Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
#91
Posted 06 December 2017 - 22:37
#93
Posted 07 December 2017 - 00:00
#94
Posted 07 December 2017 - 01:30
#95
Posted 07 December 2017 - 01:39
#96
Posted 07 December 2017 - 11:18
Quoriah, on 06 decembrie 2017 - 22:18, said: Nu mai poti sa faci modificarea in autoutilitara ca inainte si sa ramai cu 5 locuri. Daca vrei, iti poti face SUV-ul de lux autoutilitara, dar ramai cu 2 usi si 2 locuri. Este irelevant ce se poate rezolva pe baza de atentii pt ca aici nu dam sfaturi despre eludarea legii sau despre practici ilegale. |
#97
Posted 07 December 2017 - 11:29
Pololica, on 07 decembrie 2017 - 11:18, said:
...dupa reomologarea RAR, practic era "declasata" de la masina de lux... Categoria M - AUTOVEHICULE AVÂND CEL PUŢIN PATRU ROŢI, CONCEPUTE ŞI CONSTRUITE PENTRU TRANSPORTUL DE PERSOANE M1<=8 locuri M2>8 locuri <5T M3>8 locuri >5T Categoria N - AUTOVEHICULE AVÂND CEL PUŢIN PATRU ROŢI, CONCEPUTE ŞI CONSTRUITE PENTRU TRANSPORTUL DE MĂRFURI N1<=3.5T N2>3.5T <=12T N3>12T Ai mai scris o prostie inainte unde spuneai "PS: stii ca la RAR poti declasa o masina de 20.000E la valoare de 10.000 E, nu?" Eu cred ca tu nu ai nici cea mai mica idee cu ce se ocupa RAR daca tu sustii ca acolo masinile sunt incadrate in "masini de lux" si care pot fi "declasate" dupa valoarea pe care o declara cineva. Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 11:38. |
#98
Posted 07 December 2017 - 11:57
Pololica, on 07 decembrie 2017 - 11:18, said:
Pana acum un an jumate se putea (unde am instalat GPL pe masina vorbea (la timpul prezent) patronul cu cineva (cred ca era client fidel sau cu o masina mai scumpa) si zicea ca, prin reprezentanta, masina trimisa intr-un service autorizat (si preferat de reprezentanta marcii) devenea autoutilitara, si, dupa reomologarea RAR, practic era "declasata" de la masina de lux). Daca au survenit modificari ulterioare, imi asum nestiinta. Si nu vorbim de spagi, ci prin pasii legali. Vorbesti de SUV M1 cumparat din RO care a fost transformata in autoutilitara N1 cu +4 locuri in 2016? Sau masina a fost transformata in autoutilitara N1 cu 2 locuri? In momentul de fata, poti legal sa transformi un SUV M1 in autoutilitara N1 in serviceuri autorizate unde se scoate bancheta din spate si se sudeaza un grilaj. Asadar, masina devine autoutilitara cu 2 locuri. Ce nu se mai poate este transformarea unui SUV M1 in autoutilitara N1 cu 4 locuri. Eu stiu ca de prin 2011 sau 2012 au "oprit" practica asta (daca nu ma insel). Singurul mod de a autentifica un SUV ca N1 cu +4 locuri la RAR in momentul de fata este: - producatorul are masina omologata ca N1 in RO deja (exclus in cazul SUV-urilor) - masina adusa de afara care este omologata deja ca autoutilitara cu +4 locuri in tara de origine (sunt 2-3 tari unde se poate / se putea) si de acolo se mai importa inca SUV-uri N1 (e.g. Cayenne 5.0L care apare ca N1 in CIV/talon) |
#99
Posted 07 December 2017 - 12:45
#100
Posted 07 December 2017 - 13:02
Or sa vina toti bulgarii, ungurii, moldovenii si ucrainienii sa inmatriculeze masinile la noi. Se deschid noi poduri ale prieteniei in felul asta.
3.0 TDI va deveni motor pentru munci agricole. |
|
#101
Posted 07 December 2017 - 14:20
Kroghy, on 07 decembrie 2017 - 11:29, said:
Nu mai scrie prostii, nu exista notiunea de "masina de lux" la omologarea RAR. Categoria M - AUTOVEHICULE AVÂND CEL PUŢIN PATRU ROŢI, CONCEPUTE ŞI CONSTRUITE PENTRU TRANSPORTUL DE PERSOANE M1<=8 locuri M2>8 locuri <5T M3>8 locuri >5T Categoria N - AUTOVEHICULE AVÂND CEL PUŢIN PATRU ROŢI, CONCEPUTE ŞI CONSTRUITE PENTRU TRANSPORTUL DE MĂRFURI N1<=3.5T N2>3.5T <=12T N3>12T Ai mai scris o prostie inainte unde spuneai "PS: stii ca la RAR poti declasa o masina de 20.000E la valoare de 10.000 E, nu?" Eu cred ca tu nu ai nici cea mai mica idee cu ce se ocupa RAR daca tu sustii ca acolo masinile sunt incadrate in "masini de lux" si care pot fi "declasate" dupa valoarea pe care o declara cineva. Inteleg ca ne pupam pe muci de ne permitem, nu? Nu, nu stiu cu ce se ocupa RAR si chiar ma gandesc de ce am fost la ei cand am montat instalatia de GPL. Pe baza hartiilor de la RAR (pe langa CIV) se poate modifica baza de impozitare (declarata la Finante). Dar in fine, prin ce mi-ai zis tu, mi-ai dat de inteles ca te limitezi la RAR si atat. Quoriah, on 07 decembrie 2017 - 11:57, said: Vorbesti de SUV M1 cumparat din RO care a fost transformata in autoutilitara N1 cu +4 locuri in 2016? Sau masina a fost transformata in autoutilitara N1 cu 2 locuri? In momentul de fata, poti legal sa transformi un SUV M1 in autoutilitara N1 in serviceuri autorizate unde se scoate bancheta din spate si se sudeaza un grilaj. Asadar, masina devine autoutilitara cu 2 locuri. Ce nu se mai poate este transformarea unui SUV M1 in autoutilitara N1 cu 4 locuri. Eu stiu ca de prin 2011 sau 2012 au "oprit" practica asta (daca nu ma insel). Singurul mod de a autentifica un SUV ca N1 cu +4 locuri la RAR in momentul de fata este: - producatorul are masina omologata ca N1 in RO deja (exclus in cazul SUV-urilor) - masina adusa de afara care este omologata deja ca autoutilitara cu +4 locuri in tara de origine (sunt 2-3 tari unde se poate / se putea) si de acolo se mai importa inca SUV-uri N1 (e.g. Cayenne 5.0L care apare ca N1 in CIV/talon) Presupun ca despre un SUV era vorba. Masina in cauza nu era prezenta. Repet, era o discutie la o masina care venise sa-si verifice instalatia de GPL (un Lincoln Navigator) si vorba era despre alta masina din aceeasi categorie. |
#103
Posted 07 December 2017 - 21:14
PSD ist corupt ce esti!
Ai motor mare, a? Pe cine ai in parlament? I ai convins sa ti faca lege! |
#104
Posted 08 December 2017 - 15:19
Legi, on 07 decembrie 2017 - 21:14, said:
PSD ist corupt ce esti! Ai motor mare, a? Pe cine ai in parlament? I ai convins sa ti faca lege! Say what?! E asa la modu generic sau cuiva in particular? In alta ordine de idei, vad ca incep sa apara dobitocii care cred ca e vorba de favorizarea celor cu motoare mari in detrimentul celor cu perfuzii in loc de motor )) De la sectiunea "opiniilor exprimate pentru propunerea legislativă" (aici): "As fi de acord cu propunerea de modificare a modului de calcul a impozitului auto in varianta propusa de initiatori doar in situatia in care, pe langa capacitatea cilindrica, s-ar lua in calcul si emisiile de CO2 pentru ca pana la urma urmarim sa imbunatatim calitatea mediului in care traim, nu sa ii favorizam pe cei care isi permit masini cu capacitati mai mari, in detrimentul celor care au masini cu capacitati mai mici." Asa pe principiu, ce-are sula cu prefectura?!?! Edited by Quoriah, 08 December 2017 - 15:20. |
#105
Posted 08 December 2017 - 16:03
Scuze!
Trebuia sa las PS. Cititi postul meu anterior. |
|
#106
Posted 08 December 2017 - 17:59
Slabe sanse sa fie adoptat in forma asta... desi ar creste calitatea masinilor de pe strada si a colectarii. Probabil o sa sara cu gura si producatorii de masini autohtone care pun pe automobile motoare de drujba de 0.9 boostate maxim si le vand la 11k 12k euro..
Edited by -koss-, 08 December 2017 - 18:01. |
#107
Posted 09 December 2017 - 22:58
Quoriah, on 06 decembrie 2017 - 12:30, said:
Ignorand stilul imbecil al autorului - https://www.4tuning....u-nu-36950.html Stirea se regaseste si pe site-ul Antena3 totusi - https://www.antena3....ile-445304.html Am gasit sursa pe Avocat.net: https://www.avocatne...ite-cazuri.html "În esență, propunerea legislativă ar modifica modul de calcul al impozitului pe mijloacele de transport, și anume impozitul s-ar calcula prin înmulțirea numărului de centrimetri cubi ai autovehiculului cu o valoare specifică fiecărei limite a capacității cilindrice (până la 2.000 cm3, peste 2.001 cm3 etc)." Impozitul scade cu 90%??? Dar creste impozitul la masinile care merg cu perfuzii Mai exact impozitele de 40-60 RON risca sa creasca ceea ce va aduce un surplus de bani incasati de primarii care va suplini pierderea din scaderea impozitelor pt masini cu cilindree de +2,000 cc. O fi bine? O fi rau? Eu personal ma bucur ca prea era japca de prost gust si fara noima. Ca exemplu, California (parca) avea cel mai mare impozit auto din USA si era plafonat la 1,000 USD pentru masini extrem de scumpe. In Romania, 800 RON pt motor de 2,179, adica de 5 ori mai mult de cat o masina cu motor de 2L, doar din cauza unei cesti de cafea diferenta. Postati si ce v-ati lua daca s-ar adeveri. Incep eu cu: - Pajero (vine cu motor de 3.2L) - Ford Ranger Wildtrack (motor de 3.2L) PS: multam pt teleport in sectiunea corecta In SUA nu exista impozit pe proprietate la masini. SUA contine 50 de state. In California taxa de inregistrare (tag-urile) costa $75/an. Aia e tot ce platesti. Impozitul pe proprietate la masini e un rahat comunist scornit de nemti ...inventatorii comunismului. Legi, on 07 decembrie 2017 - 21:14, said:
PSD ist corupt ce esti! Ai motor mare, a? Pe cine ai in parlament? I ai convins sa ti faca lege! Da eu am masina cu motor mare. E vreo problema? Poti avea si tu daca mergi la munca. Cersitul pe net de taxe nu e frumos. Frumos e fata in fata. Pololica, on 07 decembrie 2017 - 11:18, said:
Pana acum un an jumate se putea (unde am instalat GPL pe masina vorbea (la timpul prezent) patronul cu cineva (cred ca era client fidel sau cu o masina mai scumpa) si zicea ca, prin reprezentanta, masina trimisa intr-un service autorizat (si preferat de reprezentanta marcii) devenea autoutilitara, si, dupa reomologarea RAR, practic era "declasata" de la masina de lux). Daca au survenit modificari ulterioare, imi asum nestiinta. Si nu vorbim de spagi, ci prin pasii legali. Nu exista masina de lux. Poate imi explici definitia luxului la tine in comunism. In tarile capitaliste nu exista lux. Lux e si Trabantul raportat la bicicleta. Bun venit in capitalism. Edited by Marius_Adrian, 09 December 2017 - 23:03. |
#108
Posted 10 December 2017 - 02:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users