Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 

Libra Internet Bank

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
6309 replies to this topic

#4879
Sinmbad

Sinmbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.04.2022

 Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 10:53, said:

normal că nu sunt
Libra e o bancă care nu e digitală așa cum spune și implementează niște chestii degeaba
Pentru ei cardurile virtuale sunt un vis îndepărtat...
Ing are, batranul cec are, Libra nu domne noi implementam altceva
Stau și mă întreb dacă cineva de la Libra oare citește ce scriem noi pe aici

CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo.

#4880
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,342
  • Înscris: 05.09.2006
Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB.

#4881
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 29.03.2017

 Sinmbad, on 24 ianuarie 2023 - 13:30, said:



CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo.
sunt convins numai că le citește invers

 l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 13:38, said:

Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB.
ohoooo. De cate ori am făcut-o
.. evident nu s a întâmplat nimic

 Sinmbad, on 24 ianuarie 2023 - 13:30, said:



CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo.
sunt convins numai că le citește invers

#4882
MiaJiro

MiaJiro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,089
  • Înscris: 24.11.2019

 l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 13:38, said:

Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB.
Pe bune?! Pe FB?

Eu nici la guvern sau presedentie nu scriu pe FB!
Sau de fapt nici n-am FB? Si nici nu scriu!

Chestia cu feedback-ul dinspre amarati nu functiona nici macar in economia socialista! Toate schemele erau super OK cu amendamentul ca liniuta care venea dinspre popor/amarati catre conducere putea fi stearsa! Nu exista decat in mintea celui care a "desenat" schema!

Mai scriu aici, cum pun unii biletele la zidul plangerii.
Apropo, intrebat un rabin daca are vreun efect ca tot scrie biletele si le infinge in zidul plangerii, acesta raspunde:
- Nu prea! Parca as vorbi cu peretii...

Edited by MiaJiro, 24 January 2023 - 13:49.


#4883
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,802
  • Înscris: 10.10.2011
Deci, daca aceste carduri pe care Libra le numeste "digitale" nu sunt virtuale, cum sustin unii, cum sunt? Reale? Fizice? Materiale?

#4884
M3nt0r

M3nt0r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 26.10.2006

 Sinmbad, on 24 ianuarie 2023 - 13:30, said:

CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo.
Ai fi surprins cat de mari sunt sansele ca afirmatia ta sa fie adevarata , poate nu CEO-ul dar tot cineva din conducere cu putere de decizie.

#4885
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 26.02.2006
Cu siguranta departamentul de marketing/PR de la LIbra are anumite cuvinte cheie dupa care cauta in mediul online informatii pentru "revista presei", si astfel ajung si aici.

Dar pana atunci ei trebuie sa invete cum sa comunice cu clientii, nu poti sa trimit un mail fara formula de adresare/salut, fara continut si semnatura (doar cu o infomare atasata).

#4886
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,342
  • Înscris: 05.09.2006

 MiaJiro, on 24 ianuarie 2023 - 13:49, said:

Pe bune?! Pe FB?

Eu nici la guvern sau presedentie nu scriu pe FB!
Sau de fapt nici n-am FB? Si nici nu scriu!
Si ce relevanta are faptul ca un user nu foloseste/nu are FB?? Din moment ce Libra a considerat ca e necesar si util sa fie prezenta pe acest canal de comunicare (si sa aiba o echipa care raspunde la mesaje), inseamna ca e relevant si exista destui clienti care-l folosesc.
Pentru informarea ta, in afara de Facebook Libra mai este prezenta si pe LinkedIn, Youtube, Instagram, twitter, tik-tok.

#4887
EugenCernat

EugenCernat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 31.05.2016
Normal, Libra ca si celelalte banci si ca toate firmele mari din orice domeniu, e prezenta pe toate platformele pe care le frecventeaza si clientii sai. Pentru pensionarii care nu stiu sau nu pot sa foloseasca nici macar Facebook sau email, banca le pune la dispozitie un numar de telefon (call center) si fax.

#4888
amami

amami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 20.09.2010

 iRunaway, on 24 ianuarie 2023 - 14:22, said:

Deci, daca aceste carduri pe care Libra le numeste "digitale" nu sunt virtuale, cum sustin unii, cum sunt? Reale? Fizice? Materiale?
Cardul digital de la Libra este un card care il inlocuieste pe cel fizic, numai ca este implementat destul de rau (parerea mea).
Pentru cine vrea sa faca un cont nou si nu mai vrea sa ceara cardul fizic poate sa ceara acest card digital si il baga in GPay sau alte aplicatii de transfer bani romanesti, si poate sa faca plati online.
Cardul digital are toate datele pe care le are un card fizic, inclusiv PIN.
Am spus mai devreme, daca era disponibil la inceputul anului eu unul ceream asa ceva in loc de fizic.

La alte banci, poti sa ceri carduri virtuale si sa le elimini  din aplicatie si sa ceri altele pina cind te plictisesti. Toate acele carduri sunt legate de contul pe care deja il ai, IBAN.
Un card virtual are datele unui card fizic in afara de PIN.

La Libra daca cineva cere cardul digital din contul pe care il are deja, se trezeste ca obtine un nou cont, deci un alt IBAN. Si in loc de un cont bancar ai doua conturi, doua IBAN-uri.

Edited by amami, 24 January 2023 - 16:16.


#4889
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 29.03.2017
CE mai tura vura le-au implementat prost și gata
Iar asta cu "să învățăm să scriem mailuri" îți dai seama ce oameni lucrează acolo, dacă nu știu să pună Bună ziua Sau bună dimineața sau ceva de genul ăsta la începutul propoziției să încheie cu Vă mulțumim etc

Edited by Vettel, 24 January 2023 - 16:19.


#4890
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Probabil nu prea sunt obișnuiți cu interacțiunea cu oamenii, na, deși nu au scuze, eu sunt politicos cu un necunoscut când trebuie să trimit un mail, ceva, d-apai ei care interacționează zilnic cu clienții, ar trebui să fie la ordinea zilei.

#4891
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 29.03.2017

 Vlad_22, on 24 ianuarie 2023 - 16:28, said:

Probabil nu prea sunt obișnuiți cu interacțiunea cu oamenii, na, deși nu au scuze, eu sunt politicos cu un necunoscut când trebuie să trimit un mail, ceva, d-apai ei care interacționează zilnic cu clienții, ar trebui să fie la ordinea zilei.
e un departament de comunicare cum mama naibii să nu fie obișnuiți să comunice cu oamenii
Bai nene ii mai ținem pe ăștia mult în brațe și le cântăm in strună?
Ne merităm soarta...

#4892
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,729
  • Înscris: 13.03.2005

 amami, on 24 ianuarie 2023 - 16:14, said:


Un card virtual are datele unui card fizic in afara de PIN.

La Libra daca cineva cere cardul digital din contul pe care il are deja, se trezeste ca obtine un nou cont, deci un alt IBAN. Si in loc de un cont bancar ai doua conturi, doua IBAN-uri.
Afirmația ta nu e adevărata, cea referitoare la cardurile virtuale. Sunt o grămadă de bănci la care cardul virtual are și PIN.
Îți dau exemplu de la băncile pe care le folosesc eu, și care au carduri virtuale cu pin: ING, CEC.

Edited by wertyck, 24 January 2023 - 16:36.


#4893
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015

 Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 16:33, said:

e un departament de comunicare cum mama naibii să nu fie obișnuiți să comunice cu oamenii
Bai nene ii mai ținem pe ăștia mult în brațe și le cântăm in strună?
Ne merităm soarta...
Nu le ia nimeni apărarea, doar că probabil nici nu sunt direct angajați Libra, ci outsourcing, altă firmă.

#4894
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,802
  • Înscris: 10.10.2011

 Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 16:18, said:

CE mai tura vura le-au implementat prost și gata


Nu, le-au implementat ALTFEL. Prost era daca nu mergeau. Inteleg ca si la BT sunt la fel. Alegerea lor.  Cum am zis si mai sus, cine vrea ca la Revolut are (sau isi face) Revolut. Si nu numai.

A, si SUNT virtuale. Sau digitale. Tot aia, in acest context.

Edited by iRunaway, 24 January 2023 - 16:52.


#4895
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Vlad_22, on 24 ianuarie 2023 - 16:44, said:

Nu le ia nimeni apărarea, doar că probabil nici nu sunt direct angajați Libra, ci outsourcing, altă firmă.

Sa stii ca asa cred si eu. Ceea ce nu inteleg , e de ce se crizeaza lumea, sunt atatea alte optiuni.... de ce atata stres? Nu iti convine ceva la o banca? Pa, alta!
Esti obligat sa o folosesti? Deschizi un cont la banca preferata si muti banii, de ce atata stres?

#4896
MiaJiro

MiaJiro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,089
  • Înscris: 24.11.2019

 l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 15:42, said:

Si ce relevanta are faptul ca un user nu foloseste/nu are FB?? Din moment ce Libra a considerat ca e necesar si util sa fie prezenta pe acest canal de comunicare (si sa aiba o echipa care raspunde la mesaje), inseamna ca e relevant si exista destui clienti care-l folosesc.
Pentru informarea ta, in afara de Facebook Libra mai este prezenta si pe LinkedIn, Youtube, Instagram, twitter, tik-tok.
Bravo lor!
Ar putea sa organizeze si comunicarea cu fum!

Eu prefer in relatiile cu institutiile mesajele scrise pe canale oficiale. Nu pe Tik-Tok!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

6 user(s) are reading this topic

2 members, 4 guests, 0 anonymous users

Nenea Zap, geluadi2000

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate