Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
403 replies to this topic

#397
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004

View Postdjl, on 30 mai 2017 - 17:49, said:

Prin 1957. Cred că recunoaşteţi locaţia   Posted Image

Attachment Bd. G-ral G. Magheru la Patria 1958.JPG

View Postabancor, on 31 mai 2017 - 07:04, said:

Și mai e de remarcat cu ce frecvență veneau tramvaiele. Și în Piața Unirii reiese din poze că circulau la fel de des, erau aproape unul după altul.

Dacă în ambele locaţii circulau mai multe trasee.
Fapt interesant: înainte de tomberonoizarea totală a linilor de autobuz din Bucureşti frecvenţa de succedare a autobuzelor de pe linia 101 era mai bună, deşi linia mergea la D-na Ghica.

#398
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Ia sć vedem ce observaži în poza. Hint: ceva util distrus în perioada comunistć (anii '60). Scuze pt. cć nu am putut lipi ca lumea cele 2 bucćži.

Attached File  Sos. Dudesti - Pantelimon si altele (1962).jpg   200K   32 downloads

#399
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
linia de tren
in mod normal trebuia ingropata sub pamant sau transpusa pe un pod suspendat. intr-un oras civilizat modern nu poti avea linii de tren la nivel.

#400
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Da, şi aia e. Că atunci când au desfiinţat traficul de călători între Linia de Constanţa şi Gara Titan * (1 Sept. 1959) încă nu existau bariere automate în România e una (prima a apărut în 1963, la intersecţia liniei cu Şos. Pipera), dar că i-au ciuntit traseul... nu ştiu de ce nu au putut gândi în perspectivă. Ah, calea ferată traversa în diagonală Şos. Colentina (trecând pe lângă Bis. Sf. Dumitru), însă când au construit blocurile s-au gândit ei să ciuntească Str. Reînverii că dacă vii pe Ziduri Moşi să faci stânga pe Coletina, dreapta pe Turmelor şi apoi să traversezi în diagonală Maşina de Pâine.

* pe hartă veţi vedea localizarea vechii gări. Era mai înspre oraş.

Însă mai apare ceva. Studiaţi cu atenţie. Ştiu că nu a ieşit chiar aşa de clar la scanare...

Edited by djl, 08 June 2017 - 09:13.


#401
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

View PostFlat, on 08 iunie 2017 - 08:22, said:

linia de tren
in mod normal trebuia ingropata sub pamant sau transpusa pe un pod suspendat. intr-un oras civilizat modern nu poti avea linii de tren la nivel.

Da care-i problema? Inteleg asta in centru, dar intr-o zona ca pantelimon, sa fim seriosi.

#402
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Pe vremuri (mai devreme de 1959) dacă veneai din Olteniţa puteai să cobori la Titan, Est (Obor), Herăstrău (nu degeaba există Str. Gara Herăstrău), Băneasa, Nord... Şi de asemenea dacă ar mai fi existat traseul un tren din Gara de Nord putea să ajungă la Gara de Est (Obor) pe un traseu mai scurt şi apoi putea să plece înspre Constanţa fără a mai fi nevoie să mute locomotiva la celălalt capăt... au existat asemenea trenuri (rang personal) în timpul W.W. 2 Deci dacă erai Pantelimonist sau Oborean ori Colentinean nu ar fi mai fi fost necesară deplasarea până la Gara de Nord.
Ah, a existat în anii '70 rapid de Constanţa de la Est (Obor), dar gara azi nici măcar revizie nu mai are...

Lângă oraş nu are ce căuta Protanul.

Edited by djl, 08 June 2017 - 09:19.


#403
bila1000

bila1000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 12.08.2010
Ei as baga unii cu niste bite si cu arici de pneuri si as interzice intrarea pe DN1 pe perioada verii in Bucuresti.

#404
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Valoarea executiei culoarului unic pentru transportul public in comun de la str. Elena Vacarescu pana la Fantana Miorita este de 19.831 lei fara TVA.Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate