Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 

Sfaturi achizitionare Audi A4 B8.

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
Infinity19Ro

Infinity19Ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2017
Salutare, sunt sofer incepator si doresc sa-mi achizitionez un Audi A4 B8 an 2009(nu mai mult de 2009 deoarece nu ma voi incadra cu banii, cred eu).
Intrebarea ar fi: cam la ce pret credeti ca voi gasi unul "in mintile lui" adica, nu ma intereseaza neaparat km dati inapoi, pentru ca la toate se dau, sunt constient de asta, masina fiind cumparat SH.
De curiozitate m-am uitat pe mobile.de la acest model si toate modelele diesel aveau peste 350.-400.000 de km, e clar ca cei care le cumpara le dau inapoi pana in jurul sumei de 200.000, altfel nu se explica cum de majoritatea de pe site-urile noastre puse la vanzare au sub 200.000. putin peste, sau chiar la limita.M-am mai interesat si eu si am inteles faptul ca nu neaparat km reali conteaza, atat timp cat masina arata bine si a fost intretinuta.
As dori sa aflu parerea voastra in legatura cu acest model Audi A4 B8 an 2009 sau POATE 2010 daca gasesc la un pret ok.Cat credeti voi ca ar trebui sa merita aceasta masina la un pret decent, dar si ea sa fie decenta.
Nu sunt prea interesat de dotari, doresc doar Navigatie sa aibe, in rest nu ma pricep la dotari/pret etc...
Deci, cat credeti ca ar trebui sa fie un pret corect pentru acest model cu dotari MINIME dar care sa cuprinda si Navigatie?