Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masina nu porneste
Last Updated: Jul 22 2017 22:33, Started by
thisisnotreal
, Jan 16 2017 15:32
·
0
#1
Posted 16 January 2017 - 15:32
Buna ziua. Acum cateva zile, dupa noaptea in care a fost foarte frig (aprox. -20 de grade), am vrut sa plec cu masina (Renault Clio Symbol, 2003, 1.4 benzina). Primul lucru care s-a intamplat, atunci cand am bagat cheia in contact, a intrat ceva mai greu (nu stiu daca e relevant), s-a si invartit mai greu in contact si motorul a pornit mai greu (totusi a plecat la prima cheie). Am mers aproximativ 500 de metri dupa care motorul s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nu a vrut.
Lucruri pe care le-am incercat pana acum: - am curatat motorasul pas-cu-pas - am verificat daca intra benzina in motor (ma gandeam ca a inghetat ceva) - am curatat senzorul de turatie de pe volanta - am testat bujiile Benzina are, bateria mai are putin si se duce, dupa atatea incercari. Va rog sugestii. Multumesc. |
#3
Posted 16 January 2017 - 15:42
Ai incercat cheia de rezerva ?
S-a oprit motorul si in bord ti-au aparut martorii..... care ? |
#4
Posted 16 January 2017 - 15:47
Nu am cheie de rezerva, din pacate, masina e second-hand si nu am primit. Martorii s-au aprins la contact si s-au stins normal, nimic iesit din comun.
Legat de imboilizator (daca nu gresesc eu) la masina asta, daca porneste alarma si vrei sa pornesti motorul, nu te lasa deloc, nici macar nu incearca. |
#5
Posted 16 January 2017 - 15:48
Vad ca ai curatat MPP-ul, la senzorul de turatie te-ai uitat ? Si ala mai face figuri ! Pune-o pe tester undeva, face maxim 50 de roni !
|
#6
Posted 16 January 2017 - 15:50
Am curatat senzorul de turatie. Pare in regula. Mi-e foarte greu sa o duc la tester pe vremea asta, mai ales ca nu porneste. Check-ul nu se aprinde.
|
#7
Posted 16 January 2017 - 15:55
Cu antigelul cum stai? Ai verificat atunci sa nu fi inghetat lichidul de racire?
|
#8
Posted 16 January 2017 - 15:56
Este in regula, intre minim si maxim. Nu este inghetat. Circula pe instalatie.
|
#9
Posted 16 January 2017 - 16:13
Condens in capacul Delcoului/distribuitorului daca are? Io am espero 1.8 si am patit-o .
|
#10
Posted 16 January 2017 - 16:17
Din cate stiu eu, nu are Delco. Daca gresesc, sa ma corectati, va rog, dar nu am vazut nimic de genul.
|
|
#11
Posted 16 January 2017 - 16:19
Intra pe forum reno,alege modelul si motorizarea si acolo o sa primesti raspunsuri mai avizate.Este o comunitate mare acolo.
|
#12
Posted 16 January 2017 - 16:22
Am postat deja, am primit mai multe raspunsuri aici.
Caut sugestii, momentan, nu expertiza tehnica. Depind de masina si nu-mi permit momentan sa o duc in service. |
#13
Posted 16 January 2017 - 16:52
#14
Posted 16 January 2017 - 16:54
Electromotorul invarte?
Am patit ceva similar la un Kangoo. Se dezlipise cipul din cheie si nu mai recunostea cheia. |
#15
Posted 16 January 2017 - 16:58
thisisnotreal, on 16 ianuarie 2017 - 15:32, said:
Buna ziua. Acum cateva zile, dupa noaptea in care a fost foarte frig (aprox. -20 de grade), am vrut sa plec cu masina (Renault Clio Symbol, 2003, 1.4 benzina). thisisnotreal, on 16 ianuarie 2017 - 16:17, said:
Din cate stiu eu, nu are Delco. Edited by andreic, 16 January 2017 - 16:59. |
|
#16
Posted 16 January 2017 - 17:10
La mine nu porneste deloc, sta de 5 zile... Electromotorul, sa fiu sincer, nu l-am luat in calcul, dar n-ar fi trebuit sa moara in mers de la el, nu?
|
#17
Posted 16 January 2017 - 17:22
Acum vreo 10 ani aveam la firma un Clio la care se oprea motorul vara din cand in cand in timpul mersului. Statea vreo 15-30 minute si apoi pornea. Dupa ce s-a repetat chestia asta de vreo trei ori, soferul a dus-o la service unde i-a fost schimbat un senzor de temperatura. De atunci nu au mai fost probleme.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users