Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 

Citroen c5 (III) merita schimbul?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Kappa17

Kappa17

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.03.2017
La ora actuala am un Golf 5 1.6mpi fabricat la jumatatea lui 2006.Masina este intr-o stare foarte buna si as lua pe ea in jur de 4000 de euro.
Merita sa mai pun 2000 de euro si sa trec la un c5? De ce sunt c5-urile asa ieftine?

https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.olx.ro/o...html#8af141fcf4
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81

https://www.olx.ro/o...html#4f8ee5d503
https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81


Sunt masini fiabile? Motoarele sunt in regula? Apar des probleme la turbo sau injectoare sau sunt cazuri exceptionale?

Edited by Kappa17, 20 August 2017 - 11:54.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Oricand as face schimbul asta.
Suspensia de pe C5 e de pe alta lume.

#3
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View PostKappa17, on 20 august 2017 - 11:26, said:

Merita sa mai pun 2000 de euro si sa trec la un c5? De ce sunt c5-urile asa ieftine?


Eu cred a merita. Sunt masini bune problema e de mentalitate la romani, de aceea sunt asa ieftine. La moda in Romania e TDI nu HDI. Atat. Eu am de 5 ani Peugeot HDI, cumparat cu 200.000km am facut 160.000km, are 364000 si sta bine.

Edited by PoeOvidiu, 20 August 2017 - 12:24.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Sunt ieftine deoarece se devalorizeaza tare, iar intretinerea este cam scumpa, insa daca tot iei C5, cumpara cel cu suspensie hydractive sau cum se numeste, am auzit ca numai pe la rolls royce mai gasesti asa confort.

#5
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,688
  • Înscris: 22.11.2007
c5 doar cu acea suspensie este ceva iesit din comun. un c5 cu suspensia normala este o masina de clasa medie normala, nu are nimic waw la suspensie.
suspensia aia am impresia ca o gasesti doar pe c5-urile cu motor mare si foarte dotate, in nici un caz pe c5-urile la 5000-6000euro.

motorul de 1.6 hdi este unul arhicunoscut , totusi vezi ca este destul de lenes pentru masina respectiva, nici macar cuplul nu este f mare sa zici ca te ajuta. daca mergi incet, daca esti multumit de puterea oferita de 1.6 mpi-ul tau va fi ok si asta, daca cumva iti doresti mai mult dpdv al motorizarii sa stii ca nu e.

#6
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Este invers. Rollsul a imprumutat suspensia de la Citroen. Si intretinerea nu este mai scumpa ca la alte marci. Problema la hidraulica este ca sunt putini mecanici care stiu cu ce se mananca . In principiu va trebui sa inveti tu cum functioneaza si remedierea anumitor aspecte. Ca idee, daca vrei sa stii daca un mecanic stie hidraulica citroen, este suficient sa-l intrebi daca poate sa schimbe arcurile sau telescoapele. Daca spune ca da, fugi cat te tin picioarele. Masina nu are nici arcuri nici telescoape.

#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Si cu suspensia normala este o masina ok. Nu e wow dar e ok. Mie unul imi place. Sa nu iei fara navigație pentru ca acel ecran simplu strica toata masina. Daca gasesti cu interior de piele e iar wow. Scaunele sunt foarte confortabile. Desi francezii au ceva cu xenonul, pe c5 si 508 ai toate sansele sa gasesti dotarea.

De ce sunt ieftine? Pt ca romanul cumpara skoda si si VW.

Edited by bobalex18, 20 August 2017 - 12:22.


#8
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,860
  • Înscris: 06.10.2003
Tocmai ce m-am dat cu un C5 full-option cu cutie automata, 163 CP. E fain. Comfortabil. Si ca design e fain. Suspensia hidraulica ajuta enorm pe drumurile de tara (nu dai cu capul de toti peretii cand treci pe un drum denivelat). Cutia automata e foarte fiabila. Prietenul asta al meu cu C5-ul imi zicea ca preturile la manopera si piese in reprezentanta sunt decente. Problema ar fi la tamponari - putine se dezmembreaza ca sa gasesti piese de tinichigerie. Prietenul meu si-a gasit cele necesare in Bulgaria, si curierul i-a belit parbrizul...

Nu sunt cautate la noi Citronurile ca nah, VW rulz; de aici si preturile mai mici.

#9
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

View Poste_miron, on 20 august 2017 - 12:11, said:

Este invers. Rollsul a imprumutat suspensia de la Citroen. Si intretinerea nu este mai scumpa ca la alte marci. Problema la hidraulica este ca sunt putini mecanici care stiu cu ce se mananca . In principiu va trebui sa inveti tu cum functioneaza si remedierea anumitor aspecte. Ca idee, daca vrei sa stii daca un mecanic stie hidraulica citroen, este suficient sa-l intrebi daca poate sa schimbe arcurile sau telescoapele. Daca spune ca da, fugi cat te tin picioarele. Masina nu are nici arcuri nici telescoape.

Pai....sunt si C5-uri cu arcuri si telescoape. Adica marea majoritate is asa...

In rest nu vad ce poate sa fie extraterestru la suspensia aia.. Un compresor sau doua, plus 4 ''perne de aer''. Si n-ai ce draci sa repari la alea. Se inlocuieste piesa defecta.

Un C5 fara suspensia hidractiv 3 (parca asa ii zice acu' ) e doar o masina banala cu plastice ieftine ca la VW.

Ia ziceti voi astia de urati masinile nemtesti. De ce cele frantuzesti se devalorizeaza asa repede in toata lumea?. Adica si in Franta.
M-am plimbat daunazi cu o Laguna 3 editie Bose (ceva de genu' ).. Slabe rau bai nene... Gen Opel.

Initiator. Ramai la Golf.

Edited by mariovrs, 20 August 2017 - 12:27.


#10
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Ai grija, aici primesti impresii/pareri despre c5. Nu despre masinile din link-uri care par a fi samsarite. A alege o masina corecta este alta aventura

#11
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View PostTruculMagic, on 20 august 2017 - 11:57, said:

Sunt ieftine deoarece se devalorizeaza tare, iar intretinerea este cam scumpa,
  Asta e din folclor? Sau ai avut? Ca asa imi cantau si mie toti cand am luat Peugeot 307. Culmea ca intretinerea e mai ieftina ca la Golf 4. Distributia in reprezentanta e 1100 de lei si garantata 180.000km sau 4 ani. La 1.9TDI e 700 si garantata 60.000 sau 2 ani deci in 180.000 dai 2100 in loc de 1100 sau 1400 in 2 ani Posted Image
Asta e doar un exemplu. Bieleta directie 60 de lei si tin de 60.000km, capeteke de bara tot vreo 60 de lei bucata si au deja 120.000km, pivotii pe la 80 de lei si i-am schimbat cand am luat masina, deci au 164000 km si inca nu au joc, placute de frana identice cu Golf4, ulei, filtre, etc, aceleasi preturi.
  Presimt ca si la Citroen e tot folclor cu intretinerea scumpa Posted Image si il baga aia care nu au au avut niciodata marca respectiva ca doar nu or fi numai VW si Opel cu intretinere ieftina.

Edited by PoeOvidiu, 20 August 2017 - 12:33.


#12
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Doar in ro se devalorizeaza repede, pe motivele enuntate de colegi.
Mergi te rog frumos pe un drum cu o suspensie hidraulica apoi mergi pe acelasi drum cu o suspensie clasica. pe urma abia poti emite pareri. Asta ti-o spune unul care de peste 10 ani merge pe acele''perne de aer'', care nu sunt 4 ci de la 6 pana la 10 sau mai multe.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostPoeOvidiu, on 20 august 2017 - 12:30, said:

  Asta e din folclor? Sau ai avut? Ca asa imi cantau si mie toti cand am luat Peugeot 307. Culmea ca intretinerea e mai ieftina ca la Golf 4. Distributia in reprezentanta e 1100 de lei si garantata 180.000km sau 4 ani. La 1.9TDI e 700 si garantata 60.000 sau 2 ani deci in 180.000 dai 2100 in loc de 1100 sau 1400 in 2 ani Posted Image
Asta e doar un exemplu. Bieleta directie 60 de lei si tin de 60.000km, capeteke de bara tot vreo 60 de lei bucata si au deja 120.000km, pivotii pe la 80 de lei si i-am schimbat cand am luat masina, deci au 164000 km si inca nu au joc, placute de frana identice cu Golf4, ulei, filtre, etc, aceleasi preturi.
  Presimt ca si la Citroen e tot folclor cu intretinerea scumpa Posted Image si il baga aia care nu au au avut niciodata marca respectiva ca doar nu or fi numai VW si Opel cu intretinere ieftina.
S-o lasam moarta cu asta. Tu tii la "garantie" cind e vorba de distributie? Ok, daca se intimpla ceva, vei avea o mare surpriza de la "garantie". Ca una, ca alta... Ar trebui luat in calcul si cit tine o masina vs cealalta, confort, chestii d-astea. Eeee, din aceasta cauza e mai scump veveul...
Un lucru e clar: FIECARE OM ISI IA CE MASINA II PLACE!

#14
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Nu tin la garantie. Tin la ce da producatorul masinii in manualul de exploatare. La 307 2.0HDI da 180.000 km inlocuirea distributiei. Actuala are 160.000 si e bine Posted Image .  Una pe alta si masinile frantuzesti au cam aceleasi costuri de intretinere ca nemtoaicele, doar in folclor e mai scumpa intretinerea. Daca nu vrei 180.000 km garantia mergi la orice service si cu acelasi pret ca la VW iti schimba distributia cu 60.000 km garantie.
Si nu ai in veci confortul din C5 in Golf. Si nici nu tine Golful mai mult ca citroenul si crecd ca nici invers. Adica probabil ca una tine mai mult dar ambele tin suficient cat sa nu isi dea sfarsitul in urmatorii 10 ani.  Daca vrei sa mai pastrezi masina 20 de ani atunci are sens discutia cu "care tine mai mult", altfel e doar gargara.

Edited by PoeOvidiu, 20 August 2017 - 13:00.


#15
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
1.6 diesel am eu pe un c4 din 2013..e cel mai bun motor de departe din zona asta de cilindree..nu m-as fi gandit niciodata ca o sa imi cumpar Citroen dar cum motorul era prioritatea nr 1 pt mine (fac in jur de 40 000 de km pe an si imi trebuia ceva economic si fiabil)..confortul si antifonarea iarasi sunt bune..greutatea cam mare e unul din minusuri care nu aduc nimic sportiv dinamicii masinii dar nici nu cautam asta mergand in general pe autostrada..atentie mare la kilometri sa nu fie manariti

#16
Ditian

Ditian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 04.07.2007
Cauta break, arata mult mai fain.

#17
Kappa17

Kappa17

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 328
  • Înscris: 13.03.2017
Am mai vazut ca in banii astia gasesc si Mazda 6

https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
https://www.olx.ro/o...html#b94756485f


Ceva pareri?

Edited by Kappa17, 20 August 2017 - 15:35.


#18
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Mazda 6 (modelul din link-uri) este o masina foarte sexy. Cei de pe forumul monomarca se plangeau ca are o intretinere foarte scumpa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate