Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Digi Mobil apel 4G, prin tehnologia VoLTE
Last Updated: May 06 2024 09:38, Started by
vince085
, Jun 27 2017 09:53
·
239
#7867
Posted 22 June 2018 - 07:27
Sfat: Pentru sesizari mai "tehnice", e mai bine sa fie făcute în scris și, eventual, rugat Digi helper sa urmărească soluționarea. Nu uitați, dați toate detaliile: adresa, număr de telefon, model telefon etc. Nu vorbiți la customer care, oamenii de acolo au pregătire medie în soluționarea problemelor, riscați sa nu înțeleagă si/sau sa transmită eronat situatia voastră.
|
#7868
Posted 22 June 2018 - 07:45
Da, stiu, dar acum iti cer sa introduci toate datele, chiar daca esti deja logat, si nu prea am rabdare sa le caut si sa le introduc... In plus mai e si ascuns formularul...
@DIGI_Helper de ce nu mai putem depune sesizari, fara sa completam toate datele, daca suntem logati in cont??? |
#7869
Posted 22 June 2018 - 08:10
Asta e o discutie ce s-a iscat imediat dupa ce au schimbat site-ul. Sunt mai multi care se plang de chestia asta pe topicul dedicat.
Intr-o alta ordine de idei, ii scrii sesizarea direct lui DIGI_Helper, nu o scrii pe site si apoi sa-i dai helper-ului numarul ei. E drept ca si Helper-ul iti va cere toate datele personale, inclusiv scara, etaj , pentru a putea deschide el sesizarea ... dar macar de pe "mana" lui va ajunge exact unde trebuie |
#7870
Posted 22 June 2018 - 08:25
De obicei cand ii scriam helperului era de ajuns numele, numar de telefon si ID client.
Formularul l-am rezolvat cu LastPass, acum se completeaza automat... Am mai fost sunat ieri de cei de la suport, cred ca si de la o persoana 2nd level support (ca era liniste) si mi-a zis sa astept, ca in 48 se activeaza automat, daca SIM-ul e intr-un telefon compatibil... In contul meu nu apare cu VOLTE activ... (Moto G6 Play e compatibil) Edited by easy90rider, 22 June 2018 - 08:28. |
#7871
Posted 22 June 2018 - 09:55
In locul tau nu as mai astepta dupa aburelile cu 48 de ore, m-as juca rapid cu SIM Roaming/National si daca nu merge as cauta un telefon compatibil gen S8 sau Allview care s-au dovedit bune activatoare. Mi-e frica ca astia de la Digi sunt depasiti cand e vorba de introducerea IMEIurilor tuturor modelelor de telefoane la ei in sistem.
Edited by SethNY, 22 June 2018 - 09:56. |
#7872
Posted 22 June 2018 - 10:03
Seth nu doar cele indicate de tine sunt bune activatoare ci si unele Huawei-uri. Am scris intr-un post anterior, in P10 dupa revenirea din mod avion este activ VoLTE. Am activat cu succes si pe Mate 10 Pro, P20 si P20 Pro
De ce Dumnezeu le e frica sa dea drumu la activare fara IMEI, nu pricep ... ?! Edited by mikeciprian, 22 June 2018 - 10:05. |
#7873
Posted 22 June 2018 - 10:05
Din pacate nu am telefon compatibil. Eu am OnePlus 5, dar SIM-ul l-am activat intr-un J5 2017, am tinut SIM-ul cel mult 20 minute in acel telefon si s-a activat...
|
#7874
Posted 22 June 2018 - 10:15
mikeciprian, on 22 iunie 2018 - 10:03, said:
De ce Dumnezeu le e frica sa dea drumu la activare fara IMEI, nu pricep ... ?! Si nu sunt asa avansati ca ORO care iti provizioneaza SIMul cand vad ca ai telefon compatibil, oricare ar fi modelul. Cu toate ca mare inteligenta nu ar fi - un script care sa faca asta. |
#7875
Posted 22 June 2018 - 17:31
Deci pe s7 fara sa il rootezi nu o sa merga volte sau vowifi ,indiferent daca ai facut update la android 8
Edited by adryano112, 22 June 2018 - 17:31. |
#7876
Posted 22 June 2018 - 17:48
Mie pe Mate 10 Pro nu îmi intra automat pe VoWiFi atunci când am semnal WiFi. Trebuie sa intru în setări și să dezactivez/activez Apelare Wi-Fi sau sa restartez telefonul. Menționez că am setat prioritar WiFi. Aveți idee dacă mai trebuie sa fac vreo setare? sau sa introduc sesizare la Digi? Mă îndoiesc că ar avea ceva telefonul.
|
|
#7877
Posted 22 June 2018 - 18:14
Ai si semnal 4G / VoLTE acolo? Daca incerci cu alt router tot asa face ?
|
#7878
Posted 22 June 2018 - 18:24
Am semnal 4G și nu prea. Când are 4G intra pe VoLte, altfel rămâne pe 3G. L-am testat pe doua routere și la fel se comporta. La serviciu de exemplu avem router Cisco. E exclus sa fie de la router. După ce îl "ajut" sa intre pe VoWiFi totul e ok, nu se mai deconectează.
Edited by fuji, 22 June 2018 - 18:26. |
#7879
Posted 22 June 2018 - 18:42
fuji, on 22 iunie 2018 - 18:24, said:
Am semnal 4G și nu prea. Când are 4G intra pe VoLte, altfel rămâne pe 3G. L-am testat pe doua routere și la fel se comporta. La serviciu de exemplu avem router Cisco. E exclus sa fie de la router. După ce îl "ajut" sa intre pe VoWiFi totul e ok, nu se mai deconectează. Edited by A-ONE, 22 June 2018 - 18:48. |
#7880
Posted 22 June 2018 - 19:35
#7881
Posted 22 June 2018 - 19:46
Eu am aceleași setări pe al meu.
Probleme de genul se întâmplă când conexiunea wireless este instabilă. 🤔🤔🤔 Edited by A-ONE, 22 June 2018 - 19:55. |
|
#7882
Posted 22 June 2018 - 20:03
#7883
Posted 22 June 2018 - 20:08
Pentru un Samsung A6, cumparat de la Digi, se provizioneaza sim-ul singur? sau trebuie bagat sim-ul in alt telefon pt provizionare?
Banuiesc ca merg Volte si VoWoifi pe el, asa cum scrie pe site la Digi .... |
#7884
Posted 22 June 2018 - 20:31
pardailan, on 22 iunie 2018 - 20:08, said:
Pentru un Samsung A6, cumparat de la Digi, se provizioneaza sim-ul singur? sau trebuie bagat sim-ul in alt telefon pt provizionare? Banuiesc ca merg Volte si VoWoifi pe el, asa cum scrie pe site la Digi .... Conform https://www.digiroma...ie-mobila/volte A6 si A6+ voLTE activ. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users