Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Investitiile inegale intre regiuni - motiv de rupere a Romaniei?

* * - - - 9 votes
  • This topic is locked This topic is locked
875 replies to this topic

#451
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,108
  • Înscris: 30.07.2006

View PostPatefon, on 21 octombrie 2017 - 08:03, said:

Nu mai omule. Romania are cateva centre de profit. In rest e o tara saraca. De 20 de ani se tot suge din zonele mai dezvoltate si se pompeaza in saracie.
Sa-ti dau exemplu Teleorman. Ca am fist acolo de curand. S-au ingropat la bani in drumuri, miliarde. Fara efect. Fiindca acolo trebuia pompat in irigatii.

Nu stiu ce pompeaza in Vaslui si Teleorman, probabil in averile baronilor locali si in pomeni electorale o data la 4 ani.
Infrastructura zero, locuri de munca la fel.

#452
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011

View Postsabazios, on 20 octombrie 2017 - 20:13, said:

nici o regiune ... nici o firma ... nici macar un angajat ...

nu produc daca nu se investeste in ele


cum sa se construiasca o uzina auto in Moldova ... daca autostrazile sunt doar in Transilvania?

cine muta o investitie in Moldova ... daca nu poti ajunge acolo ... iar produsele nu pot fi scoase din Moldova?



normal ca investitiile straine/private sunt mai mari in Transilvania ... au conditii mai bune ... statul roman a investit banii de la buget in infrastructura de acolo
Atunci cum s-au construit fabricile celor de la D a c i a (apoi D a c i a   R e n a u l t) și ale celor de la F o r d, că nici ei nu aveau autostrăzi? Cei doi întreprinzători fabricanți de automobile și azi solicită să se facă autostradă din „Muntenia” prin „Transilvania” spre Vest și nici azi nu există, dar uite că fabricile nu sînt închise ci produc în continuare și se mențin bine din punct de vedere financiar și economic. Iată că au existat investiții bune și în „Muntenia”, nu doar în „Ardeal”, iar pe bazele care se constituiseră deja, mari întreprinzători, ajutați și de investițiile autorităților locale, au revigorat industria.

Edited by Iochanan, 21 October 2017 - 08:35.


#453
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 26.03.2008

View Postmarius.bunu, on 21 octombrie 2017 - 08:32, said:



Nu stiu ce pompeaza in Vaslui si Teleorman, probabil in averile baronilor locali si in pomeni electorale o data la 4 ani.
Infrastructura zero, locuri de munca la fel.

10 pescari primesc 1000 de lei subventie. 2 propun repopularea baltii, 8 propun mersul la carciuma. Democratic merg toti la carciuma.

Guvernul aloca subventii pentru pescuit. Cum nu poate gestiona toate baltile din Romania hotareste distribuirea acestora prin unitatile administrative locale. Intr-o comuna ajung 1000 Lei.  Primarul da cate 100 de lei celor 10 pescari din sat ca sa-l voteze inca odata.

Care e diferenta? De-aia actualul sistem nu merge. Lantul de decizie e prea scurt sau prea lung.

#454
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View Postsabazios, on 21 octombrie 2017 - 07:54, said:

subiectul discutiei este daca realizarea investitiilor in infrastructura de transport ce ar uni regiunile Romaniei ar conduce spre o dezvoltare mai egala intre regiuni

Este un subiect consistent, care chiar merită discutat, pentru că ne privește pe toți, indiferent unde locuim și care ar fi aria noastră de interese.

Infrastructura de transport inter-regională este VITALĂ pentru unitatea teritorială.  
Dacă dorim ca România să rămână o țară.
Dacă nu dorim și încurajăm politicienii să dea pomeni sărăntocilor,   oamenii se reorientează.
Deja peste 5 milioane de români au ales să trăiască în alte țări.   Și peste 4 milioane au plecat DEFINITIV.    Au o viață acolo, copiii lor vorbesc destul de prost românește, sau nu vorbesc deloc.  Pe măsură ce le mor rudele din țară,  legătura cu România se destramă.    Nu mai au motive să fie români,  pentru că țara lor nu este o țară, ci doar un loc pe hartă.

DACĂ dorim să  avem o țară, TREBUIE să ne-o facem funcțională.
Iar asta implică infrastructură de transport.  În primul rând.  
Infrastructura este la fel ca sistemul circulator din corpul omenesc.  
Cine a avut probleme de acest tip, știe cât de mult contează pentru sănătatea organismului.

Soluția este simplă, de fapt.
Se pot porni mai multe lucrări simultan.    Proiecte regionale,  NU naționale.    Apoi interconectate într-un master-plan național.

De exemplu,  acestea ar fi urgențele majore, prioritate zero:

Muntenia

București -   Centura metropolitană (actuala centură, în administrarea primăriei capitalei)   și Centura Axelor (una nouă,  menită să facă bypass pentru traficul greu, să scoată camioanele mari de pe centura ușoară și să poată ocoli capitala fără a întâmpina difucultăți).

Autostradă - culoar european  - București » Giurgiu

Autostradă - culoar european -  Pitești » Sibiu

Autostrada Moldova - București > Ploiești (există deja) >  Buzău » Focșani

Autostrada - Interegio - Muntenia Sud   .    Giurgiu  » Alexandria » Caracal »  Craiova » Calafat » Tr.Severin

Autostradă - Interegio -  Ploiești » Comarnic

Autostradă - Interegio -  Râmnicu Sărat » Brăila » Galați » Vama Giurgiulești

Limite de viteză:  140km/h la autovehicule și 100km/h la  autotrenuri.

Giurgiu, Calafat și Dr.Tr. Severin devin puncte principale de legătură cu sudul Europei.   Sunt valorizate principalele puncte de graniță.
Autostrada Muntenia Sud  contracarează autostrăzile vecinilor și menține (atât cât se mai poate acum) traficul către Turcia și Orientul Mijlociu prin România.

Craiova » Slatina » Pitești   =   Drum expres, cu două benzi pe sens, cu limită de viteză la 110km/h

Comarnic » Brașov  =  Drum expres, cu două benzi pe sens, cu limită de viteză la 110Km/h ( 90km/h în zonele populate) - construit special pentru flux turistic, cu parcări  și spații de servicii generoase

Râmnicu Vâlcea  »  Tg.Jiu »  Tr.Severin  =  Drum expres, cu două benzi pe sens, cu limită de viteză la 110km/h



Iată cum văd eu dezvoltarea infrastructurii.  Exemplul este mai sus.
O structură de autostrăzi culoar european,  menite a fi incluse în axele de transport greu care tranzitează România.    Cu viteză de 140km/h, ca la polonezi, pentru a oferi ceva în plus fațî de concurența vecinilor, a determina transportatorii să aleagă varinta românească pentru că pot merge mai repede.  

O structură de autostrăzi inter-regionale, având rolul de a ajuta la dezvoltarea în adâncime a economiei.    De exemplu, dacă salariile din București sunt mai mari, un investitor poate alege să deschidă o fabrică în Roșiorii de Vede, ori Alexandria.    Având autostradă către vest, est și spre sud,  nu va mai fi tentat să se îngrămădească la preț mare prin zone deja mult prea aglomerate.
În loc să facă navetă către București,  locuitorii din Roșiori pot avea joburi la ei în localitate.

O structură de drumuri expres, cu câte două benzi pe sens, cu sau fără despărțire pe mijloc, fără bandă de urgență.  În genul cum este cel de la Craiova la Filiași, de exemplu.
Pot suplini autostrăzile, la un cost de 50-60%.


Costul pe care îl estimez pentru ceea ce am imaginat mai sus, este de aproximativ  15-18 miliarde de euro, desfășurați pe un timp de 6-7 ani.
Șantierele pot fi pornite simultan,  din toate părțile.   În felul acesta vor profita firmele românești din toate zonele, nu doar niște șmecheri care vor lua totul și vor arunca resturi și celorlalți.
Asta este dezvoltare în profunzime, dacă asta ne dorim.


Pentru cine are chef de exerciții și îi place subiectul,  las mai jos invitația să conceapă infrastructura pentru zonele de mai jos.

Dobrogea

Banat

Moldova

Ardeal

#455
Esticul

Esticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,089
  • Înscris: 24.09.2016
Cu puțin noroc, o țară poate supraviețui fără armată, fără servicii secrete, dar fără specialiști în sănătate și fără specialiști în infrastructură dispare repede. Trebuia să facem tot eforturile să păstrăm și să formăm astfel de specialiști, chiar dacă pensionarii militari ajungeau să cerșească, nu cu pensii de mii de euro.

Drumurile din jurul Clujului, făcute de imbecilul Boc, arată cât de gravă este penuria de specialiști. În loc să țintească niște centuri cu dublu rol - ocolirea orașului și accelerarea accesului din punctele mai îndepărtate ale orașului - s-au făcut niște lucruri inutile pentru Cluj și nimic pentru Turda.

Am văzut în țări vecine proiecte pe termen lung, Autostrada era trasată pe pământ, dar unele benzi erau din iarbă urmând să fie asfaltate când va fi nevoie de ele. Trebuie gândire, planuri pe termen lung, competențe Și nu le avem. Banii nu ar fi o problemă.

#456
Moftangiu

Moftangiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,909
  • Înscris: 16.03.2010

View Posttomaso, on 21 octombrie 2017 - 09:59, said:

Este un subiect consistent, care chiar merită discutat, pentru că ne privește pe toți, indiferent unde locuim și care ar fi aria noastră de interese.
....
Deja peste 5 milioane de români au ales să trăiască în alte țări.   Și peste 4 milioane au plecat DEFINITIV. Au o viață acolo, copiii lor vorbesc destul de prost românește, sau nu vorbesc deloc.  Pe măsură ce le mor rudele din țară,  legătura cu România se destramă. Nu mai au motive să fie români,  pentru că țara lor nu este o țară, ci doar un loc pe hartă.

DACĂ dorim să  avem o țară, TREBUIE să ne-o facem funcțională.
Iar asta implică infrastructură de transport.  În primul rând.  
Infrastructura este la fel ca sistemul circulator din corpul omenesc.  
Cine a avut probleme de acest tip, știe cât de mult contează pentru sănătatea organismului.
Esti in eroare totala.
Prin '97 aveam la fostul loc de munca 7 colegi. Toti au plecat in vest, intai temporar apoi si-au dus familia si au ramas definitiv. Niciunul nu a plecat din cauza infrastructurii.
Toti care au plecat, nu doar colegii mei, au facut-o din cauza frustrarilor, pentru ca cei care munceau si erau buni profesional castigau mai putin decat lichele, nepotii, sotiile si amantele potentatilor.
Pana nu se rezolva problema eticii si a meritocratiei nu se schimba trendul.
Se poate face cea mai performanta infrastructura ca ea nu va rezolva decat accelerarea defrisarilor, exploatarea resurselor subsolului si vanzarea terenurilor catre straini.

Edited by Moftangiu, 21 October 2017 - 10:41.


#457
cris_ncs

cris_ncs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,807
  • Înscris: 12.01.2007

View PostWotan, on 17 octombrie 2017 - 08:59, said:


E simplu. Moldova e tinuta intentionat in izolare si saracie, pentru a fi dependenta politic de fondurile din bugetul central, si pentru ca oamenii sa voteze pe cei care le dau pomeni electorale si ajutoare sociale... Cu Ardealul, Banatul e mult mai greu, deoarece chiar si fara autostrazi esti la maxim cateva ore distanta de granita. Iar daca vezi proiectele deja aprobate ale autostrazilor, toate vor merge spre Bucuresti, nici una nu face legatura directa Moldova-Transilvania-vest. In momentul in care ar incepe moldovenii sa aiba investitori seriosi europeni si sa se dezvolte economic, vor incepe sa gandeasca pe cont propriu, cum fac deja ardelenii. Si atunci politicienii de Teleorman nu vor mai fi bagati in seama de nimeni, isi pierd complet influenta...

Dume d'astea cu Moldova tinuta intentionat in izolare si saracie, sa le discuti cu mongolii tai in iurta.
Nu tine vrajeala de honved pe aici.



#458
Moftangiu

Moftangiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,909
  • Înscris: 16.03.2010

View PostEsticul, on 21 octombrie 2017 - 10:24, said:

Cu puțin noroc, o țară poate supraviețui fără armată, fără servicii secrete, dar fără specialiști în
...
Trebuie gândire, planuri pe termen lung, competențe Și nu le avem. Banii nu ar fi o problemă.
Degeaba ai specialisti daca ei pot fi cumparati si se stie vorba ca fiecare om are un pret.
Avem nevoie de un sistem care sa nu permita specialistilor sa faca ce vor, sa fie obligati sa-si argumenteze proiectele si numai daca-i conving pe cetateni sa fie puse in aplicare.
Asta nu se poate face cu un sistem centralizat condus prin masuri de tip militar.
Tarile care au avut progres au avut acest mecanism democratic functional.

In anii '90 liderii partidelor istorice spuneau ca la noi prima reforma necesara este reforma morala si se dovedeste ca au avut dreptate.
Tot atunci se spunea ca Ceausescu a avut cea mai puternica securitate si se dovedeste ca si asta e adevarat, pentru ca au reusit sa blocheze sa nu avem nici democratie nici economie de piata. Statul a ramas actionar majoritat in toate societatile comerciale si comunismul a continuat sa functioneze "sub acoperire".

Edited by Moftangiu, 21 October 2017 - 10:41.


#459
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016
Prea multa descentralizare inseamna si mai multa coruptie. La nivel central de bine , de rau  justitia poate tine cat de cat coruptia sub control

Primarul unei comune aradene cu 1.500 de locuitori a cumparat fara licitatie 760 de cosuri de gunoi stradale, pentru care trebuie sa achite de 3 ori veniturile comunei in 2017

http://www.hotnews.r...este-nimeni.htm

Edited by Astute, 21 October 2017 - 10:39.


#460
Esticul

Esticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,089
  • Înscris: 24.09.2016

View PostMoftangiu, on 21 octombrie 2017 - 10:28, said:

Pana nu se rezolva problema eticii si a meritocratiei nu se schimba trendul.

De aia nu avem corpul de specialiști în infrastructură de care vorbeam în mesajul precedent. Ar mai fi ideea să ne facă alții proiectele și infrastructura. Dar nu ar fi inutilă?

Edited by Esticul, 21 October 2017 - 10:55.


#461
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostMoftangiu, on 21 octombrie 2017 - 10:39, said:

Degeaba ai specialisti daca ei pot fi cumparati si se stie vorba ca fiecare om are un pret.
Avem nevoie de un sistem care sa nu permita specialistilor sa faca ce vor, sa fie obligati sa-si argumenteze proiectele si numai daca-i conving pe cetateni sa fie puse in aplicare.
Asta nu se poate face cu un sistem centralizat condus prin masuri de tip militar.
Tarile care au avut progres au avut acest mecanism democratic functional.

In anii '90 liderii partidelor istorice spuneau ca la noi prima reforma necesara este reforma morala si se dovedeste ca au avut dreptate.
Tot atunci se spunea ca Ceausescu a avut cea mai puternica securitate si se dovedeste ca si asta e adevarat, pentru ca au reusit sa blocheze sa nu avem nici democratie nici economie de piata.

Nu in Romania, unde baronii locali fura ca in condru, au coruptia in sange

#462
cris_ncs

cris_ncs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,807
  • Înscris: 12.01.2007

View PostEsticul, on 21 octombrie 2017 - 10:24, said:

Cu puțin noroc, o țară poate supraviețui fără armată, fără servicii secrete, dar fără specialiști Ă®n sănătate și fără specialiști Ă®n infrastructură dispare repede. Trebuia să facem tot eforturile să păstrăm și să formăm astfel de specialiști, chiar dacă pensionarii militari ajungeau să cerșească, nu cu pensii de mii de euro.

Drumurile din jurul Clujului, făcute de imbecilul Boc, arată cât de gravă este penuria de specialiști. ĂŽn loc să țintească niște centuri cu dublu rol - ocolirea orașului și accelerarea accesului din punctele mai Ă®ndepărtate ale orașului - s-au făcut niște lucruri inutile pentru Cluj și nimic pentru Turda.

Am văzut Ă®n țări vecine proiecte pe termen lung, Autostrada era trasată pe pământ, dar unele benzi erau din iarbă urmând să fie asfaltate când va fi nevoie de ele. Trebuie gândire, planuri pe termen lung, competențe Și nu le avem. Banii nu ar fi o problemă.

Ce 'texte' ai dom'le moghior cu; o tara fara armata si servicii.
Asta e visul moghioresc, din pacate pentru voi, nu se va intampla niciodata!

P.S. Se spune spiL, nu spiR, tzaca!  :))

#463
Moftangiu

Moftangiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,909
  • Înscris: 16.03.2010

View PostAstute, on 21 octombrie 2017 - 10:41, said:

Nu in Romania, unde baronii locali fura ca in condru, au coruptia in sange
Baronii locali sunt tentaculele "caracatitei" comandata din capitala.
Toti au primit fonduri de la ministere, doar nu ai impresia ca au devenit baroni locali din fonduri locale.
Si faimoasele si valoroasele servicii secrete conduse de al centru ce au pazit atatia ani?
Au tinut de sase sa poata fura linistiti si si-au luat "tainul".

Edited by Moftangiu, 21 October 2017 - 10:46.


#464
Iochanan

Iochanan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,843
  • Înscris: 28.04.2011

View Posttomaso, on 21 octombrie 2017 - 09:59, said:

Dacă nu dorim și încurajăm politicienii să dea pomeni sărăntocilor,   oamenii se reorientează.
Deja peste 5 milioane de români au ales să trăiască în alte țări.   Și peste 4 milioane au plecat DEFINITIV. Au o viață acolo, copiii lor vorbesc destul de prost românește, sau nu vorbesc deloc.  Pe măsură ce le mor rudele din țară,  legătura cu România se destramă. Nu mai au motive să fie români,  pentru că țara lor nu este o țară, ci doar un loc pe hartă.
Despre ce pomeni date sărăntocilor vorbești, domnu? Până acum, în ultimii 27 de ani cu cine ai votat?
Ai susținut pe cineva din punct de vedere politic aici pe forum sau în alte contexte?
Într-adevăr am ajuns într-o situație grea, însă românii trebuie să înțeleagă că sîntem într-un „război” de supraviețuire, război care se duce nu de puțin timp împotriva noastră. De aceea solidaritatea națională este foarte importantă, iar românii care au emigrat trebuie să conștientizeze foarte clar că singurele soluții de a păstra românitatea este fie de construire a unor comunități puternice în exterior unde „să își impună legea”, fie să se întoarcă în țară și să investească în România. Sîntem într-un crunt proces de cernere, și vom rămâne români numai aceia care cu adevărat ținem la Țara asta, la Națiunea asta, la istorie, cultură și așa mai departe, la identitate, adică la românitate. Țara asta Românească NU a fost făcută cu lingăi, dezertori sau trădători!! Nu acuz pe nimeni care a emigrat de astfel de lucruri, ci doar semnalez că românitatea o vor duce mai departe românii care nu se vor lepăda din niciun motiv de identitatea lor, fie ei în interiorul sau exteriorul Patriei (adică România și Moldova). Astfel de valori nu se vând cu niciun ban! Pentru cei care cred în destinul VEȘNIC al Națiunii Române. Oamenii nu sînt făcuți pentru moarte și nu scrie niciunde că națiunile ar fi făcute pentru moarte.

#465
cris_ncs

cris_ncs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,807
  • Înscris: 12.01.2007

View Postshefu_de_combinat, on 20 octombrie 2017 - 21:32, said:



Pacat ca arata ca dracu. In loc sa arunce in aer rahatu ala ceausist si sa vedem si noi ceva Rogers/Piano/Zaha/Calatrava/Foster/OMA/orice chestie decenta, am carpit si poleit o carcasa.
Da' e perfect, se completeaza idilic cu tribunalu de peste strada. Alta capodopera.

Teatrul de Opereta din spatele Bibliotecii Nationale, iti place?

View PostAstute, on 21 octombrie 2017 - 10:39, said:

Prea multa descentralizare inseamna si mai multa coruptie. La nivel central de bine , de rau  justitia poate tine cat de cat coruptia sub control

Primarul unei comune aradene cu 1.500 de locuitori a cumparat fara licitatie 760 de cosuri de gunoi stradale, pentru care trebuie sa achite de 3 ori veniturile comunei in 2017

http://www.hotnews.r...este-nimeni.htm

Am citit si eu. Ce scuza de kk aduce primarul, auzi la el, comanda a fost verbala, prin telefon si firma i-a adus dublu fata de ce comandase.
Unde mai pui ca a pierdut in instanta primarul din jud. Arad.

View PostMoftangiu, on 21 octombrie 2017 - 10:45, said:


Baronii locali sunt tentaculele "caracatitei" comandata din capitala.
Toti au primit fonduri de la ministere, doar nu ai impresia ca au devenit baroni locali din fonduri locale.
Si faimoasele si valoroasele servicii secrete conduse de al centru ce au pazit atatia ani?
Au tinut de sase sa poata fura linistiti si si-au luat "tainul".

Da, ai dracu Bucurestenii astia. Parca sint frati cu Soros, toate le fac ei.


#466
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostMoftangiu, on 21 octombrie 2017 - 10:45, said:


Baronii locali sunt tentaculele "caracatitei" comandata din capitala.
Toti au primit fonduri de la ministere, doar nu ai impresia ca au devenit baroni locali din fonduri locale.
Si faimoasele si valoroasele servicii secrete conduse de al centru ce au pazit atatia ani?
Au tinut de sase sa poata fura linistiti si si-au luat "tainul".

Nu, e invers, fara administratie centrala clanurile mafiote din judete ar pune mana pe putere. Constanta ar fi guvernata de clanul Mazare, Timisoara de clanul Carpaci, etc.

Coruptiala nivel local e mult mai mare decat lanivel central

#467
Moftangiu

Moftangiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,909
  • Înscris: 16.03.2010

View PostAstute, on 21 octombrie 2017 - 11:02, said:

Nu, e invers, fara administratie centrala clanurile mafiote din judete ar pune mana pe putere. Constanta ar fi guvernata de clanul Mazare, Timisoara de clanul Carpaci, etc.

Coruptiala nivel local e mult mai mare decat lanivel central
Asta numai in ipoteza in care legea le-ar da puteri discretionare si ar face din alesi vatafi pe patrimoniul comunitatii.
Daca legea ii obliga sa informeze si sa consulte cetatenii din comunitatile locale, nu mai au cum sa faca pe vatafii.
Participarea cetatenilor la decizii nu se poate face daca deciziile care-i privesc se iau in capitala, deci o conditie necesara dar nu suficienta este transferarea atributilor de la centru in teritoriu.

Edited by Moftangiu, 21 October 2017 - 11:10.


#468
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostMoftangiu, on 21 octombrie 2017 - 11:10, said:


Asta numai in ipoteza in care legea le-ar da puteri discretionare si ar face din alesi vatafi pe patrimoniul comunitatii.
Daca legea ii obliga sa informeze si sa consulte cetatenii din comunitatile locale, nu mai au cum sa faca pe vatafii.
Participarea cetatenilor la decizii nu se poate face daca deciziile care-i privesc se iau in capitala, deci o conditie necesara dar nu suficienta este transferarea atributilor de la centru in teritoriu.

Tu mai crezi in basme cu feti frumosi ?
Ce spui tu nu poate functiona in Romania.
Baronii, interlopii, afaceristii inregimentati politic cu interese locale stiu doar de frica puterii centrale de la Bucuresti, doar atat. Daca ar fi lasati de capul lor ar fi vai si amar.

Iar participarea cetatenilor la decizie e o prostie, s-ar risipi banii pe zambile, piste de biciclete, parculete inutile in satesi alte proiecte minore

Edited by Astute, 21 October 2017 - 11:19.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate