Sfaturi achizitionare Audi A4 B8.
Last Updated: Aug 09 2017 16:15, Started by
Infinity19Ro
, Aug 09 2017 11:07
·
0
#1
Posted 09 August 2017 - 11:07
Salutare, sunt sofer incepator si doresc sa-mi achizitionez un Audi A4 B8 an 2009(nu mai mult de 2009 deoarece nu ma voi incadra cu banii, cred eu).
Intrebarea ar fi: cam la ce pret credeti ca voi gasi unul "in mintile lui" adica, nu ma intereseaza neaparat km dati inapoi, pentru ca la toate se dau, sunt constient de asta, masina fiind cumparat SH. De curiozitate m-am uitat pe mobile.de la acest model si toate modelele diesel aveau peste 350.-400.000 de km, e clar ca cei care le cumpara le dau inapoi pana in jurul sumei de 200.000, altfel nu se explica cum de majoritatea de pe site-urile noastre puse la vanzare au sub 200.000. putin peste, sau chiar la limita.M-am mai interesat si eu si am inteles faptul ca nu neaparat km reali conteaza, atat timp cat masina arata bine si a fost intretinuta. As dori sa aflu parerea voastra in legatura cu acest model Audi A4 B8 an 2009 sau POATE 2010 daca gasesc la un pret ok.Cat credeti voi ca ar trebui sa merita aceasta masina la un pret decent, dar si ea sa fie decenta. Nu sunt prea interesat de dotari, doresc doar Navigatie sa aibe, in rest nu ma pricep la dotari/pret etc... Deci, cat credeti ca ar trebui sa fie un pret corect pentru acest model cu dotari MINIME dar care sa cuprinda si Navigatie? Nu as vrea nici sa dau prea mult si ea defapt sa nu valoreze acei bani, dar nici prea putin cum fac altii, spun ca au prins o "castana" si defapt "castana" are probleme de mai baga in ea mii de euro. Nu ma pricep in domeniul acesta, de curand am dobandit carnetul de soferi, va rog fiti blanzi.Pace. |
#2
Posted 09 August 2017 - 11:13
Audi e masina premium, s-ar putea sa usture un pic eventuale reparatii. Zi-ne si cati bani ai disponibili.
|
#3
Posted 09 August 2017 - 11:18
Ann0nyym0us, on 09 august 2017 - 11:13, said:
Audi e masina premium, s-ar putea sa usture un pic eventuale reparatii. Zi-ne si cati bani ai disponibili. Pai nu am un anume buget fix, adica daca e cazul pot suplimenta 2-3 mii de euro.De asta zic. Eu voiam sa aflu cat ar costa unul ok, fara vreo problema ascunsa GRAVA care sa necesite mii de euro de rezolvat dupa aia. Degeaba iti spun de cati bani dispun, daca de exemplu masina in cauza nu ar valora atat, sau din contra, ar valora mai mult si ar fi teapa.Tocmai de aceea nu am precizat bugetul, pentru ca multi or sa-mi sara in cap, sau o sa-mi spuna ca e prea mult.Vreau parerea voastra strict de model/an/dotari si pret.Sper sa ma intelegeti. |
#5
Posted 09 August 2017 - 11:37
n-ar trebui sa te cramponezi de navigatie. cu alte cuvinte, daca gasesti o masina ok din toate punctele de vedere, dar fara navigatie, nu renunta la ea din acest motiv.
sub 10-11.000 de euro nu cred ca gasesti. stiu , pentru ca in primavara am ametit de cate anunturi am citit/gasit, fiind si noi in cautarea acestei masini. la fel se crampona si sotul meu, sa aiba navigatie, dar pana la urma a realizat ca nu e un must-have, ca te poti descurca si cu alte metode/dispozitive. |
#6
Posted 09 August 2017 - 11:38
Incearca sa tragi o geana si la a3, daca nu ai nevoie de spatiu.
Cat de km dati inapoi, sa stii ca pot devenii o problema din cauza calculatorului de bord. Estimezi sa faci mai mult de 15.000km pe an ? Dupa cum ai vazut, nemtii care cumpara dieseluri fac lejer 50.000km pe an. Cat de navigatie, mobilul cu google maps e numa potrivit! Edited by elbjorn, 09 August 2017 - 11:39. |
#7
Posted 09 August 2017 - 11:38
Nu ai precizat tipul motorului... Pe mobile pleaca de pe la 7000. Oricum, si acolo multe sunt tepe.
https://www.mobile.d...:false,wrt:true |
#8
Posted 09 August 2017 - 11:50
danyd83, on 09 august 2017 - 11:25, said:
minim 12.000 pt una in mintile ei. corinadaniela, on 09 august 2017 - 11:37, said:
n-ar trebui sa te cramponezi de navigatie. cu alte cuvinte, daca gasesti o masina ok din toate punctele de vedere, dar fara navigatie, nu renunta la ea din acest motiv. sub 10-11.000 de euro nu cred ca gasesti. stiu , pentru ca in primavara am ametit de cate anunturi am citit/gasit, fiind si noi in cautarea acestei masini. la fel se crampona si sotul meu, sa aiba navigatie, dar pana la urma a realizat ca nu e un must-have, ca te poti descurca si cu alte metode/dispozitive. elbjorn, on 09 august 2017 - 11:38, said:
Incearca sa tragi o geana si la a3, daca nu ai nevoie de spatiu. Cat de km dati inapoi, sa stii ca pot devenii o problema din cauza calculatorului de bord. Estimezi sa faci mai mult de 15.000km pe an ? Dupa cum ai vazut, nemtii care cumpara dieseluri fac lejer 50.000km pe an. Cat de navigatie, mobilul cu google maps e numa potrivit! _R_A_D_U, on 09 august 2017 - 11:38, said:
Nu ai precizat tipul motorului... Pe mobile pleaca de pe la 7000. Oricum, si acolo multe sunt tepe. https://www.mobile.d...:false,wrt:true |
#9
Posted 09 August 2017 - 12:02
Personal nu cred ca aceasta masina este potrivita pentru un incepator dar…ma rog…
Strict despre acest model iata cateva lucruri constatate in timp; Daca are motor TFSI trebuie să te împaci cu foamea de ulei a acestora – nu prea exista leac si care sustine contrariul … minte La alea diesel se constata uzura prematură a ambreiajului sau defectarea volantei cu masă dublă – la un second hand sigur trebuie verificat/umblat/schimbat aici Dacă apar pierderi de putere la motor sau probleme la sistemul de lumini o actualizare de software ar putea rezolva problema – mai greu in Romania cu software-ul asta De cutiile de viteze Multitronic e mai bine să stai foarte departe. Acestea nu rezistă decât rar peste 50.000 km. si chiar dupa remediere genereaza probleme costisitoare. Altele Cutia manuala - poate fi malefică. Mulți se plâng de schimbarea greoaie a treptelor. Volanta cu masă dublă - atunci când ambreiajul nu face față cuplului mare, volanta se uzează prematur. Problemă tipică la TDI. Cablajul electric - Dacă apa pătrunde pe lângă blocurile optice din spate și ajunge la cablaj, poate cauza probleme scumpe la electronică. Scurgeri de lichid de răcire - De vină sunt clemele de fixare desprinse sau o fisură la elementul de răcire al sistemului EGR. Cum spunea cineva mai sus, Audi e masina premium iar problemele ei (pentru ca nu exista masina fara probleme) sunt de asemenea premium - adica foarte scumpe. |
#10
Posted 09 August 2017 - 12:03
Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 11:50, said:
Salut, voi face naveta zilnic la servici si inapoi cam 50 de km dus-intors.40 extraurban si 10 urban.N-am stat sa calculez la cat as ajunge pe an, insa eu zic ca sar de 15.000 o sa ajung pe la 20.000 pentru ca ma voi plimba des cu ea, si in weekend etc...A3 nu-mi place modelul, scuze. Iesi pe la 12.000 pe an numai cu naveta. Aici esti intr-o dilema. Nu Ai buget de a4 diesel cu km putini, iar ceea ce iti doresti sunt dieseluri care sunt deja in declin si au costuri de intretinere in crestere (Motivul pentru care si le vand nemtii). |
|
#11
Posted 09 August 2017 - 12:09
Naijax, on 09 august 2017 - 12:02, said:
Personal nu cred ca aceasta masina este potrivita pentru un incepator dar…ma rog… Strict despre acest model iata cateva lucruri constatate in timp; Daca are motor TFSI trebuie să te împaci cu foamea de ulei a acestora – nu prea exista leac si care sustine contrariul … minte La alea diesel se constata uzura prematură a ambreiajului sau defectarea volantei cu masă dublă – la un second hand sigur trebuie verificat/umblat/schimbat aici Dacă apar pierderi de putere la motor sau probleme la sistemul de lumini o actualizare de software ar putea rezolva problema – mai greu in Romania cu software-ul asta De cutiile de viteze Multitronic e mai bine să stai foarte departe. Acestea nu rezistă decât rar peste 50.000 km. si chiar dupa remediere genereaza probleme costisitoare. Altele Cutia manuala - poate fi malefică. Mulți se plâng de schimbarea greoaie a treptelor. Volanta cu masă dublă - atunci când ambreiajul nu face față cuplului mare, volanta se uzează prematur. Problemă tipică la TDI. Cablajul electric - Dacă apa pătrunde pe lângă blocurile optice din spate și ajunge la cablaj, poate cauza probleme scumpe la electronică. Scurgeri de lichid de răcire - De vină sunt clemele de fixare desprinse sau o fisură la elementul de răcire al sistemului EGR. Cum spunea cineva mai sus, Audi e masina premium iar problemele ei (pentru ca nu exista masina fara probleme) sunt de asemenea premium - adica foarte scumpe. |
#12
Posted 09 August 2017 - 12:12
@Infinity19Ro: A1, Mini, C30 ?
Premium cat cuprinde, si ai sanse de masina mai buna in bugetul tau! |
#13
Posted 09 August 2017 - 12:12
elbjorn, on 09 august 2017 - 12:03, said:
Nu ai pt ce sa iti ceri scuze. Iesi pe la 12.000 pe an numai cu naveta. Aici esti intr-o dilema. Nu Ai buget de a4 diesel cu km putini, iar ceea ce iti doresti sunt dieseluri care sunt deja in declin si au costuri de intretinere in crestere (Motivul pentru care si le vand nemtii). Referitor la motorizare acum, e mare diferenta dintre 1.9 si 2.0?Chiar nu ma pricep deloc... S-ar merita sa iau pe benzina?Insa eu de aceea m-am indreptat spre diesel din cauza navetei pe care trebuie sa o fac zilnic cum spuneam si mai sus parcurgand 50 de km zilnic cu ea...ma gandeam ca e mai ok consumul in timp...insa nu stiu ce sa zic. |
#14
Posted 09 August 2017 - 12:13
Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 12:12, said:
ma gandeam ca e mai ok consumul in timp...insa nu stiu ce sa zic. Cat de motorizari, sunt diferente mari si intre motoarele de aceiasi cilindree, dar generatii difierite! Edited by elbjorn, 09 August 2017 - 12:14. |
#15
Posted 09 August 2017 - 12:17
elbjorn, on 09 august 2017 - 12:13, said:
Consumul da, intretinerea NU, Aici este spilul, sa vezi mai departe de pompa. Cat de motorizari, sunt diferente mari si intre motoarele de aceiasi cilindree, dar generatii difierite! Am vazut ca toata lumea imi recomanda diesel, ca e mai bun la drum lung, ca e mai bun pentru naveta, ca consuma mai putin etc...si de aceea am inclinat spre diesel, de altfel, eu habar nu am ce ar trebui sa aleg. |
|
#16
Posted 09 August 2017 - 12:27
Infinity19Ro, on 09 august 2017 - 12:17, said:
Am vazut ca toata lumea imi recomanda diesel, ca e mai bun la drum lung, ca e mai bun pentru naveta, ca consuma mai putin etc...si de aceea am inclinat spre diesel, de altfel, eu habar nu am ce ar trebui sa aleg. |
#17
Posted 09 August 2017 - 12:35
Sa inteleg ca benzinarele au aceleasi costuri de intretinere indiferent de stare/an/km rulati?Si in general sunt mai ieftine cu cat la % fata de diesel de exemplu?Da-mi un exemplu te rog, fa-ma sa inteleg.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users