Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost
#1
Posted 21 December 2016 - 23:10
Incepand de luni sunt proaspat posesor de Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost. Am deschis acest topic in urma sugestiei date de cineva pe topicul anterior deschis de mine la rubrica versus, atunci cand eram in cautarea unei masini. Atunci cand am deschis acel topic cautam de fapt pareri despre Ford Focus 1.0 ecoboost vs. Honda Civic Sedan 1.8 cu gandul ca achizitia o voi face in primavara si pana atunci ma voi documenta mai amanuntit asupra masinii pe care o voi achizitiona.
Din pacate evenimentele s-au precipitat - masina mea veche s-a defectat si nu avea rost sa mai bag bani in ea daca la primavara oricum intentionam s-o schimb, iar programul rabla a primit o suplimentare si in noiembrie. Deoarece a trebuit sa fac drive teste foarte rapid am luat la rand doar dealerii din Bacau iar Honda a iesit din calcul (ar fi trebuit sa merg pana la Iasi unde era cel mai apropiat dealer nu numai pentru drive test dar si pentru tot felul de acte). Sper sa nu imi para rau mai tarziu pentru ca n-am luat-o, tinand cont de fiabilitatea masinilor japoneze. Pentru a ma incadra in bugetul de 15000 de euro care era destul de mic pentru ce doream eu de la o masina (compacta bine insonorizata, cu un motor cat mai puternic in limita bugetului si cu un portbagaj de peste 450 l - in ordinea aceasta) am trecut pe rand pe la diverse reprezentante de : - Opel - modelul Astra K 1.4 turbo 125 CP era cu putin peste buget si avea portbagajul prea mic (nu aveau versiunea sedan). Ca motorizare si insonorizare era insa superba - Skoda - modelul Octavia 1.0 TSI 115 CP corespundea doar la insonorizare (stiuta de la alte modele) si portbagaj. Probabil ca avand cuplu de 200 Nm as fi fost multumit si de motorizarea ei dar comportamentul celor de la reprezentanta din Bacau (aveau niste aere de parca vindeau Mercedes-uri si nu niste masini la urma urmei apropiate de gama low cost) si lipsa unei asemenea motorizari pe o masina de drive test, m-a facut sa spun pas. - Hyundai - model Elantra 1.6 MPI 128 CP ar fi corespuns criteriilor mele dar tabla si plasticele din interior imi aminteau mai mult de masinile din gama Skoda Rapid sau Seat Toledo si mi-a fost teama ca in timp isi va pierde din insonorizare. - Renault - model Megane Sedan 1.6 DCI 130 CP a avut motorizarea cea mai potenta din cele intalnite pana atunci dar imi depasea bugetul si in plus imi era teama ca voi avea probleme cu ea deoarece noi facem multe drumuri scurte prin oras iar motorul diesel ar fi mers mai mult rece iarna. O propunere ispititoare cu care ma incadram si in buget a fost Renault Megane Estate 1.2 TCE 130 CP. Sotia si acum suspina dupa el si ii pare rau ca s-a lasat convinsa de mine sa iau masina actuala. - Ford - model Focus Sedan 1.0 ecoboost corespundea la toate criteriile dar parca nu atat de convingator la motorizare si mi-era teama ca incarcata nu va mai trage la fel de bine. Cu un ghimpe in suflet (deoarece tinuta de drum si cutia de viteze erau net superioare la ce testasem pana atunci) ma pregateam sa ma intorc la Renault cand dealerul mi-a spus ca daca renunt la unele optionale imi poate scoate un pret in bugetul dorit pentru aceeasi masina dar cu motorul de 1.5 ecoboost care vorba lui 'trage de rupe'. Desi nu o aveau pentru drive test am renuntat la orice pretentii de optionale convins fiind ca daca Astra tragea asa de bine, cu acesta care are oricum si 150 CP si 240 Nm (cuplul unui diesel de 110 CP) merg la sigur. Dupa indelungate lupte cu consoarta sunt acum in posesia unui Ford Focus Sedan 1.5 Ecoboost echipare Trend cu urmatoarele optionale : pachet suplimentar Trend (din care cele mai importante sunt clima automata bi-zonala, faruri de ceata si touchscreen color SYNC3 de 8 inch), oglinzi incalzite si pliabile electric, camera retrovizoare spate. Singurele lucruri de care imi pare rau ca nu le am fata de versiunea Titanium de la 1.0 ecoboost sunt parbrizul incalzit electric si scaunul cu reglaj lombar. Sper insa ca sa ma 'aline' motorasul cand il voi scoate la drum intins. Prea multe nu pot sa spun pana acum despre masinuta deoarece inca ma acomodez cu ea (are multe functii noi pentru mine si mai am pana sa-i verific si functionalitatea lui Android Auto - in primul rand trebuie sa-mi iau un telefon mai nou ) Pana acum am facut aprox. 50 km doar prin oras la o viteza medie de 14 km/h (cam asta-i viteza cu care se poate circula in zona de centru a Bacaului de sarbatori ) asa ca motorul nu prea a avut cum sa-mi arate ce poate. La turatii mici parca-i lipsesc o gramada de caluti din cei 150 . O singura data insa, cand ma sacaia un taximetrist care nu ma lasa sa intru pe banda pentru stanga dupa ce-mi taiase calea la intersectie anterioara, i-am chemat pe toti la apel si au venit foarte repede . Insa apoi mi-a parut rau ca nu i-am lasat la odihna deoarece dealerul mi-a spus ca 1500 km sa-i fac masinutei un fel de rodaj adica pe cat posibil sa nu o turez peste 3000 si sa nu depasesc 120 km/h. Voi incerca sa ma conformez desi tentatia de a vedea ce poate este mare , mai ales ca de sarbatori voi pleca la Vatra Dornei deci o scot la drum intins unde-i place cel mai mult Voi reveni cu impresii de pe acel drum. |
#2
Posted 21 December 2016 - 23:19
obreja_g, on 21 decembrie 2016 - 23:10, said:
Incepand de luni sunt proaspat posesor de Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost. Am deschis acest topic in urma sugestiei date de cineva pe topicul anterior deschis de mine la rubrica versus, atunci cand eram in cautarea unei masini. Atunci cand am deschis acel topic cautam de fapt pareri despre Ford Focus 1.0 ecoboost vs. Honda Civic Sedan 1.8 inca nu s-a nascut Fordu' sa poata sa se masoare cu Honda ! zic yo ! Edited by ieuinsumi, 21 December 2016 - 23:19. |
#3
Posted 21 December 2016 - 23:23
ieuinsumi, on 21 decembrie 2016 - 23:19, said: Eu am schimbat in viata destule masini sa zic asa. Ce pot sa spun, e faptul ca trebuie sa renuntam la fanboy-isme,majoritatea producatorilor fac masini bune cu plusuri si minusuri. Eu am S 320CDi si Focus 2 Turnier semifull. Acum nu as mai fi radical in privints msdinilor sau a marcilor. |
#5
Posted 21 December 2016 - 23:31
nu e diesel deci poti sa-i dai 4000rpm fara grija si in rodaj, numa sa fie motorul cald.
|
#6
Posted 22 December 2016 - 00:14
ieuinsumi, on 21 decembrie 2016 - 23:19, said:
Am scris mai sus cum am ajuns sa cumpar aceasta masina. Poate candva o sa testez si o Honda. Puterea este un pic mai mare la Ford Focus 1.5 ecoboost (150 vs 142 cp). Oricum parerea ta ar fi fost buna acum o luna, doua in urma, bineinteles daca ar fi fost putin mai explicita ? notrust, on 21 decembrie 2016 - 23:23, said:
Eu am schimbat in viata destule masini sa zic asa. Ce pot sa spun, e faptul ca trebuie sa renuntam la fanboy-isme,majoritatea producatorilor fac masini bune cu plusuri si minusuri. Eu am S 320CDi si Focus 2 Turnier semifull. Acum nu as mai fi radical in privints msdinilor sau a marcilor. ericmario, on 21 decembrie 2016 - 23:23, said:
Felicitari si sa te bucuri de ea! 41ex, on 21 decembrie 2016 - 23:31, said:
nu e diesel deci poti sa-i dai 4000rpm fara grija si in rodaj, numa sa fie motorul cald. |
#7
Posted 22 December 2016 - 01:37
Sa ai noroc de ea!
La un moment dat am luat in considerare si varianta ta, dar am ales altceva. |
#8
Posted 22 December 2016 - 06:38
Sa te bucuri de masina si sa ai doar evenimente placute cu ea. Nu ai ce sa regreti cu privire la alegerea facuta fiindca Focus este o masina apreciata din multe puncte de vedere. Are o tinuta de drum exemplara (comparativ cu alte masini din clasa compacta), suspensia pe spate independenta (nu multe sedanuri din clasa compacta au suspensia independenta), bine insonorizata, directia cea mai buna, iar motoarele PSA sunt reusite si bune. Sa ne spui si de consum dupa ce vei circula mai mult cu ea. Un coleg de forum (@cepy) spune ca Civic sedan are zgomotul de rulare cam mare si daca este asa, nu ti-ar fi placut cel putin din punctul asta de vedere deoarece tu ai cautat o masina bine insonorizata. Daca bugetul era altul, mai aveai o varianta pe benzina cu Mazda3 sedan, motor de 2 litri, care este frumoasa, are dinamica buna, tinuta de drum si directie buna.
|
#11
Posted 22 December 2016 - 09:23
obreja_g, nu stiu cum e la Ford, dar la Hyundaiul meu scrie in carte ca in prima mie de km sa merg cu ea intre 2000 si 4000 rpm, adica sa o plimb prin plaja asta de turatii, fara sa stau fixat la o anumita turatie. Fara limita de km/h.
Sa-ti pastrezi zambetul pe buze cat mai mult timp la volanul ei. |
#12
Posted 22 December 2016 - 09:38
Masina nu-ti va face probleme, ford-ul e fiabil, rezistent, tinuta de drum foarte buna, suspensii bune.
Acum daca compari cu altele care mai au un sfert de inch in plus la ecran sau juma de cal putere in plus sau incalzire in pedala de ambreiaj sau baga suta la o secunda in plus fata de alta sau consuma 1 pahar de benzina in plus, poti sa fii si trist cu ea. Eu zic sa te bucuri de ea fara sa stai setat cu disperare pe ce loc e la fiecare caracteristica intre alte n modele ... Felicitari ! Ford rulz ! |
#13
Posted 22 December 2016 - 09:57
Reynolds, on 22 decembrie 2016 - 01:37, said:
Sa ai noroc de ea! La un moment dat am luat in considerare si varianta ta, dar am ales altceva. codesmm, on 22 decembrie 2016 - 06:38, said:
Sa te bucuri de masina si sa ai doar evenimente placute cu ea. Nu ai ce sa regreti cu privire la alegerea facuta fiindca Focus este o masina apreciata din multe puncte de vedere. Are o tinuta de drum exemplara (comparativ cu alte masini din clasa compacta), suspensia pe spate independenta (nu multe sedanuri din clasa compacta au suspensia independenta), bine insonorizata, directia cea mai buna, iar motoarele PSA sunt reusite si bune. Sa ne spui si de consum dupa ce vei circula mai mult cu ea. Un coleg de forum (@cepy) spune ca Civic sedan are zgomotul de rulare cam mare si daca este asa, nu ti-ar fi placut cel putin din punctul asta de vedere deoarece tu ai cautat o masina bine insonorizata. Daca bugetul era altul, mai aveai o varianta pe benzina cu Mazda3 sedan, motor de 2 litri, care este frumoasa, are dinamica buna, tinuta de drum si directie buna. Mazda nu avea reprezentanta la noi in oras si de aceea a iesit din calcul desi auzisem multe lucruri bune despre ea. DannyMC, on 22 decembrie 2016 - 08:48, said:
S-o stapanesti sanatos! Poze? sfantu.dracu, on 22 decembrie 2016 - 09:23, said:
obreja_g, nu stiu cum e la Ford, dar la Hyundaiul meu scrie in carte ca in prima mie de km sa merg cu ea intre 2000 si 4000 rpm, adica sa o plimb prin plaja asta de turatii, fara sa stau fixat la o anumita turatie. Fara limita de km/h. Sa-ti pastrezi zambetul pe buze cat mai mult timp la volanul ei. |
#14
Posted 22 December 2016 - 10:05
Ar trebui totusi sa scrie ceva de genul: "in primii 1000 km, nu depasiti 3000 rpm in ultima treapta de viteza sau 130 km/h".
Edited by DannyMC, 22 December 2016 - 10:06. |
#15
Posted 22 December 2016 - 10:11
Nu ar trebui sa-ti faci probleme in privinta motorului, e puternic desi asta vine cu un dezavantaj: consumul. Fata de 1.6 pe care il inlocuieste, 1.5 e clar mai gurmand. Focus are tinuta de drum buna si suspensii independente, cam asta ar fi avantajele ei comparativ cu concurenta. Suspensiile si insonorizarea sunt in media clasei (nu iese in evidenta aici), materialele din interior sunt slabe, portbajagul este foarte mic. Cel mai mare dezavantaj la Focus este lipsa de fiabilitate, in primii 2-3 ani sta bine in clasamente dupa care cade foarte abrupt.
Edited by edi10000, 22 December 2016 - 10:12. |
|
#16
Posted 22 December 2016 - 12:40
DannyMC, on 22 decembrie 2016 - 10:05, said:
Ar trebui totusi sa scrie ceva de genul: "in primii 1000 km, nu depasiti 3000 rpm in ultima treapta de viteza sau 130 km/h". Adica in toate celelalte trepte ai voie sa o duci pana taie alimentarea si in ultima treapta nu? |
#17
Posted 22 December 2016 - 13:05
#18
Posted 22 December 2016 - 14:14
Eu zic ca ai ales foarte bine daca dinamica motor + tren de rulare era important in acest segment de pret. Si eu cam la fel as fi ales! Pretul este foarte bun si desi poate ca pe hartie sau si in realitate Honda Civic 1.8i este mai fiabil, eu zic vremea a cam trecut peste ea si in afara de fiabilitate nu prea ofera in plus, iar la motorizari ca si dinamica ecoboost 1.5 sta muuuult mai bine. Doar ca necesita un pic de atentie mai mare ca un aspirat vechi. Din pacate Octaviile au vanzari prea bune la noi si din aceasta cauza vanzatorii sunt increzuti de cale afara. Oricum la Octavia 1.4TSI 150CP este motorizarea de frate al ecoboostului 1.5 de 150CP si ca functionare si ca dinamica(de altfel un motor foarte reusit pe care nestiutorii il pun in acelasi oala cu vechiul TSI cu distributia pe lant de 122CP, lucru cat se poate de eronat). Octaviile se vand la pret de aur cu reduceri ridicol de mici pe care eu ca si client le iau ca si o insulta si un scuipat direct in ochii viitorilor clienti ). Renault Megane estate intr-adevar era o masina mult mai buna de familie, mai ales din cauza modularitatii mult mai bune fata de un sedan, pe langa faptul ca noul megane nu este o masina rea. Dar te asigur acel Tce nu fuge nici pe departe cum face masina ta.
Eu zic ca la banii astia ai facut o alegere cat se poate de buna si bine ai venit... poate intri si pe forumul marcii Ford clubford, mai inveti cate ceva si de acolo. Sa te poarte cu noroc! Asteptam pozele si impresiile cu nerabdare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users