Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trafic infernal pe DN1, intrare in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2017 08:23, Started by
Adm
, May 22 2017 10:25
·
0
#397
Posted 06 June 2017 - 18:52
djl, on 30 mai 2017 - 17:49, said: abancor, on 31 mai 2017 - 07:04, said:
Și mai e de remarcat cu ce frecvență veneau tramvaiele. Și în Piața Unirii reiese din poze că circulau la fel de des, erau aproape unul după altul. Dacă în ambele locaţii circulau mai multe trasee. Fapt interesant: înainte de tomberonoizarea totală a linilor de autobuz din Bucureşti frecvenţa de succedare a autobuzelor de pe linia 101 era mai bună, deşi linia mergea la D-na Ghica. |
#398
Posted 08 June 2017 - 00:37
Ia sć vedem ce observaži în poza. Hint: ceva util distrus în perioada comunistć (anii '60). Scuze pt. cć nu am putut lipi ca lumea cele 2 bucćži.
Sos. Dudesti - Pantelimon si altele (1962).jpg 200K 32 downloads |
#399
Posted 08 June 2017 - 08:22
linia de tren
in mod normal trebuia ingropata sub pamant sau transpusa pe un pod suspendat. intr-un oras civilizat modern nu poti avea linii de tren la nivel. |
#400
Posted 08 June 2017 - 09:06
Da, şi aia e. Că atunci când au desfiinţat traficul de călători între Linia de Constanţa şi Gara Titan * (1 Sept. 1959) încă nu existau bariere automate în România e una (prima a apărut în 1963, la intersecţia liniei cu Şos. Pipera), dar că i-au ciuntit traseul... nu ştiu de ce nu au putut gândi în perspectivă. Ah, calea ferată traversa în diagonală Şos. Colentina (trecând pe lângă Bis. Sf. Dumitru), însă când au construit blocurile s-au gândit ei să ciuntească Str. Reînverii că dacă vii pe Ziduri Moşi să faci stânga pe Coletina, dreapta pe Turmelor şi apoi să traversezi în diagonală Maşina de Pâine.
* pe hartă veţi vedea localizarea vechii gări. Era mai înspre oraş. Însă mai apare ceva. Studiaţi cu atenţie. Ştiu că nu a ieşit chiar aşa de clar la scanare... Edited by djl, 08 June 2017 - 09:13. |
#401
Posted 08 June 2017 - 09:10
#402
Posted 08 June 2017 - 09:18
Pe vremuri (mai devreme de 1959) dacă veneai din Olteniţa puteai să cobori la Titan, Est (Obor), Herăstrău (nu degeaba există Str. Gara Herăstrău), Băneasa, Nord... Şi de asemenea dacă ar mai fi existat traseul un tren din Gara de Nord putea să ajungă la Gara de Est (Obor) pe un traseu mai scurt şi apoi putea să plece înspre Constanţa fără a mai fi nevoie să mute locomotiva la celălalt capăt... au existat asemenea trenuri (rang personal) în timpul W.W. 2 Deci dacă erai Pantelimonist sau Oborean ori Colentinean nu ar fi mai fi fost necesară deplasarea până la Gara de Nord.
Ah, a existat în anii '70 rapid de Constanţa de la Est (Obor), dar gara azi nici măcar revizie nu mai are... Lângă oraş nu are ce căuta Protanul. Edited by djl, 08 June 2017 - 09:19. |
#403
Posted 08 June 2017 - 09:30
Ei as baga unii cu niste bite si cu arici de pneuri si as interzice intrarea pe DN1 pe perioada verii in Bucuresti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users