Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina nu porneste
Last Updated: Jul 22 2017 22:33, Started by
thisisnotreal
, Jan 16 2017 15:32
·
0
#38
Posted 27 January 2017 - 15:52
Salut. Am schimbat MPP-ul, carcasa de la filtrul de aer, bujiile si fisele. Nu mai am explozie pe admisie, dar motorul nu porneste. Acum imi afiseaza 3 erori pe tester. Vroiam sa intreb daca "Pannes generiques Entrees/Sorties" se refera la clapeta de la motoras. Atasez print. Multumesc.
Attached Files |
#39
Posted 27 January 2017 - 16:13
Ai frecat motorasul ala de l-au gasit dracii ... Numai unde trebuie nu vrei sa verifici...
Masina nu porneste de la : Pompa benzina , relee injectoare , senzor turatie (de pe volanta nu cred ca se numeste asa dar este o cauza posibila) , distributie sarita de la punct si altele ..... De la fise , bujii , mpp trebuia sa porneasca dar sa mearga urat (prea turata , in 3 pistoane etc...) |
#40
Posted 27 January 2017 - 22:34
Singurul lucru pe care nu l-am verificat este distributia. Releele arata bine, nu sunt oxidate sau ceva, senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine, pompa de benzina declansaza si baga benzina in motor (am scos furtunul si am pus contactul, impinge cum trebuie).
|
#41
Posted 28 January 2017 - 08:34
Ce-ti mai place sa te "faci mecanic",si sa te chinui inutil,te invirti intr-o nebuloasa cu speranta ca din greseala o sa descoperi de ce nu porneste "bolidul" Ai mai bine de 10 zile fara sa gasesti rezolvarea.Lasa ariciul jos din buzunar si mergi la un mecanic/atelier/service sa gaseasca problema.Asa umbli poate si aiurea pe la masina,ai sa le dai pe toate peste cap si in final tot acolo ,la service o sa ajungi ,platind o factura,poate si ceva mai mare daca mai dereglezi.strici ceva.
Mai gindeste-te, spre binele tau,nu motiva raspunsul. Edited by XTH, 28 January 2017 - 08:34. |
#42
Posted 28 January 2017 - 09:23
thisisnotreal, on 27 ianuarie 2017 - 22:34, said:
Singurul lucru pe care nu l-am verificat este distributia. Releele arata bine, nu sunt oxidate sau ceva, senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine, pompa de benzina declansaza si baga benzina in motor (am scos furtunul si am pus contactul, impinge cum trebuie). Eu am gasit o distributie sarita la o masina , numai ca a mea pornea (ceea ce ma facut sa o exclud la inceput)... Quote senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine In rest imi pare rau pentru tine ! Sper sa o |
#43
Posted 03 February 2017 - 15:58
V-am urmat sfaturile si nu mi-am mai bagat nasul. Am chemat un mecanic pentru diagnoza. A verificat cam tot ce se poate verifica si mi-a spus ca problema ar fi pe parte electronica (nu electrica, a specificat) gen computer de bord, cheie, alarma, etc. Mi-a zis sa ma duc cu ea in service. Voi reveni cu update daca ajung in service si o rezolv vreodata.
|
#44
Posted 09 July 2017 - 12:55
Buna ziua. Revin dupa 100 de ani, am promis ca postez rezolvarea (abia acum am reusit din cauza bugetului). Problema initiala tot nu stiu de la ce a inceput. Dupa ce am chemat 3 mecanici (pe care cred ca am avut "mare noroc" sa ii nimeresc) s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat motorul. O mare parte de vina am avut-o eu, incercand sa o pornesc impinsa, s-a rupt rola de la axa cu came. Prima data mi-a fost sugerat sa schimb chiuloasa cu totul, ceea ce am si facut, motorul tot nu pornea. Urmatorul pas a fost sa schimbam motorul cu totul. Am schimbat motorul, luat unul de pe Logan, aceeasi poveste, masina nu porneste. Am schimbat senzorul de pe volanta, tot nu pornea. Am chemat un tester, nu a putut sa se conecteze la calculatorul masinii. Problema de data asta era ca nu aveam scanteie, desi inainte de a schimba motorul era. Dupa cum am zis, nu am descoperit problema initiala, de ce nu pornea motorul vechi, dar acum, cu noul motor, problema a fost banalul releu de la pompa de benzina (pompa se auzea si baga benzina, s-a testat) dar din ce am inteles (tot pe un forum am gasit) acesta daca nu are continuitate, nu da scanteie. Multumesc mult pentru sfaturi si sper sa nu patiti ca mine niciodata!
|
#45
Posted 09 July 2017 - 13:15
Ai de capu meu...mai aveai putin si schimbai masina..rău e cînd nu găsesti decât mecanici prosti...
|
#46
Posted 09 July 2017 - 19:51
"ncercand sa o pornesc impinsa, s-a rupt rola de la axa cu came......
Vezi ce am scris in postarea 37 Dar precum vorba "cum e turcul /si pistolul", dupa cit ai fost de circotas, ai nimerit si numai specialisti de dragul risu/plinsu Bine ca s-a rezolvat.... Succes! |
|
#47
Posted 22 July 2017 - 22:33
Revin cu o alta problema... dupa aprox. 500 de km de mers, motorul nu a mai tras si s-au aprins in bord martorii STOP si cel de temperatura (temperatura era la jumatate, cum era de obicei). Dupa ce am lasat-o putin la relanti si la racit a fost ok, a mers. Am verificat nivelul antigelului (scazuse putin cu cateva zile inainte, dar acum era ok, dupa completare), am verificat traseul cat am putut vizual, nu pare sa curga pe nicaieri. Problema e ca dupa alti aprox. 150 de km a facut aceeasi figura, dar se aprindeau alti martori, STOP, cel de ulei si cel al bateriei. S-a intamplat destul de des intr-un drum relativ scurt (20 km). Mentionez ca am schimbat parte mecanica (capete de bara, discuri frana, etc) si urmeaza sa ii fac distributia. Vreun sfat/idee? Multumesc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users