KIT pentru BICICLETĂ CU MOTOR pe benzină
Last Updated: Dec 27 2023 11:17, Started by
mcjohn
, Nov 08 2016 23:09
·
10
#199
Posted 30 April 2018 - 08:35
Mă gîndeam ieri să-i fac ceva (am văzut undeva (pe youtube sau pe eBay) întinzătorul de lanț pe arc.
Ieri am pățit o chestie stranie. Am fost dimineață la obor (tîrgul de vechituri), iar la plecare, dau la pedale, iau viteză ... și cînd cuplez motorul ... frînă pe spate ! Era un prost în spatele meu, care a început să înjure, că "ce faci mă" ? - Merg cu bicicleta, ce nu vezi ?! Din cauza balansului , cred că au intrat 2 zale odată în motor și s-a blocat lanțul. În față nu mai mergea de nici o culoare, dacă am dat în spate, s-a detensionat. Am observat că s-a descentrat roata dințată de pe spate. De aceea nici lanțul nu stă întins. Și mi-e și frică să merg cu lanțul slab. De 2 ori mi-a căzut între foaie și spițe. |
#200
Posted 30 April 2018 - 10:27
emilmihai, on 24 aprilie 2018 - 20:42, said: l-am luat de la Roco, General motor ! RO ! Preț 589lei, livrare gratuita ! Îi povesteam unui vecin (stă într-o comună alăturată), despre motorul montat de mine și și-a cumpărat și el. Dar la telefon nu mă înțeleg deloc cu el. Tu, ai primit în cutie adaptorul ptr cadru ? Screenshot_2018-04-30-11-05-46-763_lockscreen.png 49.78K 6 downloads Screenshot_2018-04-30-11-08-18-802_lockscreen.png 31.08K 7 downloads Screenshot_2018-04-30-11-03-59-675_lockscreen.png 50.14K 15 downloads Screenshot_2017-09-12-14-30--picsay.png 51K 27 downloads Screenshot_2017-08-04-09-19.jpg 39.72K 29 downloads |
#201
Posted 30 April 2018 - 12:05
Nu!ala nu a fost!a trebuit sa fac eu unul!si mie mi-se slabeste lantul dar nu a sarit!
cand am comandar eu nu aveau pe stoc!au zis ca aduc in 1 luna dar dupa 4-5 zile ma suna sa spuna ca au trimis coletul si vad ca mai au pe stoc!astea de 47mm!l-am desfacut si masurat!aprinderea mea are 3 fire!a ta cate are? trebuiesc stranse suruburile!la vre-o 2 zile nu mai cupla motorul!cand desfac capacul vad piulita de la roata dintata slaba si roata se invartea liber pe ambielaj!zic s-a taiat pana!acu tre' sa fac comanda si sa vad unde gasesc!cand desfac pinionul nu o gasesc rupta in ambielaj!a trebuit sa desfac si ambreiajul si era in spatele lui intreaga!curios ca cu o zi inainte am venit cu ia acasa si mergea! cand am montat prima data trebuia sa trag roata spre stanga ca sa calce pinionul drept pe lant!acum merg cu ia dreapta! Edited by emilmihai, 30 April 2018 - 12:04. |
#202
Posted 30 April 2018 - 15:08
emilmihai, on 30 aprilie 2018 - 12:05, said: Nu!ala nu a fost!a trebuit sa fac eu unul!si mie mi-se slabeste lantul dar nu a sarit! cand am comandar eu nu aveau pe stoc!au zis ca aduc in 1 luna dar dupa 4-5 zile ma suna sa spuna ca au trimis coletul si vad ca mai au pe stoc!astea de 47mm! Quote l-am desfacut si masurat!aprinderea mea are 3 fire!a ta cate are? Bănuiesc că CDI-ul. Este singura piesă cu fire. Tot 3, normal. Două (negru și albastru) merg la motor, iar cel alb pe coarne. Acela pune scînteia "la masă". Este stop-ul motorului. Dar eu l-am stricat. M-am împiedicat de un cablu, eram cu el în mînă și eram să cad. Firul de infășura-se de altceva și l-am smuls. S-a destrămat în mai multe bucățele. Ce era mare, am găsit, dar bucățelele, din interior ... nu. Așa că opresc motorul din accelerație. Quote trebuiesc stranse suruburile!la vre-o 2 zile nu mai cupla motorul!cand desfac capacul vad piulita de la roata dintata slaba si roata se invartea liber pe ambielaj!zic s-a taiat pana!acu tre' sa fac comanda si sa vad unde gasesc!cand desfac pinionul nu o gasesc rupta in ambielaj!a trebuit sa desfac si ambreiajul si era in spatele lui intreaga!curios ca cu o zi inainte am venit cu ia acasa si mergea!cand am montat prima data trebuia sa trag roata spre stanga ca sa calce pinionul drept pe lant!acum merg cu ia dreapta! Ce șuruburi trebuiesc strînse ? "vad piulita de la roata dintata slaba si roata se invartea liber" Mie nu mi s-a desfăcut niciodată. Acea roată dințată, care angrenează lanțul, trebuie să aibă o pană ! A, ai găsit-o ! "trebuia sa trag roata spre stanga ca sa calce pinionul drept pe lant" Care roată ? Roata de pe spate, de la bicicletă ? Păi aia nu se reglează cu rola aceea albă ? |
#203
Posted 30 April 2018 - 16:32
Toate suruburile!de la capace nu erau stranse tare!piulitele de la chiuloasa erau slabe!pilitele din motor!cele de la pinioane!vorbesc de pinion lant si pinion ambielaj care invarte ambreiajul!de la asta a sarit pana si era in spatele ambreiajului!cum sa i-ti zic!mergeam pe langa bicicleta cu ambreiajul liber si nu invartea pistonul!
asa am facut si eu cu roata spate!am centrat-o si pe urma am reglat laqntul din rola!dupa cati-va km am observat ca rola se toceste pe margini daca lantul freaca pe ia ca sa fie centrat pe pinion la roata!mi-a fost frica ca se toceste de tot si am reglat rola ca lantul sa mearga pe centrul ei si am reglat si roata ca sa calce bine lantul pe pinion! |
#204
Posted 30 April 2018 - 17:48
Am înțeles.
"Cine s-a fript cu ciobănescu, suflă și-n iaurt !" Din cauza mea procedează astfel. Le-am trimis motorul acela înapoi și de atunci, le demontează pe toate, să le verifice (dacă au pistonul de 47, nu de 45), și dacă nu le mai lipsește ceva. Și vecinul mi-a confirmat că, se cunoaște că cutia/ambalajul a fost desfăcut și resigilat. |
#205
Posted 02 May 2018 - 10:28
Ieri am avut ceva timp liber și am dat jos roata de pe spate.
Of, ce am văzut acolo ... Spițe îndoite frecate, tocite . Am întors gumele pe dos. Am făcut cîteva poze, însă nu s-au salvat. Screenshot_2018-05-02-07-53-07-587_com.estrongs.android.pop.jpeg 48.01K 25 downloads 20180501_172525.jpeg 149.85K 26 downloads Am centrat din nou roata dințată. Am băgat niște tăblițe ca să nu-i mai dea voie să se descentreze. 20180502_111749.jpeg 91.49K 28 downloads Mai complicat a fost spre seară, cînd am băgat bicicleta la loc. Am observat un șurub rupt, care ținea motorul de cadru. Azi, cînd am demonstrat, am remarcat că și cel de al doilea șurub era rupt. 20180502_090113.jpeg 95.01K 26 downloads 20180502_093357.jpeg 93.92K 26 downloads 20180502_093647.jpeg 72.04K 28 downloads Practic motorul de ținea în brida de pe spate ! Acum trebuie să dau gaură în șuruburile vechi și să încerc să le extrag. Complicat !!! Asta înseamnă cîteva ore bune, de muncă, pierdute . Eu cînd am montat motorul, am dat alte găuri de 7 mm și am tăiat filet de 8 mm (inițial era de 6 mm). Dacă lanțul a rupt cele 2 șuruburi de 8 mm, ce se va întîmpla cu cele de 6 mm ? Trebuie neapărat un întinzător la lanț ! 20180501_163115.jpeg 75.06K 30 downloads Edited by mcjohn, 02 May 2018 - 10:32. |
#207
Posted 02 May 2018 - 12:05
Păi !?
Crezi că l-am pus sus, pe casă ? 20180429_172143.jpeg 186.19K 37 downloads Nu mă descurc cu gaura în șurub. Am să-l dau jos pînă îl voi repara ! |
#208
Posted 06 May 2018 - 07:54
Am reușit sa scot cele 2 șuruburi din carcasa motorului.
Sa vad daca am timp sa-l montez până deseară ! Am cerut ajutor pe acest topic si am primit citeva idei bune, care m-au ajutat ! 20180502_131248.jpg 258.57K 17 downloads 20180502_222325.jpg 179.36K 16 downloads 20180504_194831.jpg 203.03K 15 downloads Azi am mai incarcat un clip pe youtube ; [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WAUqWTrM-P8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#209
Posted 07 May 2018 - 07:07
Am reușit să fac și cel de al doilea "tampon", ieri.
Azi, îi voi face proba. Sînt curios dacă amortizează vibrațiile. 20180506_160101.jpeg 71.91K 11 downloads 20180506_160134.jpeg 70.01K 11 downloads 20180506_160251.jpeg 67.42K 11 downloads |
#210
Posted 07 May 2018 - 13:26
al meu nu vibreaza asa tare!am pus intr-e cadru si motor o bucata din centura siguranta!
|
#211
Posted 07 May 2018 - 17:09
M-a sunat ieri vecinul meu. Zicea că a terminat de montat motorul.
(A avut ceva de furcă cu bicicleta. Îmi pare că era de damă. Am înțeles că ar fi mutat un cadru. ) În fine. Una peste alta, montajul cică i-a luat cam 15 ore. Iar la 55 km parcurși, la prima tură, a consumat aproape un rezervor. (Rezervorul de 2 km ia ca 1,8 l de benzină.) El bănuia că mai avea cam 200 g în rezervor, cînd a ajuns la destinație. Deci consumul cam 35-40 km/l. A ... și mi-a confirmat și el același lucru : Uneori vibra atît de tare, că-l frigea șeaua la fund ! Același lucru l-am remarcat și eu. Deci vibrațiile încep de la 35 km/h în sus. La 40 km/h sînt groaznice ! Dar la 50 km/h ... dispar ! Și bicicleta merge așa lin. Al tău cît mai consumă. Cît timp ți-a luat montajul ? Screenshot_2018-05-06-23-47-49-331_com.peha.mapdistancemeter.jpeg 81.02K 7 downloads |
#212
Posted 07 May 2018 - 17:49
am umplut rezervorul si am facut cam 50km si acasa cand l-am umplut iar a intrat 1,5l!deci cam 3la%!dar eu am 120kg,asa ca are de ce trage!de montat nus cat sa zic!ca i-mi pierd repede rabdarea si cand ma plictisesc renunt!sa zic ca 2 zile dar lucrat o ora pauza 2!vecinul dv are permis?sau m-ati luat la mistou cand a-ti zis ca trebuie!
si eu am avut de furca pentru ca in colet nu era adaptorul pentru cadru' gros si a trebuit sa fac eu unul! |
#213
Posted 07 May 2018 - 22:28
Te-am rugat să nu-mi mai vorbești la persoana a lll-a.
Eu și tu. Păi la cîte kg ai, de ce nu ți-ai luat in scooter ? Da. Prietenul are și carnet și mașină, dar a călcat pe bec și are o lună de pauză. Și ptr că trebuie să facă des excursia aceasta de 50 km, a apelat la bicicletă (cu gaz) . Eram curios , in cît timp ai montat motorul, deoarece, cei de la Roco scriu pe site că se poate monta în 2 ore ! Gogoși !!! Dar în 2 zile ... e mai credibil. Eu l-am montat pe al doilea și deși pe anteriorul îl montase-m în urmă cu 3 luni (nu acum 10 ani), știam oarecum ordinea și locul pieselor ... și tot am pierdut 2-3 zile. Cel mai mult mi-a luat să fac adaptarea, ce se prinde pe cadrul din față. Am terminat de montat ieri motorul. Azi am făcut 2 plimbări cu ea. Tot așa vibrează. N-am cei face ! Ce mă deranjează, cînd o turez la maxim, se îneacă motorul. Prinde viteză, merge puțin (poate 1 min), apoi moare. Iar se turează, apoi se reduce și tot așa, de parcă n-ar avea aer sau benzină. Să mai ridic cuiul un șanț. Poate se modifică ceva. |
|
#214
Posted 08 May 2018 - 06:08
Ok!Pai nu am carnet!De aceia nu circul cu scuterul,caci am scuter dar acum trebuie carnet!Deci el circula cu ia fara carnet!Parca ai mai zis(Nu mai caut acum)ca ai vorbit cu un politist despre carnet!La mine merge cel mai bine la al2lea sant de sus cui-ul pontou!
|
#215
Posted 08 May 2018 - 10:14
emilmihai, on 08 mai 2018 - 06:08, said: Deci el circula cu ia fara carnet! Parca ai mai zis (Nu mai caut acum) ca ai vorbit cu un politist despre carnet! Nu m-a întrebat nimeni dacă am, sau nu carnet de conducere. Doar ție ți-am spus că am, ptr că m-ai întrebat. Am văzut mai mulți bicicliști cu motor prin oraș. Încă sînt puțini posesorii de bicicletă cu motor. Dar cînd se vor mai înmulți, cînd vor pune în pericol traficul, se va da o lege și ptr "bicicleta cu motor" ! Înainte de a se da legea ptr scootere, în fiecare seară era cîte un accident la știri, despre unul călcat de mașină. Defapt este și acum un articol în lege care prevede deplasarea cu o viteză peste 30 km/h. Așteaptă și ai să vezi, noua lege ! Art. 6 OUG 195/2002 Dispoziții generale Categorie: Noul Cod Rutier actualizat 2018. OUG 195/2002 CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 6 În sensul prezentei ordonanțe de urgență, expresiile și termenii de mai jos au următorul înțeles: ................... "10.bicicletă - vehiculul prevăzut cu două roți, propulsat exclusiv prin forța musculară, cu ajutorul pedalelor sau manivelelor;" "21.moped - autovehicul, cu două sau trei roÈi, a cărui viteză maximă prin construcÈie este mai mare de 25 km/h, dar nu depăÈeÈte 45 km/h Èi care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depăÈeÈte 50 cmc sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăÈeÈte 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depăÈeÈte 350 kg, neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculului electric. Este asimilat mopedului cvadriciclul uÈor, astfel cum este definit la pct. 6 partea A din anexa nr. 1 la secÈiunea 4 din Reglementările privind omologarea de tip Èi eliberarea cărÈii de identitate a vehiculelor rutiere, precum Èi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor Èi locuinÈei nr. 211/2003, cu modificările Èi completările ulterioare; 22.motocicletă - autovehiculul cu două roți, cu sau fără ataș, echipat cu un motor care are o capacitate cilindrică mai mare de 50 cm3 și/sau a cărui viteză maximă, prin construcție, depășește 45 km/h; " Detalii: https://legeaz.net/o...ozitii-generale Art. 161. â (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau de mopede: a) sa circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul avand semnificatia âAccesul interzis bicicletelorâ r) sa circule fara a purta imbracaminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lasarea serii pana in zorii zilei sau atunci cand vizibilitatea este redusa; (2) Pe timpul circulatiei pe drumurile publice, conducatorii de biciclete sunt obligati sa aiba asupra lor actul de identitate, iar conducatorii de mopede sunt obligati sa aiba, in plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de inregistrare a vehiculului. www..../legislatie-pentru-biciclisti Și multe altele găsești aici. "cod rutier biciclisti 2017" Eu am citit cîteva. Amenzile aplicate bicicliștilor depășesc 800 lei !!! WAW !!! Succes , în lecturat ! Edited by mcjohn, 08 May 2018 - 10:17. |
#216
Posted 09 May 2018 - 22:42
Salut, ma poti ajuta in legatura cu firele de la cdi? Nu reusesc sa le dau de cap in asa fel sa mearga si oprirea motorului de la buton. 3 fire ies din motor si 2 de la butonul de oprire ce se monteaza pe corne, insa eu la cdi pot sa bag decat 4 fire, cum fac?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users