Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
OMV 100plus, Mol Evo sau Rompetrol Efix98?
Last Updated: Mar 30 2024 12:23, Started by
jericho
, Aug 25 2017 10:26
·
0
#1
Posted 25 August 2017 - 10:26
Personal, OMV 100plus (care e oarecum noua in gama) mi s-a parut a fi cea mai buna. Mol EVO e foarte buna si aceasta. Cea de la Rompetrol parca nu mai e asa buna ca acum cativa ani insa e peste benzina oferita de Petrom sau Lukoil.
Criteriile mele de apreciere sunt cele legate de silentiozitatea motorului, performanta (foarte mica si insesizabila pentru unii) si consum (mi se pare ca acesta scade daca folosesti o benzina cu cifra octanica mai mare de 95 dar poate e doar placebo). Voi pe care o folositi si de ce? |
#2
Posted 25 August 2017 - 10:32
Petrom Extra 99 sau OMV100. Ocazional Mol EVO. Nu am observat nici o diferenta intre ele sau fata de cea de 95.
Idem pe vremea cand mergeam cu diesel. La motocicleta Extra99 sau OMV100. Si se simte puternic diferenta fata de cea de 95 . Din nou, nici o diferenta intre cele de 99/100 . |
#3
Posted 25 August 2017 - 10:35
OMV si Petrom nu folosesc acelasi combustibil?
Intre 95 si 100 se simte diferenta minim, dar ajuta la curatarea motorului, range-ul este minimal. Insa eu am simtit diferenta in calitatea benzinei, atunci cand am bagat ultimul plin in Austria si dupaia in Romania, parca benzina din Romania s-a consumat mult mai rapid. |
#4
Posted 25 August 2017 - 10:40
StefanSC, on 25 august 2017 - 10:32, said:
Petrom Extra 99 sau OMV100. Ocazional Mol EVO. Nu am observat nici o diferenta intre ele sau fata de cea de 95. Idem pe vremea cand mergeam cu diesel. La motocicleta Extra99 sau OMV100. Si se simte puternic diferenta fata de cea de 95 . Din nou, nici o diferenta intre cele de 99/100 . |
#5
Posted 25 August 2017 - 10:46
jericho, on 25 august 2017 - 10:40, said:
Nu stiu cat de adevarat e ceea ce voi spune dar din ce am mai citit, imbunatatirea la un motor obisnuit cu 95, se vede abia dupa cateva plinuri de 98+. De asemenea, nu e prea ok sa le amesteci daca vrei sa vezi o imbunatatire, fiindca se zapaceste ECU si ii trebuie mereu sa se reseteze pana invata din nou tipul de benzina. daca stai sa te gandesti ca masinile mergeau cu benzina 90 si duceau sute de mii de kilometri, acum au bagat benzina 100 ca miscare de marketing, ca vezi doamne consumi mai putin sau poluezi mai putin. Nu cred ca impactul si efectul benzinei de 100 este atat de superior incat sa investesti o suma de bani in plus. Motorul este construit pentru benzina 95, iar aditivi pentru curatare se gasesc in 95 cat si in 100, restul este cancan. Nu vad de ce sa platesc 10-15 chiar si 20 de centi in plus pe litru. un plin de benzina 95 = 54,50eur un plin de benzina 100 = 62,45eur Edited by business11, 25 August 2017 - 10:47. |
#6
Posted 25 August 2017 - 11:02
Diferenta, observata de mine, intre 95 si 99/100 e minima. Diferenta majora am observat intre statiile de alimentare, e diferenta mare observata intre Petrom si OMV de exemplu. Chiar daca se neaga vehement, inca se "imbunatateste" benzina cu apa sau alti compusi pe traseul depozit-cumparator.
Sincer prefer MOL, SOCAR si OMV. |
#7
Posted 25 August 2017 - 11:08
Nici eu nu am observat diferența între cele două, 95 și 100 dar personal de când am schimbat mașina am zis sa bag doar OMV, mol (extern Shell, BP) și cât mai des 99/100. Parca consumul este mai mic și motorul merge mai lin dar sunt aproape sigur că este placebo
|
#8
Posted 25 August 2017 - 11:14
Ma intreb de ce astia de la Lukoil isi bat joc si baga apa in benzina. Nu mai stiu cui i-a inghetat parca. De fapt toti cunosc calitatea execrabila a carburantilor Lukoil. Oare nu se sesizeaza nicio autoritate, ceva, in cazul lor?
Ontopic: eu folosesc doar Evo de la MOL si sunt foarte multumit Edited by Talkabout, 25 August 2017 - 11:14. |
#9
Posted 25 August 2017 - 11:15
business11, on 25 august 2017 - 10:46, said:
daca stai sa te gandesti ca masinile mergeau cu benzina 90 si duceau sute de mii de kilometri, acum au bagat benzina 100 ca miscare de marketing, ca vezi doamne consumi mai putin sau poluezi mai putin. Nu cred ca impactul si efectul benzinei de 100 este atat de superior incat sa investesti o suma de bani in plus. Motorul este construit pentru benzina 95, iar aditivi pentru curatare se gasesc in 95 cat si in 100, restul este cancan. Nu vad de ce sa platesc 10-15 chiar si 20 de centi in plus pe litru. un plin de benzina 95 = 54,50eur un plin de benzina 100 = 62,45eur Marketing e ce a făcut OMV, pe aia de 100 a brănduit-o ca fiind "100 plus", deşi e acelaşi rahat. Edited by BadBoyBlue, 25 August 2017 - 11:15. |
#10
Posted 25 August 2017 - 11:20
Eu bag numai benzina de 95, la masina mea diferenta este fix 0.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3B7Wov8NiYQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by DjMx, 25 August 2017 - 11:20. |
|
#11
Posted 25 August 2017 - 11:21
BadBoyBlue, on 25 august 2017 - 11:15, said:
Se numeşte evoluţie. Marketing e ce a făcut OMV, pe aia de 100 a brănduit-o ca fiind "100 plus", deşi e acelaşi rahat. cu cat cifra octanica este mai ridicata (98/100/102) cu atat devine benzina mai insensibila la ardere, asa ca motorul practic ar trebui sa consume mai putin, pentru ca arde mai putina benzina degeaba. DAR orice motor modern are un senzor care recunoaste benzina si o adapteaza in asa fel incat sa nu mai existe arderea benzinei degeaba la o temperatura ridicata. Eu stiu cateva motoare cu capacitate cilindrica scazuta (motoarele moderne "downsizing) cu turbo, care vin din fabrica cu recomandarea de 98. Aici daca bagi 95 spre exemplu, risti sa ai mai putina putere si un consum mai ridicat, deoarece motorul recunoaste benzina de la 98 in sus. In schimb, motoarele care sunt facute pe 90 (cele vechi) sau 95 (cele actuale) nu au nevoie de benzina cu o cifra octanica ridicata deoarece motorul nu recunoaste benzina diferita, asta este functia senzorului de recunoastere a benzinei si adaptarea ei la cifra pe care motorul a fost construit, astfel ca nu se permite consumul mai bun sau o putere mai mare. Benzina cu 98/100/102 are intr-adevar potentialul de a consuma mai putin si a aduce o optimare a motorului, in schimb senzorul nu permite asta, deoarece trateaza benzina de 100 spre exemplu ca si una de 95. |
#12
Posted 25 August 2017 - 11:23
business11, on 25 august 2017 - 11:21, said: cu cat cifra octanica este mai ridicata (98/100/102) cu atat devine benzina mai insensibila la ardere, asa ca motorul practic ar trebui sa consume mai putin, pentru ca arde mai putina benzina degeaba. DAR orice motor modern are un senzor care recunoaste benzina si o adapteaza in asa fel incat sa nu mai existe arderea benzinei degeaba la o temperatura ridicata. Eu stiu cateva motoare cu capacitate cilindrica scazuta (motoarele moderne "downsizing) cu turbo, care vin din fabrica cu recomandarea de 98. Aici daca bagi 95 spre exemplu, risti sa ai mai putina putere si un consum mai ridicat, deoarece motorul recunoaste benzina de la 98 in sus. In schimb, motoarele care sunt facute pe 90 (cele vechi) sau 95 (cele actuale) nu au nevoie de benzina cu o cifra octanica ridicata deoarece motorul nu recunoaste benzina diferita, asta este functia senzorului de recunoastere a benzinei si adaptarea ei la cifra pe care motorul a fost construit, astfel ca nu se permite consumul mai bun sau o putere mai mare. Benzina cu 98/100/102 are intr-adevar potentialul de a consuma mai putin si a aduce o optimare a motorului, in schimb senzorul nu permite asta, deoarece trateaza benzina de 100 spre exemplu ca si una de 95. |
#13
Posted 25 August 2017 - 11:31
@ business11, aşa da iniţial spuneai că "acum au bagat benzina 100 ca miscare de marketing", incorect dpmdv.
|
#14
Posted 25 August 2017 - 11:35
La mine nu este placebo. Măsurat personal - mă rog, de computerul de bord - consumul instant cu Extra 99 (Petrom) la 100 km/h este de 7,5%, iar cu Power Racing 100 (Shell) este de 5%, în aceleaşi condiţii de mers:
- două persoane în maşină, portbagaj full; - rezervor plin ochi; - AC pornit; - vânt de oriunde şi cu orice viteză, dar nu din faţă; - drum relativ orizontal. Cu Power Racing 100 (Shell) consumul mediu pe drumurile abrupte de pe Lefkada a fost de 8-9%. Cu Extra 99 (Petrom) consumul mediu pe drumurile de pe Valea Prahovei este de 9,5-10%. Consumul instant în urcare pe drumul de raliu Râşnov-Poiana Braşov, în serpentină cu 40 km/h, este de 12%, iar pe drumuri similare de pe Lefkada, în acelaşi regim de mers, este de 9,5-10%. Motorul merge muuuuuuult mai bine la ralanti cu Power Racing 100 decât cu Extra 99. Cu benzina OMV MaxxMotion 100 am avut acelaşi consum ca şi cu Petrom, însă se ardea foarte repede şi era cu 1,5 lei/l mai scumpă, aşa că am renunţat. Mă bate gândul să încerc cu Efix de la Rompetrol. Ca şi consum minim, în regimul de mers economic (90-100 km/h), cu Extra 99 am avut 6,6%, iar cu Power Racing 5,5%. |
#15
Posted 25 August 2017 - 11:37
BadBoyBlue, on 25 august 2017 - 11:31, said:
@ business11, aşa da iniţial spuneai că "acum au bagat benzina 100 ca miscare de marketing", incorect dpmdv. mai mult sau mai putin este o miscare de marketing, deoarece nu cunosc motoare construite pe 100 sau 102 (poate doar daca vorbim de Lamborghini, Ferrari si clasa superioara). Asa ca vanzarea acestui tip de benzina este pur si simplu o tzeapa mare de tot. Atat timp cat un motor nu proceseaza benzina la valoriile ei, chiar nu ii vad sensul. |
|
#17
Posted 25 August 2017 - 11:54
PSC, on 25 august 2017 - 11:35, said:
La mine nu este placebo. Măsurat personal - mă rog, de computerul de bord - consumul instant cu Extra 99 (Petrom) la 100 km/h este de 7,5%, iar cu Power Racing 100 (Shell) este de 5%, în aceleaşi condiţii de mers: - două persoane în maşină, portbagaj full; - rezervor plin ochi; - AC pornit; - vânt de oriunde şi cu orice viteză, dar nu din faţă; - drum relativ orizontal. Cu Power Racing 100 (Shell) consumul mediu pe drumurile abrupte de pe Lefkada a fost de 8-9%. Cu Extra 99 (Petrom) consumul mediu pe drumurile de pe Valea Prahovei este de 9,5-10%. Consumul instant în urcare pe drumul de raliu Râşnov-Poiana Braşov, în serpentină cu 40 km/h, este de 12%, iar pe drumuri similare de pe Lefkada, în acelaşi regim de mers, este de 9,5-10%. Motorul merge muuuuuuult mai bine la ralanti cu Power Racing 100 decât cu Extra 99. Cu benzina OMV MaxxMotion 100 am avut acelaşi consum ca şi cu Petrom, însă se ardea foarte repede şi era cu 1,5 lei/l mai scumpă, aşa că am renunţat. Mă bate gândul să încerc cu Efix de la Rompetrol. Ca şi consum minim, în regimul de mers economic (90-100 km/h), cu Extra 99 am avut 6,6%, iar cu Power Racing 5,5%. te-ai gandit si la varianta ca apelezi la doua tipuri de carburant diferit de calitate diferita? Diferente de 2,5% mi se pare enorme si ar insemna revolutie pe planul consumului. Sa fie oare adevarat ? Asa baga toata lumea 100 si economiseste 2,5l pe 100km. Eu zic ca la tine calitatea este problema, Extra 99 s-ar putea sa fie mai combinat si Power Racing mai pur. BadBoyBlue, on 25 august 2017 - 11:51, said:
Motorul meu cere minim 98. exact, pentru ca motoare pe 98 exista, mai ales motoarele mici pe turbo, alea de 0.9 / 1.2, etc. Dar motoare pe 100 sau 102 nu cunosc, cum am spus poate cele super sport. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users