Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lentile fake
#19
Posted 22 December 2016 - 21:11
Ma lumineaza si pe mine cineva ?
Care-i diferenta intre o pereche de lentile normale vs zeiss ? Poti sa vezi femei dezbracate cu ele ? Majoritatea pensionarilor (99%) dintre ei au folosit numai "zeiss" ... 1800lei mi se pare enorm ca pret pentru o pereche de ochelari. Iar la mall platesti fitele nu calitatea. Am vazut in magazine nike din mall adidasi ce imi pareau fake, cu, cusaturile inegale + alte imperfectiuni, iar pretul cu vreo 200lei mai mult decat am dat eu pe aceeasi pereche luata dintr-un magazin online serios. |
#20
Posted 22 December 2016 - 21:21
Mergi cu reteta si ochelari intr-un magazin de optica medicala si verifici daca
ochelari corespund cu reteta: dioptri, distanta pupilara, axa, sfera, cilindru, etc. In functie de rezultate stii ce ai de facut. |
#21
Posted 22 December 2016 - 21:28
MembruAnonim, on 22 decembrie 2016 - 20:29, said:
Da, pot sa scrie pe factura detalii tehnice, dar LOL, nu ai de unde sa stii daca s lentile Hoya sau lentile China. Sunt obilgati sa iti dea plicurile lentilelor odata cu eliberarea comenzii. Pe factură poate să scrie și marca produsului, modelul. Lipsa ambalajului original nu înseamnă că obligatoriu produsul este altul, poate importatorul a cumpărat lentilele vrac direct de la fabrică, și ca să le ia mai ieftin a renunțat la ambalajul retail. Nemaivorbind că dacă n-avem o precomandă, o factură proformă, în care să fie detaliate toate chestiile astea, sau măcar o ofertă comercială specifică pe baza căreia s-a făcut comanda, noi despre ce vorbim aici? Despre durerea de cap a cumpărătorului, și impresia lui că produsul nu e conform cu ce i s-a spus inițial prin viu grai? |
#22
Posted 22 December 2016 - 21:32
TruculMagic, on 22 decembrie 2016 - 21:11, said:
Ma lumineaza si pe mine cineva ? Care-i diferenta intre o pereche de lentile normale vs zeiss ? Poti sa vezi femei dezbracate cu ele ? Majoritatea pensionarilor (99%) dintre ei au folosit numai "zeiss" ... 1800lei mi se pare enorm ca pret pentru o pereche de ochelari. Iar la mall platesti fitele nu calitatea. Am vazut in magazine nike din mall adidasi ce imi pareau fake, cu, cusaturile inegale + alte imperfectiuni, iar pretul cu vreo 200lei mai mult decat am dat eu pe aceeasi pereche luata dintr-un magazin online serios. Sunt lentile si lentile. Vezi o sticla de geam obisnuita si una de termopan. Pe urma sunt lentile cu dioptrie simpla, bifocale si cu ce scris mai sus. Zi mersi ca nu ai nevoie de ele. |
#23
Posted 22 December 2016 - 21:38
retele, on 22 decembrie 2016 - 21:28, said:
Lipsa ambalajului original nu ĂŽnseamnă că obligatoriu produsul este altul Ba da. Pai da, toate opticile cumpara direct de la producator lentile. Ce tot aberezi? Tastezi prostii. Fiecare lentila, oricat de ieftina este, vine intr un plic cu absolut toate specificatiile. Fara plicuri nu poti beneficia de garantie in caz de nevoie. Poti sa suni la Essilor Romania sau la Hoya Romania sa i intrebi. bitiro, on 22 decembrie 2016 - 21:21, said:
Mergi cu reteta si ochelari intr-un magazin de optica medicala si verifici daca ochelari corespund cu reteta: dioptri, distanta pupilara, axa, sfera, cilindru, etc. In functie de rezultate stii ce ai de facut. Dioptriile pot fi aceleasi, dar lentila sa fie alta decat cea comandata. |
#24
Posted 22 December 2016 - 21:40
Eu îți spun că se poate obține de la producător marfa în diverse condiții de ambalare. Pot exista importatori oficiali, și importatori neoficiali, nu e musai ca respectiva optică să fi făcut ea importul. Nu s-a menționat aici de nicio firmă producătoare pe undeva. Clientul trebuie să aibe niște documente justificative, bonurile alea scanate nu valorează nimic.
|
#25
Posted 22 December 2016 - 21:41
retele, on 22 decembrie 2016 - 21:40, said:
Eu îți spun că se poate obține de la producător marfa în diverse condiții de ambalare. Pot exista importatori oficiali, și importatori neoficiali, nu e musai ca respectiva optică să fi făcut ea importul. Nu s-a menționat aici de nicio firmă producătoare pe undeva. Clientul trebuie să aibe niște documente justificative, bonurile alea scanate nu valorează nimic. Edited by baliosss, 22 December 2016 - 21:42. |
#26
Posted 22 December 2016 - 21:45
TruculMagic, on 22 decembrie 2016 - 21:11, said:
Ma lumineaza si pe mine cineva ? Care-i diferenta intre o pereche de lentile normale vs zeiss ? Poti sa vezi femei dezbracate cu ele ? Majoritatea pensionarilor (99%) dintre ei au folosit numai "zeiss" ... 1800lei mi se pare enorm ca pret pentru o pereche de ochelari. Iar la mall platesti fitele nu calitatea. Am vazut in magazine nike din mall adidasi ce imi pareau fake, cu, cusaturile inegale + alte imperfectiuni, iar pretul cu vreo 200lei mai mult decat am dat eu pe aceeasi pereche luata dintr-un magazin online serios. In primul rand, Zeissu a ramas in urma cu tehnologia pe partea de optica medicala. Acum, in top, sunt Essilor si Hoya. In al doilea rand, e vorba despre performanta tratamentului de pe lentila, despre tehnologia de productie, samd. Pt asta platesti. In cazul asta, a avut nevoie si de subtiere maxima care costa. retele, on 22 decembrie 2016 - 21:40, said:
Eu îți spun că se poate obține de la producător marfa în diverse condiții de ambalare. Pot exista importatori oficiali, și importatori neoficiali, nu e musai ca respectiva optică să fi făcut ea importul. Nu s-a menționat aici de nicio firmă producătoare pe undeva. Clientul trebuie să aibe niște documente justificative, bonurile alea scanate nu valorează nimic. Omule, despre ce vorbim? Cand ti ai facut ultima oara ochelari? Pai tu mergi si spui sa ti dea orice? Nu stii ce cumperi? Opticianul este OBLIGAT sati spuna despre firma producatoare de lentile, despre tratamente, tehnologie. Lol retele, on 22 decembrie 2016 - 21:40, said:
Eu îți spun că se poate obține de la producător marfa în diverse condiții de ambalare. Gresit. Orice firma producatoare de lentile, RESPECTABILA, iti livreaza lentile in plicuri. Plicuri pe care scrie dioptria, materialul, indicele de refractie, tratamentele. Edited by MembruAnonim, 22 December 2016 - 21:44. |
#27
Posted 22 December 2016 - 21:49
baliosss, on 22 decembrie 2016 - 21:41, said:
Pai asta e problema. Ei nu prea vor sa elibereze documentele justificative. Si asta e intrebarea. Ce e de facut in cazul asta? Lentilele trebuiau sa fie unele Hoya. De unde stiu eu ca sunt Hoya si nu niste petarde chinezesti? MembruAnonim, on 22 decembrie 2016 - 21:45, said:
Omule, despre ce vorbim? Cand ti ai facut ultima oara ochelari? Pai tu mergi si spui sa ti dea orice? Nu stii ce cumperi? Opticianul este OBLIGAT sati spuna despre firma producatoare de lentile, despre tratamente, tehnologie. Lol Aici suntem pe arie juridică, nu oftalmologică. |
#28
Posted 22 December 2016 - 21:53
@retele, nu stii cum functioneaza treburile intr o optica. Nu mai tasta prostii!
Bineinteles ca dc ei refuza si dupa ce le face reclamatie in scris, poate merge mai departe. Si garantez ca va avea castig de cauza. |
|
#29
Posted 22 December 2016 - 21:55
retele, on 22 decembrie 2016 - 21:49, said:
Prima data ar trebui să știi exact ce-ai comandat, pe urmă să te duci în alta parte să ceri o opinie despre autenticitatea și conformitatea produsului, apoi să revii la optica aia și să faci scandal, să ameninți cu ANPC, chiar dacă n-ai dovezi solide, niciunui comerciant nu-i place să fie controlat de autorități. Pe cale legală nu prea ai căi de atac. Edited by baliosss, 22 December 2016 - 21:57. |
#30
Posted 22 December 2016 - 22:04
Reclamație la ce să facă, dacă nu scrie pe factură/comandă numele produsului?
Eu știu că și facturile sau bonurile fiscale de avans trebuie să aibe TVA-ul aferent produsului, în cazul nostru 9%. |
#31
Posted 22 December 2016 - 22:39
Nero-d, on 22 decembrie 2016 - 19:06, said:
nu e nimeni obligat sa-ti dea vreun plic sau vreo garantie la rama sau lentile! Mă conving pe zi ce trece că efectiv postezi doar de dragul de a posta. Şi asta nu este valabil doar în cazul tău, topicul este plic de păreri "neautorizate". Nu înţeleg de ce se postează în neştiinţă de cauză ... Plicurile în care au venit lentilele şi certificatul de garanţie îţi spun EXACT ce lentile aţi cumpărat. Eu lucrez la o companie ce se ocupă cu editarea textului unde 30 de persoane poartă ochelari cu dioptrii de la -1 la -9 ai căror ochelari ajung şi la 2500 ron. Sunt persoane ce îşi schimbă ochelarii şi la 3 - 6 luni datorită înrăutăţirii vederii din păcate iar acest lucru devine uşor foarte costisitor, alegând în detrimentul ochelarilor lentilele de contact. Eu personal port ochelari de peste 50 de ani şi merg de două ori la control anual - iar ca număr de ochelari schimbaţi ... am cheltuit ceva. Iniţiator, te duci acolo frumuşel şi dacă nu se rezolvă dai lentilele înapoi şi mergi în altă parte. Alegi o altă clinică oftalmologică, alt control de verificare, faci comandă şi când vine comanda cu plicuri, certificat toate cele atunci verifici acolo dacă acestea corespund reţetei. Cât timp are ameţeli cu aceleaşi lentile fără dioptrie schimbată - nu este bine. LE. La ramă ai garanţie. Rama unei nepoate a crăpat după vreo 6 luni şi am fost să o schimbe. Dar du-te şi tu undeva unde sunt serioşi... Edited by craciuncostel, 22 December 2016 - 22:40. |
#32
Posted 22 December 2016 - 22:41
Pai eu le-as da inapoi. Dar cu cei 1800 de lei cum ramane?
|
#33
Posted 23 December 2016 - 00:45
Măi șefule.
Te duci peste ei că te doare capul, că lentilele nu-s bune, că să-ți dea altele în loc, cu tot cu garanție și pliculețe și factură, că vrei să faci plângere la OPC, ANPC, ANAF, firma producătoare Hoya și tot restul de Dumnezei. Dacă ăia îți zic stai așa, aici e vorba de firma LaHoya Jackson, ai înțeles greșit, e clar că e de răzbătut cu greu, că n-ai cu ce. Oricum opticile din România sunt banditisme cu acte-n regulă, dar de obicei nu te tâlhăresc decât dacă nu te prinzi ca ești operat mișel la buzunar, altfel n-au ei chef de scandaluri, cuconițele au nevoie de liniște și pace, să împuște când și când fazanul miop, să stea toata ziulica degeaba să frece internetul, de fapt la chicoteli pe Adevăr și Provocare cu Proxtu, Thairu, Baliosu și alți pierde-vară, nu s-ar face și ele utile altfel, de genul Ia veniți mă băeți la Mama Dolores să vă fac eu cu discount, nuuu, n-ar da de la ea nimic, decât cu gura pe forum. |
|
#34
Posted 23 December 2016 - 01:05
Quote Pai asta e problema. Ei nu prea vor sa elibereze documentele justificative. Si asta e intrebarea. Ce e de facut in cazul asta? Lentilele trebuiau sa fie unele Hoya. De unde stiu eu ca sunt Hoya si nu niste petarde chinezesti? Quote Mă conving pe zi ce trece că efectiv postezi doar de dragul de a posta. daca nu stii, nu te baga! nu e vorba de lentile sferice obisnuite ce le gasesti la orice taraba... sunt lentile prelucrate, slefuite, "subtiate" fabricate la comanda!!!... special... daca aia care au slefuit lentilele au facut si taierea si montajul, e normal ca la tine sa nu mai ajunga nici un fel de plic al lentilei!!! initiator!!!... tu ce dovezi poti prezenta ca produsul nu corespunde cu ce a discutat fratele tau cu opticianul??? si cu reteta respectiva?!? niciuna! atunci, pa! daca fratele a fost de acord sa plateasca pretul si a primit exact ce "si-a dorit" tu ce treaba ai? nu sta nici dracu sa râcâăie lentilele sa vaza daca au 7 straturi antireflex sau doar 5... revino-ti! sunt 2 variante!, ori ochelarii nu corespund specificatiilor si atunci ai dreptate si aia de la optica sunt obligati sa remedieze, ori fratele nu corespunde si atunci pa! produsul, fiins unul pe comanda, nu poate fi returnat!... mergeti cu ochelarii la un centru de optica sa faca masuratori care sa va confirme corectitudinea dioptriilor si montajului! nu din cauza ca nu sunt lentile hoya, nu vede fratele!!!... |
#35
Posted 23 December 2016 - 01:50
Cum s-a ajuns la "sunt lentile prelucrate, slefuite, "subtiate" fabricate la comanda!!!... special..."?
Nu am vazut nicaieri sa se spuna ce tip de lentile s-a comandat. Quote Chestia de pe bonuri cat de legala e? Pe ambele scrie "avans comanda", TVA 0%. Dar de fapt doar cel de 800 este de avans. Celalalt trebuie sa fie pentru achitare. Nu ar trebuit sa aiba trecut TVA-ul de 9%? |
#36
Posted 23 December 2016 - 02:38
Nero-d, on 23 decembrie 2016 - 01:05, said:
tu de unde stii chestia asta? ai fost cu el cand a negociat? Nero-d, on 23 decembrie 2016 - 01:05, said:
nu e vorba de lentile sferice obisnuite ce le gasesti la orice taraba... sunt lentile prelucrate, slefuite, "subtiate" fabricate la comanda!!!... special... daca aia care au slefuit lentilele au facut si taierea si montajul, e normal ca la tine sa nu mai ajunga nici un fel de plic al lentilei!!! Nero-d, on 23 decembrie 2016 - 01:05, said:
initiator!!!... tu ce dovezi poti prezenta ca produsul nu corespunde cu ce a discutat fratele tau cu opticianul??? si cu reteta respectiva?!? niciuna! atunci, pa! Nero-d, on 23 decembrie 2016 - 01:05, said:
mergeti cu ochelarii la un centru de optica sa faca masuratori care sa va confirme corectitudinea dioptriilor si montajului! nu din cauza ca nu sunt lentile hoya, nu vede fratele!!!... Cum ar fi ca tu sa iti comanzi un TV Samsung si sa primesti un Chiang Jiu? Care ar fi problema? Ca doar te poti uita si la ala, nu? Edited by baliosss, 23 December 2016 - 02:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users