Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 

Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
403 replies to this topic

#361
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Posttytysor, on 22 mai 2017 - 23:41, said:

Si se compara orasul ala cu o capitala europeana precum Bucurestiul?
Amuzant este ca aia din S vin din suburbii, adica de acolo de unde fac astia spume ca vin colegii. Va hotarati mah daca e la bloc sau la țară?

#362
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006

View PostHunor_66, on 22 mai 2017 - 23:42, said:


Prin 2005-2006 am relocat o firma din buricul Bucurestiului, pe centura, prin spate pe la Otopeni.
Nici un fel de transport in comun. Absolut nimic.
S-a rezolvat problema simplu: am cumparat un microbuz si marea parte a angajatilor erau dusi / adusi in Bucuresti (unul din soferi lua microbuzul acasa). Cei care aveam masini de serviciu, era doar problema sa nu prindem blocaj in trafic.
Am rezolvat-o si pe-asta: am schimbat programul de lucru de la 9-17, la 8-16.
Ii convenea si omului sa ajunga in centrul Bucurestiului pe la 16.40, in loc de 18.

Orice este posibil. Metro Systems e locata undeva pe unde nu e metrou. Poate as lucra și eu, dar cu siguranțć as cere mult mai multi bani decāt īn mod normal. Microbuzul e no-go pentru mine.

View Postbladhaund, on 22 mai 2017 - 23:40, said:

Pai daca nu v-ati mai inghesui toti sa stati la blocuri ca e langa metrouuuu, ar fi mai lejer.

Nu știu ce sa zic. Azi au stat īn trafic aia care veneau dinspre Otopeni.:)))
Io fac aceleași 30-40 de minute īn fiecare zi.

#363
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postmihaigerard, on 22 mai 2017 - 23:46, said:

Microbuzul e no-go pentru mine.
De ce ? Daca locuiesti in traseu, te ia din fata casei. Daca nu, de la o statie de metrou.
Plus ca mai e o chestie.
Nu se mai fac ore suplimentare decat de catre cei care au masini de serviciu, ca nu stau toti sa te astepte pe tine... ;)

Edited by Hunor_66, 22 May 2017 - 23:49.


#364
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,112
  • Înscris: 04.03.2014

View Postbladhaund, on 22 mai 2017 - 23:43, said:

Amuzant este ca aia din S vin din suburbii, adica de acolo de unde fac astia spume ca vin colegii. Va hotarati mah daca e la bloc sau la țarć?

Si asta e adevarat, mie parca parca imi place mai mult buricul targului, dar  orasele mari Europene au si zone periferice/suburbii de top.

#365
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006

View PostHunor_66, on 22 mai 2017 - 23:47, said:


De ce ? Daca locuiesti in traseu, te ia din fata casei. Daca nu, de la o statie de metrou.

In principal, pentru ca are un orar limitat. Mai e o chestie : eu mai plec uneori de la birou ca sa iau prānzul īn oraș. Locația și microbuzul nu m-ar ajuta cu nimic.

Cāteodatć, ma duc la o scurta plimbare prin herćstrću.

Edited by mihaigerard, 22 May 2017 - 23:52.


#366
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,112
  • Înscris: 04.03.2014

View PostHunor_66, on 22 mai 2017 - 23:42, said:


Prin 2005-2006 am relocat o firma din buricul Bucurestiului, pe centura, prin spate pe la Otopeni.
Nici un fel de transport in comun. Absolut nimic.
S-a rezolvat problema simplu: am cumparat un microbuz si marea parte a angajatilor erau dusi / adusi in Bucuresti (unul din soferi lua microbuzul acasa). Cei care aveam masini de serviciu, era doar problema sa nu prindem blocaj in trafic.
Am rezolvat-o si pe-asta: am schimbat programul de lucru de la 9-17, la 8-16.
Ii convenea si omului sa ajunga in centrul Bucurestiului pe la 16.40, in loc de 18.

Asta e o idee buna de aplicat, daca nu te obliga activitatea la un 9-17  sau cel putin nu marea parte a personalului.

#367
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postshefu_de_combinat, on 22 mai 2017 - 23:37, said:

Absolut corect. Like.



momentan ambele fiind praf si sincer p-aici esti intre putinii care nu zice doar "da-i in ... pe aia de merg cu transportu public, drone/sclavi/whatever".
Tu ai mai citit posturile mele legate de oras, eu am studiat urbanismul ca un hobby ani buni si pot sa iti spun ca stau de vorba cu orice urbanist de la egal la egal, am observat plusuri si minusuri la toate culturile urbanistice de pe unde am fost. Si iti spun sincer ca desi nu exista un oras mare perfect, la noi practica este profund viciata, si nu se actioneaza corect. In orasele mai mici nu e la fel de evidenta problema dar Bucurestiul fiind un animal complet diferit e un caz aparte de studiat. In timpul meu liber inclusiv ma mai duc pe la dezbateri prin primarii si de multe ori sterg cu ei pe jos la ce propuneri imbecile se fac si la ce mentalitate observ in randul celor care ar trebui sa se ocupe de partea tehnica a dezvoltarii orasului.
Ultima imbecilitate la care am participat a fost o propunere a unora de a nu mai lua in considerare la autorizare parcarile de tip Klaus/smart parking pe motiv ca nimeni nu le face (e adevarat ca unii nu le fac dar solutia nu e sa le interzici practic). Atat sunt de prosti. De fapt vroiau sa contracareze cu un abuz, alte abuzuri care se fac din cauza coruptiei. Cu toate astea salvarea a venit de curand de la guvernul actual, au venit cu o modificare fantastica pe care au si pus-o intr-o hotarare de guvern cu privire la receptia cladirilor. Eco-hipsterii astia de posteaza pe aici habar nu au de capul lor, si nu au nici cea mai mica idee de cum functioneaza lucrurile, nu stiu decat sa latre agresiv idei inepte ca nu-s in stare de altceva. Iar eu raul, dusmanul poporului, pana de curand conducator de suv (groaza eco hipsterilor), cand ei pierd vremea la circurile organizate de tata Firea, din putinul meu timp liber imi iau ca sa fac niste lucruri pur si simplu din spirit civic. Dar tot ei sunt mai cu mot.

Edited by emil_sv, 22 May 2017 - 23:58.


#368
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,538
  • Înscris: 18.10.2011

View PostHunor_66, on 22 mai 2017 - 22:47, said:

Eu nu vad asa ceva realizat in urmatorul secol. Fac pariu cu ochii-nchisi.
Daca stau bucurestenii 2 ani dupa benzi pentru autobuze, atunci da. Asta e asa, o carpire.

Si daca le face si daca nu, e clar ca solutiile propuse de el (si de mine) sunt necesare (autostrazi si metrou + tren expres) + centura serioasa.

De exemplu, o linie expres ar putea fi de la Ghencea (eixsta un teren inspre antiaeriana ) pe str Brasov, apoi spre Lacul Morii, apoi peste liniile ferate, ajuns la gara baneasa, apoi pana in Pipera si Voluntari. Cu 7 gari la 3-4-5 km. 20 de minute de mers. De ingropat are rost doar in zonele aglomerate, dupa lac inspre Pipera nu stiu daca se justifica.

#369
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postmihaigerard, on 22 mai 2017 - 23:50, said:

Mai e o chestie : eu mai plec uneori de la birou ca sa iau prânzul în oraș. Locația și microbuzul nu m-ar ajuta cu nimic.

Câteodată, ma duc la o scurta plimbare prin herăstrău.
Daca te incadrezi in categoria celor cu masina de serviciu, liber la flaps.
Eu vorbeam de cum organizasem programul la travajores...

#370
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postemil_sv, on 22 mai 2017 - 23:54, said:

Ultima imbecilitate la care am participat a fost o propunere a unora de a nu mai lua in considerare la autorizare parcarile de tip Klaus/smart parking pe motiv ca nimeni nu le face

Posted Image imi place ca solutia n-a fost "ba hai sa verificam ca alea chiar se fac".
Mda, suna familiar. Aia e chestia, nici macar nu-s de acord cu "se construieste prea mult". Nah, problema e ca se construieste in felu asta.

Edited by shefu_de_combinat, 22 May 2017 - 23:58.


#371
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,538
  • Înscris: 18.10.2011

View Postbladhaund, on 22 mai 2017 - 22:51, said:

Eu as vrea sa nu se mai faca (alte) blocuri in oras.
Corect.

Construite autostrazi radiar + centurile si dezvoltate zone rezidentiale, de birouri, comerciale in jurul lor. Asa ai avea acces foarte usor in oras. Cu o linie de tren expres care merge pe actuala str a Liniei ai putea ajunge de la Domnesti la Cotroceni in 15 minute.

#372
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postshefu_de_combinat, on 22 mai 2017 - 23:56, said:

Posted Image imi place ca solutia n-a fost "ba hai sa verificam ca alea chiar se fac".
Mda, suna familiar. Aia e chestia, nici macar nu-s de acord cu "se construieste prea mult". Nah, problema e ca se construieste in felu asta.
Pai nu, problema nu era ca nu se verificau, problema era ca in ISC este o coruptie cum nu iti imaginezi, cunosc caz de inspector de acolo care circa 2006-2007 venea in inspectie cu Range Rover nou nout, si folosind diverse tertipuri perfect legale faceau receptia cladirilor fara a fi respectat proiectul. Si da era o problema imensa, acum primariile si cei din ISC vor avea drept de veto si receptia nu se va mai admite pe baza majoritatii voturilor din comisia care face receptia. Sigur ca tot trebuie niste oameni de buna credinta, dar e mai bine ca inainte cand de fapt primariile nu prea aveau cine stie ce putere asupra receptiilor.

Edited by emil_sv, 23 May 2017 - 00:07.


#373
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,631
  • Înscris: 13.06.2004
Până nu vor dispărea mentalităţi de genul "să sufere celălalt" (valabil pentru ambele tabere) nu va fi niciodată bine!

#374
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,683
  • Înscris: 22.01.2015
Pt. post 344-stau in afara zonei oyster-chatam. Lucrez in Dartford. Oysteru intra in vigoare de la Dart inspre Londra.Prin zona unde ma invart folosesc o singura usa-la sofer.Rar,la capat de linie deschid a 2 usa.

#375
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
De cand m-am nascut si pana in 2015 am locuit in zona Titan-Dristor. Zona OK cu spatii verzi, locuri de joaca, magazine, etc. Aveam si locuri de parcare.
In 2015 m-am mutat in Ilfov din mai multe motive, dar nu depre asta este vorba.
Zilele trecute am ajuns cu treaba prin Dristor. In doi ani au disparut jumatate din locurile de joaca/parculete, parcari si virane, de nu mi-a venit sa cred, ma simteam apasat si inghesuit din toate partile.  Pe alei cu o banda se construiesc blocuri cu sute de apartamente, cred ca au parcari subterane, dar accesul tot pe straduta aia de 4 m letime se face. Distanta intre blocurile noi cu 5 etaje este si de 4 m, Inca nu realizez daca este doar haos sau pur si simplu dileala. Pe langa ce vad acum ce construia ceausescu mi se pare chiar decent. Nu m-as mai intoarce sa locuiesc acolo, sincer. Cu tot riscul.

Edited by alexpet, 23 May 2017 - 03:38.


#376
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,161
  • Înscris: 19.09.2005

View Postalexpet, on 23 mai 2017 - 03:35, said:

Pe langa ce vad acum ce construia ceausescu mi se pare chiar decent
pe vremea lu' Ceasca daca faceau tampeni prea mari ii trimiteau la canal sau pentru cazurile grave se termina rapid cu executie sumara la jilava.

Edited by arg, 23 May 2017 - 08:26.


#377
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postalexpet, on 23 mai 2017 - 03:35, said:

De cand m-am nascut si pana in 2015 am locuit in zona Titan-Dristor. Zona OK cu spatii verzi, locuri de joaca, magazine, etc. Aveam si locuri de parcare.
In 2015 m-am mutat in Ilfov din mai multe motive, dar nu depre asta este vorba.
Zilele trecute am ajuns cu treaba prin Dristor. In doi ani au disparut jumatate din locurile de joaca/parculete, parcari si virane, de nu mi-a venit sa cred, ma simteam apasat si inghesuit din toate partile.  Pe alei cu o banda se construiesc blocuri cu sute de apartamente, cred ca au parcari subterane, dar accesul tot pe straduta aia de 4 m letime se face. Distanta intre blocurile noi cu 5 etaje este si de 4 m, Inca nu realizez daca este doar haos sau pur si simplu dileala. Pe langa ce vad acum ce construia ceausescu mi se pare chiar decent. Nu m-as mai intoarce sa locuiesc acolo, sincer. Cu tot riscul.
Din punct de vedere urbanistic blocurile comuniste sunt in majoritatea cazurilor superioare constructiilor noi. Aceeasi abordare ne trebuie si azi adica urbanizarea pe scara larga a unor zone noi si nu densificarea celor existente, dar bineinteles fara abuzurile comuniste. Ne trebuie o coordonare stransa intre primarii si dezvoltatori imobiliari pentru coordonarea dezvoltarii, extinderea retelelor de utilitati, planificarea infrastructurii astfel incat sa fie adecvata nevoilor traiului modern. Cand se urbanizeaza o zona noua, se gandeste de la bun inceput cu transport public, locuri de joaca, parcari etc etc.
Eu as face acest lucru prin crearea unui departament special in primarie pe care l-as finanta pe banii dezvoltatorilor si unde oricine construieste in scop comercial va trebui sa se duca. Un departament independent cu specialisti in domeniu FOARTE BINE platiti, unde taxele percepute pentru constructii ar fi de 3-4 ori mai mari dar vor primi la schimb o linie directa catre factorii de decizie astfel incat puz-urile sa nu dureze ani de zile ci cateva luni, la fel si autorizarile, si care sa aiba puterea sa conceapa si sa execute infrastructura pe zone mari pe bani publici si pe cat posibil pe fonduri europene, exista aceasta alternativa, avem sute de milioane de euro care pot fi accesate in acest scop. Doar ca din pacate in societatea noastra un astfel de lucru ar fi privit cu suspiciune si s-ar trezi cativa hipsteri sa comenteze ca de ce sunt astia favorizati. Pai pentru ca trebuie ca altfel nu se poate dezvolta acest oras civilizat. Noi suntem intr-o situatie speciala fata de alte tari din vest, avem un deficit enorm de locuinte si cladiri. Nu putem lasa acest gol la voia intamplarii. Ca exemplu va dau zona comerciala BAneasa care este astazi subiectul unei mari anchete de coruptie pentru simplul fapt ca primaria a pus umarul la realizarea infrastructurii. Un lucru perfect normal ca doar nu era sa faca dezvoltatorul bulevarde pe banii lui in folosul public. Asa e normal sa se dezvolte un oras, dar nu la noi e subiect de ancheta. Adica statul roman prefera blocuri in camp fara utilitati si cu drumuri de pamant, ca o sa faca el infrastructura cand o sa fie contractul suficient de gras ca sa ia niste spagi.
Avem in sectorul 1 o bucata de teren viran in oglinda cu Pipera, 4.5 km2 circa, unde s-a facut un PUZ, e prevazut un bulevard cu 10 benzi, totul arata bine dar in realitate nu e nimic acolo. INfrastructura proiectata trebuie facuta inainte ca acea zona sa se umple de constructii, are totul prevazut de la statii de autobuz la parcuri scoli, biserici, etc. Sa ii dea drumul la treaba ca sa mai ridice din presiunea pusa pe zonele cu infrastructura, se pot construi cladiri relativ mari pe autorizare directa acolo ca e puz-ul facut cum trebuie, dar ce sa faci cand pe hartie totul e bine si frumos si in realitate nu e nimic? S-ar da un exemplu fantastic.

Din pura curiozitate am stat o data sa calculez CUT-ul cartierului Drumul Taberei, o sa ramaneti surprinsi cat e de mic in ciuda faptului ca e plin de blocuri cu 8-10 etaje. CUT-ul este 2-2.2 aproximativ. O densitate absolut decenta. Singurul mare minus pe care il are, este ca nu s-au proiectat suficiente locuri de parcare, pe atunci se gandea o masina pe familie, astazi avem mai multe.

#378
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postemil_sv, on 23 mai 2017 - 08:27, said:

Din pura curiozitate am stat o data sa calculez CUT-ul cartierului Drumul Taberei, o sa ramaneti surprinsi cat e de mic in ciuda faptului ca e plin de blocuri cu 8-10 etaje. CUT-ul este 2-2.2 aproximativ. O densitate absolut decenta.
Drumul Taberei a fost cel mai verde cartier al Bucurestiului.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate