Ford Focus 1,6 Titanium EcoBoost 2011
Last Updated: Mar 20 2017 13:15, Started by
business11
, Mar 16 2017 14:56
·
0
#19
Posted 16 March 2017 - 17:36
TruculMagic, on 16 martie 2017 - 17:32, said:
nu are cum sa fie total diferite... Pai degeaba are 70mii km daca deja are defecte , conduc masini si cunosc masini cu peste 250.000km si merg fara nici o problema. Face loganul milionul de km. Conteaza cum a fost intretinuta, nu cati km are. si bagi mana in foc ca Audi ul ma tine fara probleme? |
#20
Posted 16 March 2017 - 18:37
Tsunnnami, on 16 martie 2017 - 15:56, said:
Eu am un Titanium 2014 dar motor de 2L mai am un Titanium aceeasi motorizare din 2015. cel din 2015 are 8,000km cel din 2014, 120,000. Am avut doar de 2 ori problema cu martorul din bord. Nici o problema majora. la 120,000 nu am schimbat niciodata franele. Si nu merg incet. Am avut prima lumina galbenita pe la 30,000mile (50k km) Ma duc la service. Tocmai a iesit din garantie Cat ma costa un scan? $120 imi caut eu un scanner, am avut si un meci pe aici cu un jmekerash care-mi zicea ca scannerele nu sunt pentru toti prostii si n-a vrut sa-mi spuna dupa ce sa ma uit. Dupa vreo 3 zile de cautari am comandat scannerul, parca am dat vreo $160. Imi zice ca e un senzor de temperatura de pe traiectul instalatiei de racire. Imi cumpar cartea de service si ma interesez si de senzor. Il aveau, costa $12. Il cumpar si p-ala. Imi iau niste antigel, ca ma asteptam sa curga nitel pana il schimb si sa am de completare Ajung acasa localizez senzorul si vad ca fisa nu este impinsa pana la capat. O curat, o montez si de atunci nu am mai avut probleme cum ea. ii cumpar garantie extinsa pana la 125k mile Acum se aprinde iar. Pun readerul, imi da 2 coduri. Camshaft sensor. ma duc la service $100 deductible Erau iarasi contacte imperfecte, nu a trebuit sa schimb nimic. Plec cu a nevestii (aia cu 8,000km) sa-i iau benzina Se aprinde martorul. Ba fir-a-a-dracu, sa vezi ca e vreun virus. Puns scannerul, cica nivelul de benzina din rezervor nu coincide cu nivelul din memoria calculatorului ii sterg eroarea, acum o s-o las sa consume tot rezervorul si-i pun niste metanol dac-o avea mizerii ceva, ca pun numai benzina buna si e posibil sa fie mai vechiuta Cam astea fusera experientele mele |
#21
Posted 16 March 2017 - 19:02
business11, on 16 martie 2017 - 17:36, said:
si bagi mana in foc ca Audi ul ma tine fara probleme? La benzinare au problema cu, consumul de ulei. 2.0TDI e mai recomandat. Succes. Probleme pot sa apara la orice masina, dar deja eu as renunta la o masina pe care nici nu am pus mana si deja are probleme, iar la 70.000km ar trebui sa fie ca noua. Verifica la diesel: egr, volanta, injectoare si turbo. |
#22
Posted 16 March 2017 - 20:18
TruculMagic, on 16 martie 2017 - 19:02, said: La benzinare au problema cu, consumul de ulei. 2.0TDI e mai recomandat. Succes. Probleme pot sa apara la orice masina, dar deja eu as renunta la o masina pe care nici nu am pus mana si deja are probleme, iar la 70.000km ar trebui sa fie ca noua. Verifica la diesel: egr, volanta, injectoare si turbo. diesel nu intra in calcul pt ca masina este folosita 7-80% in oras. La Audi mai degraba au probleme motoarele diesel cu consumul de ulei, si benzinarele dar mai putin. |
#23
Posted 17 March 2017 - 00:05
la masini sh e ca la curve, unii se duc si vin super multumiti, altii se duc si vin cu mancarimi. tre sa cunosti da tre sa ai si noroc.
daca nu te stii norocos nu lua una care deja are probleme, parerea mea. Edited by smoke, 17 March 2017 - 00:21. |
#24
Posted 17 March 2017 - 09:34
70k de km, un benzinar care a tras rulota, nu prea m-ar incanta
|
#25
Posted 17 March 2017 - 12:12
Chiar asa zgarciti is austriecii de nu-si permit una noua ( cu avans si ceva rate ) ?! Esti prea sarac sa iei SH si apoi in oras nu vad nevoia unui turbo pe benzina la ce amenzi au pt viteza ...
Cred ca te-ai grabit ca fata la maritis . |
#26
Posted 17 March 2017 - 13:26
Baxon, on 17 martie 2017 - 12:12, said:
Chiar asa zgarciti is austriecii de nu-si permit una noua ( cu avans si ceva rate ) ?! Esti prea sarac sa iei SH si apoi in oras nu vad nevoia unui turbo pe benzina la ce amenzi au pt viteza ... Cred ca te-ai grabit ca fata la maritis . stii ca una noua titanium ajunge la aproape 30k, si nu vad motivul investitiei intr-una noua. Iar turbo benzinar cu 150cp, cand plec undeva nu vreau sa stau sa imping masina, plus ca scoate in oras un consum de maxim 7l/100. |
#27
Posted 17 March 2017 - 14:00
cine te-a mintit ca scoate 7 in oras?maxim!vezi sa nu ai o mare dezamagire daca vezi 9-10 in bord.
|
#28
Posted 17 March 2017 - 14:36
|
#30
Posted 17 March 2017 - 14:47
Ia o daca ti place, chiar daca mai repari una alta n ajungi la pretul uneia noi, plus ca reparatiile o sa fie o placere daca "o iubesti" ... restul e doar poveste
|
#31
Posted 17 March 2017 - 14:53
#32
Posted 17 March 2017 - 16:37
Se pare ca esti fixat pe masina asta , e bine , peste un an cand garantia va fi pa , o sa bagi bani in ea de o sa-ti para rau ca nu ai luat noua ; stai linistit ca nu esti nici primul nici ultimul care gandeste asa ceea ce e bine pt cei care se scapa de harburi ...
|
#34
Posted 20 March 2017 - 13:15
dreaQ, on 18 martie 2017 - 19:32, said:
Te-a pus dracu sa intrebi pe Softpedia ))) masina este la reprezentata Ford, am fost sa o vad, mecanicul mi-a spus ca masina la motor nu a fost afectata, in rest nu are probleme sa imi fac griji. Miercuri oricum o duc la un test specific de cumparare, care vad daca km au fost dati inapoi, daca a avut accidente si cat de ok sta pe partea mecanica. Cautam doar pareri, decizia oricum imi apartine. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users