Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Citroen c5 (III) merita schimbul?
Last Updated: Mar 03 2018 19:39, Started by
Kappa17
, Aug 20 2017 11:26
·
0
#19
Posted 20 August 2017 - 17:02
si mie imi place tare mult exteriorul la mazda6 dar interiorul nu ma da pe spate nici ca deisgn dar nici ca si calitate a materialelor. asteptam ceva mai mult de la o masina de clasa medie.
dar overall este o alegere f buna, doar sa ai grija sa iei una in stare buna. sincer, dintre cele 2 cred ca as alege c5. discutiile despre pernele de aer (suspensia hydroactive) eu nu cred ca isi au rostul. asa ceva gasesti doar la masinile cu multe dotari (nu stiu daca nu cumva exclusiv la cele cu motor mai mare) omul isi ia un 1.6 hdi. |
#20
Posted 20 August 2017 - 19:16
Nevasta a avut un an un c5 1.6hdi 115cp.
Motor mic pentru o caroserie asa mare. Masina este ok insa atata nimic special. Într-un an am bagat doar ulei filtre si am schimbat lichidul de frana. Consum mixt într-un an 6.5l la 100km. Cand am vândut-o egr-ul dădea semne de oboseala. Attached Files |
#21
Posted 20 August 2017 - 19:43
PoeOvidiu, on 20 august 2017 - 12:56, said:
Nu tin la garantie. Tin la ce da producatorul masinii in manualul de exploatare. La 307 2.0HDI da 180.000 km inlocuirea distributiei. Actuala are 160.000 si e bine . Una pe alta si masinile frantuzesti au cam aceleasi costuri de intretinere ca nemtoaicele, doar in folclor e mai scumpa intretinerea. Daca nu vrei 180.000 km garantia mergi la orice service si cu acelasi pret ca la VW iti schimba distributia cu 60.000 km garantie. Si nu ai in veci confortul din C5 in Golf. Si nici nu tine Golful mai mult ca citroenul si crecd ca nici invers. Adica probabil ca una tine mai mult dar ambele tin suficient cat sa nu isi dea sfarsitul in urmatorii 10 ani. Daca vrei sa mai pastrezi masina 20 de ani atunci are sens discutia cu "care tine mai mult", altfel e doar gargara. Ai dreptate, nici eu nu inteleg patima unora, parca-s actionari la firma aia, asa se aprind! |
#22
Posted 20 August 2017 - 21:41
Daca e sa iei C5 si sa te bucuri intradevar de ceea ce ofera aceasta masina, il iei cu suspensia hidraulica, iar asta o vei gasi doar pe 2.0 HDI si 2.2 HDI. Pe 1.6 Hdi nu s-a montat suspensia Hydractive. Schimbul de distributie se face la 240.000 km sau 10 ani vechime, la toate motorizarile - 1.6/2.0/2.2 Hdi. Preturile pieselor sunt pe acolo ca si la VAG, ma refer la chestiile uzuale: filtre, ulei, discuri, placute etc. Distributia e mai ieftina ca si la VAG. Eu am platit acum 2 luni pentru un C5 2.0 HDI 120kw asa:
- filtru ulei + filtru motorina + filtru aer + filtru polen cu carbune activ (toate MANN) + 6 litri de ulei Total Ineo ECS 5W30 = 386 lei - kit curea distributie Contitech + pompa de apa Contitech = 470 lei - discuri frana spate Brembo = 145 lei bucata - placute frana spate Brembo = 120 lei setul |
#24
Posted 21 August 2017 - 12:12
adevarul ca la o masina de clasa medie (cam oricare ar fi ea) costurile sunt ceva mai mari (dar nu exagerat de mare diferenta) decat la o masina de clasa mica sau compacta.
multi cred ca viseaza intretinerea sa fie la fel la Mondeo ca si la Fiesta, ceea ce evident nu se poate. Edited by bossake, 21 August 2017 - 12:12. |
#25
Posted 21 August 2017 - 13:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users