Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA
Last Updated: Oct 16 2023 08:17, Started by
m6d
, May 13 2017 20:30
·
15
#1334
Posted 25 October 2018 - 16:10
El se considera european mediu. Ma intreb din ce punct de vedere...
|
#1335
Posted 25 October 2018 - 16:10
TS030, on 25 octombrie 2018 - 15:36, said:
Te inseli si cand crezi ca o masina veche ("tanc", ce gluma proasta) isi va proteja mai bine ocupantii decat una moderna cu punctaj maxim la testele de impact. ma insel? bine, cum zici tu. ai yaris? eu iti recomand SA AI MARE grija cand iesi pe drum sa nu te busesti cu un Touareg din 2004-2006 care nu era gandit neaparat sa se deformeze la impact ci sa reziste la impact. praf te face daca ai peste 100 la ora si el vine din sens opus. trece prin tine ca prin branza, te adunam in bucati mici si dese pe sosea. te vor identifica cu adn-ul pentru ca figura nu mai ai... pentru ca tu nu ai studiat ce inseamna 5 stele in 2018... de ex esti depunctat daca nu iti bipaie centura cand nu ti-o pui sau asiguri protectie marita la pietoni... care e fix pix cand vine unul cu 140 la ora si se loveste cu tine frontal. tu crezi ca 5 stele la yaris e echivalent cu 5 stele de la Touareg? mda... tare ce sa zic... bizuie-te tu pe cele 5 stele ale tale. nu mai zic de un Volvo din ala balena din anii 1995-2005... mai stii masinile alea cu grila de metal si ranforsare cu fibra de carbon pe partea din fata. materialul ala care cica e cel mai rezistent vorbeste gura fara tine... |
#1336
Posted 25 October 2018 - 16:40
Dubleaza viteza - imaginar - si gndește-te ca e un yaris acolo.
Apoi du-te increzator cu yaris ul tau pe dn1 pana la sibiu... Cel mai periculos drum din ro, poate din europa. Gandindu-te la statistica... Ca Romania e a 3a piata pt Touareg, si multe accidente produse pe dn1 sunt frontale... Ca are doar 2 benzi [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jDUem5wWlQI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Succes! |
#1337
Posted 25 October 2018 - 16:43
Nici cu Touareg-ul ala nu faci mare branza daca intri intr-o masina de dimensiunile ei. Haide sa nu mai comparam o masina din clasa B cu una din clasa SUV full size. Asa si cu X4 tau, daca intra un Touareg in lateral in tine te aduna in bucatele de pe drum. Sunt destul reisari care s-au increzut invicibili si au ajuns la Doamne Doamne pe post de ingerasi bazandu-se pe conservele lor. TS spunea sa nu mai compari o masina veche cu una noua care indeplineste ultimele standarde de protectie, pentru ca tehnologia a evoluat si acum sansele de supravietuire sunt superioare, inclusiv la ciocnirea dintre masini din clase diferite la viteze normale. DAR nu pot sa nu remarc ca ai trecut astazi prin toate cliseele posibile ale unor neofiti in ale automobilelor pe topicul asta. Am o intrebare: de unde apareti, fratilor? Pareti ca aveti educatia auto facuta la coada vacii, elucubrati atatea neadevaruri si clisee incat un om ce detine cunostinte minime in domeniul auto nu va poate lua in serios.
|
#1338
Posted 25 October 2018 - 16:44
Nu am Yaris.
Nu stiu de nici un cetaceu Volvo; la ce model te referi, mai exact? S40 nu e mai greu decat masina mea (cam tot pe-acolo), si a obtinut un rating la protectia soferului si pasagerului inferior. Da, stiu sa citesc un raport EuroNCAP. Acum n-ar mai lua nici cele 4 stele, cred ca nici 80% pentru ocupanti. |
#1339
Posted 25 October 2018 - 16:46
Cine isi ia Yaris, merge cu ea ca un om responsabil. In schimb, cu X4 te dai reisar si te trezesti ca asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fivZWcYMGOI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1340
Posted 25 October 2018 - 17:44
Testerul sef de la Toyota a murit intr-un LFA, acum cativa ani, in urma unui accident. Habitaclul masinii era intact; partea frontala, desigur, facuta praf (pentru a proteja pe cat posibil pasagerii). Masina a facut tot posibilul.
Mori pur si simplu din cauza deceleratiei. Dar reisarii de pe forum ce viseaza la X4-uri vorbesc de masini "tanc". Ah, mi-am adus aminte de testul asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qBDyeWofcLY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "Tanc" vs. masina oarecum moderna. Mai recent, impact intre doua Corolle din generatii diferite: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xidhx_f-ouU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Testul offset a fost introdus mai tarziu; masinile moderne s-au adaptat. Sigur, daca vorbim de masini din generatii apropiate, cu rezultate la impact similare (fiecare in clasa lor), masina mai grea este in teorie avantajata. Dar aia cu sehash de-acum o mie de ani sa faca ciocu' mic, si sa conduca atent - cine stie, poate dau intr-un Yaris Edited by TS030, 25 October 2018 - 17:45. |
#1341
Posted 01 November 2018 - 15:34
Au cam sters adminii posturi pe aici vad....sa fie sanatosi....e dreptul lor....In alta ordine de idei atasez consumul la pompa pe ultimii 12,000km...tin sa mentionez ca sunt facuti in proportie de 98% urban si cu un stil de condus normal
Attached Files |
#1342
Posted 01 November 2018 - 15:53
Ca sa vezi....nu mai pune din astea ca se trezeste un Toma necredinciosu' sa te contrazica. Este acelasi individ care spune ca in Romania nu exista flote de hibride, desi realitatea il contrazice: InterBrands are sute de Auris si Yaris hibrid, ca sa dau doar un exemplu.Si o veste aflata astazi: o mare companie ( le vedeti toata ziua masinile in trafic) va trece de la VAG la hibride. Nu dau nume...😀
|
|
#1343
Posted 01 November 2018 - 16:40
Am mai aflat un lucru care nu mi s-a zis la achizitia masinii.....este adevarat ca are distributie pe lant? Asta chiar este un avantaj la care nu ma asteptam.....mai scazuta intretinerea....chiar curios faptul, avand in vedere ca majoritatea nu mai fac pe lant ca "prostii" sa mai dea ceva bani pe piese...
|
#1345
Posted 01 November 2018 - 18:16
zoaldan, on 01 noiembrie 2018 - 16:40, said:
Am mai aflat un lucru care nu mi s-a zis la achizitia masinii.....este adevarat ca are distributie pe lant? Asta chiar este un avantaj la care nu ma asteptam.....mai scazuta intretinerea....chiar curios faptul, avand in vedere ca majoritatea nu mai fac pe lant ca "prostii" sa mai dea ceva bani pe piese... Japonezii inca au o gramada de masini cu distributia pe lant chiar si francezii ( PSA ) . |
#1346
Posted 01 November 2018 - 19:18
edi10000, on 01 noiembrie 2018 - 15:53, said:
Ca sa vezi....nu mai pune din astea ca se trezeste un Toma necredinciosu' sa te contrazica. Este acelasi individ care spune ca in Romania nu exista flote de hibride, desi realitatea il contrazice: InterBrands are sute de Auris si Yaris hibrid, ca sa dau doar un exemplu.Si o veste aflata astazi: o mare companie ( le vedeti toata ziua masinile in trafic) va trece de la VAG la hibride. Nu dau nume... Lucrez la o firma germana, cel putin in Romania se trece de la Skoda (VAG) la Hyundai/Kia, in curand vor trece si celelalte filiale, din motive financiare perioada de amortizare a unei masini in cadrul companiei este de minim 6 ani. In Romania, dupa 4 ani si 200K Km, Skodele sunt, tehnic - bune de casat, optic - luate de samsari |
#1347
Posted 04 November 2018 - 19:35
La Cluj am vazut ca firma Prodvinalcol au schimbat toata flota pe Toyota hybride ( diverse modele) iar top managementul a luat Lexus RX450h.
Cred ca in primul rand se uita la garantia de 6 ani si spera sa nu aiba costuri mari de mentenanta. Problema mare e ca angajatii nu vor adera niciodata la stilul de condus “hybrid” necesar . Urmeaza sa vedem cum vor evolua vanzarile in Romania...ele vor transa problema. Se vor vinde mai multe Toyote decat Skode sau Golfuri ???? Sau nu!?!? Pana una alta , am luat la o tura Yarisul sa-i fac plnul si sa vad cum mai merge. Are 8000 km , mergetot asa, numarul spate zbarnaie la fel ca in prima zi cand trec peste drumuri rele desi au promis ca il rezolva. Consumul de la ultima resetare si preluarea de catre sotie = 6,9%. Nu e rau . Am resetat din nou consumul sa vad acum cat iese...ca vine si frigul!!! |
|
#1348
Posted 04 November 2018 - 21:37
Se bazeaza probabil pe CVT care tine la tavaleala mai bine decat o dsg, conventionala etc prin oras.
A mea sotie /yaris e la 5,7 doar oras, oras mai mic ce i drept. |
#1349
Posted 09 November 2018 - 19:40
Salut.
Azi am luat Yarisul la o tura scurta si am constatat cu stupoare ca are un consum mediu baban pe ultima saptamana. Va las pe voi sa apreciati daca e mare sau mic, e drept ca e doar oras si condus de sotia mea care nici nu are de gand sa faca un minim efort de a conduce mai “hybrid” style!! Attached Files |
#1350
Posted 09 November 2018 - 19:49
O fi pornit si ea caldura...
La consumul asta ma depșește pe mine cu a4 le. Inca putin si se bate cu q7 le tau... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users