzorii laterali isi extind raza si te avertizeaza daca iti vine vreo masina din lateral, inainte sa apuci tu sa o vezi. Directia este moale cat timp nu esti in modul Sport, iar ca gabarit e cat o compacta gen Golf, Auris, deci perfecta pentru oras. Suspensia este foarte confortabila, mai ales pentru jante de 18 inch. Sistemele de siguranta gen franarea automata sau detectarea pietonilor n-am avut "ocazia" sa le testez, si sper sa nu o am prea curand. Are punte independenta spate, sta foarte bine in viraje dar inca n-am apucat sa o scot un pic la drum intins. Abia astept sa testez si cruise control-ul dinamic.

View Postpustiu_22, on 10 decembrie 2017 - 20:55, said:

Bravo! Primele mele cuvinte... E altceva!!!
Asta asa scarbit de "nemtoaice"!
PS: conduc un HR-V!

Multumesc! Si pe mine m-a dat pe spate cand am vazut-o live. Imi place foarte mult si HR-V-ul, impreuna cu CX-3 ar fi fost cam singurele alternative.

Edited by abrakadaver07, 10 December 2017 - 21:41.


#6
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Ce stiai despre hybride cand ai cumparat-o ? Poti sa confirmi ce am auzit ca motorizarea de pe C-HR este la fel cu cea de pe noul Prius, de unde si consumurile mai bune decat la Auris sau Yaris care au doar motorizarile de pe Prius II ?
Pune te rog si niste poze cu locurile din spate si portbagajul atunci cand ai timp

Edited by Ford4, 10 December 2017 - 22:33.


#7
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View PostFord4, on 10 decembrie 2017 - 22:30, said:

Ce stiai despre hybride cand ai cumparat-o ? Poti sa confirmi ce am auzit ca motorizarea de pe C-HR este la fel cu cea de pe noul Prius, de unde si consumurile mai bune decat la Auris sau Yaris care au doar motorizarile de pe Prius II ?
Pune te rog si niste poze cu locurile din spate si portbagajul atunci cand ai timp

Stiam de ideea din spatele hibridelor dar nu condusesem niciodata. Am avut multe Toyote la serviciu si in familie dar niciodata hybrid. Cand m-am gandit la C-HR mi-am dat seama ca mai bine de 12-13 mii de km pe an ii fac in mediul urban si am inceput sa citesc mai multe despre tehnologia folosita, de la primul Prius al lor incoace. Asa in teorie suna foarte bine, dar eram sigur ca nu stau la fel lucrurile in realitate. Am inceput sa ma interesez pe forumuri de Prius si am vazut ca-s pe bune cifrele respective dar si ca motorizarea e extrem de fiabila. Dupa aia am condus un pic Auris hybrid si mi-a placut. Dupa aia Rav 4 hybrid si RX 450h care si ele mi-au placut. CVT-ul mi s-a parut foarte ok, la fel si comutarea de pe electric pe benzina sau ambele mergand concomitent. C-HR-ul l-am cumparat blind in schimb, fara sa fac vreun test drive. Imi placea incredibil de mult ca aspect masina, am vazut ca motorizarea e ok, am citit niste review-uri pe internet si cam asta a fost. Si toate sunt peste asteptari pana acum.

Da, motorul este 1.8-ul de pe Prius-ul de noua generatie. Ambele sunt pe platforma noua de la Toyota, care se numeste TNGA (Toyota New Global Architecture).

Portbagajul are in jur de 380 de litri iar in spate se sta chiar bine. Revin cu niste poze in curand.

Edited by abrakadaver07, 10 December 2017 - 23:24.


#8
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Pt un oras aglomerat cum se pare ca i Iasul in ultimul timp o automata pare alegerea corecta, daca i Cvt inseamna ca ti place si confortul, daca ai ales o strutzo camila e clar ca inca mai sunt multe gropi de acoperit:(
Felicitari si drumuri bune

#9
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 09.05.2006
Am fost la drivetest cu o masina similara cu a ta...

Am ales un traseu in afara orasului pe un drum sinuos si nu foarte circulat (frumos de altfel). Spre surprinderea mea, cu doua motoare active (termic+electric) nu am avut resurse de cuplu sa efectuez o depasire care nu mi-ar fi dat probleme cu un turbodiesel de 90 CP (210Nm/1900rpm).

Concluzia mea, dupa ce am discutat cu dealerul la returnarea masinii, adresabilitatea masinii este strict de oras. Puterea motorului termic (1800cmc) este de doar 99 cp. Mi s-a spus ca voltajul bateriilor e mai mic decat la Prius. Motorul electric ajuta dar prea putin. Auditiv e acolo...insa...

Ca sa te fatai prin oras e suficient...dar mult prea scump.

#10
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View Postcris26, on 11 decembrie 2017 - 00:19, said:

Pt un oras aglomerat cum se pare ca i Iasul in ultimul timp o automata pare alegerea corecta, daca i Cvt inseamna ca ti place si confortul, daca ai ales o strutzo camila e clar ca inca mai sunt multe gropi de acoperit:(
Felicitari si drumuri bune

Multumesc! CVT-ul se comporta exemplar pana acum. Mi-era teama ca citisem numai chestii de rau despre ele, in special cele de pe Nissan.

View Postclausio, on 11 decembrie 2017 - 13:46, said:

Am fost la drivetest cu o masina similara cu a ta...
Am ales un traseu in afara orasului pe un drum sinuos si nu foarte circulat (frumos de altfel). Spre surprinderea mea, cu doua motoare active (termic+electric) nu am avut resurse de cuplu sa efectuez o depasire care nu mi-ar fi dat probleme cu un turbodiesel de 90 CP (210Nm/1900rpm).
Concluzia mea, dupa ce am discutat cu dealerul la returnarea masinii, adresabilitatea masinii este strict de oras. Puterea motorului termic (1800cmc) este de doar 99 cp. Mi s-a spus ca voltajul bateriilor e mai mic decat la Prius. Motorul electric ajuta dar prea putin. Auditiv e acolo...insa...
Ca sa te fatai prin oras e suficient...dar mult prea scump.

Ai incercat modul Sport? Iti ofera cuplul maxim instant la apasarea acceleratiei. Motorul termic are 99CP iar cel electric 82, fiecare cu circa 140-160Nm cuplu.

In regim normal e orientata catre eficienta si nu performanta deci nu e atat de sprintena.

Edited by abrakadaver07, 11 December 2017 - 14:56.


#11
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
@abrakadaver

Tu pe hibrid ai e-cvt, care-i altceva decat cvt! N-au nimic in comun, cu exceptia denumirii care poate produce confuzii!

#12
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View Postkodiak, on 11 decembrie 2017 - 15:13, said:

@abrakadaver

Tu pe hibrid ai e-cvt, care-i altceva decat cvt! N-au nimic in comun, cu exceptia denumirii care poate produce confuzii!
Asa e, dar sunt destul de similare ca feeling si concept.

#13
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

View PostFord4, on 10 decembrie 2017 - 22:30, said:

Pune te rog si niste poze cu locurile din spate si portbagajul atunci cand ai timp
Nu stiu daca iti poti face o idee dar le ai aici.

Attached Files



#14
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Chiar astazi am fost in showroom la Toyota si am vazut din nou CH-R de aproape. Am 1.82 iar in spate, intru destul de greu. Portbagajul e de ajuns pentru 2 persoane intr.un weekend prelungit. Iar plasticele acelea...alea sunt de toata jena. Nu se justifica pretul de aproapr 30000 cat ai dat pe ea. Poate am eu o problema, dar la un Hilux de vreo 40000 cu tot ce se poate pune pe ea, cand am vazut ca pe usi era un platisc ordinar, aproape ca cel de la Logan, mi s.a pus pe inima. Astazi, langa CH-R, era un Lexus RX.. o minunatie.. pretul..si mai minunat, plasticul din josul usii, in dreptul buzunarului de pe usa, de toata jena.. nu stiu pe ce isi justifica ei preturile pe care le cer. Ca sa nu mai spun ca de discounturi, nu prea au auzit.

#15
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Postabrakadaver07, on 12 decembrie 2017 - 22:31, said:

Nu stiu daca iti poti face o idee dar le ai aici.

Multumesc, in spate e OK dar porbagajul e putin cam mic pentru ce-mi trebuie mie. Oricum eu am schimbat masina anul trecut asa ca pot sa mai astept pana scoate si Toyota o hybrida de volum cu portbagaj mai mare. Singura optiune cu portbagaj ceva mai mare este Ioniq, dar personal as prefera ceva tot de la Toyota. Eu anul trecut luasem in calcul si un Auris hybrid, dar acela avea portbagajul si mai mic asa ca m-am intors tot la Ford Focus care are si varianta sedan cu un portbagaj cat imi doream.
Nu i-am inteles pe cei de la Toyota de ce nu fabrica si hybride sedan Posted Image ?!!

View PostGCondruz18, on 12 decembrie 2017 - 23:36, said:

nu stiu pe ce isi justifica ei preturile pe care le cer.

Pe cerere si oferta cumva :) ? Stiai ca de la dieselgate incoace cererea de hybride de la Toyota s-a dublat chiar si in Europa, prinzandu-i complet descoperiti fiindca Europa era o piata secundara pentru ei ?
Asta se intampla si fiindca europenii nu pot oferi vreo hybrida la pret comparabil. De fapt in afara de Peugeot care are o pseudohybrida, nici-un producator european nu mai ofera asemenea motorizari. Noroc cu Hyundai care a scos o alternativa prin Ioniq.

#16
soarce

soarce

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,467
  • Înscris: 02.10.2008

View PostFord4, on 13 decembrie 2017 - 00:36, said:

Multumesc, in spate e OK dar porbagajul e putin cam mic pentru ce-mi trebuie mie. Oricum eu am schimbat masina anul trecut asa ca pot sa mai astept pana scoate si Toyota o hybrida de volum cu portbagaj mai mare. Singura optiune cu portbagaj ceva mai mare este Ioniq, dar personal as prefera ceva tot de la Toyota.
Prius+ nu e suficient?

#17
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Nu m-am interesat de ea deoarece stiam ce e scumpa. Actualmente am 475 l.

#18
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Ford4, Toyota are si rav hybrid. Insa e cam cu 5000 peste pretul dat de coleg pe C-HR. Dar are si 4x4 si portbagaj mare si alta putere.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate