![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Libra Internet Bank
Last Updated: May 26 2023 16:38, Started by
gumball3000
, May 03 2017 21:28
·
109

#1
Posted 03 May 2017 - 21:28

Cand majoritatea bancilor se pun pe luat, altii se pun pe dat.
Inca nu stiu mare lucru despre ei, aflam pe parcurs. Momentan primul meu contact a fost sa-i intreb daca pot opta pentru un card de debit fara overdraft, din ce am vazut pe site, eu am inteles ca doar asa se poate pt cel denumit Libra Free. Pe chat am primit doar un simplu "buna ziua", apoi nu mi-a mai raspuns deloc la intrebare tanti Claudia. Pro: - iti poti deschide contul online, fara sa te deplasezi la ei. - comision 0 cam la orice - comision 0 la conturi in euro - 2,25%/an la depozitul denumit "un an si o luna" Contra: - prima impresie, relatii cu clientii=0 - cam putine sucursale - tot trebuie facut un drum in sucursala daca doresc internet banking cu autentificare prin sms Asa arata cardul: https://www.libraban...l_LIBRA_FREE/49 Asa arata contractul: https://www.libraonl...tent/Oferta.pdf Asa arata dobanzile: https://www.libraban...use_economisire Lista completa de taxe si comisioane: https://www.libraban...misioane_PF.pdf Attached FilesEdited by gumball3000, 03 May 2017 - 21:49. |
#2
Posted 03 May 2017 - 21:42

#3
Posted 03 May 2017 - 21:43

Am vazut intre timp, trebuia sa caut mai adanc pe site, multumesc.
|
#4
Posted 03 May 2017 - 21:49

M-au tentat candva pentru serviciile online, care sunt de viitor. Dar, cum spuneai, relatii cu clientii foarte slabe si personal nemotivat.
Apoi am citit un interviu cu directoarea generala, interviu care m-a facut sa renunt la orice intentii de a lucra cu ei. E drept, ma interesa mai mult partea de economii, decat cea de credite. |
#5
Posted 03 May 2017 - 21:51

Lasa un link te rog sau un rezumat, ce a spus de te-a descurajat?
Observ ca este vorba totusi despre un director general, la masculin: Quote Anul 2015 a fost un foarte bun pentru Libra Internet Bank, "poate chiar cel mai bun din istoria bancii”, a declarat Emil Bituleanu, presedintele bancii, intr-un interviu acordat wall-street.ro, in care expune motivele care au dus la performantele institutiei bancare. Directorul general Libra Internet Bank a vorbit si despre strategia bancii pe 2016 si ce alte facilitati de finantare vor sa ofere clientilor. Edited by gumball3000, 03 May 2017 - 21:57. |
#6
Posted 03 May 2017 - 21:52

Pentru partea de economii ma uitam si eu aseara la ei pe site. Cand marile banci ofera 0.9% pe an intrun caz bun la depozite, ei vin cu 2.25%. Iti vine sa-i crezi sau nu ca mai primesti banii inapoi?
|
#7
Posted 03 May 2017 - 21:55

Pentru partea de economii ma uitam si eu aseara la ei pe site. Cand marile banci ofera 0.9% pe an intrun caz bun la depozite, ei vin cu 2.25%. Iti vine sa-i crezi sau nu ca mai primesti banii inapoi? |
#8
Posted 03 May 2017 - 21:57

Asta cu "totul online" nu cred ca exista, trebuie sa dai niste semnaturi. Eu am muscat-o acum cativa ani, cu o oferta online de la ING, nu numai ca totul era online, dar mai si primeam 100 lei, dupa a doua plata online. Am zis ca e nemaipomenit, aveam doua abonamente la cosmote, cica la ei se puteau achita, bla bla bla. Am aplicat, mi s-a cerut, dupa zeci de clickuri, filiala care imi convine, apoi pauza. A trecut promotia, nu qm fost contactat. Am trimis un mail, sa intreb de sanatate, dupa cateva zile sunt sunat sa ma prezint la filiala, sa ridic cardul. Dupa jumate ora de declaratii, semnaturi, aflu ca defapt promotia a expirat, nu mai vad cei 100 de lei. Am zis ok, macar pot plati telefoanele, nu mai stau la coada o ora la BT, la un singur ghiseu, cu toti pensionarii din zona, ce vin cu facturile din tot blocul. Iar gresit, fata de orange, voda, umde doar scanai factura, la cosmo trebuia sa te asezi si sa tastezi la un pc...
|
#9
Posted 03 May 2017 - 23:16

@rumegus Acum la ING iti dau in mana cardul Visa in 5 minute! Am cronometrat
![]() |
#10
Posted 03 May 2017 - 23:21

Lasa un link te rog sau un rezumat, ce a spus de te-a descurajat? Citisem de evolutia remarcabila a bancilor online din SUA, modul in care si-au creat cota de piata si ma asteptam la prea multe de la Libra. Am vazut opinii defavorabile pe forum, fluctuatie mare de personal datorita salariilor mici etc., directoarea respectiva era diletanta. Poate s-au schimbat de atunci, nu stiu. Mie imi mai trebuie ani pana sa ii verific din nou. Daca vei incepe cu ei si vei avea experiente bune, sa ne spui si noua. @easy90rider - la BT de peste 1 an nu mai poti plati facturile la ghiseu, de cand au pus automate peste tot. @lula_canci - Alpha iti da 1,55% daca ai salariu la ei sau esti student/pensionar Edited by User107, 03 May 2017 - 23:23. |
#11
Posted 04 May 2017 - 09:46

|
#12
Posted 04 May 2017 - 22:07

La Libra Internet Banking mai adaug eu la minusuri cate ceva
- nu au direct debit setabil direct din IB (au cu cativa furnizori de servicii dar doar la ghiseu) - in aplicatia de moobile (indiferent care, apple sau android), nu vezi sabloanele de plati pe care le setezi din web Cele doua chestii de mai sus sunt teribil de deranjante pentru mine , in special prima Cardul Libra Free (debit si atat) l-am comandat on line , dupa doua zile m-a sunat o "principiesa" foarte plictisita sa ma anunte ca ma astepta....in sucursala...sa imi ridic cardul. Am optat pt a -l ridica din sucursala deoarece in perioada asta nu sunt in tara iar prin curier trebuia semnatura mea la primire. Reivn cu impresii dupa ce mai folosesc serviciile lor o perioada. Edited by cuculea, 04 May 2017 - 22:28. |
#13
Posted 05 May 2017 - 20:01

Am terminat si eu de lecturat contractul si am dat peste vreo cateva chestii cam nasoale:
1) Conturile de economii nu prea sunt de "economii", produsul 1 seamna cu un depozit la termen, iar Produsul 2 este limitat la 3 creditari gratuite, la urmatoarele iti va lua comision (pag 35) 2) pentru credite anul are doar 360 zile Daca nu s-a convenit altfel, dobanda se calculeaza lunar pentru anul de 365/366 de zile, potrivit formulei de calcul: pentru cont curent si depozite 365(366)/365, iar pentru credite 365(366)/360. 3) daca li se scoala lor, pot sa-ti faca si un mic credit chiar si in cazul in care optezi pentru varianta unui cont fara overdraft: Quote
b ) Descoperit de cont neautorizat Banca va putea decide, conform normelor sale interne, efectuarea unei plati cerute de catre Client sau recuperarea de comisioane, speze, dobanzi, credite scadente, credite restante etc, care depasesc limita soldului creditor al contului, chiar daca nu exista o facilitate de descoperit de cont deja incheiata cu Clientul. Simpla instructare a Bancii de a procesa plati care exced soldul creditor al contului sau, are valoare juridica de acceptare anticipata a Clientului a unei facilitati de descoperit de cont, daca Banca va hotari acordarea acesteia. Sumele astfel avansate de catre Banca, vor fi restituite de catre Client la cerere si vor fi purtatoare de dobanda incepand cu data avansarilor, calculata la o rata anuala stabilita de Banca pentru astfel de situatii. Pentru scopurile constituirii de “titlu executoriu”, Banca si Clientul sunt de acord ca prezentul Contract - cadru general si extrasul de cont corespunzator au valoarea unui contract de credit intre Banca si Client. Adica daca uit ce suma aveam in cont si ma apuc sa depasesc cand platesc ceva cu cardul, ei vor putea decide sa-mi activeze un overdraft mic. Totusi pe e-mail am primit urmatorul raspuns: Quote
Va multumim frumos pentru interesul acordat produselor noastre. Sigur, va putem oferi cardul MasterCard Libra Free, fara overdraft (https://www.libraban...l_LIBRA_FREE/49). Comisioanele de emitere si de administrare sunt 0, la fel si comisioanele de retragere de la bancomatele Euronet. Daca sunteti clientul nostru, puteti comanda cardul exclusiv online, din aplicatia Internet Banking (dureaza cateva minute) si cardul va ajunge la ce adresa doriti dumneavoastra. In cazul in care nu sunteti inca un client Libra Internet Bank, va puteti deschide un cont, de asemenea 100% online: - Accesati www.libraonline.ro à Click Deschide cont online à Completati toate datele formularului - Primiti un email cu mai multe documente aferente pe care, dupa ce le analizati, daca totul este in regula, confirmati prin click pe link-ul aferent (din acel email) - Ca ultim pas, va trebui sa faceti un transfer de minim 1 leu in IBAN-ul alocat (pe care il veti primi tot pe email) dintr-un cont pe numele dumneavoastra de la o alta banca din Romania Dupa ce finalizati deschiderea si activarea contului, puteti comanda si cardul. Daca sunt si alte informatii pe care vi le pot oferi, cu mare placere va stau la dispozitie pe e-mail sau la telefon. Attached FilesEdited by gumball3000, 05 May 2017 - 20:02. |
#14
Posted 07 May 2017 - 13:30

Eu sunt multumit de ei. Le folosesc serviciile de 6 luni. Am active : Cont RON online, cont Economii cu alimentare cu cardul, cont EUR, internet banking si card free Mastercard debit.
|
#15
Posted 08 May 2017 - 18:06

Pe chat am primit doar un simplu "buna ziua", apoi nu mi-a mai raspuns deloc la intrebare tanti Claudia.
- tot trebuie facut un drum in sucursala daca doresc internet banking cu autentificare prin sms Sunt multumit de serviciile lor insa ii folosesc doar pentru un cont personal: incasat salariul, depozite, plati cu cardul la comercianti. Serviciul lor de internet banking mi se pare foarte spartan. Sunt prezente doar functiile strict necesare si nimic mai mult. La Banca Transilvania tin minte ca aveam si optiune de incarcat cartele, platit rovigneta, s.a.m.d. insa am renuntat la ei datorita comisionului de vreo 6 Lei per tranzactie. |
#16
Posted 08 May 2017 - 19:49

Da, se pare ca citisem eu ceva aiurea pe site acolo, autentificarea prin SMS ti-o activeaza si de la distanta pt contul online.
Nu stiu daca era chiar robot, insa am mai avut astazi vreo doua solicitari pe Chat si mi-a raspuns foarte repede Ligia. Alte semne de intrebare am la depozite: Quote
1. Clientul este informat ca la data incheierii prezentului contract dobanda acordata de Banca, aferenta contului curent este de 0,1% pe an pentru conturile curente standard in RON, 0 % pe an pentru conturile curente standard in EUR si 0,02% pe an pentru conturile curente standard in USD. 2. In cazul depozitelor constituite de persoane fizice sau alte entitati fara personalitate juridica, Banca nu percepe comision de retragere numerar daca operatiunea de retragere este efectuata la data scadentei si daca depozitul este constituit pe o perioada de cel putin o luna. 3. Clientul este informat ca, la data semnarii prezentului contract de depozit, comisionul de retragere standard este de 0,5%, minim 5 (moneda depozitului). Edit: de fapt cred ca se refera la alta situatie, daca am un depozit pe 1 an si doresc sa il inchid a doua zi ca sa scot banii de la ei, ma taxeaza cu 0.5% din toata suma depusa. Am inteles bine? Edited by gumball3000, 08 May 2017 - 19:55. |
|
#17
Posted 09 May 2017 - 08:04

E comisionul pentru retragere numerar. Dacă îți iei și card, atunci chiar nu te interesează acesta, deoarece poți scoate banii gratuit de la bancomat.
Încă o chestie de avut în vedere: cu contul online nu poți face operațiuni la ghișeu. Nu poți face depuneri, retrageri, refuz de plată... la ghișeu ci numai electronic (bancomat pt retrageri, depuneri doar din alte conturi, refuz de plata se solicită prin email, depozite prin internet banking s.a.m.d.) Contul online poate fi transformat în cont clasic prin semnarea unor hârtii la ei în agenție. Comisioanele rămân la fel, însă dobânzile la depozite sunt cu 0.1% mai mici. Trebuie să verifici tu aceste informații, că sunt din ce-mi mai amintesc eu. Edited by dd13, 09 May 2017 - 08:10. |
#18
Posted 09 May 2017 - 11:41

O chestie de care am fost informat de-abia dupa crearea contului:
Ai bani pusi deoparte? Pentru depozitele pe 9 si 12 luni constituite in primele 30 de zile, vei primi bonus de bun venit! Insa nu scrie nicaieri in ce reprezinta acel bonus. Si nu am inteles cum functioneaza functia "Porteaza-ti banii". In loc sa efectuez un ordin de plata unde sunt comisionat la vechea banca pentru trimiterea de bani, pot sa ocoloesc cumva acel comision folosind un fel de plata cu cardul? Sau cum functioneaza mai exact? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users