"Profesionalismul" Telekom
Last Updated: Sep 24 2016 23:17, Started by
l00natick
, Sep 07 2016 16:30
·
0
#19
Posted 07 September 2016 - 18:12
UPC oricum nu merita ca e prin sarma coaxiala in loc de fibra si e scuuump.
|
#20
Posted 07 September 2016 - 18:15
Si la RDS cu ce e mai bine...cand ai nevoie sa-ti rezolve ceva ? Am un card TV pe care ma rog de 1 luna jumate sa-l activeze , pentru ca l-au schimbat ...nu pentru ca sunt client nou !
|
#21
Posted 07 September 2016 - 18:18
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 16:30, said:
A mai fost cineva in situatia mea? De 7 zile (si continua) nu mai functioneaza nimic de la Telekom (TV, Net, Voce prin fibra) si aici incepe distractia. Primul apel catre Telekom: am fost programat peste cateva ore pentru o interventie a unei echipe, cu scopul de a rezolva problema. Placut surprins, am asteptat cuminte echipa intre orele 16-18, care probabil s-a pierdut pe drum. A doua zi revin cu un telefon "Buna ziua, nu a ajuns nimeni la mine si serviciile tot nu functioneaza", dar cucoana de la celalalt capat insista ca ei ii apare ca am fost vizitat de o echipa. Renunt sa ma contrazic cu dansa si o rog sa faca ceva sa-mi remedieze problema. Ma anunta ca in cursul zilei se va remedia si voi primi un SMS. Bineinteles, am asteptat SMS-ul degeaba. Revin cu un telefon mai pe seara si aflu de la un alt operator ca e o problema mai grava in centrala si sunt cazute mai multe linii, dar se lucreaza si pana a doua zi se va rezolva. Intre timp, intreb si eu vecinul din apartamentul de langa mine daca ii functioneaza aceleasi servicii Telekom, foarte zambaret, imi spune ca da. Urmatoarea zi revin cu un telefon si aflu ca, de fapt, problema ar fi ca fibra mea e rupta, dar sa astept ca se va remedia in cursul zilei. Urmatoarea zi (a patra) am revenit exasperat cu un telefon, sa ma plang ca nu ma pot uita decat la pereti. Persoana de la celalalt capat imi comunica ca este o problema mai grava in centrala si nu stie cand se va remedia, dar sa astept linistit ca voi primi SMS si nu stie de ce ii functioneaza vecinului meu. Peste inca 2 zile, REVIN cu un telefon sa ma plang ca nici acum nu am servicii si sa amenint ca, daca nu se rezolva, reziliez contractul. Doamna respectiva, foarte iritata, incepe sa tipe la mine ca e o problema mai grava si sa astept sa se remedieze, sa nu mai sun in fiecare zi. Foarte enervat, am fost la un magazin si am depus o cerere de reziliere. Cum inca sunt in perioada contractuala, ei imi pot cere taxa de reziliere? Mentionez ca nu am primit de la ei decat in ONT si un DECT in custodie si 4 CAM-uri pentru care platesc chirie. Poti rezilia fara taxa de reziliere daca serviciile sunt nefunctionale pentru mai mult de 72 de ore |
#22
Posted 07 September 2016 - 18:36
La tel au spus ca mi se recalculeaza factura nicidecum ca pot rezilia. Si mie mi se pare ciudat, ai reziliat sau cunosti pe cineva care a realizat din cauza asta?
|
#23
Posted 07 September 2016 - 18:47
Imi pare rau sa citesc despre problemele tale.
Era cat pe ce sa renunt la UPC si sa iau Telekom...totusi UPC mi-a facut o oferta foarte buna asa ca am ramas. M-au sunat exact cu 5 min inainte de-a suna la Telekom pentru instalare... Eu as zice ca poti rezilia fara probleme, nu asculta ce spun ei. Tu platesti un serviciu(sau 2,3) - daca ei nu-s in stare sa-l furnizeze, e dreptul tau sa reziliezi fara penalitati. Mergi la ANPC, fa-le reclamatie, discuta si cu un angajat de acolo, iti va spune exact ce drepturi ai conform legii. Din discutiile cu un agent Telekom, prieten de-al meu: ..."...mai, este data lege...., noi, cand vrea cineva sa rezilieze, incercam sa-l taxam, dar daca omu` e bazat si stie legea, n-avem ce-i faca, asa ca reziliem fara taxe si gata....dar stii cum e, la unu` care reziliaza sunt 5-6-sau 10 care merg in continuare..." |
#24
Posted 07 September 2016 - 18:50
Noi avem aici un operator, până acum câțiva ani, local, care a stabilit un fel de monopol în zonă.
Totuși, serviciile oferite sunt sublime și nu exagerez: service ultra rapid. De ani de zile, nu am stat mai mult de 2 ore fără net (din 2006), pot folosi mai multe TV-uri (noi avem 4 și 4 abonamente nu aș face, nici mort...la fel nu aș dori încă un dispozitiv per TV și telecomanda aferentă), iar calitatea semnalului este grozavă, direct proporțională cu netul. Știu că sună a reclamă, de acea nu voi da nume. Am vrut doar să știți că există și clienți mulțumiți. Și nici nu este scump, gen "dau un ban, dar stau în față). Problema este că legea favorizează clar furnizorul de servicii, oricare ar fi el, prin toleranță maximă. Semnalul este "până la", iar reparațiile se pot face în "timp util". În plus, legea nu-i obligă să nu te taxeze pentru perioada în care nu ai beneficiat de serviciile plătite (deși unii furnizori chiar o fac), astfel făcând economii mari, lăsând omul în aer și încasând în continuare bani. Și ca lucrurile să fie mai frumoase, nu am niciun contract cu furnizorul meu de CATV și altele (dar nici gând de migrare), deci nici obligativitate. |
#25
Posted 07 September 2016 - 18:53
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 18:36, said:
La tel au spus ca mi se recalculeaza factura nicidecum ca pot rezilia. Si mie mi se pare ciudat, ai reziliat sau cunosti pe cineva care a realizat din cauza asta? Acu vreo 2 ani au picat niste echipamente. Serviciile n-au functionat 3 săptămâni. Un vecin a reziliat dupa 2 săptămâni fără taxe |
#26
Posted 07 September 2016 - 18:53
Am gasit si eu pe site la anpc urmatoarele http://www.anpc.gov....iderate-abuzive si binenteles si legea http://www.anpc.gov....2000_131017.pdf . Dar e cineva care a reziliat prematur fara sa plateasca taxa de reziliere cu ajutorul legi?
|
#27
Posted 07 September 2016 - 18:54
Si eu am patit la fel acum vreo 2 luni.aveam IPTV si cand mergea internetul(si la mine cum merge PC intr-una ) vedeam televiziunea in macroblocuri ...urate.i-am sunat in fiecare zi timp de 2 saptamani.Cica se va remedia.A 3 saptamana...sunat de 2 ori pe zi.Au venit 2 isteti cica e din cauza la nustiu ce modem:))...si logic ca am vrut sa il schimbe si mi-au spus ca nu au la ei.SI uite asa a 4 saptamana am sunat la OPC .Evident ca in timpul asta nu mergea televiziunea bine.Si am reziliat cu ajutorul OPC fara sa platesc nimic.
|
#28
Posted 07 September 2016 - 18:58
Momentan eu am depus cererea de reziliere, nu am fost contactat, am inteles ca dureaza maxim 30 de zile.
|
|
#29
Posted 07 September 2016 - 19:06
cu dovada apelurilor, mergi in magazin telekom si ceri rezilierea pe motiv ca nu ai avut serviciile 7 zile, si anuntat insistent.
Daca nu iti inchid abonamentul, mergi la opc, faci o plangere nesimtita, ca murea sef'tu ca nu ai putut trimite raport zilnic pe mail, ca nu ai avut net, si te scoti si de niste despagubiri. merge sigur. (cei care zic ca nu, sunt papa-lapte si ii conduce un furnizor de servicii ) |
#30
Posted 07 September 2016 - 19:11
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 17:16, said:
Cand am plecat de la RDS ma gandeam ca e multinatioana germana si ofera calitate etc. l00natick, on 07 septembrie 2016 - 18:06, said:
Probabil la rds, am fost sa ma interesez la orange, au acum o oferta asemanatoare cu cea telekom tot prin fibra si ai primele 6 luni gratis dar e tot prin infrastructura telekom si am zis pas. UPC nu a cablat blocul meu. Nu am asa multe alternative. XeNonX89, on 07 septembrie 2016 - 18:54, said:
Si eu am patit la fel acum vreo 2 luni.aveam IPTV si cand mergea internetul(si la mine cum merge PC intr-una ) vedeam televiziunea in macroblocuri ...urate.i-am sunat in fiecare zi timp de 2 saptamani.Cica se va remedia.A 3 saptamana...sunat de 2 ori pe zi.Au venit 2 isteti cica e din cauza la nustiu ce modem:))...si logic ca am vrut sa il schimbe si mi-au spus ca nu au la ei.SI uite asa a 4 saptamana am sunat la OPC .Evident ca in timpul asta nu mergea televiziunea bine.Si am reziliat cu ajutorul OPC fara sa platesc nimic. Nu știu de ce, dar postarea asta îi suna a hundescheisse... |
#31
Posted 07 September 2016 - 19:15
Digi nu are nimic prin Vodafone. Serviciile Orange cel mai probabil vor fi instalate tot de Telekom, la fel si interventiile vor fi suportate tot de T, nu cred ca vine Orange sa opereze pe echipamentele si infrastructura T.
|
#32
Posted 07 September 2016 - 19:48
KyKyKyKy, on 07 septembrie 2016 - 19:11, said:
Dacă gândești așa, meriți ce pățești! Nu asta e motivul pentru care am plecat de la rds, motivul e grila tv. Asa ma incurajam eu la gandul ca trebuie sa semnez un contract cu fostul romtelecom. TheRipper0607, on 07 septembrie 2016 - 19:06, said:
cu dovada apelurilor, mergi in magazin telekom si ceri rezilierea pe motiv ca nu ai avut serviciile 7 zile, si anuntat insistent. Daca nu iti inchid abonamentul, mergi la opc, faci o plangere nesimtita, ca murea sef'tu ca nu ai putut trimite raport zilnic pe mail, ca nu ai avut net, si te scoti si de niste despagubiri. merge sigur. (cei care zic ca nu, sunt papa-lapte si ii conduce un furnizor de servicii ) Nu ai cu cine sa vorbesti la Telekom, ori trimiti o cerere pe mail si astepti maxim 30 de zile ori lasi o cerere in magazin sa o trimita oameni de acolo, ei la randul lor iti dau un numar de inregistrare si cam atat. Nu mai au nici o putere, sau cel putin asa au zis. Edited by l00natick, 07 September 2016 - 19:39. |
#33
Posted 07 September 2016 - 19:51
|
#34
Posted 07 September 2016 - 20:00
RN-ul mai e activ doar in cateva județe, in rural, si probabil pana la sfarsitul anului dispare complet odata cu extinderea retelei proprii. Nu poti sa spui ca beneficiezi de Digi prin Vodafone.
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 19:48, said: Nu asta e motivul pentru care am plecat de la rds, motivul e grila tv. Asa ma incurajam eu la gandul ca trebuie sa semnez un contract cu fostul romtelecom. Nu ai cu cine sa vorbesti la Telekom, ori trimiti o cerere pe mail si astepti maxim 30 de zile ori lasi o cerere in magazin sa o trimita oameni de acolo, ei la randul lor iti dau un numar de inregistrare si cam atat. Nu mai au nici o putere, sau cel putin asa au zis. Atunci nu mai pierde timpul, foloseste cu incredere formularul de pe site-ul ANPC. |
#35
Posted 07 September 2016 - 20:11
Nu trebuie sa astept un raspuns la solicitarea mea? Si in lege din ce am citit eu trebuie sa le dau o instinare cu 30 de zile inainte.
MembruAnonim, on 07 septembrie 2016 - 19:15, said:
Digi nu are nimic prin Vodafone. Serviciile Orange cel mai probabil vor fi instalate tot de Telekom, la fel si interventiile vor fi suportate tot de T, nu cred ca vine Orange sa opereze pe echipamentele si infrastructura T. |
#36
Posted 07 September 2016 - 20:56
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 19:48, said:
Nu asta e motivul pentru care am plecat de la rds, motivul e grila tv. Asa ma incurajam eu la gandul ca trebuie sa semnez un contract cu fostul romtelecom. Nu ai cu cine sa vorbesti la Telekom, ori trimiti o cerere pe mail si astepti maxim 30 de zile ori lasi o cerere in magazin sa o trimita oameni de acolo, ei la randul lor iti dau un numar de inregistrare si cam atat. Nu mai au nici o putere, sau cel putin asa au zis. Daca esti sigur pe tine iti inchid contractul pe loc, fara costuri. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users