Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#37
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 tfmercedez, on 26 decembrie 2016 - 03:23, said:

Doar 100.000km?? Ma asteptam la mai mult. 5 ani mi se pare ok. Mai nou si Audi "se risca" la 5 ani garantie.  
Eu am acceptat sa cumpar skoda noua, pentru ca la 16000 de euro planuiam sa cumpar ceva sh. Dar apoi m-am gandit , ba , la banii astia iau noua , cu 160000km dar numa 4 ani garantie.
La garantie extinsa exista si varianta de 4 ani sau 150000 km dar cum in general eu parcurg in medie 12000 km anual, am preferat-o pe cea cu durata mai mare.

#38
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Pt initiator cum ti se pare spatiul.si mie mi-a placut cam tot la focus, cum arata, cum se misca (1.5 diesel 120cp), izolarea fonica, dar l-am scos de pe lista din cauza spatiului care mi s-a parut mic atat in fata, cat mai ales in spate.

#39
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 cepy, on 26 decembrie 2016 - 15:39, said:

Pt initiator cum ti se pare spatiul.si mie mi-a placut cam tot la focus, cum arata, cum se misca (1.5 diesel 120cp), izolarea fonica, dar l-am scos de pe lista din cauza spatiului care mi s-a parut mic atat in fata, cat mai ales in spate.
Intradevar Ford Focus nu este o masina de familie datorita spațiului interior. Noi o putem folosi astfel deoarece suntem mai mici de statura si pentru noi spatiul din fata este suficient, iar prin tragerea scaunelor mai in fața creăm loc suficient si in spate. Am vazut ce-i drept si persoane de peste 1.80 care si-au luat Ford Focus si care spuneau ca in fata se simt confortabil (scaunul din fata se poate lasa foarte jos ceea ce e foarte convenabil la drum lung), dar in spate recunosteau si ei ca doar copiii mici se vor simți confortabil.

#40
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011
Sa o stapanesti sanatos. E o masina foarte faina, la care mi-a placut foarte mult cum se simte pe soselele din Romania.

Chiar sunt curios ce consum vei avea pe termen lung cu 1.5Ecoboost.
Eu aveam pe lista  un 1.5Ecoboost Hatch Titanium dar m-am speriat din cauza consumurilor foarte mari gasite pe net, mai ales raportate ala performantele oficiale.

#41
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 StefanSC, on 28 decembrie 2016 - 13:31, said:

Sa o stapanesti sanatos. E o masina foarte faina, la care mi-a placut foarte mult cum se simte pe soselele din Romania.

Chiar sunt curios ce consum vei avea pe termen lung cu 1.5Ecoboost.
Eu aveam pe lista  un 1.5Ecoboost Hatch Titanium dar m-am speriat din cauza consumurilor foarte mari gasite pe net, mai ales raportate ala performantele oficiale.

Multumesc pentru urari. Pentru mine atunci cand am cumparat-o am avut in minte urmatoarele criterii (in aceasta ordine : silentiozitate, motor puternic (in limita bugetului) si un portbagaj mai incapator. Nu m-a interesat consumul deoarece fac in medie 12.000 de km pe an.
Fiindca am vazut ca multi se intereseaza de consum o sa incerc sa postez si despre acesta pe forum. In seara aceasta m-am intors de la Vatra Dornei. CB-ul imi arata consumul mediu la Trip 2 (pentru un drum dus intors Vatra Dornei plus cateva drumuri prin statiune) 6.6 l. La intoarcere am mers relativ lejer pentru ca soacrei la dus i-a fost cam rau. De la intrarea pe portiunea de 1,5 benzi pe E90 am mers cu 100 in localitati (in afara de una in care era radar) si 130 in afara. Am atins la o depasire si 160 km/h si masina parea ca mai are resurse suficiente si pentru mai mult desi era incarcata. Cel mai mult imi place la ea cum se 'aseaza' la viteze mari. Sotia nu si-a dat seama ca am urcat pana la 160 km/h. Ai in ea feelingul ca te afli intr-o masina de clasa mai mare (gen Passat, Mondeo) datorita stabilitatii ei.
Consumul mediu la Trip1 (consum mediu de cand mi-am cumparat masina 640 km din care 120 km prin oras in ritm de melc ca de sarbatori) 7,7 l
Mie mi se pare un consum bun. Daca mai scade in timp atunci e si mai bine.
Acum si punctele mai putin bune observate pana acum
-Spatiu mic la pasagerul din dreapta (si eu care sunt mai scund ating cu genunchii in torpedo). Singura solutie este sa dai mai in spate scaunul dar atunci spatiul pentru cel din spate (care si asa nu este mare) devine foarte mic. Sau sa iei varianta Titanium la care si scaunul pasagerului este reglabil si pe inaltime.
- Nu exista dezactivarea functiei de pliere a oglinzilor la incuierea masinii. Chestia asta mi-a sarit in ochi abia la Vatra Dornei unde dimineata a fost intre -5 si -8 grade si gaseam gheata pe ele. Mi-era teama ca la descuiat sa nu fie blocate de gheata si sa se arda motorasul. Din fericire nu s-a format gheata in portiunea in care ele culiseaza. Sper ca inginerii de la Ford sa fi studiat bine problema de nu au pus un buton de dezactivare a acestei functii.
- Sistemul audio este unul destul de slabut. Nu ma deranjeaza asa de tare deoarece eu folosesc mai mult radioul dar mi se pare mai slab si decat cel de la vechiul meu Ford Fusion. Solutia este din nou sa dai mai multi bani si sa-ti iei varianta Titanium care are un sistem audio Sony cu 8 difuzoare, care se aude bestial.
Cam atat deocamdata. Voi reveni si cu alte notatii, ca doar de aia e jurnal de bord Posted Image !

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ce consum instantaneu aveai pe la 120-130 km/h?

#43
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 G-Ionel, on 28 decembrie 2016 - 23:24, said:

Ce consum instantaneu aveai pe la 120-130 km/h?
Intre 6.4 si 9 . Nu-mi dau seama dupa ce se schimba in halul asta. Probabil de la faptul ca nu am CC si mai accelererez sau decelerez ca sa ma mentin la 120 km/h
Nu prea ma uit la consumul instantaneu deoarece am vazut la accelerari si 25 - 26 l /100 km ceea ce nu prea e relevant din moment ce media iese de 6.6.
Ceea ce am observat este ca la dus am avut o medie de 7.7 pana ce sotia a trecut la volan, deci consumul e mare nu la mers cu viteza mare dar relativ constanta, ci atunci cand faci multe depasiri.

#44
AlexDorinLuj

AlexDorinLuj

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 29.12.2016
Salut,

Cred ca am vazut replicile tale si pe culbford:). Felicitari pentru masina. Si eu am comandat tot un 1.5 ecoboost in noiembrie si il astept acuma in ian. Rabla asta a fost un mare kkt anul asta, eu am comandat masina in noiembrie nemaigandindu-ma ca statul o sa dea la sfarsitul lunii din nou tickete....deci am luat masina doar cu ecobonus, dar nu ma deranjeaza....abia astept sa vina. Am tot trend dar cu mai multe optionale(senzori in loc de camera,jante aliaj,optionalul cu oglinzi incalzite, packet iarna si optionalul cu sensor de lumina si ploaie).

Vroiam sa te intreb tavita de portbagaj de unde ai luat-o? sau a venit cu masina.

Mersi,
Alex

#45
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 AlexDorinLuj, on 29 decembrie 2016 - 11:30, said:

Salut,

Cred ca am vazut replicile tale si pe culbford:). Felicitari pentru masina. Si eu am comandat tot un 1.5 ecoboost in noiembrie si il astept acuma in ian. Rabla asta a fost un mare kkt anul asta, eu am comandat masina in noiembrie nemaigandindu-ma ca statul o sa dea la sfarsitul lunii din nou tickete....deci am luat masina doar cu ecobonus, dar nu ma deranjeaza....abia astept sa vina. Am tot trend dar cu mai multe optionale(senzori in loc de camera,jante aliaj,optionalul cu oglinzi incalzite, packet iarna si optionalul cu sensor de lumina si ploaie).

Vroiam sa te intreb tavita de portbagaj de unde ai luat-o? sau a venit cu masina.

Mersi,
Alex
Multumesc.
Felicitari si tie. Faptul ca ai luat-o fara programul Rabla poate fi si un avantaj deoarece ai putut sa o configurezi cum doresti tu. Eu am dorit neaparat sa o iau prin programul Rabla atat pentru a ma incadra in buget cat si pentru a scapa de 'rabla' mea la un pret convenabil. Initial si eu o configurasem altfel dar nu au avut asa ceva pe stoc. Astfel si eu doream doar senzori de parcare si nu camera video si nici oglinzi pliabile electric. In schimb imi doream si eu pachetul iarna (mai ales pentru parbrizul incalzit) dar si pachetul confort (pentru scaunele fata cu reglaj lombar).
Tavita portbagaj mi-am comandat-o de pe Emag :
http://www.emag.ro/t...9/pd/DNW3Z3BBM/
Nu este insa asa cum o vezi in poza de la Emag. Banui ca nu au pentru varianta facelift si atunci scriu ca e pentru FF Sedan 2011 - prezent.
Nu am returnat-o deoarece imi acopera destul de bine portbagajul dar imi lasa libere adanciturile din dreapta si stanga spate unde mai pot pune diverse scule si maruntisuri. Din punctul asta de vedere mi se pare mai buna decat cea care este in poza de la Emag deoarece aceea pare a fi acoperit si acele gauri.

#46
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005
obreja, bugetul tău a fost 15000+rabla sau 15000 final?

#47
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 obreja_g, on 29 decembrie 2016 - 01:09, said:

Intre 6.4 si 9 . Nu-mi dau seama dupa ce se schimba in halul asta. Probabil de la faptul ca nu am CC si mai accelererez sau decelerez ca sa ma mentin la 120 km/h
Nu prea ma uit la consumul instantaneu deoarece am vazut la accelerari si 25 - 26 l /100 km ceea ce nu prea e relevant din moment ce media iese de 6.6.
Ceea ce am observat este ca la dus am avut o medie de 7.7 pana ce sotia a trecut la volan, deci consumul e mare nu la mers cu viteza mare dar relativ constanta, ci atunci cand faci multe depasiri.

Acuma ca m-ai starnit m-am uitat si eu mai atent la consumul instantaneu. La accelerari cu a doua imi arata cateodata consum instantaneu 45 l la suta de km, fara sa fi accelerat cu pedala la fund. Ma gandesc ca daca dadeam blana imi dadea consum instantaneu de 3 cifre  .
Cred ca de pe CB, consumul instantaneu si indicatorul de schimbare a vitezelor in mod eco (care-mi cere sa dau a 6-a la 60 km/h) mi se par chestiile cele mai hazlii ! Ala cu schimbarea vitezelor l-as fi folosit acum 6 ani in urma s-o invat eventual pe ficamea sa numere pana la 6. Acum insa vine prea tarziuPosted Image .
Acum vorbind serios nu stiu cum e la alte masini dar se pare ca la Ford nu te poti lua dupa consumul instantaneu ca sa vezi consumul unei masini. Stiu ca pe multi i-am auzit ca Ford Focus 1.5 ecoboost consuma mult deoarece au vazut consumurile instantanee mari la 130 km/h de la testul din turatii.ro
Uita-te pe club Ford si ai sa vezi ca in mod normal pe autostrada consumurile medii sunt in jur de 7 l la suta. Este clar ca va fi un consum mai mare decat la un 1.0 ecoboost dar masina este mult mai puternica decat acesta nu doar ca putere dar mai ales la cuplu (240 vs. 170 Nm) ceea ce te intereseaza cand ai masina incarcata. Evident ca aceasta putere nu se simte prea mult cand rulezi constant cu 130 km/h, dar autostrazile la noi 'sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire' iar pe soselele tarii noastre dragi,la depasiri si in panta e binevenita acea rezerva de putere.
Parerea mea este ca daca pe primul plan la achizitia unei masini este consumul (deoarece mergi multi km anual) atunci trebuie sa iei in calcul varianta unui diesel si nu a benzinarelor.

 sfantu.dracu, on 29 decembrie 2016 - 22:36, said:

obreja, bugetul tău a fost 15000+rabla sau 15000 final?
15000 + rabla.

 sfantu.dracu, on 29 decembrie 2016 - 22:36, said:

obreja, bugetul tău a fost 15000+rabla sau 15000 final?
Mai exact pretul masinii daca nu aveam o 'rabla' era de 16225 Euro

#48
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005
:arigato:

#49
AlexDorinLuj

AlexDorinLuj

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 29.12.2016
Fordurile oricum nu au excelat la consum vreodata, dar din ce m-am documentat se poate merge cu masina si economic....daca chiar vrei, dar e greu de prezis cat rezisti sa mergi economic intr-o masina de 150cp :).  Testul de pe turatii a fost facut in niste conditii grele, chiar acuma in apropierea sarbatorilor am experimentat ceva similar cu masina actuala, pe o vreme cu vant nebun si foarte frig...se duce acul usor dar sigur in jos , si am motor de 1.2 :)), deci mie nu mi s-a parut deloc sugestiv acel test, mai mult a aruncat cu gunoi in masina ca sa zic asa.

Ideea de baza, ce nu intelege lumea e ca nu poti sa ai o masina puternica care sa iti consume ca una de 75cp :), eu am testat si 1.0 chiar de 2 ori si mi-a placut motorul mult, cu 1.5 am mers doar 1 data insa cred ca nici nu aveam nevoie sa merg neaparat, hartia spune tot. De fapt vazand cat de bun e acest 1.0....am zis ca 1.5 sigur e un best buy, mai ales din pricina pretului......ca in cazul tau de fapt....ce masina mai gasesti sub 15.000 cu 150cp...si dotarile pe care le ai....eu nu prea cred ca e :D.

Elantra am avut si eu pe lista, dar motorul e aspirat si la cat de mare e masina, nu prea am vazut-o bine mergand incarcata. Mazda 3 mi-a placut dar dotarile fordului au fost mai bune....de fapt, cred ca e best buy in zona 15000-17000 ca pret vs dotari.


Respecte,
Alex

#50
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 15.10.2010
Dupa aproape 2 luni de teste, am ajuns la concluzia ca Focus 3, 1.6 EcoBoost in varianta de 182 de cai merge lejer la drum lung cu 5,5. Daca incerc sa merg extrem de economic, ajung la 4.9-5.1, dar nu merita si nu ma pot abtine. Daca o calc, merge catre 6 extraurban. In oras, vad consumuri de 8-9.

Am o mica intrebare, nu stiti unde pot gasi un capac pentru carligul din bara spate? Am atins-o putin intr-un stalp si mi-a iesit, l-am pierdut. Am fost in service-uri si la magazine de piese auto, dar nu am gasit nimic. Am observat ca exista doua tipuri de bare: cea normala, standard si cea care seamana cu niste hexagoane, gen honeycomb, cum e la masinile mai sport. Asa ai si tu si eu.

#51
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 TudorMondialul, on 31 decembrie 2016 - 11:27, said:

Dupa aproape 2 luni de teste, am ajuns la concluzia ca Focus 3, 1.6 EcoBoost in varianta de 182 de cai merge lejer la drum lung cu 5,5. Daca incerc sa merg extrem de economic, ajung la 4.9-5.1, dar nu merita si nu ma pot abtine. Daca o calc, merge catre 6 extraurban. In oras, vad consumuri de 8-9.

Am o mica intrebare, nu stiti unde pot gasi un capac pentru carligul din bara spate? Am atins-o putin intr-un stalp si mi-a iesit, l-am pierdut. Am fost in service-uri si la magazine de piese auto, dar nu am gasit nimic. Am observat ca exista doua tipuri de bare: cea normala, standard si cea care seamana cu niste hexagoane, gen honeycomb, cum e la masinile mai sport. Asa ai si tu si eu.

Nu stiu cum ai obtinut asemenea consumuri. Cred ca si dupa ce se mai rodeaza, motorul meu va consuma mai mult. Am auzit si eu ca multi spun ca pe partea de consum, motorul de 1.6 ecoboost a fost mai reusit decat cel de 1.5. Nu am idee de ce au renuntat la el. Singura explicatie pe care mi-am dat-o a fost ca trecand la politica de aceeasi masina indiferent de tara (sau cam asa ceva), Ford a trebuit sa mai scada cilindreea din cauza acelor tari care taxau mai mult motoarele de peste 1500 cmc.
In ceea ce priveste a doua problema pot doar sa-ti sugerez cateva solutii dar nu garantez reusita lor.
1) Parcurile de dezmembrari auto - e mica sansa deoarece modelele mai noi sunt greu de gasit in aceste locatii (doar sa ai sansa vreunuia care si-a busit destul de tare masina incat sa o dea la dauna totala.
2) Dealerii oficiali de la Ford. Si aici problema este ca acel capac sa fie reper cu cod separat fata de bara. Mie la Fordul vechi mi-au gasit si mi-au adus la comanda si plasticul care acoperea pe exterior montantul dintre usi. E drept ca te costa cat nu face. Astfel pe mine acea bucata de plastic m-a costat 125 lei. Dar dai daca tii si la aspectul masinii.
3) Vorbeste cu cei care repara barele de plastic de la masini. Mai ales daca ti-ai lovit-o si mai ai si altceva de reparat in afara de acel capacel, iti gasesesc ei o solutie. Eu la masina veche am avut de reparat spoilerul din spate a masinii (era din fibra de sticla si nu plastic, sper ca la FF e la fel). Lipit si vopsit m-a iesit mai ieftin decat daca luam unul nou cum imi sugerau cei de la reprezentanta (care spuneau ca spoilerul de fibra de sticla nu se poate repara). Apropo cei care mi l-au reparat erau o vopsitorie care pentru lipit l-au trimis la o firma cu care ei colaborau, nici nu m-a interesat care era acea firma. Deci trebuie sa vorbesti la diverse vopsitorii dar nu la dealerii Ford.

#52
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 TudorMondialul, on 31 decembrie 2016 - 11:27, said:

Dupa aproape 2 luni de teste, am ajuns la concluzia ca Focus 3, 1.6 EcoBoost in varianta de 182 de cai merge lejer la drum lung cu 5,5. Daca incerc sa merg extrem de economic, ajung la 4.9-5.1, dar nu merita si nu ma pot abtine. Daca o calc, merge catre 6 extraurban. In oras, vad consumuri de 8-9.

Apropo de consumuri am doua intrebari :
- Tu ce fel de benzina folosesti (poate influenteaza si asta consumul)
- Tu ai indicator de condus eco la bord ? Iti spune in 'petale' daca pe distanta data de CB ai avut anticipatie sau daca ai schimbat vitezele la timp. Mie la ambele categorii imi arata 2 petale din 5. . Ma intereseaza daca tu schimbi in oras dupa cum iti arata CB-ul. Dupa al meu ar trebui sa merg prin oras cu ea subturata (1500 rpm) si nu stiu daca nu cumva in timp un asemenea stil de condus ar avea efecte negative asupra motorului.

#53
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 15.10.2010
Bag mereu benzina de 100 sau minimum 98 si doar de la OMV si Petrom. Iar la sugestii eco, schimb in oras cam pe la 2500-3000 (deci putin mai sus decat sugereaza masina) iar la drum lung, o data pe saptamana o calc destul de bine, urcand des in ture pana la 4-5-6 000.

Incerc sa anticipez ce se intampla in fata, daca am semafor iau piciorul de pe acceleratie si incerc sa nu o bruschez, merg destul de des singur in masina si la drum lung o tin la 90-100 in a 6-a.

#54
obreja_g

obreja_g

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 14.12.2015

 TudorMondialul, on 01 ianuarie 2017 - 16:22, said:

Bag mereu benzina de 100 sau minimum 98 si doar de la OMV si Petrom. Iar la sugestii eco, schimb in oras cam pe la 2500-3000 (deci putin mai sus decat sugereaza masina) iar la drum lung, o data pe saptamana o calc destul de bine, urcand des in ture pana la 4-5-6 000.

Incerc sa anticipez ce se intampla in fata, daca am semafor iau piciorul de pe acceleratie si incerc sa nu o bruschez, merg destul de des singur in masina si la drum lung o tin la 90-100 in a 6-a.

Multumesc pentru sugestii. La drum intins eu am mers deocamdata doar incarcat si am si fortat-o sa vad ce poate. Deci e posibil ca mergand cu masina in ritmul tau la exterior sa ma apropii de acest consum.
In oras insa greu voi scadea sub 10 l la suta. Poate dupa ce ma voi mai obisnui cu ea. Inca nu sunt obisnuit cu treptele ei de viteza, franele si mai ales cu puterea ei ca ii mai bruschez inca pe cei din masina. Deocamdata inca uit ca viteza 1 este lunga, obisnuit de la vechea masina, si dau repede a doua. Rezultatul este ca ori smuceste daca nu are turatia corespunzatoare ori pleaca ca din pusca si in aglomeratia din oras trebuie imediat sa apelez la frane care prind mai de sus decat la masina veche.
O sa ma obisnuiesc si cu ea, daca m-am obisnuit si cu consoarta Posted Image  ! Important este ca se pot scoate si consumuri mai bune cand nu esti grabit !
Eu nu mi-o luasem pentru asta dar orice lucru bun e binevenit Posted Image !

 TudorMondialul, on 01 ianuarie 2017 - 16:22, said:

Bag mereu benzina de 100 sau minimum 98 si doar de la OMV si Petrom.

de obicei si eu alimentez de la Petrom dar am pus de 95. O sa incerc si cu 100.
Oricum mi se pare bun pentru toti cei care au FF cu motoare ecoboost (1.0 sau 1.5) un tabel cu comportamentul FF la diferite tipuri de benzina, teste facute de inginerii unui dealer din Bucuresti:

Attached File  benzina.gif   86.75K   131 downloads

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate