Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#19
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017
In cazul asta e de inteles. Eu ma refeream strict la Bucuresti.

#20
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Hristos a inviat ! Ioi, ce polemica s-a starnit. Fiecare cum prefera, cum masina nu am luat-o ca sa demonstrez ceva sau sa o arat cuiva, merg cu ce imi e mai usor. Daca ma ducea masina in jumatate de timp fata de metrou, mergeam cu ea. Cum ajung tot pe acolo, si mai trebuie sa ma invart si dupa parcare, ca e o zona  aglomerata din Bucuresti, merg cu metroul ( atata timp cat nu am de 'pedalat' decat inca vreo 10 minute de la statie, cu ocazia asta mai fac si putina miscare). Mai ales acuma cand e vreme rea, toti bucurestenii isi iau masina pe post de umbrela, conduc ca pe uscat si pe urma ajung sifonati. Eu am reusit sa scap cu masina anterioara cu o singura zgarietura pe bara in aproape 3 ani. Pe langa condusul preventiv, in care mai degraba las sa se bage decat sa am probleme pe urma, e si pentru ca atunci cand aveam o alternativa viabila la traficul bucurestean o alegeam cu bucurie.

Intre timp: ODO 78.000 km, consum mediu 8.6 l/100 km, cam 90% extraurban. Masina merge ca tancul. La 140-145 km/h o simt cam cum simteam Focus-ul pe la 110-115. Asta e desigur subiectiv, ca fizica tot aia e, dar are si frane pe masura. De viteze superioare nu m-am atins inca, ca nu vreau sa risc inutil si autostrada nu prea e pe unde merg eu. Oricum, astea is viteze de uscat si drum liber, cu benzi si vizibilitate, si nu se aplica pentru orice combinatie masina/sofer/cauciucuri, chiar am constatat mirat aseara cand ma intorceam spre Bucuresti pe ploaia care era cum ii dadeau toti 130-140 pe ud de parca n-ar fi contat. Oameni incostienti si care nu inteleg condusul deloc. Fie ploaie, fie zapada, fie ce-o fi, ei au o viteza setata in cap si merg cu aia. Pana ajung cu rotile in sus pe langa drum.

Am completat cu 300 ml de ulei Mobil 1 0W40 cu normele 229.3 si 229.5. Oricum, de cand am luat-o, pe joja aveam ulei pana un pic peste jumate, acum a scazut un pic sub jumatate, estimez diferenta cam la 150 ml. In 5000 km e mai mult decat decent, cu atat mai mult cu cat uleiul folosit e cel mai subtire din gama aprobata ( 0W40 ). Cartea da cam 1 litru la 15.000 km consum normal, sunt binisor sub acest consum.

La prima revizie, ma gandesc sa-i fac o verificare generala la sange, sa desfac si capacul de la valve, sa vedem in ce stare sunt toate pe acolo ( lant, roti dintate etc. ). Ce-i bine, nu-i rau, totusi au o varsta si e mai bine sa previi. Daca e ceva ce nu-mi convine, luam actiuni preventive. La urma urmei un kit de lant + ghiduri + intinzator Febi e vreo 900 de ron, nu-i mare bai. Vreau viata indelungata cu ea, deci o s-o tin din scurt.

A avut un moment in care ventilatorul de la clima a scos un mic scartait vreo 2 minute, dar am lasat-o 'la rece' prin zone in care acum e zapada, cat timp nu se repeta, inca nu-i dau atentie. Ce sa-i fac, mai plange si ea ca la batranete e pusa constant la drumuri de peste 500 km odata. Batranete, haine grele Posted Image , mai ales pe mana mea.

Am reusit si o 'nefacuta', cand am dat cu spalatorul de geamuri de la OMV pe geam, s-a rupt in doua coada si mi-a tras o zgarietura de cam 5 cm lungime pe parbriz. E intr-un colt, nu ma incurca la vedere, dar o sa caut totusi sa o rezolv cu un mic polish, ceva. Vazusem niste baieti care par priceputi pe undeva pe sub pasajul Basarab.

Concluzii intre timp: Tare ma bucura 'masinuta' asta si alegerea pe care am facut-o, asa de voios ma pornesc la un drum lung cu ea de parca uit toate grijile cand stiu ca ma dau jos la fel de mobil cum am urcat si cu capul limpede dupa sute de km. E incredibil de comoda. Se aseaza splendid pe drum, cand am chef de alergat, alearga, cand o iau mai lent, pluteste. Feedback-ul in directie e bun, la inceput mi se parea cam asistata, venind de pe Ford, unde era mult mai dura, dar m-am obisnuit foarte bine cu ea. Si unghiul de bracare e foarte bun, intorci usor oriunde.
Pe Mestecanis am constatat ca e putintel barcuta, fiind si echiparea Elegance. Ea se infige bine pe trasa, chiar si cu ruliul mai pronuntat, nu am intalnit vreo limitare din partea masinii, dar daca vreau ca pasagerii sa-si pastreze masa anterioara in ei Posted Image , trebuie s-o las putin mai incet. Recuperez pe portiunile drepte in schimb Posted Image . Totusi, in continuare mi se pare foarte bine configurata asa cum e, nu as vrea Avantgarde pentru ca garda la sol putin marita de pe ea e mana cereasca.

Rezervorul de 80l este iarasi util, ca nu mai trebuie sa fac compromis cu privire la statiile la care alimentez. Daca vreau OMV, astept OMV, nu conteaza ca e in al doilea sau al treilea oras. Dar si cand vine alimentarea si vezi peste 300 RON pe pompa, zambesti putin amar. Pentru curiosi: tot nu m-as intoarce la Diesel Posted Image , prea bine ma impac cu ea asa cum e, cu plaja de turatie larga, cu motorul tacut complet la relanti, de zici ca e oprita din interior.

Edited by Mihai_mb, 20 April 2017 - 10:36.


#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Despre nefacuta: daca tii la masina, nu mai spala geamurile cu ustensilele de la benzinarii. Pe langa faptulul ca este o solutie jalnica dpdv curatirii in sine, poti avea norocul sa iti zgarii geamurile din diverse motive, mai serios decat ti s-a intamplat tie. Tu ai scapat bine, eu am pe geamul de la sofer o zgarietura destul de maricica facuta de coltul unui raclete din ala caruia i se rupsese lama de cauciuc intr-un capat, manuit de un angajat OMV sarguincios.
La cat portbagaj are, un recipient de solutie de geamuri (preferabil fara clor sau alte mizerii chimice, doar alcool) + o rola de servete de hartie nu deranjeaza si sunt sfinte Posted Image.

Vezi ca polish-ul pe geamuri e cu dus si intors, risti sa iti ramana halouri vizibile noaptea.

Edited by closchkutza, 20 April 2017 - 10:35.


#22
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Multumesc pentru sfat, @closchkutza, asa o sa fac. Vedem la polish daca pot sa faca doar local pe bucata aia, e fix pe colt pe partea pasagerului, deci nu m-ar deranja daca capata putin efect de lupa. Dar nu ma grabesc.
Si doua-trei poze 'au naturel' din ce aveam pe telefon. Pentru mai multe ( interior, motor ) astept vreme mai buna, ca s-a porcait un pic si n-am chef pe mazarichea asta sa umblu sa o curat.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 20 April 2017 - 15:17.


#23
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Arata bestial! Cand vad un e classe curat si ingrijit nu-l pot trece cu vederea.

#24
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
I-am pus si alarma Viper pe cheia masinii, cu senzor de soc. Lipit si stickere pe gemuletele mici laterala spate de avertizat 'binevoitorii'. In rest, doar plimbari scurte. Cateva poze recente (plus bonus - sub capota, pe unde incerc sa mentin cat de cat curatel)

Attached Files



#25
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Incerc sa nu fac asta prea des, nu vreau sa ajunga un topic despre consum, ca n-are rost, is lungi, mi-e greu sa le urmaresc si nu e masina pt asa ceva, dar azi m-a surprins placut: m-am invartit vreo 12 km prin Bucuresti (gara, universitate etc.) pe la 7-8 dimineata, consum mediu pe acest traseu 11.6 l/100km cu A/C Posted Image . Pana acuma ce am vazut in bord in principiu am vazut si la pompa, diferenta de maxim 0.1 .  La 184 caluti benzina si la cata vaporul e, chiar e admirabil. Stiu Dacii 1310 cu avansul mai slabut reglat care luau mai mult  .

Ma surprinde in continuare unghiul de bracare splendid, nu am nici o emotie sa fac dintr-o tura manevre de intoarcere pe care cu Focus-ul anterior le reuseam doar din 3 miscari. Chiar mi-e greu sa inteleg cum de nu au reusit si alti producatori sa faca o raza de viraj mai mica pentru masini mai mici ca dimensiune, care teoretic ar fi mai ' de oras '.

Edited by Mihai_mb, 05 May 2017 - 14:20.


#26
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
In locul tau ia-s fi pus niste jante de 18 dar aici fiecare cu gustul lui.

La al meu w210 i-am pus de 17 si acum ma caiesc ca nu am ales de 18.

#27
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
As putea sa o dau cu viata suspensiei si sacrificarea confortului si alte teorii, dar pana la urma e doar o chestiune de gust, nu stiu de ce, dar niciodata nu mi-au placut jantele de dimensiuni mari pe o masina, desi e foarte pronuntata tendinta asta a producatorilor de a le mari. 16 e cam limita superioara pe care o accepta ochiul meu, am vazut si cu 17 cat de cat ok, depinde si de masina, ca pe clasa compacta/mica tot mi se par prea mult.

Cele mai elegante de la Mercedes mi s-au parut tot timpul jantele cu capace, gen cum erau pe W123 sau pe modelele anterioare, imi pare rau ca nu se mai fac de genul, adaptate desigur ca design la modelele mai noi.

Asa, de fun, probabil is eu mai dubios, dar uite, imi place si modelul asta de jante de tabla pentru iarna de mor, dar am deja inca un set de aliaj, deci probabil o s-o scutesc de asemenea incaltari Posted Image

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 05 May 2017 - 14:41.


#28
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Mda, fiecare cu gustul lui. Mie imi plac astea foarte mult. Din pacate nu am gasit sh la un pret rezonabil dar noi originale sunt prea scumpe si in replici nu am incredere.

#29
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Sarbatorim. Si urmeaza vreo 3000 km de concediu. Apoi o paste prima revizie la noi ca se fac 10.000 km

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 30 June 2017 - 11:35.


#30
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
mulți înainte. revizia la 10.000km?

#31
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Fiecare cu pasarile lui. Posted Image
Da, cam asa o sa o fac, la 10 - 13.000 km. De fapt, cam asa am facut-o la orice masina am avut.
Oricum, asta de acuma o sa fie mai generala, ii rog sa se uite peste tot, vreau sa schimb 3 furtunase de la aerisirea carter, care stau foarte aproape de motor, sunt supuse la diferente termice foarte mari si se pot fisura in timp, ducand la variatii nedorite pe cama de admisie; vreau sa ma uit un pic si pe la suspensie / frane doar sa ma asigur ca totul e 100% in regula sau sa stiu ce ma asteapta ( discuri / placute ) si, daca se baga si nu trebuie desfacuta jumatate de masina, as rezolva si motorasul de clima ca a devenit cam zgomotos ( daca e el si nu rulmentul care angreneaza sistemul de a/c ).
Tot din categoria mentenanta preventiva, poate schimb si intinzatorul la lant, asa, sa fie..

Plus ca m-am uitat dupa codul de service din bord ( oricum se cerea peste vreo 5000 km ) si e din ala maricel, cu schimb de bujii, lichid de racire etc.

In rest, nimic deranjant, doar a puscat o siguranta pe priza fata ca am aglomerat eu acolo cam multe intr-o tripla si cand am mai adaugat si un compresor de umflat rotile sa-i fac presiunea, n-a mai suportat.

Ce am enumerat eu ca vreau sa schimb is doar chichite de proprietar obsedat care vrea sa-si stie masina de 10 ani in conditii de 'prospatura'. Un utilizator normal sau un service probabil nu i-ar gasi nimic in neregula.
Dar am eu o mareata idee , ca daca nu patim nici eu nici masinuta nimic, sa petrecem inca 10 ani impreuna Posted Image  ( numa' pe asta l-am gasit barbos). Daca nu s-or baga pana atunci niste tristeti de taxe care sa nu faca asta fezabil. Practic, nefiind un fan al tehnologiilor astora noi cu asistente / luminite / parcat singur / vorbit cu masina / fluturat bagheta magica  , nu prea am ce sa-mi doresc in plus de la o masina fata de ce imi ofera asta. Si mi se pare ca cele de generatie noua fac prea multe compromisuri in privinta calitatii si a durabilitatii pe termen lung pentru a oferi ' show ' si a te stimula sa le schimbi ca pe telefoane.

Chiar diseara o pasc 1000 km dintr-un foc, dar n-am nici un stres cu ea. Posted Image

Edited by Mihai_mb, 04 July 2017 - 07:41.


#32
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
@Mihai_mb știi cum e și cu mașinile noi...câți găsesc mașini second cum ai luat tu?! :)))

#33
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Cati se intereseaza un pic si cauta / studiaza situatia? Se gasesc bijuterii pt orice buget daca ai rabdare.
Cum majoritatea merg orbeste in targ si iau una dupa criteriul care luceste mai tare pt mai putini bani sau suna pe Autovit, ce pretentii sa aiba pe urma?..
Problema e cand nu se invata minte si fac a doua oara acelasi lucru ca, deh, la prima ' au avut ghinion '.

Edited by Mihai_mb, 04 July 2017 - 08:31.


#34
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
ehe...totul pornește de la educație.

aș vrea să ne informezi și cu ce consumuri obții în funcție de reginul de condus.

#35
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu ma compar eu cu Octavia 1.0 TSI Posted Image
Pana acuma cam asa:
Intraurban:
Bucuresti weekend : medie 13 l/100 km pe 2 saptamani
Bucuresti in cursul zilei cu A/C si bara la bara: cam 15 l/ 100 km, mai urca putin daca e chiar horror, dar n-am vazut mai mult decat daca am tinut-o stationata cu motorul pornit pt ventilatie.
Suceava : pe la 11 l / 100 km

Extraurban:
mers in cursul saptamanii pe seara 2 persoane ( E85) + bagaje + A/C : 8l / 100 km
mers vineri seara aglomerat 3 persoane ( E85) + bagaje + A/C tot timpul si calcata pe coada ca nu prea aveam rabdare: 9l /100 km

viteze cam cu 10 km/h sub limita de +50 (carnet), pe unde permit traficul si conditiile de drum.
mers legal - poate am vreodata rabdarea sa incerc Posted Image , Utopium, sa te tii ! Producatorul da 6.3. Cred ca poti rezonabil sa obtii un 7 fara sa incepi sa incurci tirurile.

Pana acuma sunt foarte multumit de consum, mai ales ca cel mai mult vede extraurban, unde intre 8 si 9 l / 100 km mi se pare mai mult decat decent pentru cat poate motorasul asta si cata masina are de tras si stilul in care merg eu. Si poate multe, nu am simtit-o submotorizata in nici o situatie, motorul e cat de cat echivalent ca performante cu fratele mai mare de pe E230/240 V6, dar are cuplu mai bun de jos datorita kompressorului.

Ulei papa cam 500 ml / 10.000 km, dar merg pe vascozitatea cea mai mica ( 0W40 ) ca am inteles de pe forumuri ca e mai sanatos pt motor. Am inteles ca e normal (si din cartea tehnica si de la utilizatori) sa pape si un litru / 10.000 km, deci stau lejer. Cu 5W40 sau 10W40 nu ar papa deloc, dar se face mai prost ungerea la rece si in timp provoaca uzura mai mare motorului.

Revin si cu un consum pe Suceava - Grecia si inapoi 5 persoane + bagaje.

Edited by Mihai_mb, 04 July 2017 - 11:45.


#36
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
eventual alegi suceava - bucurești pe bicaz și la coborâre mergi în frână de motor

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate