Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul impozit auto-proiect! Cresc impozitele pentru masinile cu motoare mici
#73
Posted 06 December 2017 - 21:32
[...]
Tin sa precizez ca nu-mi doresc o masina mai mare ca si cc. Am ce mi-am dorit si, mai mult, nu am absolut nimic impotriva masinilor mari si nepoluante. Cred ca toate masinile din Romania trebuie testate corect si apoi stabilita o taxa dupa cat polueaza, nu dupa cat au motorul. Am vazut masini cu 3500 care nu se simteau si Fiat Punto de 1200 care te ineca in fum.
Edited by Dany_Darke, 07 December 2017 - 02:31.
|
#74
Posted 06 December 2017 - 21:33
Hunor_66, on 06 decembrie 2017 - 21:30, said:
Apropos, mai exista pe piata oferte de masini noi cu motoare peste 3.6-4.0, la preturi de bun-simt ? (benzinare, of course) M-a costat cu drum si ulterioarele investitii de bun simt (anvelope, revizii), in jur de 13k euro. An 2011, motor benzina euro 5. Bag mana-n foc ca este mult mai curata evacuarea decat de la 1.9 TDI al lu roxis. |
#75
Posted 06 December 2017 - 21:37
E OK in general pt cilindreele mari(care se fentau cu Bulgaria) , dar targetul acestui proiect este scumpirea celor mici, care fac grosul in masa de impozitare.
|
#76
Posted 06 December 2017 - 21:39
Kroghy, on 06 decembrie 2017 - 18:02, said: Ce face? Cui ii plasa la RAR de cat ai dat tu pe masina? RAR se ocupa cu identificare, omologare si verificare tehnica. RAR nu are nici o legatura cu pretul masinii. Usor cu pianul. Ti-ai răspuns singur: Omologheaza modificări tehnice. Una din ele: Transformarea unei camionete de lux intr-o utilitara. Deci, voila! Si nu e greu. Chiar reprezentantele pot asigura, la cerere, modificarea (la un service de-al lor). |
#77
Posted 06 December 2017 - 21:40
#79
Posted 06 December 2017 - 21:45
AndyM, on 06 decembrie 2017 - 21:33, said:
Eu avand in vedere ca nu-s chiabur asa cum prevede rosix, nu mi-am permis masina noua si am luat de la jermanica. M-a costat cu drum si ulterioarele investitii de bun simt (anvelope, revizii), in jur de 13k euro. An 2011, motor benzina euro 5. Bag mana-n foc ca este mult mai curata evacuarea decat de la 1.9 TDI al lu roxis. Eu am 1.4 TDI, dar aceasta discutie nu este despe taxa de poluare. Aia va fi o lege separata, adoptata pe furis in ajunul Craciunului...si DA aia va lovi puternic la buzunar... Asta e apa de ploaie. |
#80
Posted 06 December 2017 - 21:46
jakota, on 06 decembrie 2017 - 21:37, said:
E OK in general pt cilindreele mari(care se fentau cu Bulgaria) , dar targetul acestui proiect este scumpirea celor mici, care fac grosul in masa de impozitare. Daca tu iti inchipui ca aia din Bulgaria o sa faca o coada la DRPCIV sa inmatriculeze in RO inseamna ca traiesti pe alta lume. De acord cu a doua parte a frazei... Asa este, nu este o scadere de impozit la masinile mari e o crestere de impozit la iobagi. Vad insa ca au inceput se agite alde Pandele si sinistra lui sotzie. Poate apar niste taxe noi care sa indestuleze bugetele locale: http://www.hotnews.r...a-victoriei.htm Edited by rosix, 06 December 2017 - 21:47. |
#81
Posted 06 December 2017 - 21:47
La dracu! Tre'sã dau iar 1.4 sã-mi trag 2.0 ....la care tocmai am renunțat....tembelii ãștia mai freacã mult legile astea???
|
#82
Posted 06 December 2017 - 21:49
Benderbut, on 06 decembrie 2017 - 21:40, said:
A aparut dar sub o alta forma gen: Se scumpeste impozitul pe masina!!! Este irelevant daca scade impozitul la masinile cu motoare mari daca il mareste la cele mici , la circa 70% din parcul auto romanesc!!! Se scumpeste cu: 20 lei pt. 1L turism ( la moticiclete de 1L scade cu 20 lei sau scade la jumatate) 28 lei pt 1,4L 32 lei pt 1,6L E de rasul curcilor sa te plangi de astea la ce costuri ai anual cu masina, fie si numai combustibil. |
|
#83
Posted 06 December 2017 - 21:51
Benderbut, on 06 decembrie 2017 - 21:40, said:
A aparut dar sub o alta forma gen: Se scumpeste impozitul pe masina!!! Este irelevant daca scade impozitul la masinile cu motoare mari daca il mareste la cele mici , la circa 70% din parcul auto romanesc!!! |
#84
Posted 06 December 2017 - 21:53
Citeste codul fiscal privind taxarea pe lux si o sa intelegi. Nu vorbesc din auzite.
|
#85
Posted 06 December 2017 - 21:53
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:45, said:
Eu am 1.4 TDI, dar aceasta discutie nu este despe taxa de poluare. Aia va fi o lege separata, adoptata pe furis in ajunul Craciunului...si DA aia va lovi puternic la buzunar... Asta e apa de ploaie. Uite eu sunt pro masini puternice dar si pro sanatate si mediu. As vrea sa se scoata in afara legii diesel-ul de pe masinile personale si utilitare de mic tonaj dar in tara la noi e inca prea saracie sa poti face asa ceva. Prin Europa sunt discutii de eliminarea diesel-urilor de asta se si ieftinesc si chiar nu as vrea sa umplem tara de diesel. Eu stau in afara orasului intr-un loc fain si curat, padure, dar mi se par infernale orasele de la noi pline de diesel-uri cu dpf-ul anulat si trecute itp-ul cu spaga. Am vazut de nenumarate ori cate un produs VW scotand fum negru tare pe esampament, inteleg motivele si chiar nu mi se pare corect sa fie huliti cei care vor benzinare puternice. Oricum platim destul impozit prin pretul carburantului si prin faptul ca avem consumul mai mare. Edited by SpeedDemon, 06 December 2017 - 21:54. |
#86
Posted 06 December 2017 - 21:55
rosix, on 06 decembrie 2017 - 21:09, said: Avem o parere foarte proasta. Chiar acceptand ca nivelele de taxare din zona de cilindree sub 2000mc ar fi trebuit sa creasca usor, cele peste acest nivel trebuiau sa ramana semnificativ mai mari pentru ca - cine si-a luat masina puternica, are bani si de impozit. Aceasta lege e facuta pentru masinile puternice ale escrocilor din Parlament. De ce, boss? E un numar finit de cm cubi la motoare si a mancat din portia omului muncii? Nu mai vorbim ca esti dus cu pluta. Cine da 60k pe masina noua mai da 7-8 in primii 3 ani pe impozit. De multe ori, oricum vorbim de un srl si cheltuielile se deduc din profit. Impozitul dauneaza tot fraierului votant de mustacios care poate si-ar permite s-o cumpere de la cel de mai sus, dar nu ar plati in veci atat impozit. In analiza pare ca renunti la sansa de a lua 1-2000 impozit anual, dar in realitate iei nimic, daca nu se vand. Treaba e oricum de fatada, vremea motoarelor mari a apus. Acum poti lua dacie de 0.ceva litri si s class de 2.5 si parca si hibrida. Si tendinta tot de downsizing si hibridizare e. Plus.. daca se pastreaza inmatriculate pe bulgaristan, iei tot un glorios zero din ce forma de taxare a poluarii vor inventa pentru la anul ca sa mai scoata din parleala. |
#87
Posted 06 December 2017 - 21:56
Cei care nu sunt multumiti ca le creste impozitul cu 20/28/32 lei pt 1/1,4/1,6L, ar fi cazul sa le fie aplicate preferential impozitele din Danemarca.
Toate la pachet, si alea anuale, si ala de inmatriculare. Cat despre reducerea impozitelor la cele mari sunt de acord daca sunt testate si random si dupa fum pe strada si au minim euro 5 real nu falsificat de VW. |
|
#88
Posted 06 December 2017 - 22:15
underb, on 06 decembrie 2017 - 21:02, said:
Si ce te opreste sa iei Rangerul acum? In afara de pretul de achizitie. Ca impozitul sigur nu, fiind utilitara. Ar mai fi fost si un Land Cruiser pe benzina ca varianta pe langa Pajero ala. HDJ-urile sau un FJ cruiser. Desi nu mi-ar displace nici un F150. Hmmm... Nu stiu de ce ramasesem cu ideea ca doar pickup-ul in 2 usi era autoutilitara. Posibil de la documentatiile cu fonduri europene unde pe anumite domenii poti folosi fondurile pentru achizitii de autovehicule dar doar autoutilitare in 2 usi. |
#89
Posted 06 December 2017 - 22:16
Sunteti toti solidari cu statul ......pana la bani. Va opariti pentru 30 de lei in plus. Cum se oparesc si toti privatii care tin bugetarii in spate. Hai sa marim preturile ca avem acoperire, revolutia fiscala! De ce sa castigam 80000 de euro pe an cand putem castiga tot 100000? Da o dracu de solidaritate! Sa plateasca romanul si sa injure Guvernul! Cati privati au scazut preturile cand a scazut TVA ul?
Precizare: sunt bugetar iar tatal meu privat(ca el as vrea sa fie toti privatii). On topic Sunt de acord cu proiectul,dar din pacate parerea mea nu conteaza. Precizare: detin un motor de 1.4 si unul de 1.8. Sunt aproape de a lua un 2.4 (Honda Accord Type S) si visez la un 5.7 (Toyota Tundra). |
#90
Posted 06 December 2017 - 22:18
Pololica, on 06 decembrie 2017 - 21:39, said:
Usor cu pianul. Ti-ai răspuns singur: Omologheaza modificări tehnice. Una din ele: Transformarea unei camionete de lux intr-o utilitara. Deci, voila! Si nu e greu. Chiar reprezentantele pot asigura, la cerere, modificarea (la un service de-al lor). Nu mai poti sa faci modificarea in autoutilitara ca inainte si sa ramai cu 5 locuri. Daca vrei, iti poti face SUV-ul de lux autoutilitara, dar ramai cu 2 usi si 2 locuri. Este irelevant ce se poate rezolva pe baza de atentii pt ca aici nu dam sfaturi despre eludarea legii sau despre practici ilegale. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users