Toyota C-HR Hybrid
Last Updated: Mar 14 2024 21:24, Started by
abrakadaver07
, Dec 10 2017 19:56
·
27
#415
Posted 09 March 2019 - 00:32
Salut,
sunt si eu detinator de CHR Hybrid si vreau sa mentionez unora ce au comentat pe aici ca aceasta motorizare nu este una sportiva a.i sa prinzi 100km/h in 7 secunde. Pe autostrada la 140 - 150 km/h motorul nu este galagios cel putin mie nu mi se pare avand in vedere ca am avut diesel inainte si intradevar dadeam muzica mai tare ca sa nu aud motorul dar acum daca fac omparatie, Hybridul este pistol cu apa fata de diesel la capitolul zgomot. Insonorizarea caroseriei este una medie spre buna dar nu exceleaza prea tare dar pe mine personal nu ma deranjeaza. Acum vreau sa spun si consumul ce l-am obtinut eu pe A2 la 140/h pentru ca tot se discuta pe aici.....eu aveam 6,2 lconsumul la 140 mers aproximativ 25 km cu cc activat. In acel moment in masina era toata familia (2 copii si sotia) si ceva bagaje. Eu zic ca masina se descurca f bine la drum lung chiar daca este hybrid si cutie eCVT, in depasiri nu ma lasa la greu (la drum lung folosesc modul sport) si am invatat oarecum CVT-ul si cand depasesc ii dau "talpa" nu accelerez progresiv asa cum faceam la diesel iar cu alte cuvinte aceasta masina ma vindecat total de diesel care in Bucuresti ajungeam de 2 ori la pompa pe luna si nu mergeam zilnic cu masina (era un motor 1,6 - 130 cp si il tineam pe mod eco pt consum mic). Pentru motoare mai sportive exista Subaru Honda si alti producatori care ofera performante dar nu economie. Ca sa nu va mai plictisesc si eu eram sceptic la inceput, am facut 2 test drive-uri si mi-a placut f mult masina si comportamentul ei in trafic ca sa nu mai zic de consum si faptul ca de la Mihai Bravu am condus full electric pana la piata Salajan mergand pe cheiul Dambovitei, la drum lung iti ofera stabilitate buna, confort bun si o directie destul de buna. Eu sunt multumit de masina si de tot ce ofera ea intradevar de cand am copii mi-au zburat toate motorizarile sport din cap cu multi cai putere, gt line-uri , etc....asadar cine cauta o masina care sa fie fiabila sa consume putin si sa ii ofere un confort bun eu recomand CHR altfel cine are bani de dat cu siguranta se orienteaza catre un Audi, Type R, BMW, Subaru. P.S. Chiar daca multi de aici au criticat pretul masinii eu nu il pot critica prea mult si asta nu ca nu mi-ar fi convenit sa dau mai putin dar calitatea interiorului sta undeva la granita materialelor premium si zic asta pentru ca la Audi aveam greierasi multi in special la fetele de usi cu toate ca materialele erau premum dar greierii erau extra pe cand la CHR inca nu am auzit greieri cu toate ca merg si pe strazi cu piatra cubica. Plasticele din CHR sunt elastice deci ofera un confort sporit auditiv pe drumuri rele fata de Audi. Sunt multi posesori de Audi care stiu despre ce vorbesc aici dar nu spun nimic inca sau nu vor sa recunoasca a.i. sa se pastreze imaginea masinii buna ca sa nu mai zic de fiabilitate cati bani mi-a mancat aceea masina care a fost achizitionata de noua. Consider ca tine de la persoana la persoana aceste detalii spuse de mine mai sus si nu ar trebui sa dam cu pietre acum in CHR ca este bine vandut si ca in America este un esec de masina deoarece oamenii isi seteaza anumite asteptari de la masina cand vad un asemenea design. Pace la toata lumea si sa auzim numai de bine! |
#416
Posted 11 March 2019 - 18:09
cavaliere, on 22 februarie 2019 - 22:12, said:
Ia uite aici la 200-220 omul vorbeste relaxat si e liniste in masina. La 250 e rezonabila, comparat cu alte masini ce ating aceasta vitza. Are alte minusuri masina, dar sa compari cu antifonarea de la Chr sau Kadjar si sa zici ca e asamblat mai prost decat Logan, imi e clar ca nu ai condus-o si ca nu ai termen de comparatie real. Este mai prost asamblat decat un S klasse, da, am mai spus-o si despre model s, dar ce spui tu e exagerare grosolana. Apoi sa zici ca nu stie decat sa accelereze, iar e stupid, masina e foarte confortabila, stabilitate peste media suv-urilor concurente. Da, nu se compara cu un Macan sau Cayenne, dar este mult mai grea si cu toate astea are ruliu foarte mic. Sunt atatea articole si pe net, si peste tot despre calitatea asamblarii, nu are rost sa intram in polemica, e misto masina ca si conceptie, dar ca si produs, te rog sa ma ierti... masina este un jeg infect. Lucrez in domeniu, nu are rost sa intru in detalii. Acum o ai de putin timp, ne auzim peste un an. Edited by Alexutz_C, 11 March 2019 - 18:09. |
#417
Posted 11 March 2019 - 23:42
Am avut 3 ani model s, lucrezi in domeniu suna ca si cum asamblezi tu Tesla. Hai sa fim seriosi zic si eu. Mai e un coleg cu model 3, nu i se pare nici lui jeg infect. Nu e la nivel de asamblare de S klasse, dar ce spui tu de Logan si Kadjar e o aberatie grosolana. In fine, e parerea ta si pana la urma ea nu conteaza decat pentru tine.
|
#418
Posted 12 March 2019 - 02:04
cavaliere, on 11 martie 2019 - 23:42, said:
Am avut 3 ani model s, lucrezi in domeniu suna ca si cum asamblezi tu Tesla. Hai sa fim seriosi zic si eu. Mai e un coleg cu model 3, nu i se pare nici lui jeg infect. Nu e la nivel de asamblare de S klasse, dar ce spui tu de Logan si Kadjar e o aberatie grosolana. In fine, e parerea ta si pana la urma ea nu conteaza decat pentru tine. Well... nu esti foarte departe de adevar cu domeniul Doar ca nu numai Tesle. |
#420
Posted 26 March 2019 - 16:23
$ender, on 09 martie 2019 - 00:32, said:
Consider ca tine de la persoana la persoana aceste detalii spuse de mine mai sus si nu ar trebui sa dam cu pietre acum in CHR ca este bine vandut si ca in America este un esec de masina deoarece oamenii isi seteaza anumite asteptari de la masina cand vad un asemenea design. Pace la toata lumea si sa auzim numai de bine! Este submotorizata in varianta 1.8 Hybrid, daca pun motorul 2.0 de 177CP o vor face sa ruleze precum arata, adica iute. Oricum americanii sunt mai speciali, la ei nici Lexus CT nu a prins, iar la noi este deja la a trei-a iteratie (aceeasi masina, dar la al doilea facelift). Tesla chiar nu exceleaza la interior, am urcat in cateva si nu m-a dat pe spate ca si simt tactil si calitate perceputa, dar nici precum Logan sau Kadjar nu sunt. Edited by connectorxp, 26 March 2019 - 16:25. |
#421
Posted 26 March 2019 - 22:40
CHR este lider la vânzările hibridelor în Europa în luna februarie: http://m.automarket....zate-90627.html
Edited by edi10000, 26 March 2019 - 22:40. |
#423
Posted 27 March 2019 - 06:43
Are concurenta toate modelele din clasa sa. Și cu toate ca hibridele sunt mai scumpe, se vind mai bine decât multe dintre ele. Chr-ul este un exemplu elocvent.
|
#425
Posted 27 March 2019 - 09:12
edi10000, on 27 martie 2019 - 06:43, said:
Are concurenta toate modelele din clasa sa. Și cu toate ca hibridele sunt mai scumpe, se vind mai bine decât multe dintre ele. Chr-ul este un exemplu elocvent. |
#426
Posted 27 March 2019 - 09:40
Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid. Am mai auzit eu de producatori europeni care fac si dreg si in realitate....pauza. Exemplul producatorilor germani este elocvent in acest sens. Un CHR costa 22k euro, 2008 sau Captur costa 12-14k. Cu toate acestea, se vinde ff bine. Ca sa nu mai spun ca modelul este lansat deja de cativa ani si o sa vina la facelift cu motorul hibrid de 2.0 si 180 CP (ceea ce Captur sau 2008 nu au si nu o sa aiba in veci). La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride.
|
#427
Posted 27 March 2019 - 09:56
Peugeot scot din vara noul 208 electric care va avea autonomie de 350 km si pretul va fi in jur de 20k... nu cred ca e asa rau.
|
#428
Posted 27 March 2019 - 10:08
edi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:
Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid. edi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:
La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride. |
#429
Posted 27 March 2019 - 10:09
Nego10, on 27 martie 2019 - 09:56, said:
Peugeot scot din vara noul 208 electric care va avea autonomie de 350 km si pretul va fi in jur de 20k... nu cred ca e asa rau. Edited by edi10000, 27 March 2019 - 10:13. |
|
#431
Posted 27 March 2019 - 12:25
edi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:
Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid. Am mai auzit eu de producatori europeni care fac si dreg si in realitate....pauza. Exemplul producatorilor germani este elocvent in acest sens. Un CHR costa 22k euro, 2008 sau Captur costa 12-14k. Cu toate acestea, se vinde ff bine. Ca sa nu mai spun ca modelul este lansat deja de cativa ani si o sa vina la facelift cu motorul hibrid de 2.0 si 180 CP (ceea ce Captur sau 2008 nu au si nu o sa aiba in veci). La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride. La hibride clasice știu ca noul Clio o sa fie asa, Peugeot ca e 208 doar termic și electric nu au anunțat nimic de hibrid. Eu ma bucur ca apar din ce în ce mai multe hibride în România/București deoarece se mai reduce din poluare |
#432
Posted 27 March 2019 - 14:04
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users