Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
OMV 100plus, Mol Evo sau Rompetrol Efix98?
Last Updated: May 04 2024 19:39, Started by
jericho
, Aug 25 2017 10:26
·
2
#37
Posted 11 September 2017 - 16:40
Se pare ca nu postasem unde trebuie:
Quote Eu am cumparat masina de noua acum 2 saptamani si ca orice om care nu stie prea multe, doar din auzite, bag omv 100. Tin sa precizez ca dealerul mi-a recomandat 95 fara probleme cum e recomandat de producator si scris pe capacul de la rezervor. Nici nu stiu ce sa fac, am vreo 300km cu ea, sa continui cu omv 100 sau sa bag 95? |
#38
Posted 14 October 2017 - 20:09
omv100+ daca nu vrei sa-ti moara din cai. pe site omv imi place ca au cateva videoclipuri si explica toate avantajele.
niste explicatii simple fara reclama, in afara de cifra octanica crescuta: https://youtu.be/yLmWzCV6CI8?t=57 Edited by 41ex, 14 October 2017 - 20:10. |
#39
Posted 20 October 2017 - 09:09
#40
Posted 20 October 2017 - 19:12
Doar Rompetrol 95, mi s-a părut ca mere asemănător cu omv 100 acu 3 ani. Petrom 95, Mol 95 și Omv 95 mi se pare mașina leneșă și moare motorul repede. Cu Petrom 99 și omv 100, mașina trage o idee mai bine, dar se duce și mai repede. Cu Mol 98, am auzit niște bubuituri la motor în doua situații distincte și luat decizia sa nu mai pun în motor. Între Omv 95 din Budapesta și cea din România este diferența calitativa și consum ușor mai mic. De aproape 3 ani alimentez preponderent Rompetrol, inclusiv prin tara, pe traseu, exclud partenerii, ca o mai îndoaie cu apa.
|
#41
Posted 17 January 2018 - 09:45
Stiu ca nu s-a mai scris de mult.
Exemplul meu: golf 7, 1.2 tsi 110 cp. Pe busonul de benzina scrie "minim 95" cifra octanica. Merge bine cu benzina 95 de la omv/mol. Dar cu benzina 100 de la aceleasi benzinarii, masina este mult mai "fâșneață". Se simte diferenta destul de mare, iar motorul este mai silentios. Mi se pare, totusi, ca se consuma un pic mai repede fata de benzina 95, dar e posibil sa fie o parere gresita. |
#42
Posted 20 January 2018 - 08:17
este ilogic si deci imposibil sa consume mai mult. singura explicatie e ca motorul suna mai frumos/linistit si defapt mergi mai dinamic(mai sus in ture) fara sa realizezi, de acolo eventual un consum mai mare fiindca defapt mergi mai sportiv.
daca ai merge identic ai consuma defapt mai putin. Edited by 41ex, 20 January 2018 - 08:18. |
#44
Posted 14 February 2018 - 06:40
Psc am facut Transalpina cu o corsa motor 1,2 86 cai alimentat cu ecto 95 lukoil, fara probleme. Ecto 98 e parfum, preponderent folosesc ecto 95 plus.
De 2 ani foosesc benzina de la lukoil pentru ca nu se consuma asa repede ca la omv sau petrom, motorul merge rotund si nu prezinta variatii de turatii sau trepidatii eu chiar sunt multumit. Benzina de la lukoil o folosesc in 2 masini cu acelasi rezultat satisfacator. |
#45
Posted 14 February 2018 - 07:45
Mașinile raspund diferit la carburanți și asta pentru că rețeta lor este diferită, aditivii sunt diferiți. Nu te ajută cu nimic dacă douazeci de forumisti isi dau cu părerea pentru că este foarte posibil ca mașina ta sa se simtă diferit cu benzina apreciata de toti.
Da, am gasit masini care merg extraordinar cu Ecto 98 și altele carora nu le place de nici o culoare. Sau masini care nu tolerau Evo de la Mol în schimb Rompetrol era ambrozie curata. |
#46
Posted 16 February 2018 - 06:14
Corect ce spui, dar de aici si pana a face afirmatii gratuite cu apa in benzina si alte variante deja denota rea intentie.
Am condus mai multe masini si am constatat pe buzunarul meu ca produsele omv/petrom se consuma mai repede, dar nu ca sunt produse proaste. De la lukoil am alimentat din toate zonele tarii pe unde am ajuns , acelasi comportament si acelasi consum. |
|
#47
Posted 16 February 2018 - 15:59
Conteaza si benzinariile in sine, atata timp cat 2 masini nu au alimentat de la aceeasi benzinarie nu ai cum sa compari daca ii place sau nu un tip de benzina sau motorina.
|
#48
Posted 11 March 2018 - 09:16
shiva, on 11 septembrie 2017 - 11:20, said:
Bag Mol 98, Petrom 99 sau Omv 100+ in Corsa ca si-a mai pierdut din compresie in cei 15 ani de viata si sa compenseze caii morți din herghelia de 75... Calutii aia "morti" se resusciteaza cu ceva DuraLube sau Metabond. Nu cu benzina de nu stiu ce cifra octanica. |
#49
Posted 11 March 2018 - 10:07
gresit...cum sa pui marmelade minune in motor? in schimb benzina sigur curata ce se poate plus co mai mare.
|
#50
Posted 11 March 2018 - 23:23
Octavian_SK, on 25 august 2017 - 14:17, said:
in cazul meu 98, 100...etc nu aduce nici un folos; de fapt la nimeni nu aduce niciun folos, doar placebo Cred ca ai un motor mai deosebit... Placebo ? In '43-'44, cand cateva procente de putere in plus faceau diferenta intre viata si moarte, inginerii isi storceau mintile sa scoata cateva zeci de cai in plus din niste motoare de avion care deja aveau 1600-2200-2600 cai. Printre multele solutii aplicate (injectie de apa, apa-metanol, NOS , trepte suplimentare la turbocompresoare etc) a fost si trecerea la benzina de 100/150 octane. Cu studii serioase , stiintifice pe care le gasiti zici (cele facute de USAAF si RAF): http://www.wwiiaircr...grade-fuel.html Deci cifra octanica mai mare = performante mai mari. S-a demonstrat de vreo 74 de ani... Dar na, daca stiti voi mai bine... Edited by zveroboi78, 11 March 2018 - 23:39. |
#51
Posted 12 March 2018 - 10:01
Da, dar câți cai scoti la 100 vs 95 CO? Eu bag de 100 de la OMV/ Petrom doar asa pentru liniștea mea dar diferențe notabile nu vad. La 210 cp, încă 2-3 nu ai cum sa-i simti...
Edited by grofudaniel, 12 March 2018 - 10:03. |
|
#52
Posted 12 March 2018 - 15:00
simti cuplul mai de jos..elasticitatea mai buna, un comportament de motor sanatos/nou.
Edited by 41ex, 12 March 2018 - 15:00. |
#53
Posted 12 March 2018 - 15:46
Am găsit mai demult niște teste cu diverse variante de benzine, aditivate, neaditivate, cu cifra octanica mai mica sau mai mare și exact chestia asta o subliniau: se modifica curba de cuplu la turații joase și asta crea zâmbete senzația de putere.
Edited by TLGTLC, 12 March 2018 - 16:10. |
#54
Posted 12 March 2018 - 21:36
grofudaniel, on 12 martie 2018 - 10:01, said:
Da, dar câți cai scoti la 100 vs 95 CO? Sunt foarte multe variabile: motorul, temperatura, umiditate, vascozitatea uleiului; la avioane se adauga altitudinea (care decide cantitatea de oxigen din motor si treapta in care functioneaza compresorul) Daca cineva are rabdarea sa descifreze documentul pus de mine, o sa vada ca aia nici nu s-au deranjat sa masoarea puterea pe banc, n-aveau timp de prostii in razbel. Au masurat plusul de viteza orizontala sau ascensionala si presiunea in turbocompresor, la altitudini diferite, cu si fara fortaj (injectie de apa in cazul lor), pe diverse avioane de vanatoare. De vreme ce-au adoptat-o pe scara larga si le dadea cu ++ la viteza, era clar. Nu poti afla exact decat facand un dyno-test cu 95 si 100, in acelasi motor, in conditii identice. La mine simt ca accelereaza mai bine si merge clar mai "rotund" (1.4 MultiAir Turbo, 1.1 si 1.2 benzina atmo). La turbo se simte bine diferenta. Edited by zveroboi78, 12 March 2018 - 21:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users