Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1,6 Titanium EcoBoost 2011
Last Updated: Mar 20 2017 13:15, Started by
business11
, Mar 16 2017 14:56
·
0
#1
Posted 16 March 2017 - 14:56
Dupa cum am mai mentionat si in topicul de pe aria versus, doresc sa prezint problema mea pentru ajutorul din partea specialistilor.
Dupa cum era vorba, aveam de ales intre un Audi A4 Avant (2008) si un Ford Focus (mentionat in titlu 2011). Audi-ul s-a vandut intre timp, ramanand doar cu Fordul care oricum mi-a placut mult mai mult. Tin sa mentionez ca este vorba de Austria si nu de Romania. M-am dus luni la dealer-ul respectiv, dupa ce am vazut masina am facut un test drive si m-am indragostit de masina. Scaune din piele (partial), trapa, 150cp, autopilot, senzori de parcare, scaune incalzite, navigatie, clima automatica, senzori de asistenta, senzori de lumina, recunoastere semne de circulatie, etc., practic masina este full. Pretul de start era 10.500 eur (77.000km), dupa ce dealer-ul tocmai facuse service-ul si schimbase franele spate. Dupa test-drive lumineaza in bord unitatea de control a motorului. Dealer-ul (fiind Renault) spune ca el crede ca este doar un error si va duce masina la Ford sa ii stearga eroarea din computer. Dupa 30 de minute se intoarce, ca nu este o greseala ci trebuie schimbate niste parti. La Testdrive, motorul nu facea nici un zgomot, nu scotea fum, sau alte prostii, mergea perfect. (Masina este cumparata din Olanda, a fost folosita doar in concedii, tragand o rulota) Intre timp m-am inteles la pret cu el, 10.000eur + 1 an garantie. S-a oferit sa repare tot ce este de facut. Dupa 2 zile ma suna, cureaua de distributie ar avea nu stiu ce problema astfel ca ar avea o problema la un ventil variabil sub codul de eroare "variable valve lift". Dupa ce au sunat la Köln (in centrala), aia din Köln au comandat din Vienna piesele pentru reparatie. Acum masina sta 1 saptamana in service, dupa care daca totul este ok, voi face un test de cumparare sa vad daca masina are si alte probleme. Dealer-ul Renault s-a scuzat si a spus ca imi mai ofera 200eur reducere (per total 9.800eur), plus garantia 1 an de zile. Acum sunt nedumerit ce sa fac in privinta masinii, eu m-am gandit ca daca oricum schimba tot, masina dupaia nu mai are probleme si eu stau fara griji urmatorii zeci de mii de km (sper), plus garantia de 1 an care in caz de ceva imi preia costurile. Altii spun ca daca masina de la inceput face probleme, va face probleme mereu. Astfel ca sunt foarte indecis, chiar daca imi place masina foarte mult. Voi ce parere aveti, pentru cei cu experienta mecanica si mai ales pe Ford. http://i66.tinypic.com/epkqgz.jpg http://i68.tinypic.com/30sydqc.jpg http://i64.tinypic.com/2hro3ty.jpg Edited by business11, 16 March 2017 - 15:04. |
#2
Posted 16 March 2017 - 15:04
Cunosc oameni cu aceasta motorizare si sunt foarte multumiti. Eu am tot un "titanium full" dar diesel. Garantia ar trebui sa te incurajeze sa o cumperi iar faptul ca se face o revizie importanta ar fi un plus - pentru orice marca.
|
#3
Posted 16 March 2017 - 15:23
#4
Posted 16 March 2017 - 15:24
Scrii de parca ai fi google translate.
Eu zic sa lasi naiba caruta aia si sa cauti alta intreaga. Nu e singurul Focus din Austria. |
#5
Posted 16 March 2017 - 15:26
ericmario, on 16 martie 2017 - 15:23, said:
Daca se vinde si asta, ce te faci? pai contractul este semnat, am facut si un avans de 1000eur. Am clauza in contract ca pana pe data de 27.03 am posibilitatea sa renunt la contract, daca masina nu este functionabila. Ce ma deranjeaza este faptul ca am platit deja asigurarea, si taxele pentru asigurare (191eur + 115eur) si taxele de parcare pe 1 an de zile (160eur), iar masina nu e. Din acest motiv trebuie sa ma gandesc cat mai repede daca merita sau nu. |
#6
Posted 16 March 2017 - 15:40
E cazatura. De aia si tot lasa ei la pret si fac tot felul de reduceri numai sa scape de epava. Daca iti iei sh si trebuie sa bagi bani de orice fel in el in primii 10 mii km sorry ai luat teapa (bine aici nu includ filtre, placute frane si chestii care oricum se uzeaza).
Edited by potae, 16 March 2017 - 15:41. |
#7
Posted 16 March 2017 - 15:43
potae, on 16 martie 2017 - 15:40, said:
E cazatura. De aia si tot lasa ei la pret si fac tot felul de reduceri numai sa scape de epava. Daca iti iei sh si trebuie sa bagi bani de orice fel in el in primii 10 mii km sorry ai luat teapa (bine aici nu includ filtre, placute frane si chestii care oricum se uzeaza). asta este si motivul pentru care dealer-ul repara acum totul, iar testul de cumparare va fi efectuat miercuri ca sa pot verifica daca totul este ok. Masina a fost vanduta de un privat, dupa care dealer-ul a cumparat-o si i-a facut service-ul, frana filtre, ulei, etc. Eroarea din bord nu a aparut nici la test-drive-ul meu, abea dupa ce am adus masina inapoi, deci poate fi o eroare care nici ei nu stiau de ea. Dar ma gandesc ca daca era epava nu dadeau 1 an garantie. |
#8
Posted 16 March 2017 - 15:45
E ok sa o cumperi.Faptul ca nu ti-a ascuns problemele si ti le repara, in plus iti ofera garantie e un plus mare.Daca voiau sa te tepuiasca, nu stiai nimic pana ajungeai acasa.
|
#9
Posted 16 March 2017 - 15:50
Și eu zic sa o iei. Atât timp cât au pus la punct toate defectele și oferă garanție, pt mine e suficient. Mare atenție, însă, ce fel iti acord garanția!!! Condițiile și unde anume poti efectua reparațiile.
|
#10
Posted 16 March 2017 - 15:56
Eu am un Titanium 2014 dar motor de 2L
mai am un Titanium aceeasi motorizare din 2015. cel din 2015 are 8,000km cel din 2014, 120,000. Am avut doar de 2 ori problema cu martorul din bord. Nici o problema majora. la 120,000 nu am schimbat niciodata franele. Si nu merg incet. |
|
#11
Posted 16 March 2017 - 15:57
fqx, on 16 martie 2017 - 15:45, said:
E ok sa o cumperi.Faptul ca nu ti-a ascuns problemele si ti le repara, in plus iti ofera garantie e un plus mare.Daca voiau sa te tepuiasca, nu stiai nimic pana ajungeai acasa. SILE802002, on 16 martie 2017 - 15:50, said:
Și eu zic sa o iei. Atât timp cât au pus la punct toate defectele și oferă garanție, pt mine e suficient. Mare atenție, însă, ce fel iti acord garanția!!! Condițiile și unde anume poti efectua reparațiile. Este vorba de Car Garantie, reparatiile se pot face la orice dealer autorizat Ford si nu numai. Conditiile sunt urmatoarele: 100% la mana de lucru, 70% la piese. Mie imi raman 30% din piese. |
#12
Posted 16 March 2017 - 16:03
business11, on 16 martie 2017 - 15:26, said: pai contractul este semnat, am facut si un avans de 1000eur. Am clauza in contract ca pana pe data de 27.03 am posibilitatea sa renunt la contract, daca masina nu este functionabila. Ce ma deranjeaza este faptul ca am platit deja asigurarea, si taxele pentru asigurare (191eur + 115eur) si taxele de parcare pe 1 an de zile (160eur), iar masina nu e. Din acest motiv trebuie sa ma gandesc cat mai repede daca merita sau nu. |
#13
Posted 16 March 2017 - 16:14
#14
Posted 16 March 2017 - 16:18
#15
Posted 16 March 2017 - 16:22
business11, on 16 martie 2017 - 15:57, said: Este vorba de Car Garantie, reparatiile se pot face la orice dealer autorizat Ford si nu numai. Conditiile sunt urmatoarele: 100% la mana de lucru, 70% la piese. Mie imi raman 30% din piese. |
|
#16
Posted 16 March 2017 - 17:16
Nici n-ai luat-o bine ca deja schimba aia o jumatate de masina pana o primesti.
Motoarele alea sunt foarte complicate cu atatea distributii variabile, injectie directa si alte lucruri facute pentru eficienta. Chiar daca era cu 3 ani mai vechi A4, alegeam un B8 fara nici o indoiala, nici nu se compara. http://suchen.mobile...=9&pageNumber=2 cumparam oricand asa ceva |
#17
Posted 16 March 2017 - 17:23
TruculMagic, on 16 martie 2017 - 17:16, said:
Nici n-ai luat-o bine ca deja schimba aia o jumatate de masina pana o primesti. Motoarele alea sunt foarte complicate cu atatea distributii variabile, injectie directa si alte lucruri facute pentru eficienta. Chiar daca era cu 3 ani mai vechi A4, alegeam un B8 fara nici o indoiala, nici nu se compara. http://suchen.mobile...=9&pageNumber=2 cumparam oricand asa ceva fordul avea 100.000 km mai putini, audi-ul intra in faza cand te apuci sa schimbi una si alta, pretul urca astfel, plus service-ul mult mai scump, iar optiunile sunt neexistente. Vezi ca mi-ai trimis-o din Germania unde preturile sunt total diferite. |
#18
Posted 16 March 2017 - 17:32
nu are cum sa fie total diferite...
Pai degeaba are 70mii km daca deja are defecte , conduc masini si cunosc masini cu peste 250.000km si merg fara nici o problema. Face loganul milionul de km. Conteaza cum a fost intretinuta, nu cati km are. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users