Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Libra Internet Bank
#4879
Posted 24 January 2023 - 13:30
Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 10:53, said:
normal că nu sunt Libra e o bancă care nu e digitală așa cum spune și implementează niște chestii degeaba Pentru ei cardurile virtuale sunt un vis îndepărtat... Ing are, batranul cec are, Libra nu domne noi implementam altceva Stau și mă întreb dacă cineva de la Libra oare citește ce scriem noi pe aici CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo. |
#4880
Posted 24 January 2023 - 13:38
Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB.
|
#4881
Posted 24 January 2023 - 13:48
Sinmbad, on 24 ianuarie 2023 - 13:30, said: CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo. l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 13:38, said:
Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB. .. evident nu s a întâmplat nimic Sinmbad, on 24 ianuarie 2023 - 13:30, said: CEO Libra și a făcut un obicei sa citească la mic dejun postările împreună cu prognoza meteo. |
#4882
Posted 24 January 2023 - 13:49
l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 13:38, said:
Corect. Cine are propuneri sau vrea schimbari sa puna mana sa scrie la [email protected] sau pe pagina de FB. Eu nici la guvern sau presedentie nu scriu pe FB! Sau de fapt nici n-am FB? Si nici nu scriu! Chestia cu feedback-ul dinspre amarati nu functiona nici macar in economia socialista! Toate schemele erau super OK cu amendamentul ca liniuta care venea dinspre popor/amarati catre conducere putea fi stearsa! Nu exista decat in mintea celui care a "desenat" schema! Mai scriu aici, cum pun unii biletele la zidul plangerii. Apropo, intrebat un rabin daca are vreun efect ca tot scrie biletele si le infinge in zidul plangerii, acesta raspunde: - Nu prea! Parca as vorbi cu peretii... Edited by MiaJiro, 24 January 2023 - 13:49. |
#4883
Posted 24 January 2023 - 14:22
Deci, daca aceste carduri pe care Libra le numeste "digitale" nu sunt virtuale, cum sustin unii, cum sunt? Reale? Fizice? Materiale?
|
#4884
Posted 24 January 2023 - 14:59
#4885
Posted 24 January 2023 - 15:41
Cu siguranta departamentul de marketing/PR de la LIbra are anumite cuvinte cheie dupa care cauta in mediul online informatii pentru "revista presei", si astfel ajung si aici.
Dar pana atunci ei trebuie sa invete cum sa comunice cu clientii, nu poti sa trimit un mail fara formula de adresare/salut, fara continut si semnatura (doar cu o infomare atasata). |
#4886
Posted 24 January 2023 - 15:42
MiaJiro, on 24 ianuarie 2023 - 13:49, said:
Pe bune?! Pe FB? Eu nici la guvern sau presedentie nu scriu pe FB! Sau de fapt nici n-am FB? Si nici nu scriu! Pentru informarea ta, in afara de Facebook Libra mai este prezenta si pe LinkedIn, Youtube, Instagram, twitter, tik-tok. |
#4887
Posted 24 January 2023 - 15:54
Normal, Libra ca si celelalte banci si ca toate firmele mari din orice domeniu, e prezenta pe toate platformele pe care le frecventeaza si clientii sai. Pentru pensionarii care nu stiu sau nu pot sa foloseasca nici macar Facebook sau email, banca le pune la dispozitie un numar de telefon (call center) si fax.
|
#4888
Posted 24 January 2023 - 16:14
iRunaway, on 24 ianuarie 2023 - 14:22, said:
Deci, daca aceste carduri pe care Libra le numeste "digitale" nu sunt virtuale, cum sustin unii, cum sunt? Reale? Fizice? Materiale? Pentru cine vrea sa faca un cont nou si nu mai vrea sa ceara cardul fizic poate sa ceara acest card digital si il baga in GPay sau alte aplicatii de transfer bani romanesti, si poate sa faca plati online. Cardul digital are toate datele pe care le are un card fizic, inclusiv PIN. Am spus mai devreme, daca era disponibil la inceputul anului eu unul ceream asa ceva in loc de fizic. La alte banci, poti sa ceri carduri virtuale si sa le elimini din aplicatie si sa ceri altele pina cind te plictisesti. Toate acele carduri sunt legate de contul pe care deja il ai, IBAN. Un card virtual are datele unui card fizic in afara de PIN. La Libra daca cineva cere cardul digital din contul pe care il are deja, se trezeste ca obtine un nou cont, deci un alt IBAN. Si in loc de un cont bancar ai doua conturi, doua IBAN-uri. Edited by amami, 24 January 2023 - 16:16. |
|
#4889
Posted 24 January 2023 - 16:18
CE mai tura vura le-au implementat prost și gata
Iar asta cu "să învățăm să scriem mailuri" îți dai seama ce oameni lucrează acolo, dacă nu știu să pună Bună ziua Sau bună dimineața sau ceva de genul ăsta la începutul propoziției să încheie cu Vă mulțumim etc Edited by Vettel, 24 January 2023 - 16:19. |
#4890
Posted 24 January 2023 - 16:28
Probabil nu prea sunt obișnuiți cu interacțiunea cu oamenii, na, deși nu au scuze, eu sunt politicos cu un necunoscut când trebuie să trimit un mail, ceva, d-apai ei care interacționează zilnic cu clienții, ar trebui să fie la ordinea zilei.
|
#4891
Posted 24 January 2023 - 16:33
Vlad_22, on 24 ianuarie 2023 - 16:28, said:
Probabil nu prea sunt obișnuiți cu interacțiunea cu oamenii, na, deși nu au scuze, eu sunt politicos cu un necunoscut când trebuie să trimit un mail, ceva, d-apai ei care interacționează zilnic cu clienții, ar trebui să fie la ordinea zilei. Bai nene ii mai ținem pe ăștia mult în brațe și le cântăm in strună? Ne merităm soarta... |
#4892
Posted 24 January 2023 - 16:33
amami, on 24 ianuarie 2023 - 16:14, said: Un card virtual are datele unui card fizic in afara de PIN. La Libra daca cineva cere cardul digital din contul pe care il are deja, se trezeste ca obtine un nou cont, deci un alt IBAN. Si in loc de un cont bancar ai doua conturi, doua IBAN-uri. Îți dau exemplu de la băncile pe care le folosesc eu, și care au carduri virtuale cu pin: ING, CEC. Edited by wertyck, 24 January 2023 - 16:36. |
#4893
Posted 24 January 2023 - 16:44
Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 16:33, said:
e un departament de comunicare cum mama naibii să nu fie obișnuiți să comunice cu oamenii Bai nene ii mai ținem pe ăștia mult în brațe și le cântăm in strună? Ne merităm soarta... |
|
#4894
Posted 24 January 2023 - 16:52
Vettel, on 24 ianuarie 2023 - 16:18, said:
CE mai tura vura le-au implementat prost și gata Nu, le-au implementat ALTFEL. Prost era daca nu mergeau. Inteleg ca si la BT sunt la fel. Alegerea lor. Cum am zis si mai sus, cine vrea ca la Revolut are (sau isi face) Revolut. Si nu numai. A, si SUNT virtuale. Sau digitale. Tot aia, in acest context. Edited by iRunaway, 24 January 2023 - 16:52. |
#4895
Posted 24 January 2023 - 16:55
Vlad_22, on 24 ianuarie 2023 - 16:44, said:
Nu le ia nimeni apărarea, doar că probabil nici nu sunt direct angajați Libra, ci outsourcing, altă firmă. Sa stii ca asa cred si eu. Ceea ce nu inteleg , e de ce se crizeaza lumea, sunt atatea alte optiuni.... de ce atata stres? Nu iti convine ceva la o banca? Pa, alta! Esti obligat sa o folosesti? Deschizi un cont la banca preferata si muti banii, de ce atata stres? |
#4896
Posted 24 January 2023 - 16:57
l_dan, on 24 ianuarie 2023 - 15:42, said:
Si ce relevanta are faptul ca un user nu foloseste/nu are FB?? Din moment ce Libra a considerat ca e necesar si util sa fie prezenta pe acest canal de comunicare (si sa aiba o echipa care raspunde la mesaje), inseamna ca e relevant si exista destui clienti care-l folosesc. Pentru informarea ta, in afara de Facebook Libra mai este prezenta si pe LinkedIn, Youtube, Instagram, twitter, tik-tok. Ar putea sa organizeze si comunicarea cu fum! Eu prefer in relatiile cu institutiile mesajele scrise pe canale oficiale. Nu pe Tik-Tok! |
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
2 members, 4 guests, 0 anonymous users
Nenea Zap, geluadi2000