Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Masina nu porneste

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,689
  • Înscris: 23.01.2010
Distributie....

#38
thisisnotreal

thisisnotreal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 30.03.2009
Salut. Am schimbat MPP-ul, carcasa de la filtrul de aer, bujiile si fisele. Nu mai am explozie pe admisie, dar motorul nu porneste. Acum imi afiseaza 3 erori pe tester. Vroiam sa intreb daca "Pannes generiques Entrees/Sorties" se refera la clapeta de la motoras. Atasez print. Multumesc.

Attached Files

  • Attached File  test.png   127.9K   11 downloads


#39
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Ai frecat motorasul  ala de l-au gasit dracii ... Numai unde trebuie nu vrei sa verifici...
Masina nu porneste de la : Pompa benzina , relee injectoare , senzor turatie (de pe volanta nu cred ca se numeste asa dar este o cauza posibila) , distributie sarita de la punct si altele .....
De la fise , bujii , mpp trebuia sa porneasca dar sa mearga urat (prea turata , in 3 pistoane etc...)

#40
thisisnotreal

thisisnotreal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 30.03.2009
Singurul lucru pe care nu l-am verificat este distributia. Releele arata bine, nu sunt oxidate sau ceva, senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine, pompa de benzina declansaza si baga benzina in motor (am scos furtunul si am pus contactul, impinge cum trebuie).

#41
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,689
  • Înscris: 23.01.2010
Ce-ti mai place sa te "faci mecanic",si sa te chinui  inutil,te invirti intr-o nebuloasa cu speranta ca din greseala o sa descoperi de ce nu porneste "bolidul" Ai mai bine de 10 zile fara sa gasesti rezolvarea.Lasa ariciul jos din buzunar si mergi la un mecanic/atelier/service sa gaseasca problema.Asa umbli poate si aiurea pe la masina,ai sa le dai pe toate peste cap si in final tot acolo ,la service o sa ajungi ,platind o factura,poate si ceva mai mare daca mai dereglezi.strici ceva.
Mai gindeste-te, spre binele tau,nu motiva raspunsul.

Edited by XTH, 28 January 2017 - 08:34.


#42
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

View Postthisisnotreal, on 27 ianuarie 2017 - 22:34, said:

Singurul lucru pe care nu l-am verificat este distributia. Releele arata bine, nu sunt oxidate sau ceva, senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine, pompa de benzina declansaza si baga benzina in motor (am scos furtunul si am pus contactul, impinge cum trebuie).
Daca tot iti place sa te dai mecanic  pune mana pe chei ,cauta un material informativ pe net si baga-te pe distributie..
Eu am gasit o distributie sarita la o masina , numai ca a mea pornea (ceea ce ma facut sa o exclud la inceput)...

Quote

senzorul de turatie de pe volanta l-am curatat, arata si el bine
Ultimul TV  aruncat de mine la gunoi (reparatia si piesele costau mai mult decat el ) arata ca nou la exterior (intelegi ideea)

In rest imi pare rau pentru tine !
Sper sa o rezolvi repede      rezolvi o data !

#43
thisisnotreal

thisisnotreal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 30.03.2009
V-am urmat sfaturile si nu mi-am mai bagat nasul. Am chemat un mecanic pentru diagnoza. A verificat cam tot ce se poate verifica si mi-a spus ca problema ar fi pe parte electronica (nu electrica, a specificat) gen computer de bord, cheie, alarma, etc. Mi-a zis sa ma duc cu ea in service. Voi reveni cu update daca ajung in service si o rezolv vreodata.

#44
thisisnotreal

thisisnotreal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 30.03.2009
Buna ziua. Revin dupa 100 de ani, am promis ca postez rezolvarea (abia acum am reusit din cauza bugetului). Problema initiala tot nu stiu de la ce a inceput. Dupa ce am chemat 3 mecanici (pe care cred ca am avut "mare noroc" sa ii nimeresc) s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat motorul. O mare parte de vina am avut-o eu, incercand sa o pornesc impinsa, s-a rupt rola de la axa cu came. Prima data mi-a fost sugerat sa schimb chiuloasa cu totul, ceea ce am si facut, motorul tot nu pornea. Urmatorul pas a fost sa schimbam motorul cu totul. Am schimbat motorul, luat unul de pe Logan, aceeasi poveste, masina nu porneste. Am schimbat senzorul de pe volanta, tot nu pornea. Am chemat un tester, nu a putut sa se conecteze la calculatorul masinii. Problema de data asta era ca nu aveam scanteie, desi inainte de a schimba motorul era. Dupa cum am zis, nu am descoperit problema initiala, de ce nu pornea motorul vechi, dar acum, cu noul motor, problema a fost banalul releu de la pompa de benzina (pompa se auzea si baga benzina, s-a testat) dar din ce am inteles (tot pe un forum am gasit) acesta daca nu are continuitate, nu da scanteie. Multumesc mult pentru sfaturi si sper sa nu patiti ca mine niciodata!

#45
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Ai de capu meu...mai aveai putin si schimbai masina..rău e cînd nu găsesti decât mecanici prosti...

#46
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,689
  • Înscris: 23.01.2010
"ncercand sa o pornesc impinsa, s-a rupt rola de la axa cu came......

Vezi ce am scris in postarea   37 Posted Image
Dar precum vorba "cum e turcul /si pistolul", dupa cit ai fost de circotas, ai nimerit si numai specialisti de dragul risu/plinsuPosted Image
Bine ca s-a rezolvat....

Succes!

#47
thisisnotreal

thisisnotreal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 30.03.2009
Revin cu o alta problema... dupa aprox. 500 de km de mers, motorul nu a mai tras si s-au aprins in bord martorii STOP si cel de temperatura (temperatura era la jumatate, cum era de obicei). Dupa ce am lasat-o putin la relanti si la racit a fost ok, a mers. Am verificat nivelul antigelului (scazuse putin cu cateva zile inainte, dar acum era ok, dupa completare), am verificat traseul cat am putut vizual, nu pare sa curga pe nicaieri. Problema e ca dupa alti aprox. 150 de km a facut aceeasi figura, dar se aprindeau alti martori, STOP, cel de ulei si cel al bateriei. S-a intamplat destul de des intr-un drum relativ scurt (20 km). Mentionez ca am schimbat parte mecanica (capete de bara, discuri frana, etc) si urmeaza sa ii fac distributia. Vreun sfat/idee? Multumesc.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate