Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

W211 Mercedes E200 Kompressor Mopf

- - - - -
  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#37
ProfiBv

ProfiBv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 15.10.2009
Concediu placut si "sa nu incurci tirurile".
Bafta pe Bulgaria . Sa revi doar cu vesti bune!

#38
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Si e gata.
ODO 83600 km . Consum mediu de 9,1 l / 100 km pe 3000 si ceva de km cu AC on tot timpul, 5 persoane, bagaje full ( consumul include si fataiala pe Thassos in Grecia, putin Kavala).
Mers pe autostrada in Grecia cam cu 150 , in rest Bulgaria cumintel pe la 100 - 120 extraurban, 60-70 in orase, incercand sa feresc gropi si kamikaze. N-am oprit sa dorm in Bulgaria, desi au hoteluri ieftine si foarte bune, pentru ca nu e masina pentru asa ceva, e prea ochioasa. De cand am decis sa o iau, am exclus Bulgaria de pe lista de posibile destinatii de vacanta. Am cativa cunoscuti patiti pe la hoteluri cu camera de supraveghere, care brusc s-a nimerit sa nu mai functioneze fix in intervalul orar in care s-a umblat pe la masini. E o mafie organizata mult prea raspandita care targheteaza masini mai rasarite.
Pe langa asta, culmea cum au gandit astia drumurile, ai cate o vale de vezi pana in tara vecina toata cu linie continua si ai depasiri permise in curbe si in apropierea varfulurilor de deal o gramada. Normal ca se omoara toti pe drumurile alea. La fiecare curba eram pregatit sa sar pe frana si imi cautam alternative de ocolit ' in caz ca '.
De multe ori am franat si pe drum drept pana aproape de oprire completa sa las vreun nebun sa depaseasca.
Pe langa asta, la intrare in Bulgaria, am oprit la un OMV, am alimentat si cat beam o cafea, m-am uitat prin jur. La 2-3 masute am vazut oameni servind bere cu alcool si urcandu-se la volan..

Pentru ca m-am ambitionat sa incerc sa ajung la Kastro pe niste drumuri unde unii cu Suzuki Jimny se uitau putin crucis, am capatat si un pocnet usor cand intorc directia spre maxim dreapta, probabil un pivot ceva. Oricum intra la revizie. In rest, s-a descurcat exemplar, nu am nimic sa-i reprosez.

Edited by Mihai_mb, 17 July 2017 - 11:52.


#39
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
E ok consumul avand in vedere ca-i Otto,  masina maricica, tehnologie de acum 10 ani,  si incarcata si solicitata.


#40
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Da, nu ma plang. Tehnologia e de peste 15 ani, doar masina are peste 10, dar 1.8 kompressor s-a pus si pe modelul 2003, proiectat de prin anii 2000. Dar nu ma deranjeaza asta cu nimic, injectia clasica multipunct ma linisteste mai mult decat CGI-urile cu turbo de dupa, unde am mai auzit de injectoare schimbate, valve curatate, turbo schimbat etc.

Ii plac drumurile lungi, m-am intors cu uleiul la acelasi nivel cu care am plecat, nu a mancat deloc, deci se pare ca doar pe drumuri scurte urbane mai papa putin cat e rece. Eu estimasem 500 ml la 10.000 km bazat pe comportamentul anterior, dar se pare ca au fost doar 300 ml. Pt 0W40 , lux, diferenta de cam 4 liniute sub maxim pe joja, cartea permite si 1 l la 5W40.

Edited by Mihai_mb, 17 July 2017 - 12:16.


#41
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ti-as sugera sa te uiti la dinti de la axele cu came, este buba lor se tocesc, lantul sare si se duce motorul. Asa am pierdut un c class 200 kompressor sport...

Attached Files



#42
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Era deja pusa verificarea pe lista la revizia de acum, multumesc oricum pt sfat. O sa verific si lantul sa vad daca are intindere. Am studiat binisor motorul inainte sa-l aleg, stiu cam ce chichite are. Mi s-au parut cele mai tolerabile fata de concurenta. Posted Image
De aceea schimb si cele 3 furtunase de carter si valva PCV -> daca se crapa si trag aer fals, ECU incearca sa compenseze si genereaza intarziere pe cama de evacuare, cea din stanga cum te uiti la masina din fata, si se accentueaza uzura pe dintii camelor, care sunt mai moi decat lantul.
Totodata, daca lantul in timp capata intinderi ' pe portiuni ' , intinzatorul nu poate compensa si iarasi apar tociri pe pinioane, in zonele in care e intins.
Dar un lant nu e scump de schimbat.

Btw, ti-au sarit valvele in pistoane si au facut ciorba pe acolo, sau de ce l-ai pierdut? Ce rulaj avea masina? Motorul M271.956 sau M271.941?

Pe M271.956 pe care il am eu, au incercat sa mai carpeasca, au adaugat o valva non-retur de ulei pe suportul de intinzator, au facut pinioanele dintr-un material putin mai dur etc.
Dar probleme au ramas chiar si la C180/200 CGI si E180/200 CGI de dupa cu M271 EVO pana la modelele noi, W213/W205. Ai fi surprins cu ce magarii vin astea noi cu M274, camtronic culiseaza cu un actuator intregul ax cu came inainte si inapoi. O sa reziste astea la schimburi de ulei pe genunchi si la intervalele de revizie de 20-30.000 km de n-au aer. Posted Image  Nu-s nici astea vechi stas, dar astea noi n-o sa le ajunga nici pe jumatate ca durabilitate. Nu-mi place deloc directia in care se indreapta industria auto.

Edited by Mihai_mb, 17 July 2017 - 12:59.


#43
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Da =)))
Intr-o dimineata nu a mai pornit, am dat la cheie pana s-a dus bateria, am chemat depanarea si ala pus cablu de pornire si i-a mai dat la automat cateva minute bune, a muciti tot in motor. Masina era din 2005 si avea 136k km. Nu imi amintesc ce m271 avea.
Am avut si un slk 200 kmpresor si l-am vandut cu 210k km si nu avea nimic.

Da, acum am un slk 350 m272 si astea au aceasti problema la balance shaft, material moale se roade si sare lantul.

poti sa mai citesti aici

http://www.slkworld....-sprockets.html


Eu schimb uleiul si filtrul la 5000 km

Attached Files


Edited by i860, 17 July 2017 - 13:04.


#44
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
E motorul dinainte de facelift M271.941 dupa poza, astea au avut mai des probleme. Imi pare rau pt ea, arata foarte frumos pe negru.
Cu faceliftul M271.956, AutoBild au dus un C180 kompressor W204 pana la vreo 400.000 km pana au schimbat lantul, si masina inca merge.

Da, stiu de problema la balansor cu M272.  Initial am vrut E230 V6 cu motorul de 2.5l aspirat, dar am renuntat la el ca am zis ca e mai complicat sa umbli la balansor decat la lantul principal, plus ca erau mai putine, mai scumpe, impozit mai mare, cine stie ce taxe mai inventeaza astia, consum un pic mai mare etc. Si am gasit-o pe asta cu schema asta de culori interior-exterior si m-am indragostit. Posted Image

Citisem deja topicul pe care mi l-ai dat si multe altele. Dar nu mai stau sa imi fac stres degeaba, mai bine ma concentrez la ce am de lucru, totul se repara / schimba, bani sa fie Posted Image Din punctul meu de vedere, conteaza mai mult sa-ti placa masina pe care o conduci decat sa te morcovesti la fiecare cost. Daca ar fi ipotetic sa bag acuma 2000 de euro in asta sa-i schimb tot motorul, as ajunge adaugand la cat m-a costat sa o iau si sa o aduc sub costul de achizitie al unei Mazda 3 noi varianta mai cheluta ( cutie manuala , 120 cp ) . M-ar fi bucurat mai mult masina aia? Vezi sa nu..
Imi si imaginez daca luam Focus-ul asta nou cum duceam concediul in 5 persoane care am fost. Cred ca mergeam cracanat o saptamana.

Edited by Mihai_mb, 17 July 2017 - 13:23.


#45
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
ODO 84.000 km
Si cateva poze din concediu, una pe o parte buna a drumului care m-a costat 2 brate si un pivot superior - am pus Lemforder care echipeaza si originalul total 800 ron piesele . Ce sa fac daca am invatat sa conduc pe tarla? Posted Image
Si au disparut si zgomotele la directie capatate in concediu.

In rest, cu toate filtrele originale ( inclusiv habitaclu ) + 6 L ulei original Mercedes cu norma 229.5 + 4 bujii originale Mercedes am iesit la 900 lei. Deocamdata o tin pe picior mare, la ulei original n-o sa renunt, cu filtrele vedem pe parcurs daca ramanem pe original sau mutam pe aftermarket. Si sa mai comenteze careva ca se aduc toate rablele in tara si se trage de ele fara intretinere ( de fapt, cam asa e Posted Image) .
Altceva nu a fost necesar, am cautat-o cap coada, doar s-au mai completat putin niste zemuri la servo si cutia de viteze, dar nimic cat sa constituie o pierdere de investigat, in rest e in stare perfecta deocamdata. Si se simte.. e mult mai vioaie dupa revizie, probabil bujiile noi isi fac treaba.

Pe de alta parte, din ce am mai rasfoit la stiri, pare ca si Daimler au fost cacanari cu emisiile. Oh well, benzina si scanteie sa fie. Posted Image Oricum nu-i divinizam ca au avut si ei procentul lor de fail-uri. Noroc ca le-a iesit masina asta bine. Posted Image  Daca o avea candva probleme, pot sa ma bucur numai uitandu-ma la ea.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 24 July 2017 - 19:21.


#46
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View PostMihai_mb, on 24 iulie 2017 - 18:52, said:

ODO 84.000 km
Deocamdata o tin pe picior mare, la ulei original n-o sa renunt, cu filtrele vedem pe parcurs daca ramanem pe original sau mutam pe aftermarket. Si sa mai comenteze careva ca se aduc toate rablele in tara si se trage de ele fara intretinere ( de fapt, cam asa e Posted Image) .


tu compari mașina asta și modul în care o întreții cu cele 80% dintre mașinile second care se aduc și care cred că uleiul și plăcuțele de frână sunt pe viață????

#47
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Am fost weekendul asta la Kaufland in Suceava si pe langa pleiada de Golf 3 Mondeo 1 si Passat, am vazut un Vectra cred ca generatia 2 care aducea un pic a epava de la Costinesti. Imi pare rau ca nu am facut o poza. Pragurile mai aveau putin material ruginit doar pe margine, in rest vedeai prin ele si erau umplute de mantuiala pe unde mai tineau continutul cu poliuretanica roz :| . Nu ca restul de Golfuri etc erau intr-o stare mult mai buna dar cu 'masina' aia pe bune ca mi-ar fi fost frica sa vin la Kaufland si daca stateam la 2 strazi departare..
Media de varsta a parcului auto din Suceava e ridicata acum de cateva Loganuri taxi mai noi si de masini cu volan pe dreapta de fabricatie 2005-2010. E jale..

Edited by Mihai_mb, 25 July 2017 - 06:39.


#48
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
probabil că înafară de câteva orașe, în toată țara situația este tragică. Nu numai că se aduc toate epavele, dar au și probleme grave la direcție, frânare și cauciucuri..... iar de poluare să nu mai vorbim. Eu am o mașină din 2005 cumpărată în 2008. dacă aș vinde-o aș recupera banii băgați în ultimii 2-3 ani în ea și atât.

#49
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu stiu sigur cat sa fiu deranjat de asta, ca la urma urmei si situatia materiala a oamenilor e cum e sau de mentalitatea ca fiecare membru de familie trebuie sa-si suie posteriorul in harbul propriu. Mai au putin si cumpara o rabla si la caine sa mearga singur la veterinar si dupa boabe.

Edited by Mihai_mb, 25 July 2017 - 09:38.


#50
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
La sate sunt multe curti pline de rable nefunctionale, care asteapta dezmemebarea.  Aduc masinile pe roti si dupa putin timp se strica si raman cu ele.
Romania si Bulgaria au devenit niste cimitire de masini.

#51
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
eu am mai zis. în mediul rural nu mai este o căruță la fiecare 4 case....dar o mașină din jermanica sigur găsim

#52
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Cred ca mai degraba 4 la o casa. Si cum rasfoiam putin netul, ioi peste ce frumusete am dat Posted Image , nu imi mai vine sa inchid pagina :

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

#53
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Era sa iau unul din asta cand aveam prima masina. Era un 600 SEL din 96 si-l dadea vanzatorul pe bani de nimic. Da cine-si permite impozitele la asa ceva nu stiu.

Poti sa imi spui si mie te rog pe PM la ce service mergi cu ea? Ai mecanic de incredere?

Multumesc!

#54
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Nu stiu daca te ajuta, ca e la Suceava si se ocupa doar cu Mercedes in timpul liber, nu are atelier oficial.
Inca 7 anisori si e istoric cel din anunt. Dar tare mi-e ca pana atunci o sa inceapa sa creasca pretul la ele si s-ar putea sa se invarta in jurul a 20.000 pentru unul cum e ala.
W124 deja urca binisor peste 10.000 unul intretinut exemplar cu un motor de pe la E230 in sus. De coupe-uri nici nu mai zic..

Acuma partea nasoala e cu asigurarile la masinutele astea mai ' de colectie ' care au fost mai bibilite ca suratele lor de varsta. Eu si cu a mea is oleaca morcovit, Doamne fereste in caz de dauna totala probabil primesc cam jumate din cat am dat pe ea, ca astia calculeaza dupa valoarea pietei orbeste, piata pe care is si taxi-urile si toate harburile. Cu cat e mai veche, cu atat e mai nasol din punctul asta de vedere.
Am mai incercat sa vad ce primesc ca oferte de Casco, dar parca is in bataie de joc, suma pe care mi-o acopera e derizorie, ceva gen 6000 euro, la 1000 eur cotizatie / an. Asta este. Posted Image Cascam ochii la drum.

Edited by Mihai_mb, 25 July 2017 - 11:53.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate