Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#1
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Salutari,

La solicitarea unor colegi de forum, continui topicul de achizitie (https://forum.softpe...ur/page__st__90)
cu un jurnal de bord. Primele impresii si poze le aveti acolo, o sa adaug si aici cateva dupa ce o inmatriculez / spal Posted Image .

Copiez si ultimul post:

Dureaza, pana ii fac RAR-ul nu prea umblu cu ea, am invartit-o doar prin oras. Probabil dupa Pasti o sa deschid si un topic. Raza de bracare e super ok, am intors pe drum cu o singura banda pe sens dintr-o miscare, cand m-am trezit din greseala in Elvetia ( incercam sa ies din Konstanz ), era totusi un pic mai lat drumul, dar dpdv al directiei e foarte manevrabila. Vizibilitate f buna in jur, nu te incurca stalpii, nimic, oglinzile laterale sunt putin micute, dar e un compromis ok pentru ca nu vajaie la vant; senzorii de parcare, zic eu, sunt necesari, ma ajuta foarte mult la manevre pana ii invat dimensiunile. In fata e usor de estimat, in spate, vin de pe break si is obisnuit ca unde se termina geamul se termina si masina. Bine, nu ma bazez 100% pe ei, dar ajuta ff mult. In trafic nu simt nevoia sa ma strecor pentru ca plutesc relaxat, dar, spre exemplu, in situatie de 4 benzi ( 2 pe un sens, 2 pe altul ) , cu 3 din ele ocupate si cu mine al 4-lea, daca una din ele e duba, deja ma gandesc sa mai astept. Masina te face totusi foarte rabdator Posted Image , o calc pe coada mai mult de curiozitate, dar in general o conduc foarte relaxat. Are totusi putere suficienta, ajung sa plec deobicei primul la semafor fara macar sa vreau Posted Image . Nu e alegerea optima daca circuli doar in oras, dar se descurca cu brio, nu am intampinat probleme pana acum, directia e moale, vizibilitatea buna, franele foarte prompte si usor de dozat.
Cutia automata e o placere, o fi perimata sau mai stiu eu cum, dar cum n-am termen de comparatie, pentru mine e perfecta si nu simt nici un dezavantaj. Credeam ca o sa mai dau eu cu + si cu - din bat, dar pur si simplu nu ai de ce sa intervii, din acceleratie inveti sa controlezi tot si sa schimbi exact cand / cat si cum ai nevoie.
Ai si functie de hold la semafor, iarasi foarte comoda,  o tii in drive, "pisti" frana si sta pe Hold pana pleci, nu mai ai de apasat nimic.
Consumul prin oras 11-12 cand e liber, 14-15 la frecus, gen pornit, mers 1 km in coloana, prins vreo 3 semafoare, oprit. Mediu, cam 12 in Suceava, ma astept la 13-14 in Bucuresti, dar n-o sa vada ea multa invarteala de genul.
Oricum, is uimit de fiecare data cat de repede ajunge apa la 90 ( 2-3 minute ) comparativ cu 1.6 Tdci-ul anterior, care era printre diesel-urile care se incalzeau repede.
Plus ca la relanti, nici nu-ti dai seama ca motorul e pornit, asa de finut merge ( parca ar avea start - stop Posted Image ). Cel mai mult imi place ca are cuplu si de jos, datorita kompressorului, deci pt mers alert prin oras nici nu e nevoie sa depasesti 3000 de turatii decat daca vrei sa le auzi ( si nu suna matait deloc cand o calci, s-au jucat cei de la Mercedes sa ii dea un racnet placut, parca n-ar avea doar 4 cilindri).
Deja are fani pe unde mai umblu, cred ca au intrebat 4 oameni pana acum ( incluzand in vama) cat am dat, de cand e , cati km si Posted Image  cascau ochii mari la ea cand aflau. Unul a intrebat daca e noua  Posted Image .

La care adaug si postul de impresii de pe drumul dinspre Germania:
Pana la urma, am luat un E200 Kompressor W211, an 2007, Elegance ( cutie automata in 5 trepte, scaune incalzite, pilot, clima, geamuri si oglinzi heliomate, senzori parcare fata-spate, banchete rabatabile fractionar, isofix si o gramada de alte maruntisuri, dar nu le-am studiat inca pe toate , plus alternator si baterie de capacitate marite si rezervor marit de 80l - splendid la drum lung) . Am luat masina de la reprezentanta Mercedes Benz S&G, cu 73.000 km, cu 1 proprietar pe carte ( inafara de reprezentanta ), cu reviziile toate facute la ei ( la an, nu la km) , fara accident ( lucru trecut pe factura, impreuna cu km).
Masina e in conditie de showroom ( arata de parca ar avea 2-3 anisori), pe dedesubt e curata, nu are nici un punct pe caroserie, daramite rugina, revizia de ulei si filtre a fost facuta fix inainte sa mi-o dea, are curele si furtunase noi aproape peste tot impreuna cu alte elemente de mentenanta preventiva ( racorduri la senzorii de la axele cu came cu protectie la scurgere de ulei, etc, toate puse noi) , a avut schimbul de ulei facut la cutie la 60.000 km, mi-au dat si un polish si o ceara pe ea, TUV nou, arata exemplar.
Mi-au oferit in pret 8 jante de aliaj originale Mercedes cu antifurturi si cauciucuri de iarna si vara in stare buna.
Per total, am ajuns la 14100 Euro, negociat de pe la 14800. Mai erau vreo 2 din 2008 la 15000 in similare, dar cu km mai multi (90.000) si parca mai putin ingrijite si mai urate la culoare.
Am condus-o vreo 1700-1800 km pe drumul pana in tara si pot sa spun ca e de vis, merge mai bine ca orice masina noua pe care am testat-o. Cutia schimba lin si exact cum trebuie, nu se aud deloc zgomote pe la suspensie, masina se infige splendid cand o calci si consumul este foarte bun pentru gabaritul masinii si puterea motorului ( am venit Germania cam 140-150, Austra si Ungaria legal 130, Romania 70-80 inauntru, 120 afara - consum mediu total 7.9 l / 100 km, confirmat la pompa). Are cuplu foarte bun de la kompressor, in principal am efectuat cam toate depasirile din tara cu a 4-a sau a 5-a, a 3-a doar daca vrei sa auzi motorul ragand Posted Image .
Per total, sunt foarte multumit de masina si la ce conditie are, poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna. Stiu ca a fost peste pretul pietei ( undeva pe la 12000 pt model, an si dotari de la particulari, dar fara vreo garantie de km si accident), dar au contat toate lucrurile pe care le-am enumerat in primul paragraf si conditia ei. Oricum, nu imi pasa de depreciere, avand in vedere ca vreau sa o tin pe termen lung. Ca investitii viitoare, vreau musai sa ii montez alarma si sa ii sablez oglinzile, pentru ca atrage priviri peste tot la cum luceste, chiar si la vama ma intrebau despre ea ( cand i-am zis kilometrii, mi-a spus vamesul ca n-o sa ma creada nimeni in tara, i-am zis ca nu prea imi pasa, ca n-am luat-o sa o vand).

Minusuri constatate pana acum :
1. Mai mult cautare de nod in papura - Comutatorul comun pentru faza/stergatoare/semnalizare din stanga volanului parca e pus putin prea jos, sotia a mai actionat maneta de tempomat/limitator din greseala, eu m-am obisnuit, dar tot nu e perfect.

2. Iarasi nu foarte deranjant - prezoanele la roti ruginesc superficial, e valabil la toate Mercedesurile, am vazut si 2011-2012 cu problema, am luat un set de rezerva noi pe care le voi pune cat timp le decapez / vopsesc pe cele vechi.

3. Locul central din spate pentru al 5-lea pasager e cam dur, inalt si ingust. Pe cat e de lata in spate, pe atat de late sunt si locurile pentru cei 2 pasageri. Cel din mijloc cred ca a fost mai mult gandit pentru un copil, se poate folosi, dar nu e deosebit de comod si ia din vizibilitatea in oglinda centrala.
In rest, celelalte scaune sunt deosebit de comode, in 1700 km facuti dintr-o tura ( 2 soferi ) , nu am avut nici un moment de genul mersului pe luna ( sau cowboy ) cand ma dadeam jos din masina sau vreun junghi, sunt de departe cele mai comode scaune pe care am mers vreodata si deobicei am probleme / dureri cu spatele.

Poze:

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 27 March 2017 - 13:05.


#2
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Hmmmm...draguta masina. Model fain de Mercedes. Pretul eu zic ca e bun pentru asa o masina.

#3
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007
Frumos model, si pretul e ok, daca are intr-adevar cca 60000km cum am retinut.  
Bafta si drumuri bune!

#4
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Mulțumesc. 75000 cu ce am mai pus pe ea in ultima vreme. La 60k ziceam ca a fost schimbat uleiul la cutia de viteze .

Edited by Mihai_mb, 27 March 2017 - 17:19.


#5
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Bravo Mihai,ma bucur ca "ai trecut peste" si ai deschis un jurnal de bord pentru asa masina.In opinia mea chiar merita,iar exemplarul tau e unul deosebit...de bine intretint.Tot dpmdv e unul dintre cele mai frumoase modele clasa E.Sa te poarte sanatos si fara incidente.Am o curiozitate-ai incercat sa-i faci o simulare Casco?Cat ar fi o asigurare de gen pentru asa masina?

#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sa o uzezi sanatos!
Foarte frumoasa masina si bine aleasa. La kilometri astia e noua, te va tine mult si bine.
Culoarea exterioara e si frumoasa si tine bine la murdarie.
Suspensiile sunt pe arcuri sau perna de aer?

#7
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Multumesc mult tuturor. Suspensiile sunt pe arcuri, pentru ca nu am vrut bataie de cap suplimentara, era si un model in Germania cu Airmatic, dar la varsta asta, compresorul si pernele aproape sigur ar fi necesitat atentie.

In legatura cu Casco, din ce am vorbit cu diversi brokeri / cautat pe net, majoritatea firmelor se feresc sa asigure masini de 10 ani cu valoarea de noua asa de mare. O cotatie asa, dupa ureche, pe net imi da cam 1000-1300 euro pe an si din ce am vorbit as putea sa reduc suma asta cam cu maxim 200-300 euro la negociere prin broker. Mi se pare mult. Pentru undeva pe la 500-600 euro, probabil as asigura-o, asa nu prea mai merita. O sa-i pun un Viper pe cheie, sablez oglinzile si asta este.. dar, dupa ce o inmatriculez, ma mai interesez. Daca aflu vreo veste mai imbucuratoare, anunt.

Intre timp, i-am luat niste presuri de cauciuc bej de la Rimi Timisoara croite pe dimensiune, care ii vin foarte bine.

Edited by Mihai_mb, 28 March 2017 - 12:33.


#8
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Bravo,Rimi sunt foarte ok la presuri si la tavite de portbagaj.Am si eu de la ei si sunt excelente.

#9
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View PostMihai_mb, on 28 martie 2017 - 12:30, said:

Multumesc mult tuturor. Suspensiile sunt pe arcuri, pentru ca nu am vrut bataie de cap suplimentara, era si un model in Germania cu Airmatic, dar la varsta asta, compresorul si pernele aproape sigur ar fi necesitat atentie.

In legatura cu Casco, din ce am vorbit cu diversi brokeri / cautat pe net, majoritatea firmelor se feresc sa asigure masini de 10 ani cu valoarea de noua asa de mare. O cotatie asa, dupa ureche, pe net imi da cam 1000-1300 euro pe an si din ce am vorbit as putea sa reduc suma asta cam cu maxim 200-300 euro la negociere prin broker. Mi se pare mult. Pentru undeva pe la 500-600 euro, probabil as asigura-o, asa nu prea mai merita. O sa-i pun un Viper pe cheie, sablez oglinzile si asta este.. dar, dupa ce o inmatriculez, ma mai interesez. Daca aflu vreo veste mai imbucuratoare, anunt.

Intre timp, i-am luat niste presuri de cauciuc bej de la Rimi Timisoara croite pe dimensiune, care ii vin foarte bine.
Daca n-ai garaj.. sa zicem ca merita casco.  Dar in afara de vandalizare.. eu merg pe ideea ca toata lumea " ar avea" macar rca.  Sa dai 1000 de euro anual  doar pentru eventualitatea ca o sa ai nevoie..  
Cel putin la mine in zona sunt destule E clase uri lasate noaptea pe strazi.  La o adica, cu mia aia de euro ti-o vopsesti si singur in fiecare an. Zgarieturile vor aparea  inevitabil. Vad la mine:  mai da sotia cu poseta peste portiera,  apoi copilul cand urca sau coboara atinge cu fermoarul sau ceva.  Am deha o gramada de zgarieturi. Odata am zgariat eu bara cand am incarcat o valiza in portbagaj in graba , pe intuneric. Se intampla.  Mai urca pisica pe capota, se aduna incet si sigur.  Eu nu am facut casco la masini de mai bine de 10 ani. Am avut si tamponari usoare, dar s-a rezolvat de fiecare data cu RCA ul vinovatului.  Dar trebuie luati in calcul si nebunii cu figuri  in cap, indisciplinatii din trafic, cu rable inscrise prin bulgaria, care n-au bani nici de RCA. De aia sa ne fereasca soarta!

#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Am condus modelul asta, dar 320 CDI 204 CP, din 2006. Este pur si simplu o masina superba. Au trecut 7-8 ani de cand am condus-o, ca sa imi dau seama ca doar la DSG-ul lui VW am intalnit asemenea confort in exploatarea cutiei de viteze. Cutia asta schimba incredibil de liniar. Nu ii trebuie prea mult timp sa se "prinda" cand apesi acceleratia la podea, nu se simt smucituri deloc. Ce mai! Nici motorul... rafinat dealtfel (ca un 530d :P), nu m-a uns pe suflet, precum cutia aia. Bine, era combinatia superba pentru mine. Plus ca era asa cum trebuie sa fie un adevarat Mercedes: gri metalizat. Nu, nu! Nu e aroganta de cocalar. Dar prea putini au auzit de silver arrows + cursele din anii '30.
Felicitari de achizitie si sa ai drumuri bune! :)
Ah, ca idee: stiu pe cineva care isi parcheaza CLS-ul de 3-4 ani in fata blocului. In Bucuresti. Si nu in primaverii. :)

Edited by LauCalin, 29 March 2017 - 23:26.


#11
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,138
  • Înscris: 05.08.2005
5g tronic schimba foarte lin, dar are lag serios dacă te joci din padele la schimbat in jos. Apăsam de doua ori crezând ca nu a luat comanda (și cobora 2 trepte logic). După un timp m-am lăsat păgubaș și am revenit la modul automat. Comparativ cu multitronicul de la Audi (cvt mod sport simulează 7 trepte) e mai lenta dar se asemenea la finețea schimbării și e mult mai fiabila.

#12
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Update:
Schimbat prezoanele la roti, facut echilibrare ( avea pe roti inca plumburile originale Mercedes, se pare ca nu s-a mers foarte vitezist cu ea ) , facut presiunea, acuma nu se mai simte nimic prin volan, initial era o usoara vibratie pe la 120. Am pus prezoane noi. Cand au demontat baietii rotile, m-am uitat pe la suspensie si frane, placutele au carne, discurile fata au o usoara buza, dar deocamdata totul merge ok, franarea este lina si prompta, nu se aud zgomote, deci nu am de lucru anul asta. Pe la suspensii vizual arata totul bine, nu vad bucse crapate / amortizoare curse sau altceva, nu se aud zgomote cu geamurile deschise peste denivelari, cu ele inchise nu prea auzi mare lucru de afara.
Sfintit masina.
Tratat tot ce e cheder si cauciuc cu un spray de la Nigrin pt chedere pe care l-am luat din Germania ca am zis ca au o varsta.
Mutat o siguranta de pe pozitia a pe pozitia b ( ambele functionalitati gandite de fabrica ) a.i. sa am alimentare pe priza din fata de la bricheta si cu cheia scoasa din contact - m-a surprins cat de usor si frumos se lucreaza la ea pe sub capota, mai totul e demontabil usor si cu manuta, nu sta nimic in clipsuri / clenciuri sa se poata rupe, totul e cu niste parghii pe care le rasucesti. Plus: compartimentul motor e complet izolat cu cheder gros lipt de capota, a.i. nu se pune praf/mizerie pe acolo. Posted Image
Am mai incercat sa caut vreun nod in papura, dar n-am gasit Posted Image Posted Image
Urmeaza: alarma si sablat oglinzi. Vreau sa-i pun un Viper, dar nu sunt inca hotarat daca sa-i pun pe cheia ei ( conectat la magistrala CAN) sau cu cheie separata.. Nu prea imi vin in minte avantaje / dezavantaje pentru una sau pentru alta.

Intre timp, mi-e mila de ea, saraca, ca e material de expozitie si eu o sa bag km in ea cu nemiluita, deocamdata am trecut de 76000.
Suceava - Bucuresti cu medie de 80 km/h, consum 7.8, am inceput sa-i tin si jurnal scris cu alimentarile la pompa si bonurile de combustibil intr-un caiet, consumul de pe bord e identic cu cel calculat plin-plin, chiar ma miram. Nu imi pasa de consum asa de mult, dar imi place sa am un istoric complet al rulajului si ajuta mult si la o eventuala revanzare.

Se intinde la drum lung fenomenal, nu fac nici un efort sa depasesc, m-am urcat in ea cu o durere de articulatie la picior si am coborat fara.. nu stiu ce mai pot sa cer de la o masina, sper sa tina cat mai mult. La scaunul soferului am reglaje cu perne de aer lombar si lateral si pot sa le umflu/dezumflu pana imi gasesc sustinerea ideala.

Cat despre jucat cu schimbat +/- nu am simtit nevoia deloc, doar la vale daca vrei mai multa frana de motor, dar intr-adevar, reactioneaza destul de lent. Kickdown-ul din pedala in schimb e energic si rapid, la o apasare mai usoara a pedalei daca esti in Sport sau mai zdravana pe Confort. Am constatat ca Sport e ideal pentru oras si Confort pentru drum lung pentru ca pot sa accelerez mai mult " la cuplu" in viteze superioare.
Prin oras, e foarte usor de parcat, are unghi de bracare foarte bun, vizibilitate ok si senzorii ajuta. Problema e sa gasesti locul / debarcaderul potrivit, dar e mai bine decat ma asteptam, e usor de bagat in locuri care sunt doar cu putin mai mari decat ea.

In interior am gasit totusi un dezavantaj, nu prea imi plac spatiile de depozitare: torpedoul e practic, dar micut, in cotiera nu prea incape mare lucru, mai este un sertaras care e ocupat cu un suport de pahar pliabil, inca un sertaras la priza in care nu incape mai nimic, doar un telefon cu fundu iesit afara, inca unul care se deschide intr-un mod spectaculos cu buton si jumatate de bord, dar iarasi nu merge pus nimic acolo.
Noroc ca in portbagaj incap si 3 oameni si mi-am luat o cutiuta pliabila in care mai arunc maruntisuri, sper sa n-o pierd pe acolo. Cred ca daca urlu in portbagaj am ecou..

Edited by Mihai_mb, 10 April 2017 - 14:08.


#13
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Se aude bazaitul compresorului la turatii mari?

#14
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,782
  • Înscris: 01.12.2007
Sa il stapanesti sanatos si fara incidente, am avut in familie un slk, ac. motor si cutie, eu la drum lung nu am reusit sa scot sub 6.9 niciodata, la un mers intepat cosnuma cam 9%. In Buc imi lua intre 11 si 14%, in functie de trafic.

#15
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View PostFriskey, on 11 aprilie 2017 - 16:34, said:

Se aude bazaitul compresorului la turatii mari?

Doar discret la peste 4500 RPM, termenul englezesc corect ar fi "whine" ca sa il descriu exact, in romana nu-mi vine in minte ceva asemanator, dar nu e deranjant, complementeaza oarecum motorul si destul de rar ajung pe acolo ca turatii, mai mult de show-off decat de necesitate, pentru ca se termina majoritatea depasirilor mult inainte sa se termine viteza in care sunt Posted Image

@ionut_ionut: multumesc, la greutatea astuia nu cred ca o sa vad sub 7 vreodata, dar nici nu ma tenteaza sa incerc. Merg repede, dar adaptat in functie de aglomeratie si nu accelerez aiurea, chiar daca este o portiune mai libera pe care ii dau 140-150 , o las sa ajunga in ritmul ei, nu o calc repede sa ajung acolo ca pe urma sa fiu nevoit sa franez brusc, pe urma sa accelerez iar, masina te imbie sa o conduci foarte relaxat. In Bucuresti, nu prea simt nevoia sa o fatai, doar daca vreau sa mai scap de Bucuresti Posted Image  si ies prin imprejurimi. In rest, prefer metrou pentru deplasarea la lucru.

#16
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostMihai_mb, on 12 aprilie 2017 - 09:30, said:

In rest, prefer metrou pentru deplasarea la lucru.

Respectele mele pentru treaba asta.

#17
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

View PostMihai_mb, on 12 aprilie 2017 - 09:30, said:


Doar discret la peste 4500 RPM, termenul englezesc corect ar fi "whine" ca sa il descriu exact, in romana nu-mi vine in minte ceva asemanator, dar nu e deranjant, complementeaza oarecum motorul si destul de rar ajung pe acolo ca turatii, mai mult de show-off decat de necesitate, pentru ca se termina majoritatea depasirilor mult inainte sa se termine viteza in care sunt Posted Image

@ionut_ionut: multumesc, la greutatea astuia nu cred ca o sa vad sub 7 vreodata, dar nici nu ma tenteaza sa incerc. Merg repede, dar adaptat in functie de aglomeratie si nu accelerez aiurea, chiar daca este o portiune mai libera pe care ii dau 140-150 , o las sa ajunga in ritmul ei, nu o calc repede sa ajung acolo ca pe urma sa fiu nevoit sa franez brusc, pe urma sa accelerez iar, masina te imbie sa o conduci foarte relaxat. In Bucuresti, nu prea simt nevoia sa o fatai, doar daca vreau sa mai scap de Bucuresti Posted Image  si ies prin imprejurimi. In rest, prefer metrou pentru deplasarea la lucru.
Total de acord cu @LauCalin. Respect! Decat sa scoti masina pentru drumuri de 2-3km si sa participi la crearea ambuteiajelor (de mandrii de ce suntem noi romanii) e mult mai ok sa iei metroul sau RATB-ul si sa ajung rapid unde ai nevoie.

#18
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,736
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmannyx92, on 16 aprilie 2017 - 11:01, said:

Total de acord cu @LauCalin. Respect! Decat sa scoti masina pentru drumuri de 2-3km si sa participi la crearea ambuteiajelor (de mandrii de ce suntem noi romanii) e mult mai ok sa iei metroul sau RATB-ul si sa ajung rapid unde ai nevoie.
si daca la mine in oras nici metrou nu este? Iar tramvaiul / autobuzul vine din an in pasti, plin de n-ai loc sa urci in el, te ocoleste prin tot orasul si mai mergi pe jos 15 minute de la statie pana unde ai nevoie, si per total, mai bine  ajungi pe jos?  Dar ai masina, dar hai sa o lasam acasa.

Edited by tfmercedez, 16 April 2017 - 13:33.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate