Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Gravitatia si zborul avioanelor..?
#19
Posted 28 January 2017 - 08:16
#20
Posted 28 January 2017 - 08:38
sau si mai simplu fa comparatia cu soferia. daca drumul este drept , cum sunt segmente din A2, nu misti absolut deloc volanul ????? il misti din cand in cand, ca trebuie niste reglaje fine ale directiei.
la fel si la avion , el urmareste o curba fina, motiv pentru care se fac niste reglaje fine, mult mai fine decat la autoturism , ca la avion nu conteaza o deviere de doi metri. cum se fac reglajele, manual sau automat, depinde si cat de nou e avionul. daca e nou nout, pilotul automant e mai avansat, face aproape tot. daca e mai vechi avionul, trage unul mansa ... e un film despre Doborârea cursei sud-coreene KAL 007 de catre rusi si acolo este citat un pilot, care spune cam asa: pe vremuri avioanele erau conduse de oameni, acum sunt conduse de aparate, iar cand aparatele gresesc, nimeni nu afla decat prea tarziu ... ce vreau sa spun cu asta : sunt aparate care fac corectia. Edited by strongsss, 28 January 2017 - 08:41. |
#21
Posted 28 January 2017 - 09:18
petre69, on 28 ianuarie 2017 - 07:10, said:
stai asa ca acum am si eu o intrebare pana la ce altitudine actioneaza forta de gravitatie ? si cat de mult scade forta de gravitatie in functie de altitudine ? In fizica clasica nu exista nici un colt de univers unde sa nu actioneze gravitatia pamintului. |
#22
Posted 28 January 2017 - 10:46
petre69, on 28 ianuarie 2017 - 07:10, said:
stai asa ca acum am si eu o intrebare pana la ce altitudine actioneaza forta de gravitatie ? si cat de mult scade forta de gravitatie in functie de altitudine ? |
#23
Posted 28 January 2017 - 10:56
Am senzatia ca initiatorul care nu a mai scris nimic de cand a initiat topicul, are o cu totul alta problema, si anume nu intelege cum functioneaza un avion, cum obtine portanta si ca atare de ce ar mentine automat curbura geoidului la setari identice. Nu au sens discutiile cu gravitatia & stuff cand el isi imagineaza avionul ca un dispozitiv "antigravitational" in loc de unui aerodinamic. Ar avea sens ideea plecarii in spatiu doar daca dispozitivul chiar ar ti unul utopic, "antigravitational", ca atunci nu l-ar tine nimic sa plece in spatiu cat timp Pamantul se roteste
Edited by andreic, 28 January 2017 - 11:01. |
#24
Posted 28 January 2017 - 16:24
Știați că există aeronave ce ating peste 7.000 de km pe oră?
initiatorul are dreptate punandu-si intrebarea ! n-am auzit/citit despre vreun pilot care sa manevreze avionul in asa fel incat sa urmeze curbura pamantului ! iar daca exista pilot automat, n-am auzit-citit pe cineva care sa programeze pilotul automat conform unui algoritm care sa urmeze curbura pamantului ! |
#25
Posted 28 January 2017 - 17:26
#26
Posted 28 January 2017 - 17:34
DaculScoril0, on 28 ianuarie 2017 - 17:26, said:
asta-i valabil în cazul sateliților. La avioane e altfel, portanța ține avionul în aer. REITEREZ PASTAREA Știați că există aeronave ce ating peste 7.000 de km pe oră? initiatorul are dreptate punandu-si intrebarea ! n-am auzit/citit despre vreun pilot care sa manevreze avionul in asa fel incat sa urmeze curbura pamantului ! iar daca exista pilot automat, n-am auzit-citit pe cineva care sa programeze pilotul automat conform unui algoritm care sa urmeze curbura pamantului ! n-o mai suciti cu portanta and stuff ! Edited by LORELYAN, 28 January 2017 - 17:34. |
#27
Posted 28 January 2017 - 17:48
Care depaseste 7.9km/s poate sa ajunga pe orbita. Ce vrei sa spui cu asta?
Secunda, nu ora! Cu 7000 Km/ora il atrage. |
#28
Posted 28 January 2017 - 17:54
|
#29
Posted 28 January 2017 - 17:59
Avioanele nu zboara cu +28000 km/h ca sa fie nevoie de asa ceva! Deci nu trebuie sa faca pilotul ceva in plus, face natura.
Pilotul uman sau automat tine o inaltime constanta. Cum se schimba, cum o corecteaza. |
#30
Posted 28 January 2017 - 18:01
LORELYAN, on 28 ianuarie 2017 - 16:24, said:
Știați că există aeronave ce ating peste 7.000 de km pe oră? Poate doar cand coyote fuge dupa rabbit, altfel, nu stiu sa existe asa ceva LORELYAN, on 28 ianuarie 2017 - 16:24, said:
n-am auzit/citit despre vreun pilot care sa manevreze avionul in asa fel incat sa urmeze curbura pamantului ! iar daca exista pilot automat, n-am auzit-citit pe cineva care sa programeze pilotul automat conform unui algoritm care sa urmeze curbura pamantului ! te folosesti de izobara si de sistemul de navigatie prin radio si GPS petre69, on 28 ianuarie 2017 - 07:10, said:
stai asa ca acum am si eu o intrebare pana la ce altitudine actioneaza forta de gravitatie ? si cat de mult scade forta de gravitatie in functie de altitudine ? 1. infinit 2. m x 9.81 x [6,400 / (6,400 + altitudinea in km)2 ] unde "m" este masa ta in kg hai ca n-am uitat chiar tot Apropo la poli trebuie sa cantaresti mai mult decat la ecuator De ce oare? |
#31
Posted 28 January 2017 - 18:03
neagu_laurentiu, on 28 ianuarie 2017 - 17:59, said:
Avioanele nu zboara cu +28000 km/h ca sa fie nevoie de asa ceva! Deci nu trebuie sa faca pilotul ceva in plus, face natura. Pilotul uman sau automat tine o inaltime constanta. Cum se schimba, cum o corecteaza. ..cum o corecteaza ? Tsunnnami, on 28 ianuarie 2017 - 18:01, said:
te folosesti de izobara si de sistemul de navigatie prin radio si GPS cum ? cum se fac manevrele astea ? Edited by LORELYAN, 28 January 2017 - 18:03. |
#32
Posted 28 January 2017 - 18:04
#33
Posted 28 January 2017 - 18:06
|
#34
Posted 28 January 2017 - 18:06
LORELYAN, on 28 ianuarie 2017 - 17:54, said:
exista vreun program pentru pilot automat, conform unui algoritm, care sa urmeze curbura pamantului ! Pe asta se bazeaza algoritmul de navigatie al computerului de bord - segmente succesive, dintr-un cerc euclidian (great circle), urmarite din aproape in aproape de softul de navigatie. Nu un arc de cerc perfect ci aproximativ (el tine cont si de factori meteo, zone de congestie de trafic, etc). Altitudinea pe ruta nu e 100% constanta ci variaza permanent in anumite limite cunoscute si e permanent monitorizata de computerul de bord. Exemplu de ruta, in sistem de navigatie aeriana, alcatuita din segmente succesive pe traseul Paris (lFPG) - New York (KJFK): Route: EVX UT300 SENLO UN502 JSY UN160 LIZAD UL739 GAPLI UN513 GIPER UN514 DINIM 5120N 5030N 5040N 4950N LOGSU VIXUN N112B TUSKY PLYMM [ https://dl.dropboxusercontent.com/u/25598115/ruta.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by rosix, 28 January 2017 - 18:17. |
#35
Posted 28 January 2017 - 18:08
#36
Posted 28 January 2017 - 18:10
rosix, on 28 ianuarie 2017 - 18:06, said:
Pe asta se bazeaza algoritmul de navigatie al computerului de bord... cine a scris acest algoritm ? in baza caror calcule ? pot fi accesate aceste calcule ? idem... senzori de presiune... idem... altimetru mai aveti putin si spuneti ca fara aceste minunatii tehnologice, avionul iese din atmosfera...e capabil un om - pilot- sa faca fata vitezei fara aceste minunatii ? Edited by LORELYAN, 28 January 2017 - 18:13. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users