Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...
 

Toyota C-HR Hybrid

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#415
$ender

$ender

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.08.2005
Salut,

sunt si eu detinator de CHR Hybrid si vreau sa mentionez unora ce au comentat pe aici ca aceasta motorizare nu este una sportiva a.i sa prinzi 100km/h in 7 secunde. Pe autostrada la 140 - 150 km/h motorul nu este galagios cel putin mie nu mi se pare avand in vedere ca am avut diesel inainte si intradevar dadeam muzica mai tare ca sa nu aud motorul dar acum daca fac omparatie, Hybridul este pistol cu apa fata de diesel la capitolul zgomot. Insonorizarea caroseriei este una medie spre buna dar nu exceleaza prea tare dar pe mine personal nu ma deranjeaza. Acum vreau sa spun si consumul ce l-am obtinut eu pe A2 la 140/h pentru ca tot se discuta pe aici.....eu aveam 6,2 lconsumul la 140 mers aproximativ 25 km cu cc activat. In acel moment in masina era toata familia (2 copii si sotia) si ceva bagaje. Eu zic ca masina se descurca f bine la drum lung chiar daca este hybrid si cutie eCVT, in depasiri nu ma lasa la greu (la drum lung folosesc modul sport) si am invatat oarecum CVT-ul si cand depasesc ii dau "talpa" nu accelerez progresiv asa cum faceam la diesel iar cu alte cuvinte aceasta masina ma vindecat total de diesel care in Bucuresti ajungeam de 2 ori la pompa pe luna si nu mergeam zilnic cu masina (era un motor 1,6 - 130 cp si il tineam pe mod eco pt consum mic). Pentru motoare mai sportive exista Subaru Honda si alti producatori care ofera performante dar nu economie.
Ca sa nu va mai plictisesc si eu eram sceptic la inceput, am facut 2 test drive-uri si mi-a placut f mult masina si comportamentul ei in trafic ca sa nu mai zic de consum si faptul ca de la Mihai Bravu am condus full electric pana la piata Salajan mergand pe cheiul Dambovitei, la drum lung iti ofera stabilitate buna, confort bun si o directie destul de buna. Eu sunt multumit de masina si de tot ce ofera ea intradevar de cand am copii mi-au zburat toate motorizarile sport din cap cu multi cai putere, gt line-uri , etc....asadar cine cauta o masina care sa fie fiabila sa consume putin si sa ii ofere un confort bun eu recomand CHR altfel cine are bani de dat cu siguranta se orienteaza catre un Audi, Type R, BMW, Subaru.

P.S. Chiar daca multi de aici au criticat pretul masinii eu nu il pot critica prea mult si asta nu ca nu mi-ar fi convenit sa dau mai putin dar calitatea interiorului sta undeva la granita materialelor premium si zic asta pentru ca la Audi aveam greierasi multi in special la fetele de usi cu toate ca materialele erau premum dar greierii erau extra :) pe cand la CHR inca nu am auzit greieri cu toate ca merg si pe strazi cu piatra cubica. Plasticele din CHR sunt elastice deci ofera un confort sporit auditiv pe drumuri rele fata de Audi. Sunt multi posesori de Audi care stiu despre ce vorbesc aici dar nu spun nimic inca sau nu vor sa recunoasca a.i. sa se pastreze imaginea masinii buna ca sa nu mai zic de fiabilitate cati bani mi-a mancat aceea masina care a fost achizitionata de noua.

Consider ca tine de la persoana la persoana aceste detalii spuse de mine mai sus si nu ar trebui sa dam cu pietre acum in CHR ca este bine vandut si ca in America este un esec de masina deoarece oamenii isi seteaza anumite asteptari de la masina cand vad un asemenea design. Pace la toata lumea si sa auzim numai de bine!

#416
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 16.06.2004

View Postcavaliere, on 22 februarie 2019 - 22:12, said:

Ia uite aici la 200-220 omul vorbeste relaxat si e liniste in masina. La 250 e rezonabila, comparat cu alte masini ce ating aceasta vitza.  Are alte minusuri masina, dar sa compari cu antifonarea de la Chr sau Kadjar si sa zici ca e asamblat mai prost decat Logan,  imi e clar ca nu ai condus-o si ca nu ai termen de comparatie real.
Este mai prost asamblat decat un S klasse, da, am mai spus-o si despre model s, dar ce spui tu e exagerare grosolana. Apoi sa zici ca nu stie decat sa accelereze, iar e stupid, masina e foarte confortabila, stabilitate peste media suv-urilor concurente. Da, nu se compara cu un Macan sau Cayenne, dar este mult mai grea si cu toate astea are ruliu foarte mic.

Sunt atatea articole si pe net, si peste tot despre calitatea asamblarii, nu are rost sa intram in polemica, e misto masina ca si conceptie, dar ca si produs, te rog sa ma ierti... masina este un jeg infect. Lucrez in domeniu, nu are rost sa intru in detalii. Acum o ai de putin timp, ne auzim peste un an.

Edited by Alexutz_C, 11 March 2019 - 18:09.


#417
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Am avut 3 ani model s, lucrezi in domeniu suna ca si cum asamblezi tu Tesla. Hai sa fim seriosi zic si eu. Mai e un coleg cu model 3, nu i se pare nici lui jeg infect. Nu e la nivel de asamblare de S klasse, dar ce spui tu de Logan si Kadjar e o aberatie grosolana. In fine, e parerea ta si pana la urma ea nu conteaza decat pentru tine.

#418
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 16.06.2004

View Postcavaliere, on 11 martie 2019 - 23:42, said:

Am avut 3 ani model s, lucrezi in domeniu suna ca si cum asamblezi tu Tesla. Hai sa fim seriosi zic si eu. Mai e un coleg cu model 3, nu i se pare nici lui jeg infect. Nu e la nivel de asamblare de S klasse, dar ce spui tu de Logan si Kadjar e o aberatie grosolana. In fine, e parerea ta si pana la urma ea nu conteaza decat pentru tine.

Well... nu esti foarte departe de adevar cu domeniul Posted Image  Doar ca nu numai Tesle.

#419
el_motoc1985

el_motoc1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 27.02.2017
Cum este masina dupa 2 ani? Ce volum are portbagajul?

#420
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Post$ender, on 09 martie 2019 - 00:32, said:

Consider ca tine de la persoana la persoana aceste detalii spuse de mine mai sus si nu ar trebui sa dam cu pietre acum in CHR ca este bine vandut si ca in America este un esec de masina deoarece oamenii isi seteaza anumite asteptari de la masina cand vad un asemenea design. Pace la toata lumea si sa auzim numai de bine!

Este submotorizata in varianta 1.8 Hybrid, daca pun motorul 2.0 de 177CP o vor face sa ruleze precum arata, adica iute.

Oricum americanii sunt mai speciali, la ei nici Lexus CT nu a prins, iar la noi este deja la a trei-a iteratie (aceeasi masina, dar la al doilea facelift).

Tesla chiar nu exceleaza la interior, am urcat in cateva si nu m-a dat pe spate ca si simt tactil si calitate perceputa, dar nici precum Logan sau Kadjar nu sunt.

Edited by connectorxp, 26 March 2019 - 16:25.


#421
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
CHR este lider la vânzările hibridelor în Europa în luna februarie: http://m.automarket....zate-90627.html

Edited by edi10000, 26 March 2019 - 22:40.


#422
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Că și are concurenta :))))

#423
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Are concurenta toate modelele din clasa sa. Și cu toate ca hibridele sunt mai scumpe, se vind mai bine decât multe dintre ele. Chr-ul este un exemplu elocvent.

#424
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
In clasa sa, pe ce loc este c-hr?

#425
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View Postedi10000, on 27 martie 2019 - 06:43, said:

Are concurenta toate modelele din clasa sa. Și cu toate ca hibridele sunt mai scumpe, se vind mai bine decât multe dintre ele. Chr-ul este un exemplu elocvent.
CHR este crossover subcompact, in acea clasa lideri sunt Captur și 2008. Momentan CHR este singurul hibrid din clasa, captur și 2008 o sa fie disponibile de anul viitor cu motorizare hibrida plug in

#426
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid. Am mai auzit eu de producatori europeni care fac si dreg si in realitate....pauza. Exemplul producatorilor germani este elocvent in acest sens. Un CHR costa 22k euro, 2008 sau Captur costa 12-14k. Cu toate acestea, se vinde ff bine. Ca sa nu mai spun ca modelul este lansat deja de cativa ani si o sa vina la facelift cu motorul hibrid de 2.0 si 180 CP (ceea ce Captur sau 2008 nu au si nu o sa aiba in veci). La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride.

#427
Nego10

Nego10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 22.01.2017
Peugeot scot din vara noul 208 electric care va avea autonomie de 350 km si pretul va fi in jur de 20k... nu cred ca e asa rau.

#428
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:

Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid.
da?

View Postedi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:

La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride.
da? adică hibrid pe 48v este nașpa dar ceea ce are Toyota e vârful/miezul

#429
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View PostNego10, on 27 martie 2019 - 09:56, said:

Peugeot scot din vara noul 208 electric care va avea autonomie de 350 km si pretul va fi in jur de 20k... nu cred ca e asa rau.
Ha ha ha....mai vedem. Peugeot in afara de a se face remarcat printr-un hibrid diesel care nu s-a vandut mai deloc are zero experienta in zona asta. Poate Captur sa vina la un pret decent, de la Peugeot zero sanse. Ca opinie personala, daca vreu hibrid merg pe japoneze si daca aleg electrice Tesla. Pentru restul prefer sa nu ma exprim public...

Edited by edi10000, 27 March 2019 - 10:13.


#430
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostNego10, on 27 martie 2019 - 09:56, said:

Peugeot scot din vara noul 208 electric care va avea autonomie de 350 km si pretul va fi in jur de 20k... nu cred ca e asa rau.
niciodată. dacă ZOE e 31k euro, niciodată e208 nu o să fie 20k..nici cu baterie de ceas.

#431
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View Postedi10000, on 27 martie 2019 - 09:40, said:

Nu este singurul subcompact de pe piata. Hyundai Kona este in aceeasi clasa si este si hibrid. Am mai auzit eu de producatori europeni care fac si dreg si in realitate....pauza. Exemplul producatorilor germani este elocvent in acest sens. Un CHR costa 22k euro, 2008 sau Captur costa 12-14k. Cu toate acestea, se vinde ff bine. Ca sa nu mai spun ca modelul este lansat deja de cativa ani si o sa vina la facelift cu motorul hibrid de 2.0 si 180 CP (ceea ce Captur sau 2008 nu au si nu o sa aiba in veci). La europene te mint cu un mildhibrid de 48V si cica sunt hibride.
Captur și 2008 o sa fie plug in hibrid, la captur o sa fie motorul 1.6de proveniență Nissan.
La hibride clasice știu ca noul Clio o sa fie asa, Peugeot ca e 208 doar termic și electric nu au anunțat nimic de hibrid.
Eu ma bucur ca apar din ce în ce mai multe hibride în România/București deoarece se mai reduce din poluare :)

#432
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
L-ati uitat pe Nissan Juke...care a fost primul model din "clasa" lui...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate