Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

OMV 100plus, Mol Evo sau Rompetrol Efix98?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#55
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d8L-X89duEs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Creștere de putere de 2% iar pret de 10%.
Repet, eu prefer varianta premium dar nu stiu dacă diferențele chiar sunt sesizabile la motoare uzuale.

Edited by grofudaniel, 17 March 2018 - 10:40.


#56
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Tare clipul si emisiunea. Testul e credibil.

+ 2% hp pare ok.

Trebuie luati in considerare si aditivii suplimentari de curatire din 98/99/100.

Per total, cred ca-si merita pretul de +10%

#57
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
din pacate astia nu arata si curba de cuplu, acolo cred ca s-ar vedea mai bine. si cu cat ai mai putini cai cu atat cred ca se simte mai mult diferenta.

acum, omv100+ se lauda si cu aditivi anti-frictiune, deci niste putere si uzura mai putina si de aici.

#58
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
Apropo de rompetrol, am băgat un plin de 98 de la ei (lângă Dristor) si in fiecare dimineață pornea putin mai greu ca de obicei, se balbaia ca un diesel iarna. Am comandat bujii (au vreo 50k) dar nu am gasit un service liber asa ca nu le-am mai schimbat, însă am facut plinul cu 100+ OMV si acum pornește ca înainte, cum ar trebui.

#59
Icecubxx

Icecubxx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.06.2011
Bag de la Rompetrol -Efix 51 si Efix 95 de 12 ani si n-am nicio problema cu masinile. Merg impecabil.

#60
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Stie cineva pe unde gasesc benzina fără aditivi metalici ?
De asemenea exista benzina in Romania care sa respecte standardul EN 228 ? Max. 10% etanol, fără metanol.
Asta scrie in manualul mașinii mele sa bag. Dar nu gasesc informații de genul acesta pe la benzinariile locale. De-abia la socar de scria ceva de genul pe eticheta de la pompa dar acolo se dau singuri de gol ca au aditivi metalici.

Edited by _-AppleS-_, 01 October 2018 - 13:01.


#61
SirCypress

SirCypress

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 15.04.2010
Parca la Luk pe pompa scrie ca nu conntine aditivi metalici

#62
alexp1

alexp1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.12.2006
Buna seara,
Bezina premium de la omv sau mol conțin aditivi metalici?
Rompetrol specifica ca da...ceilalți nu stiu
Mulțumesc

#63
civanescu

civanescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 21.08.2008

 misike1, on 26 august 2017 - 11:40, said:


Si ce rezulta din acest videoclip?
Eu nu inteleg engleza.
Ca diferenta din cel mai bun si cel standard este de la 236 la 241, dar tot unul super ultra da mai putina putere.

Altfel spus, ce pui la benzina este la ghicitoare daca nu faci testul pe dyno. Plus ca eu consider ca 4cp la 236cp (1.6%) sunt complet nerelevanti.

 grofudaniel, on 17 martie 2018 - 10:37, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d8L-X89duEs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Creștere de putere de 2% iar pret de 10%.
Repet, eu prefer varianta premium dar nu stiu dacă diferențele chiar sunt sesizabile la motoare uzuale.

Mie mi se pare vax albina, la 236cp oricum sare masina de sub tine (eu am 205cp si am pus de toate felurile, deci probabil am variat intre 200 si 208 ?). Iar daca ai o masina de 140cp cresterea e la 142cp... chiar crezi ca se vad caii aia? :)

 _-AppleS-_, on 01 octombrie 2018 - 13:01, said:

Stie cineva pe unde gasesc benzina fără aditivi metalici ?
De asemenea exista benzina in Romania care sa respecte standardul EN 228 ? Max. 10% etanol, fără metanol.
Asta scrie in manualul mașinii mele sa bag. Dar nu gasesc informații de genul acesta pe la benzinariile locale. De-abia la socar de scria ceva de genul pe eticheta de la pompa dar acolo se dau singuri de gol ca au aditivi metalici.
Max 3%/5% etanol/metanol, respecta standardul... https://rompetrol-ra...zina_95_536.pdf

#64
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Ce parere aveti de testul asta? Lasand la o parte ca miroase a reclama..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Nxrx8ZZOgak?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#65
Satrupmanaconasule

Satrupmanaconasule

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 27.03.2021
Eu "pierd" in medie 1500 euro in 10 ani prin faptul ca alimentez numai cu extra, acum na, mai am vreo 1000 de pierdut la asta iar apoi trec pe electric, pentru mine merita efortul financiar.
Am mai spus-o , la aspirata se vedea clar diferenta, la asta turbo nu se vede la pedala insa probabil se va vedea la interne , consum de ulei, contaminare, care momentan dupa 500 de euro sunt inexistente !


#66
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
La Loganul 0.9TCe diagrama normală pentru injecție și aprindere stocată în calculator e calculată pentru benzină CO95. La o simplă căutare pe internet, cei care fac chiptuning recomandă ca după resoftare să se utilizeze benzină CO98 minim. De ce? Pentru că plusul de performanță fără modificări mecanice de acolo vine dacă vei să respecți emisiile de noxe: reglezi motorul să utilizeze o benzină mai bună. La unele modele de mașini (de exemplu Opel Vectra 1.8 16V) era trecut în manualul utilizatorului că se poate utiliza benzină CO95 sau CO98, dar se poate utiliza la nevoie și benzină CO90, în acest caz însă trebuie evitate accelerațiile bruște și utilizarea motorului la sarcină maximă și motorul va avea performanțe diminuate. Cu alte cuvinte, dacă motorul e reglat pentru CO95 merge mai rău cu CO90 și are putere mai mică, iar dacă motorul e reglat pentru CO98 sau CO100 va avea putere mai mică cu CO95. Pentru o mai mare corectitudine a testului trebuia folosit un motor standard (nu cu chiptuning, care e deja reglat pentru benzină CO98), iar la Dacia 1300 reglajul se face cu o șurubelniță, așa că...
Cât despre calitatea benzinei de la noi în țară, cam toate firmele utilizează benzină produsă în rafinării din România sau din apropiere (altfel costul ar crește semnificativ datorită creșterii costurilor de transport), iar diferența o fac aditivii (care ajută, dar nu fac minuni) și condițiile din rezervoarele benzinăriilor. Aditivi se pot pune și separat direct în rezervor și ieși mai ieftin cu benzină de 95 + aditivi decât cu benzină premium și cel puțin știi ce aditiv bagi. Eu în general alimentez de la Lukoil, am alimentat în multe locuri în țară și chiar din Bulgaria de la ei; nu e calitate deosebită și nu am sesizat diferențe între benzina CO95 și cea de 98 (în trecut) sau de 100 (de ceva timp), dar nu am avut probleme. Cu alte benzinării din apropierea domiciliului am mai avut probleme: de la Baril (firmă locală) parcă trăgea mai slab motorul uneori, de la un Mol și de la un Petrom mai pățeam ca la accelerare să fiu nevoit să-i dau câteva „șprițuri” ca să se accelereze motorul. De la alt Petrom mi-a murit motorul după 10-15 km și cu greu l-am pornit și abia am ajuns acasă numai în treapta a 2-a sau a 3-a și cu motorul turat continuu peste 3500 rpm, iar de la un Partener Rompetrol la care am alimentat câteva luni după ce m-am lecuit cu Mol a mers o perioadă bine, era motorul mult mai vioi decât cu benzina de la Mol, dar au dat și ei cu stângu'n dreptu' când am plecat în concediu și peste 600 km m-am chinuit cu „șprițuri” când aveam nevoie să accelerez și de atunci nu am mai dat pe la ei. Am trecut la scurt timp după aceea pe Lukoil și nu am mai avut probleme. Am încercat și OMV, dar nu am simțit diferențe față de Lukoil.

#67
Satrupmanaconasule

Satrupmanaconasule

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 27.03.2021
Baga un Shell V Power Racing cu 2+ euro litrul si vezi ce se intampla.
Altfel, pe usa de la rezervor ce scrie ? Numai 95 ?
Eu spun ca UC-ul ala stie sa iti refaca harta de injectie daca ii bagi CO98.
Eu am la a mea buton fizic din fabrica ce face modificarea hartii de injectie, la astea cum e , le face rau daca bagi benzina superioara ?
Mergi cu Dacia 2-300 de km in forja 3500-5000 rpm sa vezi dupa aceea ca ai alta masina.
Eu o vad asa, in jungla urbana unde te deplasezi ca melcul benzina superioara ajuta prin arderea mai completa iar extraurban in plaje de turatii inalte , exact ca in video precedent, iti da un plus de dinamica.
A spune ca benzina superioara e apa de ploaie si ca face rau motorului ca nu stie sa o arda este o afirmatie cel putin hilara !


#68
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

 alin2pas, on 27 iunie 2021 - 09:33, said:

Aditivi se pot pune și separat direct în rezervor și ieși mai ieftin cu benzină de 95 + aditivi decât cu benzină premium și cel puțin știi ce aditiv bagi.

Poti sa dezvolti un pic?
Te referi la aditivii de curatire prezenti suplimentar in benzina de 98-100?

Sau la aditivii gen "octane booster"?

Asta de exemplu zice ca adauga 5 la cifra octanica si vreo 5cp
https://bardahl.fr/f.../octane-booster

Asta zice +4 la cifra octanica, -11% consum
https://www.amazon.f...e/dp/B07BL4LX5M


Eu tot oscilez intre benzina de 95-E5 (nu E10) si benzina de 98(care e tot E5)
Diferenta de pret la pompa: 3 eurocenti/L

Tre sa fac niste calcule, dar niste info tehnice mi-ar fi de ajutor.

#69
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Am dat intamplator peste testul asta, care pare sa raspunda intrebarii din titlu
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/X4MRTYl_Sa4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Au facut un test si pt tractorina, pt cei interesati .

#70
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015
Deci in limita a 5-7 cai pentru o masina de 380 de cai. Doar ca ei eu folosit maisini cu soft modifict atat pentru benzinar cat si pentru diesel. Pe mine ma intereseaza la masinile nemodificate.

#71
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, omul ala care a fost invitat sa facă testul are firma si mult know-how in modificări de motoare, turbine de upgrade, alte injectoare, evacuari cu serpi custom de inox , soft. Stiam demult de acel clip. A mai fost invitat sa mai vorbească si de alte teme destul de interesante

#72
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,215
  • Înscris: 24.07.2022
liderii mondiali la combustibil si ulei - Shell, vin cu noutati, au un nou pachet de aditivare, in loc de 2x acesta va fi de 3x, deci de 3 ori mai multi aditivi de curatare fata de cat se pune in cea standard de 95. sigur urmeaza si restul firmelor sa "fure" reteta si va aparea "3x" la toti.

"Boosted with 3x more cleaning and protection molecules, the fuel actively cleans by targeting gunk in fuel inlets, intake valves and fuel injectors, effectively preventing future build-up on these very important components."

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/THi0sNpCN6I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Punter, 02 March 2023 - 13:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate