Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Plecarea din rampa cutie automata
Last Updated: Apr 18 2017 08:31, Started by
velicucristian
, Apr 17 2017 15:00
·
0
#1
Posted 17 April 2017 - 15:00
Salutare .
Am um a190 1.9 cutie automata. Astazi am oprit in rampa si spre surpriderea mea masina nu a mai vrut sa plece de pe loc se tura trepida putin dar ni urca nu cobora. Am dat putin in spate apoi a urcat panta. Fiind nou posesor de hidramata va cer sfatul cum ar trebuii facuta plecarea din panta. Multumesc anticipat. |
#2
Posted 17 April 2017 - 15:27
velicucristian, on 17 aprilie 2017 - 15:00, said:
Salutare . Fiind nou posesor de hidramata va cer sfatul cum ar trebuii facuta plecarea din panta. Multumesc anticipat. Din rampa vrei sa zici. Din codul rutier citire: rampa=urcare. panta=coborare. Ca sa raspund strict la intrebarea ta, o pui pe D si pleaca singura. |
#3
Posted 17 April 2017 - 15:32
Adaug si eu : daca nu pleaca in D, inseamna ca ai o problema la cutia de viteze
|
#4
Posted 17 April 2017 - 15:33
#5
Posted 17 April 2017 - 15:34
Panta era destul de abrupta. Masina era in driver dar doar se tura si nu urca.. am dat putin in spate si a urcat.
|
#6
Posted 17 April 2017 - 15:36
dumyro, on 17 aprilie 2017 - 15:32, said:
Adaug si eu : daca nu pleaca in D, inseamna ca ai o problema la cutia de viteze velicucristian, on 17 aprilie 2017 - 15:34, said:
Panta era destul de abrupta. Masina era in driver dar doar se tura si nu urca.. am dat putin in spate si a urcat. Edited by ddaannii, 17 April 2017 - 15:39. |
#8
Posted 17 April 2017 - 15:46
Cat de mult ai turat-o? Daca panta este foarte abrupta, trebuie sa o turezi mai mult, asa cum a spus @ddaannii.
Inainte ai oprit-o clar sau ai incetinit mult pana aproape de oprire. Conteaza modul de condus, ca sa isi ia vitezele care trebuie. Edited by User107, 17 April 2017 - 15:47. |
#11
Posted 17 April 2017 - 16:06
#12
Posted 17 April 2017 - 16:08
Daca panta e abrupta atunci trebuie turata mai tare si abia pe la 1800 rpm incepe sa se miste de pe loc. E un comportament normal, chiar si un mic tremurat e acceptabil daca vorbim de plecat de pe loc in panta abrupta.
Edited by Kroghy, 17 April 2017 - 16:08. |
#13
Posted 17 April 2017 - 16:24
In general depinde (si se poate optimiza considerabil in functie de particularitati) dar ar trebui sa mearga asa:
Pus in Park, stingul pe frina, dreptul pe acceleratie. Turat minim 2000 (probabil mai mult la benzina), pus in drive si ridicat piciorul de pe frina. |
#14
Posted 17 April 2017 - 16:28
#16
Posted 17 April 2017 - 17:08
Desperate times call for desperate measures.
In mod normal folosesti frina de mina, dar ce te faci cind e electonica? |
#17
Posted 17 April 2017 - 17:16
La automate de foloseste doar piciorul drept, daca incerci sa le folosesti pe amandoua risti sa faci accident. Pentru plecarea de pe loc in panta se baga in Drive (D) si se accelereaza, nu trebuie alte "smecherii".
@velicucristian Un motor nu are cine stie ce forta la 1100 de ture ca sa urce pante abrupte, trebuia doar sa accelerezi si gata, urca fara probleme. Eu am un BMW 518 din 1995 (deci motor mic si barca mare) si este automatic, daca plec de pe loc in panta accelez cat e necesar si gata, nu stau sa o gadil de frica ca se rupe cutia. Important este sa stii cum sa folosesti cutia, multi cred ca automatele se conduc doar din acceleratie si nu folosesc niciodata treptele pe care le au la dispozitie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users