Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost
Last Updated: Sep 29 2020 11:38, Started by
obreja_g
, Dec 21 2016 23:10
·
0
#109
Posted 20 January 2017 - 11:23
Ca idee, dealerul mi-a oferit doar 2 optiuni, BF Goodrich la 300 buc si Michelin Alpin 5 390 buc. Nu intra nici una in dorintele mele la capitolul specificatii, Michelin chiar avea indice de consum E si aderenta C parca, si erau mai zgomotoase. BF aveau specificatii mai bune in teorie decat Michelin dar fiind gama de mijloc de la Michelin (BF sunt cumparati de Michelin), am vrut sa iau ceva mai bun totusi. Cam asa am ajuns la Nokian si Dunlop .
|
#110
Posted 20 January 2017 - 12:11
AlexDorinLuj, on 20 ianuarie 2017 - 11:07, said: Am cautat un anumit interval de pret, in jur de 350 buc, cu indice de consum C si aderenta cat mai buna C sau B ca A e cam rar. Am vazut ca Nokian avea C la consum si A la aderenta, chiar impresionant, Dunlop la fel aveau specificatii ok, C la consum si B la aderenta dar parca aveau coeficientul de zgomot mai mic, parca 68DB. Ma rog, mare diferenta nu vad intre ele decat poate marca, Dunlop fiind mai cunoscute, si pretul de moment care era cu aprox 20 de lei mai ieftin la oferta. La restul producatorilor n-am gasit ceva cu specificatiile astea, deja cand am pus filtru pe consum C, Michelin a disparut:), iar Continental erau prea scumpe, se duceau in 400 buc cel putin. Mai erau Goodyear, dar aveau clasa de aderenta mai mica adica C. Ce s-a intamplat la mine a fost ca am dat comanda dimineata si m-au sunat oamenii de la emag ca fiind stoc limitat erau doar 3 anvelope, si am renuntat la comanda initiala. Astfel am luat Nokian WR D4, la pret de 360 buc. Vad ca pe emag au din comentarii aproape nota maxima, deci probabil lumea a fost multumita de ele. Eu nu prea stiam de ei inainte sa incep sa survolez clubford. In concluzie, cred ca am facut o alegere ok, eram ok dinainte cu oricare din ele, alegand intital Dunlop datorita ofertei de pret. Tu ai tot Nokian din ce am vazut, cum sunt in practica, spuneai ca esti multumit prin posturile anterioare. Respecte, Alex Foarte multumit pana acum. Si eu tot pe club Ford am aflat de ele. Pana atunci credeam ca e un produs gen Panasoanic. Dupa aia m-am informat pe net de ce il recomanda cei de pe club Ford. Sunt primele din teste la mersul pe zapada si locul 2 la franarea pe gheata. Chestiile alea cu franarea pe umed care apare si pe cele de iarna si pe cele de vara sunt bune doar orientativ. Sunt o multime de cauciucuri care au A la acest indicator insa in teste au iesit prost la mersul pe zapada sau pe gheata. Iar iarna pe tine mai mult asta te intereseaza. Vezi ca pe site-ul ADAC sunt anual teste cu tipurile de cauciucuri scoase de producatori. |
#111
Posted 21 January 2017 - 11:47
obreja_g, on 21 ianuarie 2017 - 08:13, said:
Inca mi-a mai ramas gandul la el desi este o masina mai 'cumintita' din punct de vedere al sunetului decat vechiul model cu doua tevi de esapament. Are cineva la noi in cartier un model din acela vechi si suna bestial. Pe acesta l-am auzit pe turatii.ro si inca pastreaza un sunet frumos la 6000 ture. Una peste alta cred ca acum, desi multor fani Honda nu le-a placut amputarea vechii tobe, e mai potrivita pentru o masina de familie. Ai incercat sa mergi pe modul eco ? Se simte si la 130 km pe ora reducerea consumului de carburant sau e bun doar la oras ? Mașina am luat-o fără drive-test și fără sa știu ceva despre marca, in general. Aveam nevoie de o mașina care sa îndeplinească vreo câteva criterii. Eram in zona de 15.000 euro și m-a uitam la Octavia, Focus și Astra. Cineva mi-a dat un link către promoția Civicului și, după o scurta discuție cu soția, asta a fost. Am luat-o cu 13.800 euro, banii jos. Dotările erau peste celelalte mașini, iar prețul era ireal de mic.Înainte de Civic am avut Oltcit (7 ani) și Astra de 100Cp (12 ani). Am mai condus destul niște Octavii (90-110 CP) și un Superb TDI (peste 150 CP) și, ocazional, un Renault pe benzina, habar n-am ce motor avea. Eu sunt cam vitezoman. Nici una dintre mașinile alea nu mi-a lăsat gura căscată ca Civicul. Motorul asta te implora sa-l duci la linia roșie. Și mai e o chestie: in orașul meu mai sunt doar 2 Civicuri ca al meu, iar la serviciu e singura Honda din parcare, drept pentru care consoarta e incantata Modul ECON e o porcărie pentru mine, dar nevasta-mea îl folosește. In consecință, mașina nu a văzut peste 100 km/h pe ECON. E destinat economiei, nu ecologiei. Mai multe despre Honda am aflat abia după ce am luat mașina |
#112
Posted 21 January 2017 - 12:22
danvlas, on 21 ianuarie 2017 - 11:47, said:
Iti răspund aici ca sa nu poluez topicul cu benzina și motorina. Mașina am luat-o fără drive-test și fără sa știu ceva despre marca, in general. Aveam nevoie de o mașina care sa îndeplinească vreo câteva criterii. Eram in zona de 15.000 euro și m-a uitam la Octavia, Focus și Astra. Cineva mi-a dat un link către promoția Civicului și, după o scurta discuție cu soția, asta a fost. Am luat-o cu 13.800 euro, banii jos. Dotările erau peste celelalte mașini, iar prețul era ireal de mic.Înainte de Civic am avut Oltcit (7 ani) și Astra de 100Cp (12 ani). Am mai condus destul niște Octavii (90-110 CP) și un Superb TDI (peste 150 CP) și, ocazional, un Renault pe benzina, habar n-am ce motor avea. Eu sunt cam vitezoman. Nici una dintre mașinile alea nu mi-a lăsat gura căscată ca Civicul. Motorul asta te implora sa-l duci la linia roșie. Și mai e o chestie: in orașul meu mai sunt doar 2 Civicuri ca al meu, iar la serviciu e singura Honda din parcare, drept pentru care consoarta e incantata Modul ECON e o porcărie pentru mine, dar nevasta-mea îl folosește. In consecință, mașina nu a văzut peste 100 km/h pe ECON. E destinat economiei, nu ecologiei. Mai multe despre Honda am aflat abia după ce am luat mașina Multumesc, l-ai luat mai ieftin decat am luat eu Ford-ul cu 2400 Euro. Mi se pare un pret fantastic de bun, mai ales ca la Ford cel mai bun pret care-l putusem scoate dupa multe negocieri ar fi fost cu doar 500 Euro mai mic decat cel actual la BDT in Bucuresti. Pretul insa este dictat de dorinta lor de a scapa de stocuri deoarece motorul este capat de linie, altfel ar fi fost mult mai mare. Sa o stapanesti sanatos ca probleme oricum nu cred ca vei avea cu ea. Si eu as fi vrut o aspirata de putere mai mare datorita faptului ca motoarele turbo nu stiu cat sunt de fiabile la drumusri scurte prin oras cum fac eu, dar singura care mai era la noi in oras era Elantra care nu prea m-a multumit la cum tragea. era mai curand comparabila cu 1.0 ecoboost. Aaa, uitasem sa-ti zic, de obicei motoarele turbo pe benzina sunt mai economice decat similarele lor aspirate, in schimb motorul de Honda a fost foarte reusit si in aceasta privinta, probabil ca l-au schimbat doar ca sa tina pasul cu moda cu downsizing-ul si sa-si pastreze cota de piata si in Europa. |
#113
Posted 21 January 2017 - 13:04
Motorul de 1.8 nu este la sfarsitul vietii. Se va oferi in continuare si pe noul Civic in variantele de baza.
|
#114
Posted 21 January 2017 - 15:05
#115
Posted 21 January 2017 - 15:25
Oricum ar fi, tot e bine ca vor oferi alternative publicului daca chiar o sa ramana si 1.8 in oferta. Sunt sigur ca sunt persoane care vor dori aceasta motorizare in continuare. Cam la fel a facut si hyundai/kia, au atat aspirate cat si turbo in oferta. Asta s-a intamplat si la Ford la un moment data prin 2011-2012, avea in oferta 1.6 Ecoboost de 150cp, renumitul 1.0 cu variantele lui de putere dar si 1.6 aspirat parca 105 cp care ulterior a fost eliminat din oferta inainte sa apara faceliftul din 2014. Probabil au vrut sa vada cum merg vanzarile si in functie de ce se cere, pe aia se merge.
La Honda chiar sunt curios ce variante de putere vor avea motoarele, cel de 1.8 parca are 140cp, si turbo parca vor avea tot 1.5. Ramane de vazut. |
#116
Posted 21 January 2017 - 17:37
Pe unele piete se va mentine 1.8, pe altele vine cu 1.6 aspirat de 125 CP, 1.0 turbo si 1.5 turbo de 180 CP. Asa arata noul model- in varianta sedan (nu sunt fotografiile mele, sunt puse de un fan Honda pe forum si sper ca nu se considera ca incalc regulamentul). PS Preturile vor fi mari (peste concurenta) pt. ca noul model este mai mare si trebuie sa acopere in Europa plecarea Accord-ului. Se asteapta ca o varianta dotata sa sara de 30k euro.
|
#117
Posted 21 January 2017 - 21:37
edi10000, on 21 ianuarie 2017 - 17:37, said:
Pe unele piete se va mentine 1.8, pe altele vine cu 1.6 aspirat de 125 CP, 1.0 turbo si 1.5 turbo de 180 CP. Asa arata noul model- in varianta sedan (nu sunt fotografiile mele, sunt puse de un fan Honda pe forum si sper ca nu se considera ca incalc regulamentul). PS Preturile vor fi mari (peste concurenta) pt. ca noul model este mai mare si trebuie sa acopere in Europa plecarea Accord-ului. Se asteapta ca o varianta dotata sa sara de 30k euro. Oare motorul de 1.8 va veni pe noua caroserie ? Inseamna ca si aceasta motorizare se va scumpi. Nu prea inteleg de ce retrag Accord-ul ! Acesta acoperea clasa medie iar Civicul era pe clasa compacta. Inseamna ca in Europa renunta sa acopere clasa medie sau platforma noului Civic va fi din clasa medie ? Aceasta ultima varianta nu prea o cred plauzibila. De obicei clasa compacta aduce volumul cel mai mare de vanzari. Cred deci ca intr-o Europa indragostita de Passat au renuntat la clasa medie mai degraba. |
#118
Posted 21 January 2017 - 23:15
Honda va face un mare rahat. Incearca sa vanda o compacta balonata la pret de medie, fara sa aiba un Jazz care sa preia entry-ul din clasa compacta.
|
|
#119
Posted 27 January 2017 - 09:51
vezi sa n-ai vreo surpriza cu taxa, eu as plati-o acum, oricum se poate recupera
http://www.digi24.ro...de-mediu-657105 |
#120
Posted 27 January 2017 - 10:04
jericho, on 27 ianuarie 2017 - 09:51, said:
vezi sa n-ai vreo surpriza cu taxa, eu as plati-o acum, oricum se poate recupera http://www.digi24.ro...de-mediu-657105 Multumesc. Sper insa sa ma pot "strecura' intre disparitia vechiului timbru de mediu si aparitia noii taxe. Daca o sa fie prea mare inghesuiala si o sa prind noua taxa o sa o platesc dar din articol am inteles ca va fi destul de mica pentru autovehiculele noi. In rest zice de impozit dar pe ala oricum nu avem cum sa-l ocolim ca e anual. Ala il plateam oricum |
#121
Posted 27 January 2017 - 22:03
Salutare,
In fine mi-a venit si mie masina, marti o ridic abia , insa pana atunci legat de asigurari, ai spus ca ai la generali, ai ales cu frasiza mai mare? Mie la franciza de 450 RON imi iese o asigurare de 750 EUR, iar la 675 RON imi vine 644 EUR. La groupama e rau tare, se apropie de 1000E ), trebuie sa ma interesez si la allianz. Oricum e diferenta de localitate intre noi, Buc fiind oricum cel mai scump...doar oare asa mult? Respecte, Alex |
#122
Posted 27 January 2017 - 22:22
AlexDorinLuj, on 27 ianuarie 2017 - 22:03, said:
Salutare, In fine mi-a venit si mie masina, marti o ridic abia , insa pana atunci legat de asigurari, ai spus ca ai la generali, ai ales cu frasiza mai mare? Mie la franciza de 450 RON imi iese o asigurare de 750 EUR, iar la 675 RON imi vine 644 EUR. La groupama e rau tare, se apropie de 1000E ), trebuie sa ma interesez si la allianz. Oricum e diferenta de localitate intre noi, Buc fiind oricum cel mai scump...doar oare asa mult? Respecte, Alex Bucuresti, Bucuresti dar diferenta mi se pare cam mare (e aproape dublu). Vezi ce ti-au bifat la clauze suplimentare. Eu nu am luat fiindca am considerat ca nu am nevoie : - asistenta rutiera extinsa - autoturism la schimb - apa la motor - accidente persoane transportate - daune produse in afara drumurilor publice. A mai contat insa si varsta (eu am 51 ani), faptul ca am copil (inca) minor si o vechime a carnetului de 26 ani. Vezi ce ti-au trecut tie. Mai mergi si la alti brokeri. Ai discutat despre CASCO si cu dealerul de la Ford ? Uitasem si ce era mai important : Faptul ca am platit toata prima si nu trimestrial mi-a adus o reducere de 14%, altfel plateam in jurul la 2000 lei Edited by obreja_g, 27 January 2017 - 22:27. |
#123
Posted 27 January 2017 - 22:47
Multi ani inainte! La mine cred ca este varsta probabil (eu am 30), dar si faptul ca mi-au pus 0 la vechimea permisului. Probabil pentru ca l-am schimbat anul trecut, primul fiind din 2006-2016, acuma pe permisele noi doar pe spate arata vechimea, pe fata se vede doar valabilitatea celui actual...o mare prostie, si cred ca au zis ca l-am scos anul trecut.
La alte clauze mai aveam bifat asistenta rutiera,pierdere/furt chei,reintregirea sumei asigurate si acoperirea jantelor/anvelopelor. Sincer nu stiu ultimele la ce se refera, pe mine doar asistenta m-ar interesa. O sa vad cu cat au marit pretul aceste clauze. Legat de broker, oferta o am chiar de la dealer, ma rog, probabil brokerul cu care lucreaza dealerul. O sa refac calculele probabil luni si vad ce va fi, probabil o sa mai scada . In alta ordine de idei, abia astept masina.....au trecut aproape 3 luni fixe si deja in utlimele saptamani mi se urase de atata asteptat, cred ca eram mai entuziast cand am dat comanda , acuma sa vedem. O sa revin cu prima ocazie dupa ce o iau in primire Respecte, Alex |
|
#124
Posted 27 January 2017 - 23:16
AlexDorinLuj, on 27 ianuarie 2017 - 22:47, said:
Multi ani inainte! La mine cred ca este varsta probabil (eu am 30), dar si faptul ca mi-au pus 0 la vechimea permisului. Probabil pentru ca l-am schimbat anul trecut, primul fiind din 2006-2016, acuma pe permisele noi doar pe spate arata vechimea, pe fata se vede doar valabilitatea celui actual...o mare prostie, si cred ca au zis ca l-am scos anul trecut. La alte clauze mai aveam bifat asistenta rutiera,pierdere/furt chei,reintregirea sumei asigurate si acoperirea jantelor/anvelopelor. Sincer nu stiu ultimele la ce se refera, pe mine doar asistenta m-ar interesa. O sa vad cu cat au marit pretul aceste clauze. Legat de broker, oferta o am chiar de la dealer, ma rog, probabil brokerul cu care lucreaza dealerul. O sa refac calculele probabil luni si vad ce va fi, probabil o sa mai scada . In alta ordine de idei, abia astept masina.....au trecut aproape 3 luni fixe si deja in utlimele saptamani mi se urase de atata asteptat, cred ca eram mai entuziast cand am dat comanda , acuma sa vedem. O sa revin cu prima ocazie dupa ce o iau in primire Respecte, Alex Si eu sunt curios ce impresie o sa-ti faca la drum lung. Pentru oras mi se pare buna orice masina. E bine ca o iei marti fiindca poti sa ti-o inmatriculezi fara taxa. Nu e obligatoriu sa mergi cu numere rosii o luna. Mai ales ca nu stii ce fel de taxe mai pot inventa astia intre timp. Legat de CASCO, pretul era cel de la plata anuala sau trimestriala ? Vezi ca o reducere de 14% nu trebuie neglijata. Si insista pe vechimea carnetului neaparat. Si vezi ca la Generali mai beneficiezi si de o rovigneta pe un an de zile daca platesti polita integral. Cel putin asta era in oferta de anul trecut. |
#125
Posted 27 January 2017 - 23:30
Cred ca era inclusa si reducerea de 14%, am atasat o poza. De oferta cu rovigneta nu stiam, chiar ar fi interesant, trebuie sa vad daca mai este asa ceva valabil, oricum o sa intreb.
Attached Files |
#126
Posted 27 January 2017 - 23:33
Daca pui numerele negre, trebuie sa-ti iei rovigneta. Nu ca ar fi mare lucru, dar lumea mai uita de amanuntul asta.
Daca o plateste firma de asigurari, cu atat mai bine Edited by danvlas, 27 January 2017 - 23:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users