Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus Sedan 1.5 ecoboost
Last Updated: Sep 29 2020 11:38, Started by
obreja_g
, Dec 21 2016 23:10
·
0
#19
Posted 22 December 2016 - 21:31
edi10000, on 22 decembrie 2016 - 10:11, said:
Nu ar trebui sa-ti faci probleme in privinta motorului, e puternic desi asta vine cu un dezavantaj: consumul. Fata de 1.6 pe care il inlocuieste, 1.5 e clar mai gurmand. Focus are tinuta de drum buna si suspensii independente, cam asta ar fi avantajele ei comparativ cu concurenta. Suspensiile si insonorizarea sunt in media clasei (nu iese in evidenta aici), materialele din interior sunt slabe, portbajagul este foarte mic. Cel mai mare dezavantaj la Focus este lipsa de fiabilitate, in primii 2-3 ani sta bine in clasamente dupa care cade foarte abrupt. Referitor insa la suspensii si insonorizare mie personal mi s-au parut cele mai bune raportat la celelalte masini testate de mine. Doar la Skoda Octavia cu care am mers cu cineva mi s-a parut ca ar avea o insonorizare la fel de buna insa suspensia era mult mai rigida. Vezi ca in privinta insonorizarii Ford Focus 3 facelift (generatia de dupa 2014) este mult imbunatatit fata de generatia anterioara (inclusiv geamurile sunt mai groase). In privinta fiabilitatii cum mi-o fi norocul, in ultima vreme am auzit mult mai mult de probleme la VW decat la FF, dar ca masura de prevedere mi-am luat garantie extinsa la 5 ani. |
#20
Posted 22 December 2016 - 21:57
andrew1980, on 22 decembrie 2016 - 14:14, said:
Eu zic ca ai ales foarte bine daca dinamica motor + tren de rulare era important in acest segment de pret. Si eu cam la fel as fi ales! Pretul este foarte bun si desi poate ca pe hartie sau si in realitate Honda Civic 1.8i este mai fiabil, eu zic vremea a cam trecut peste ea si in afara de fiabilitate nu prea ofera in plus, iar la motorizari ca si dinamica ecoboost 1.5 sta muuuult mai bine. Doar ca necesita un pic de atentie mai mare ca un aspirat vechi. Din pacate Octaviile au vanzari prea bune la noi si din aceasta cauza vanzatorii sunt increzuti de cale afara. Oricum la Octavia 1.4TSI 150CP este motorizarea de frate al ecoboostului 1.5 de 150CP si ca functionare si ca dinamica(de altfel un motor foarte reusit pe care nestiutorii il pun in acelasi oala cu vechiul TSI cu distributia pe lant de 122CP, lucru cat se poate de eronat). Octaviile se vand la pret de aur cu reduceri ridicol de mici pe care eu ca si client le iau ca si o insulta si un scuipat direct in ochii viitorilor clienti ). Renault Megane estate intr-adevar era o masina mult mai buna de familie, mai ales din cauza modularitatii mult mai bune fata de un sedan, pe langa faptul ca noul megane nu este o masina rea. Dar te asigur acel Tce nu fuge nici pe departe cum face masina ta. Eu zic ca la banii astia ai facut o alegere cat se poate de buna si bine ai venit... poate intri si pe forumul marcii Ford clubford, mai inveti cate ceva si de acolo. Sa te poarte cu noroc! Asteptam pozele si impresiile cu nerabdare Intradevar la Octavia discounturile sunt foarte mici si de aceea nici nu mi-am pus problema de a lua o Octavia 1.4 TSI. Ca sa fiu sincer nici la Ford nu mi-am pus problema de motorul de 1.5 ecoboost pana ce dealerul mi-a aratat ca as putea sa ma incadrez in buget renuntand la unele optionale. La Skoda nici nu s-a pus problema de negociere ci doar ca imi dadeau un discount de 600 EURO fata de pretul de lista. In felul acesta o Skoda Octavia cu motorizare de 1.0 TSI ma iesea la 15250 EURO fata de 14775 EURO la motorizarea de 1.5 ecoboost de pe Focus. Si asta in timp ce la Focus am in plus ca dotari oglinzile pliabile electric si camera video de marsarier. Problema insa au fost la modul in care s-a purtat discutia. Ceea ce m-a deranjat foarte tare a fost faptul ca de la inceput m-au intrebat de ce buget dispun si apoi cand au vazut ca limita maxima este de 15000 EURO tot cautau sa-mi prezinte Skoda Rapid ca pe o varianta acceptabila in care as putea ramane si cu bani in buzunar. Apoi s-au aratat foarte indignati cand le-am spus ca Rapid este o varianta low cost si cand au vazut ca tot insist cu drive test-ul cu Skoda Octavia 1.0 TSI mi-au spus ca au pentru drive test doar varianta 1.2 TSI care citez 'este tot pe acolo'. Pe scurt o atitudine total neprofesionala. La sfarsit fiindca eram un pachet de nervi le-am servit-o si eu spunandu-le ca speram ca motorul de 1.0 TSI sa nu fie 'cam tot pe acolo' si in privinta fiabilitatii ca motorul 1.2 TSI. In privinta marcii Honda as fi fost mai sigur ca fiabilitate pentru drumurile pe distante scurte pe care le fac eu sau sotia in oras. Motoarele acestea turbo inca nu au o vechime suficient de mare ca sa se poata sti sigur ca sunt la fel de fiabile. Oricum problema asta o sa incep sa mi-o pun abia dupa 5 ani cand masina va iesi din garantie. |
#21
Posted 23 December 2016 - 15:50
Ba aici te contrazic. Motoarele turbo au o vechime suficienta ca sa stii ca in prima perioada sunt OK, iar mai tarziu iti pot face figura cand ti-e lumea mai draga. E vorba de acea turbina care are un regim greu de functionare si care e supusa unor eforturi semnificative.
Turbina face exact ce face VTEC sau VVTI la Honda si Toyota: baga mai mult aer in cilindru atunci cand e nevoie. Numai ca VTEC si VVTI nu sunt supuse acelor regimuri extreme de functionare, astfel ca se strica mult mai greu. Sau deloc. LE. Faptul ca de elementul cel mai fragil depinde cea mai critica manevra (depasirea) m-a facut sa evit pe cat pot motoarele turbo. Edited by danvlas, 23 December 2016 - 15:59. |
#22
Posted 23 December 2016 - 22:01
danvlas, on 23 decembrie 2016 - 15:50, said:
Ba aici te contrazic. Motoarele turbo au o vechime suficienta ca sa stii ca in prima perioada sunt OK, iar mai tarziu iti pot face figura cand ti-e lumea mai draga. E vorba de acea turbina care are un regim greu de functionare si care e supusa unor eforturi semnificative. Turbina face exact ce face VTEC sau VVTI la Honda si Toyota: baga mai mult aer in cilindru atunci cand e nevoie. Numai ca VTEC si VVTI nu sunt supuse acelor regimuri extreme de functionare, astfel ca se strica mult mai greu. Sau deloc. LE. Faptul ca de elementul cel mai fragil depinde cea mai critica manevra (depasirea) m-a facut sa evit pe cat pot motoarele turbo. Oricum nu cred ca si-a pus problema cineva ca te lasa turbina la o depasire sau cel putin eu nu am auzit de accidente cauzate de asa ceva. Pentru mine daca o depasire este o manevra 'critica' prefer sa o aman pana cand nu este așa. Eu mi-am pus problema fiabilitatii motorului turbo doar raportat la drumurile scurte si dese pe care le fac eu sau sotia in oras, motiv pentru care nu am dorit un motor diesel. Doar timpul va decide daca am facut o alegere proastă. Oricum daca doream o masina cu motor aspirat singura varianta la mine in oras ar fi fost Hyundai Elantra care nu mi-a placut din punctul de vedere al directiei la viteze mari si al tablei care mi s-a parut cam subtire fata de cea de pe 'tanculetul' de Ford. In rest toti au trecut la benzina pe motoare turbo. Mai era cei drept si Toyota cu care nu am facut drive test deoarece am mers odata cu cineva care avea o Corolla 1.6 vvti si motorul mi s-a parut deosebit de zgomotos la viteze mari. Cred ca singurele variante de masini bune cu motoare aspirate ar fi fost Honda Civic 1.8 sau Mazda 3 dar ambele firme nu au reprezentanta la mine in oras. |
#23
Posted 24 December 2016 - 00:24
danvlas, on 23 decembrie 2016 - 15:50, said: Ba aici te contrazic. Motoarele turbo au o vechime suficienta ca sa stii ca in prima perioada sunt OK, iar mai tarziu iti pot face figura cand ti-e lumea mai draga. E vorba de acea turbina care are un regim greu de functionare si care e supusa unor eforturi semnificative. Turbina face exact ce face VTEC sau VVTI la Honda si Toyota: baga mai mult aer in cilindru atunci cand e nevoie. Numai ca VTEC si VVTI nu sunt supuse acelor regimuri extreme de functionare, astfel ca se strica mult mai greu. Sau deloc. LE. Faptul ca de elementul cel mai fragil depinde cea mai critica manevra (depasirea) m-a facut sa evit pe cat pot motoarele turbo. |
#24
Posted 24 December 2016 - 19:08
Mai mult aer + mai multa benzina, ca de mai sus se intelege ca puterea se scoate doar din mai mai mult aer..
|
#25
Posted 24 December 2016 - 20:00
Asta intelege doar cineva care nu stie cum functioneaza un motor termic...
|
#27
Posted 24 December 2016 - 20:57
#28
Posted 25 December 2016 - 16:02
Am ajuns vineri la Vatra Dornei si avand acum ceva timp liber m-am gandit sa postez si primele impresii dupa ce mi-am scos 'calutzii' la primul drum intins.
Am plecat la pranz din Bacau avand norocul de circulatie bara la bara pe două benzi și în ritm de melc pana la ieșirea din oraș. Nu am pus noroc în ghilimele deoarece mersul acela mi-a folosit ca sa ma invat cum trebuie schimbate vitezele la noua mea masina. Astfel eu eram obisnuit sa sa folosesc viteza 1 doar ca sa plec de pe loc. La asta cum schimbam a doua cum 'protesta' pana o turam ceva mai tare. Cum insa la circulatia groaznica din aceste zile abia reuseam sa o turez ca si trebuia sa o opresc, mi se parea tare greu sa circul cu ea prin oras. Cap sec ce eram imi ziceam ca fiind o masina de putere atat de mare nu prea e 'invatata' cu viteze atât de mici, in loc sa imi schimb eu stilul de condus. Acum însă am folosit (cu unele excepții) doar viteza 1 la mersul in coloana si masina a mers foarte lin. Se pare ca masina are treapta 1 foarte lunga. Iesirea la drum intins mi-a risipit toate temerile legate de alegerea facuta. Fac o mica paranteza pentru cei care nu mi-au vazut postarile de pe celelalte topicuri. Astfel conducand pana acum atât la serviciu cat si acasa doar masini pe benzină de maxim 110 cp aveam tot timpul impresia ca atunci cand le incarci benzinarele devin lesinate la depasiri sau la urcari de pante. Nu o sa o lungesc mult, dar masina asta trage de rupe. Așa imi spunea cineva care conduce un seat leon tot de 150 cp , 1.4 TSI si eu nu-l credeam atunci deoarece veneam dupa un drive test de pe un Renault Megane diesel 1.6 DCI 130 CP care ma impresionase. Imi ziceam ca in ciuda faptului ca benzinara va avea 20 CP in plus, nu va putea suplini felul cum trage un diesel. Ei bine pot sa va zic cu mana pe inima ca m-am inselat. Masina trage mai bine decat dieselul 1.6 DCI. Cred ca o comparatie se poate face doar cu 2.0 de aceeasi putere, dar pe asemenea dieseluri nu am mers. Astfel am mers cu masina încărcată cu 3 persoane si 1/2 plus portbagajul de Sedan plin de bagaje și nu simțeam la demaraje nici-o diferenta fata de atunci cand eram singur in mașină. Cei 240 Nm cuplu se pare ca isi spun cuvântul. La urma urmei sunt și dieseluri care au cuplu mai mic. In plus abia acum am simtit si eu ca o benzinara face reprize mai bune decat un diesel. Astfel dupa ce am ajuns la portiunea de drum din E90 cu o singura banda pe sens, am prins destule portiuni cu coloane lungi de masini. Am uitat de orice precautia legata regimul de folosire a masinii in rodaj si am făcut depasiri din scurt cu a 3-a si a 4-a, depasiri de coloana cu vitezele 4, 5 și chiar 6 . Masina trage extraordinar fara sa pară câtuși de puțin forțată si se aseaza extraordinar la drum. Daca as avea o nemultumire, ar fi legata de directie, care mi se pare că se întărește mai putin la viteze mari decat la modelele mai vechi de Ford, dar oricum ramane mai buna decât la Hyundai Elantra sau Renault Megane. Am inteles ca au trecut pe alt tip de directie care are dejavantajul amintit dar vine cu avantajul unei manevrabilitati superioare la viteze mici foarte apreciat de soție în cazul parcărilor in spații înguste . Am punctat și eu post cumpărare ca sa nu mai tot suspine soția după Renault-ul Megane Estate. La Radaseni am fost dat jos de sotie de la volan. Se pare ca decelerarile bruște la reintrarile in coloană, au afectat stomacul mai sensibil al soacrei mele (fiica mea care e mare amatoare de roller coaster nu a fost afectata de stilul meu de condus, ci doar încântată ). Restul drumului l-am făcut liniștiți cu viteze de maxim 100 km/h. A fost o plictiseala totală. Am remarcat doar cum sotia a urcat prin pasul Mestecăniș doar cu a 4-a in cea mai mare parte de parcă conducea un diesel. Din nou cuplul mare existent la turatii joase isi facea simtita prezenta. O altă chestie care merită mentionata este ca la destinatie CB-ul imi arata un consum de 6,4 l la suta fata de 7,7 l la suta cat îmi arăta mie cand m-am dat jos de la volan. Deci daca mergi linistit poti scoate si consumuri bune, dar daca-ti place să mergi asa mai bine iti iei un 1.0 ecoboost cu mai multe opționale. Cam asta am avut de zis. Poate pot parea cam increzut cu noua mea achizitie dar chiar trage extraordinar. Sunt convins ca mai exista masini de genul VW sau Seat 1.4 TSI tot de 150 CP care trag la fel de bine sau altele si mai puternice, dar exaltarea mea provine de la faptul ca am cumparat o astfel de motorizare la doar 14775 Euro. Daca nu as fi fost grabit de programul Rabla, la BDT mi se facuse chiar o oferta cu 500 Euro mai ieftină. Masini de alta marca de asemenea putere nu le veti gasi decat cu cel putin 1000 Euro mai scumpe. Si o intrebare la sfarsit : cum pot posta niste poze pe acest forum ? |
|
#29
Posted 25 December 2016 - 16:27
Si cand iti spunea lumea tu ziceai Batman!
Ca sa pui poze intri la "Mai multe optiuni de raspuns" si in partea stanga sub caseta de text gasesti un buton cu "Adauga fisier". Mai departe de descurci tu! Edited by DannyMC, 25 December 2016 - 16:28. |
#31
Posted 25 December 2016 - 20:41
Un rând de poze făcute la Vatra Dornei. E cam plină de noroi, dar arata a masina muncită :
WP_20161224_15_50_55_Pro.jpg 288.96K 271 downloads WP_20161224_15_52_17_Pro.jpg 407.67K 266 downloads WP_20161224_15_56_29_Pro.jpg 359.13K 263 downloads WP_20161224_15_56_12_Pro.jpg 272K 293 downloads WP_20161224_15_54_42_Pro.jpg 400.74K 308 downloads Multumesc lui DannyMC pentru ajutor referitor la postarea de poze. |
#32
Posted 25 December 2016 - 20:58
tfmercedez, on 25 decembrie 2016 - 17:34, said:
Misto. Asteptam poze. Ma mir ca Opel astra k ti sa parut bine izolata fonic. Mie mi s-a parut dezamagitor de zgomotoasa. Mi-am luat gandul rapid de la ea. Dar asta cu zgomotul poate fi si o chestie personala. Spre exemplu cand am mers cu sotia la drive teste cu Renault Megane Sedan 1.6 DCI si mai apoi cu Ford Focus 1.0 ecoboost, sotia auzea mai puternic zgomotul de la motorasul de la Ford, in timp ce pe mine ma deranja cum 'torcea' dieselul. Sau mie mi s-a parut zgomotos motorul de 1.6 de la Toyota Corolla in timp ce altcineva spunea ca ii place cum suna acesta. E clar ca fiecare percepe zgomotul diferit. |
#33
Posted 25 December 2016 - 22:12
Multumim pentru informatiile obiective si relevante cu referire la masina pe care ai achizitionat-o. Acum ma bucur ca pe celalalt topic ti-am sugerat sa faci un jurnal de bord cu informatii relevante despre Focus 1.5 Ecoboost. Se stie ca in clasa compacta nonpremium, Golf si Focus sunt referintele urmate indeaproape de Astra K, Mazda3, etc. Faptul ca ai ales Focus confirma ca te-ai orientat spre o masina corecta raportat la pretul dat si acum este clar ca orice discutii si opinii contradictorii de pe forum, nu te vor face sa regreti alegerea facuta dupa ce ai vazut comportamentul masinii. Bucurati-va cu satisfactie de alegerea facuta (raportat la pretul dat), iar daca veti avea grija de masina (privind mentenanta), nu o sa aveti probleme majore cu ea.
|
|
#34
Posted 25 December 2016 - 23:28
obreja_g, on 25 decembrie 2016 - 20:58, said:
Mie asa mi s-a parut. Mai aveau un Astra J Sedan cu cutie automata care aia mi s-a parut zgomotoasa. Dar asta cu zgomotul poate fi si o chestie personala. Spre exemplu cand am mers cu sotia la drive teste cu Renault Megane Sedan 1.6 DCI si mai apoi cu Ford Focus 1.0 ecoboost, sotia auzea mai puternic zgomotul de la motorasul de la Ford, in timp ce pe mine ma deranja cum 'torcea' dieselul. Sau mie mi s-a parut zgomotos motorul de 1.6 de la Toyota Corolla in timp ce altcineva spunea ca ii place cum suna acesta. E clar ca fiecare percepe zgomotul diferit. PS: cat are garantie masina? An/km? Intervalele de service cum subt stabilite? Schimb ulei motor la 1-2 ani sau cati km? |
#35
Posted 25 December 2016 - 23:48
tfmercedez, on 25 decembrie 2016 - 23:28, said:
Eu ma refeream la zgomotul exterior , orice in afara de motor. Cand am mers cu astra K , la peste 100km/h in drive test extraurban, am intrebat daca a deschis cineva geamul in spate, ca asa se auzea zgomotul din spate. Cand mi-am luat skoda, am zis: ba ce liniste poate fi intr-o masina! Asta cu motorul oprit la semafor, nu ca ar fi prea zgomotos dieselul de 1.6L. Pur si simplu e ca si diferenta intr-o casa , cand inchizi geamurile termopan, si nu se mai aude traficul din strada. PS: cat are garantie masina? An/km? Intervalele de service cum subt stabilite? Schimb ulei motor la 1-2 ani sau cati km? Masina am luat-o cu garantie extinsa 5 ani sau 100000 km. Intervalele dintre cei mai de service sunt la 1 an sau 20000 km. Asta cu schimbul de ulei nu stiu. La masina veche Ford Fusion aveam intervalul de service tot de 1 an sau 15000 km. Intotdeauna imi schimba si uleiul la fiecare revizie de aceea nu m-am gândit ca să intreb daca ar putea fi altfel. Totusi nu cred ca ar fi sanatos pentru motor să schimbi uleiul mai tarziu de 1 an indiferent de câți km faci în anul respectiv (asta e o opinie insa 'aflata la colțul blocului') |
#36
Posted 26 December 2016 - 03:23
Doar 100.000km?? Ma asteptam la mai mult. 5 ani mi se pare ok. Mai nou si Audi "se risca" la 5 ani garantie.
Eu am acceptat sa cumpar skoda noua, pentru ca la 16000 de euro planuiam sa cumpar ceva sh. Dar apoi m-am gandit , ba , la banii astia iau noua , cu 160000km dar numa 4 ani garantie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users