Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 

Sfaturi achizitionare Audi A4 B8.

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017
Salutare, sunt sofer incepator si doresc sa-mi achizitionez un Audi A4 B8 an 2009(nu mai mult de 2009 deoarece nu ma voi incadra cu banii, cred eu).
Intrebarea ar fi: cam la ce pret credeti ca voi gasi unul "in mintile lui" adica, nu ma intereseaza neaparat km dati inapoi, pentru ca la toate se dau, sunt constient de asta, masina fiind cumparat SH.
De curiozitate m-am uitat pe mobile.de la acest model si toate modelele diesel aveau peste 350.-400.000 de km, e clar ca cei care le cumpara le dau inapoi pana in jurul sumei de 200.000, altfel nu se explica cum de majoritatea de pe site-urile noastre puse la vanzare au sub 200.000. putin peste, sau chiar la limita.M-am mai interesat si eu si am inteles faptul ca nu neaparat km reali conteaza, atat timp cat masina arata bine si a fost intretinuta.
As dori sa aflu parerea voastra in legatura cu acest model Audi A4 B8 an 2009 sau POATE 2010 daca gasesc la un pret ok.Cat credeti voi ca ar trebui sa merita aceasta masina la un pret decent, dar si ea sa fie decenta.
Nu sunt prea interesat de dotari, doresc doar Navigatie sa aibe, in rest nu ma pricep la dotari/pret etc...
Deci, cat credeti ca ar trebui sa fie un pret corect pentru acest model cu dotari MINIME dar care sa cuprinda si Navigatie?
Nu as vrea nici sa dau prea mult si ea defapt sa nu valoreze acei bani, dar nici prea putin cum fac altii, spun ca au prins o "castana" si defapt "castana" are probleme de mai baga in ea mii de euro.
Nu ma pricep in domeniul acesta, de curand am dobandit carnetul de soferi, va rog fiti blanzi.Pace.Posted Image

#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,416
  • Înscris: 15.12.2009
Audi e masina premium, s-ar putea sa usture un pic eventuale reparatii. Zi-ne si cati bani ai disponibili.

#3
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017

 Ann0nyym0us, on 09 august 2017 - 11:13, said:

Audi e masina premium, s-ar putea sa usture un pic eventuale reparatii. Zi-ne si cati bani ai disponibili.
Salut, ma bucur ca ai raspuns.
Pai nu am un anume buget fix, adica daca e cazul pot suplimenta 2-3 mii de euro.De asta zic.
Eu voiam sa aflu cat ar costa unul ok, fara vreo problema ascunsa GRAVA care sa necesite mii de euro de rezolvat dupa aia.
Degeaba iti spun de cati bani dispun, daca de exemplu masina in cauza nu ar valora atat, sau din contra, ar valora mai mult si ar fi teapa.Tocmai de aceea nu am precizat bugetul, pentru ca multi or sa-mi sara in cap, sau o sa-mi spuna ca e prea mult.Vreau parerea voastra strict de model/an/dotari si pret.Sper sa ma intelegeti.

#4
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
minim 12.000 pt una in mintile ei.

#5
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 05.06.2009
n-ar trebui sa te cramponezi de navigatie. cu alte cuvinte, daca gasesti o masina ok din toate punctele de vedere, dar fara navigatie, nu renunta la ea din acest motiv.
sub 10-11.000 de euro nu cred ca gasesti. stiu , pentru ca in primavara am ametit de cate anunturi am citit/gasit, fiind si noi in cautarea acestei masini. la fel se crampona si sotul meu, sa aiba navigatie, dar pana la urma a realizat ca nu e un must-have, ca te poti descurca si cu alte metode/dispozitive.

#6
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016
Incearca sa tragi o geana si la a3, daca nu ai nevoie de spatiu.

Cat de km dati inapoi, sa stii ca pot devenii o problema din cauza calculatorului de bord.

Estimezi sa faci mai mult de 15.000km pe an ?
Dupa cum ai vazut, nemtii care cumpara dieseluri fac lejer 50.000km pe an.

Cat de navigatie, mobilul cu google maps e numa potrivit!

Edited by elbjorn, 09 August 2017 - 11:39.


#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu ai precizat tipul motorului... Pe mobile pleaca de pe la 7000. Oricum, si acolo multe sunt tepe.

https://www.mobile.d...:false,wrt:true

#8
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017

 danyd83, on 09 august 2017 - 11:25, said:

minim 12.000 pt una in mintile ei.
Ma gandeam si eu ca in tara cam la pretul asta ar ajunge.Mersi mult.

 corinadaniela, on 09 august 2017 - 11:37, said:

n-ar trebui sa te cramponezi de navigatie. cu alte cuvinte, daca gasesti o masina ok din toate punctele de vedere, dar fara navigatie, nu renunta la ea din acest motiv.
sub 10-11.000 de euro nu cred ca gasesti. stiu , pentru ca in primavara am ametit de cate anunturi am citit/gasit, fiind si noi in cautarea acestei masini. la fel se crampona si sotul meu, sa aiba navigatie, dar pana la urma a realizat ca nu e un must-have, ca te poti descurca si cu alte metode/dispozitive.
Da, cum zice si cineva mai jos un telefon cu Google Maps e suficient in cazul in care nu este Navigatie.Am sa tin cont de sfat, mersi mult.

 elbjorn, on 09 august 2017 - 11:38, said:

Incearca sa tragi o geana si la a3, daca nu ai nevoie de spatiu.

Cat de km dati inapoi, sa stii ca pot devenii o problema din cauza calculatorului de bord.

Estimezi sa faci mai mult de 15.000km pe an ?
Dupa cum ai vazut, nemtii care cumpara dieseluri fac lejer 50.000km pe an.

Cat de navigatie, mobilul cu google maps e numa potrivit!
Salut, voi face naveta zilnic la servici si inapoi cam 50 de km dus-intors.40 extraurban si 10 urban.N-am stat sa calculez la cat as ajunge pe an, insa eu zic ca sar de 15.000 o sa ajung pe la 20.000 pentru ca ma voi plimba des cu ea, si in weekend etc...A3 nu-mi place modelul, scuze. :)

 _R_A_D_U, on 09 august 2017 - 11:38, said:

Nu ai precizat tipul motorului... Pe mobile pleaca de pe la 7000. Oricum, si acolo multe sunt tepe.

https://www.mobile.d...:false,wrt:true
Da Radu, am vazut, insa si daca o ia cu 7000 sa zicem un romanas de la neamt, mai pui 500 de euro platforma sau motorina pana in tara, si isi mai pune si el 1-2 mii castig...si tot sunt sanse sa fie manarita de neamt sau de el...

#9
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,247
  • Înscris: 13.03.2017
Personal nu cred ca aceasta masina este potrivita pentru un incepator dar…ma rog…

Strict despre acest model iata cateva lucruri constatate in timp;
Daca are motor TFSI trebuie să te împaci cu foamea de ulei a acestora – nu prea exista leac si care sustine contrariul … minte
La alea diesel se constata uzura prematură a ambreiajului sau defectarea volantei cu masă dublă – la un second hand sigur trebuie verificat/umblat/schimbat aici
Dacă apar pierderi de putere la motor sau probleme la sistemul de lumini o actualizare de software ar putea rezolva problema – mai greu in Romania cu software-ul asta
De cutiile de viteze Multitronic e mai bine să stai foarte departe. Acestea nu rezistă decât rar peste 50.000 km. si chiar dupa remediere genereaza probleme costisitoare.

Altele
Cutia manuala - poate fi malefică. Mulți se plâng de schimbarea greoaie a treptelor.
Volanta cu masă dublă - atunci când ambreiajul nu face față cuplului mare, volanta se uzează prematur. Problemă tipică la TDI.
Cablajul electric - Dacă apa pătrunde pe lângă blocurile optice din spate și ajunge la cablaj, poate cauza probleme scumpe la electronică.
Scurgeri de lichid de răcire - De vină sunt clemele de fixare desprinse sau o fisură la elementul de răcire al sistemului EGR.

Cum spunea cineva mai sus, Audi e masina premium iar problemele ei (pentru ca nu exista masina fara probleme) sunt de asemenea premium - adica foarte scumpe.

#10
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016

 Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 11:50, said:

Salut, voi face naveta zilnic la servici si inapoi cam 50 de km dus-intors.40 extraurban si 10 urban.N-am stat sa calculez la cat as ajunge pe an, insa eu zic ca sar de 15.000 o sa ajung pe la 20.000 pentru ca ma voi plimba des cu ea, si in weekend etc...A3 nu-mi place modelul, scuze. Posted Image
Nu ai pt ce sa iti ceri scuze.
Iesi pe la 12.000 pe an numai cu naveta.
Aici esti intr-o dilema. Nu Ai buget de a4 diesel cu km putini, iar ceea ce iti doresti sunt dieseluri care sunt deja in declin si au costuri de intretinere in crestere (Motivul pentru care si le vand nemtii).

#11
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017

 Naijax, on 09 august 2017 - 12:02, said:

Personal nu cred ca aceasta masina este potrivita pentru un incepator dar…ma rog…

Strict despre acest model iata cateva lucruri constatate in timp;
Daca are motor TFSI trebuie să te împaci cu foamea de ulei a acestora – nu prea exista leac si care sustine contrariul … minte
La alea diesel se constata uzura prematură a ambreiajului sau defectarea volantei cu masă dublă – la un second hand sigur trebuie verificat/umblat/schimbat aici
Dacă apar pierderi de putere la motor sau probleme la sistemul de lumini o actualizare de software ar putea rezolva problema – mai greu in Romania cu software-ul asta
De cutiile de viteze Multitronic e mai bine să stai foarte departe. Acestea nu rezistă decât rar peste 50.000 km. si chiar dupa remediere genereaza probleme costisitoare.

Altele
Cutia manuala - poate fi malefică. Mulți se plâng de schimbarea greoaie a treptelor.
Volanta cu masă dublă - atunci când ambreiajul nu face față cuplului mare, volanta se uzează prematur. Problemă tipică la TDI.
Cablajul electric - Dacă apa pătrunde pe lângă blocurile optice din spate și ajunge la cablaj, poate cauza probleme scumpe la electronică.
Scurgeri de lichid de răcire - De vină sunt clemele de fixare desprinse sau o fisură la elementul de răcire al sistemului EGR.

Cum spunea cineva mai sus, Audi e masina premium iar problemele ei (pentru ca nu exista masina fara probleme) sunt de asemenea premium - adica foarte scumpe.
Pai premium si doresc.Eu o perioada, adica atunci cand inca faceam scoala de soferi si eram tot la fel ca si acum in cautarea unei masini, am fost foarte mult fixat si convins pe faptul ca VREAU BMW, si ca TREBUIE SA AM BMW.Dar m-am convins singur ca nu este pentru mine nu din cauza faptului ca este premium, ci din cauza faptului ca are tractiune spate iar eu locuiesc in zona de munte unde iarna ninge mult si se depune.Fapt ce mi-a dat de gandit, si am zis ca e mai bine sa merg pe una cu tractiune fata, mai ales incepator, si din cauza zonei in care locuiesc, cum spuneam.Nu doresc sa raman impotmolit sa nu mai pot iesi din strada...Si la mine tine foarte mult de partea aceasta estetica, de cum arata masina, e foarte important.In primul rand sa nu fie BREAK, nu suport BREAK-ul, ii strica toata frumusetea unei masini, parerea mea.(le pot folosi cei care chiar au nevoie de spatiu sau cara cu ei scule, bagaje etc..nu este cazul meu.).Si altceva spre ce sa ma uit, spre un GOLF?Niciodata, e pe toate drumurile plin de ele.Poate un Passat CC...poate.

#12
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016
@Infinity19Ro: A1,  Mini, C30 ?
Premium cat cuprinde, si ai sanse de masina mai buna in bugetul tau!

#13
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017

 elbjorn, on 09 august 2017 - 12:03, said:

Nu ai pt ce sa iti ceri scuze.
Iesi pe la 12.000 pe an numai cu naveta.
Aici esti intr-o dilema. Nu Ai buget de a4 diesel cu km putini, iar ceea ce iti doresti sunt dieseluri care sunt deja in declin si au costuri de intretinere in crestere (Motivul pentru care si le vand nemtii).
Da, sunt constient ca nimeni nu o vinde ca e prea buna, sau daca nu are nici o problema.Poate doar cei cu prea multi bani, dar chiar si asa, nemtii sunt zgarciti si nu merg pe premiza romaneasca sa fie masina mai scump decat casa, sau sa stam cu chirie dar sa avem masina scumpa.In fine, asta e o alta discutie...
Referitor la motorizare acum, e mare diferenta dintre 1.9 si 2.0?Chiar nu ma pricep deloc...
S-ar merita sa iau pe benzina?Insa eu de aceea m-am indreptat spre diesel din cauza navetei pe care trebuie sa o fac zilnic cum spuneam si mai sus parcurgand 50 de km zilnic cu ea...ma gandeam ca e mai ok consumul in timp...insa nu stiu ce sa zic.

#14
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016

 Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 12:12, said:

ma gandeam ca e mai ok consumul in timp...insa nu stiu ce sa zic.
Consumul da, intretinerea NU, Aici este spilul, sa vezi mai departe de pompa.

Cat de motorizari, sunt diferente mari si intre motoarele de aceiasi cilindree, dar generatii difierite!

Edited by elbjorn, 09 August 2017 - 12:14.


#15
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017

 elbjorn, on 09 august 2017 - 12:13, said:

Consumul da, intretinerea NU, Aici este spilul, sa vezi mai departe de pompa.

Cat de motorizari, sunt diferente mari si intre motoarele de aceiasi cilindree, dar generatii difierite!
pai lamureste-ma te rog in legatura cu consumul.s-ar simti mult?pe luna vorbind la 6 zile circulate x 50 de km fac 300 de km pe saptamana, 1200 pe luna.La acesti 1200 de km pe luna, avanda in vedere ca 80% din ei vor fi facuti extra-urban iar drumul este foarte lejer, o sa fie mare diferenta de consum intre diesel si benzina?Tu ce spui?

Am vazut ca toata lumea imi recomanda diesel, ca e mai bun la drum lung, ca e mai bun pentru naveta, ca consuma mai putin etc...si de aceea am inclinat spre diesel, de altfel, eu habar nu am ce ar trebui sa aleg.

#16
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016

 Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 12:17, said:

Am vazut ca toata lumea imi recomanda diesel, ca e mai bun la drum lung, ca e mai bun pentru naveta, ca consuma mai putin etc...si de aceea am inclinat spre diesel, de altfel, eu habar nu am ce ar trebui sa aleg.
Corect, insa intreaba-i si de costurile de intretinere. Ca aici e buba cu dieselurile. Iar la bugetul tau, le iei exact cand incep si le cresc costurile.

#17
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017
Sa inteleg ca benzinarele au aceleasi costuri de intretinere indiferent de stare/an/km rulati?Si in general sunt mai ieftine cu cat la % fata de diesel de exemplu?Da-mi un exemplu te rog, fa-ma sa inteleg.

#18
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
sunt câteva comentarii foarte pertinente. aș completa:
A se evita orice mașină adusă din germania (samsari). ori cumperi mașină de la proprietar din țară care a fost îngrijită cum trebuie ori schimbă marca. Audi a4 nue ste o mașină ieftină de întreținut

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate